Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56801) elbandi2 válasza davidsone (#56800) üzenetére


elbandi2
tag

Pontos cikkszámot alvázszám alapján keress!

(#56802) H.Ezredes válasza davidsone (#56779) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Nincs mit használd egészséggel. Ha meg úgy gondolod jöhet a tuning szólj ;) :)

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#56803) Gézengúz


Gézengúz
addikt

Akinek netán kellene, BMW Scanner.
3/2 dollár érvényes rá. Így 5 dollár környékén hozható.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#56804) Chris0321 válasza Gézengúz (#56803) üzenetére


Chris0321
addikt

Hello.
Ez mire jó? Csak google fordítóval tudtam elolvasni és nem vagyok biztos benne, hogy lehet kódolásra is használni.

(#56805) dangerzone válasza CharlieDrop (#56799) üzenetére


dangerzone
addikt

Írta, hogy 2-3 éves. Ott mar nem Prince motor van nem?
Illetve egy 3 éves Minit 40000 km alatt is ennyit kellene szerelőhöz járatni?

(#56806) Gézengúz válasza Chris0321 (#56804) üzenetére


Gézengúz
addikt

Lehet kódolásra is, ugyanezzel a nevű progival.
[link]
Ezzel viszont megy az Inpa, az Ncsexpert, Ncsdummy.

(#56807) CharlieDrop válasza dangerzone (#56805) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Hjah. Valahogy átsiklottam felette.
az új 1.5-ös 3 hengeres motort passzolom

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#56808) Chris0321 válasza Gézengúz (#56806) üzenetére


Chris0321
addikt

Köszönöm. A második is jó e46-hoz?

(#56809) Gézengúz válasza Chris0321 (#56808) üzenetére


Gézengúz
addikt

Jó bizony.

Leírás hozzá.

[link]

+

[link]

[ Szerkesztve ]

(#56810) Chrys_


Chrys_
addikt

Milyen funkció biztosítéka kap állandóan 12V-t az akkuról, ami ugye nem függ a gyújtástól?
Dashcam kerül F11-be, be kellene még kötnöm a tápegységet, egy szál fix 12V, a másik gyújtásfüggő 12V (harmadik 0, majd csavar alá kerül).

(#56811) Chrys_ válasza Chrys_ (#56810) üzenetére


Chrys_
addikt

Ez a box:

(#56812) szimi57 válasza Chrys_ (#56810) üzenetére


szimi57
őstag

Ha jól tudom a szivargyújtó alapból áram alatt van.

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#56813) Chris0321 válasza Gézengúz (#56809) üzenetére


Chris0321
addikt

Köszönöm megint. Kell még letölteni hozzá programot?

(#56814) Gézengúz válasza Chris0321 (#56813) üzenetére


Gézengúz
addikt

Nem vagyok otthon, nem 100, de azt hiszem ezt szedtem le.

[link]

(#56815) Chrys_ válasza szimi57 (#56812) üzenetére


Chrys_
addikt

Az csak kb. 5 percig van feszültség alatt az autó leállítása után.

(#56816) windlord válasza Chrys_ (#56810) üzenetére


windlord
őstag

Riaszto van?

(#56817) Chrys_ válasza windlord (#56816) üzenetére


Chrys_
addikt

Van, de az szerintem nincs a biztosítéktáblán, biztonsági okokból :D Nem, mintha ez gondot okozna a tolvajok nagy részének.

Viszont az első képen a középső oszlop legfelső kép talán az ajtózárat mutatja, azoknak esetleg mindig meg kellene kapniuk a feszültséget?

[ Szerkesztve ]

(#56818) Chris0321 válasza Gézengúz (#56814) üzenetére


Chris0321
addikt

Rendben, holnap letöltöm ha hazamentem.
Köszönöm még egyszer a segítséget.

(#56819) Chrys_


Chrys_
addikt

Nem rossz, az új M3 még fejlesztés alatt, 2021-ben jön, manual váltóval, throttle blip nélkül (legalábbis kikapcsolható) :)
JP már mehetett vele a BMW tesztpályáján (kímélve :D ) egy instruktorral, 8500km van a kocsiban, direkt miatta kivették a tesztekből.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#56820) aero. válasza Chrys_ (#56810) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Belső világítás

(#56821) Gézengúz


Gézengúz
addikt

Jól értem vajon?
Ez a funkció azt jelenti, hogy dupla nyitásra a vezető oldalon lehúzza az ablakot?

BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL : press the unlock button twice, and the drivers window will open

(#56822) CharlieDrop válasza Gézengúz (#56821) üzenetére


CharlieDrop
veterán

ilyen jól jönne nekem is, most az van, hogy hosszan kell nyomni a nyit gombot

és jó lenne záráshoz is

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#56823) Anaren91 válasza CharlieDrop (#56822) üzenetére


Anaren91
senior tag

Nekem a comfort accessel ha hosszan nyomom a nyitás gombot akkor lehúzza az ablakot meg nyitja asszem a napfénytetőt is, zárást hosszan nyomva pedig bezárja őket.

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#56824) ittakary válasza Gézengúz (#56821) üzenetére


ittakary
nagyúr

Nyomva kell tartani mindenkeppen, nem csak siman duplaklikk

(#56825) FIREBLADE78 válasza Chrys_ (#56819) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Kell a francnak kézi ilyen erős kocsiban. Semmi értelme. Vezetésre sem tudsz figyelni.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#56826) CharlieDrop válasza Anaren91 (#56823) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ezt írtam. De egy duplanyomás jobb lenne ;)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#56827) Gézengúz válasza ittakary (#56824) üzenetére


Gézengúz
addikt

Várj, azt most is tudja. Holnap otthon vagyok, átírom ezt az értéket, kiderül.

(#56828) H.Ezredes


H.Ezredes
őstag

Egy kis kirándulás :)

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#56829) Chrys_ válasza FIREBLADE78 (#56825) üzenetére


Chrys_
addikt

Neki sikerült :D

Ezredes: Hányszor akadt fent a spoiler? :D

[ Szerkesztve ]

(#56830) Chrys_


Chrys_
addikt

430i M
A rendszám EU-ban így szabályos lenne?

(#56831) CharlieDrop válasza Chrys_ (#56830) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Nem hiszem. Ilyen kicsit amúgy is csak Svájcban adnak, úgy tudom

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#56832) negro válasza H.Ezredes (#56828) üzenetére


negro
őstag

De baromira ismeros a kornyek. Olyan mintha pipis kornyeke lenne... :)

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#56833) negro válasza Chrys_ (#56830) üzenetére


negro
őstag

Mindenki ezen lovagol mostansag es bar van par olyan kombo ahol mutat tenyleg pl. itt [link] de ahol ezt keresni kell regen rossz. Nem mintha potencialis vevo lennek de ezt nem kelett volna. Arrol nem beszelve a commonity fikazta mar jo ideje a spy kepek utan, mar egy eve de a bmw meg leszarja ezeket a visszajelzeseket. (hany eve is fikazzak a nevetsegesen vastag kormanyokat az autovan es meg is ezt toljak?) persze osszedolni nem fog a vilag ezt is venni fogjak ahogy E65-ot is vettek anno...

[ Szerkesztve ]

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#56834) Chrys_ válasza negro (#56833) üzenetére


Chrys_
addikt

Szerintem nem annyira rossz, viszont kép alapján egy kicsit "átláthatatlanabb" jobb lenne. Bár az meg a hűtés rovására megy.
A rendszámhoz még annyit, hogy kellene itt a fényszóró mosónak működnie? :D Főleg, ha van benne egyáltalán.

Egyébként ez a motorháztető és vese megoldás jobban tetszik, mint a G3x vonal esetén, ahol direkt a vesékre csukódik rá. Nagy ízlésficam kell ott hozzá, az F1x-nél még jól oldották meg (kb. mint ennél a 4-nél).

(#56835) H.Ezredes válasza Chrys_ (#56829) üzenetére


H.Ezredes
őstag

A bölcső ért "csak" oda 1x sajnos az alacsony autóval előfordul az ilyen. Igazából családi fotózáson voltunk Fóton kértem,hogy akkor csináljunk az autóról is 1-2 képet :DDD Ma ezt kaptam.

(#56832) negro

Fót Somlyó Panoráma ahol voltunk pontosan.

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#56836) BeZol


BeZol
őstag

Lőttem most már én is képeket a kocsimról (faceliftes 535D 313ló* hátsó keréken), aztán gyorstalpaltam egyet a photoshoppal. Azt hiszem a közel 0 tudásomat el kéne mélyíteni a témában, durva miket lehet ezzel mahinálni :Y



*313ló volt :U
Autópályán nyomta neki egy legújabb X6 M50D, nevetségesen esélye sem volt :Y , csak lesett szegény, hogy mi történik itten :DD

(#56837) davidsone válasza H.Ezredes (#56802) üzenetére


davidsone
addikt

Mindenképp ;)
:R

...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...

(#56838) FIREBLADE78 válasza BeZol (#56836) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Gondolom. Papíron erősebb autót lenyomtál,mint a bélyegét. ;] Honnan tudod,hogy padlózta? Lehet csak krúzolt.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#56839) Chrys_ válasza FIREBLADE78 (#56838) üzenetére


Chrys_
addikt

Gondolom a * nem véletlen van a 313LE mellett :), az X6 M50d kb 380LE, talán ez a GT is akörül lehet. Azt viszont akkor túlzásnak érzem én is, hogy "nevetségesen esélye sem volt"...

(#56840) Chrys_ válasza Chrys_ (#56839) üzenetére


Chrys_
addikt

Vagyis 400LE 760Nm, de elvileg 2020 az utolsó év, amikor ezt a 4 turbós motort szállítják :) 5,2s 0-100kmh

(#56841) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Közút nem versenypálya :D

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#56842) MoP_FX 57 válasza FIREBLADE78 (#56838) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Nincs sok értelme a lóerőn rugózni. Sokkalta rosszabb közegellenállási együttható és plusz 300-500 kg. Nincs nagy truváj.

(#56843) whitezo88


whitezo88
nagyúr

Viszont nemrég tűnt fel, hogy milyen trükkössök, ezt a 313 lovas motor 535d-ként van jelölve, de 6-osban 40d. Jól gondolom ugyanaz csak így jobban hangzik? Lehet 7-esben is így van.

(#56844) CharlieDrop válasza whitezo88 (#56843) üzenetére


CharlieDrop
veterán

picit más a szoft is, de kb. ugyanaz.

Most már egy 30i is csak 4 henger....

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#56845) H.Ezredes válasza MoP_FX 57 (#56842) üzenetére


H.Ezredes
őstag

A GT is guruló tégla.... Ráadásul üresen ~2000kg.... Az X6 M50D pedig egy 250-300kg-al nehezebb.Most,hogy fent a cooler meg a downpipe így kijön a power. A sportkijelző 400Le-ig mér azt leakasztja. Igazából most megy 13,5-14s ( az az igazság,hogy meg kellene mérni mert nyáron 33C+-ba mérve gyári coolerral tudott ~14s-et most ,hogy nem melegíti el a coolert meg nincs ez a rohadt meleg akár még az is lehet,hogy 13 elejét megy...) között 100-200-on Egy X6 G-szériás M50D 400Le-vel tudja a 15,5-16s között egy F szériás M50D pedig 17,5-18s.... E szériás X-es M50D-t meg lazán lehagytam az E39-emmel is...

(#56843) whitezo88

Ugyan az csak más a neve....

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#56846) Highend55 válasza H.Ezredes (#56845) üzenetére


Highend55
tag

Minek downpipe? En megbantam hogy bele tettem jovo heten veszem ki ultra gaz, hogy parkettan fustol, es budos is.

(#56847) H.Ezredes válasza Highend55 (#56846) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Azért mert fojtja a motort. ha benne a DPF magas az EGT is . A GT nem korom ha lepadlózód állóból az elején amig be nem pörög a turbo egy minimális átlátszó kis pamacsot kidob és ennyi.... Nincs füstölés egyébként sehol főleg nem látható

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#56848) BeZol válasza FIREBLADE78 (#56838) üzenetére


BeZol
őstag

100körülről indultunk meg, lehet h a végén elvette a gázt, de tekintve h előtte 180-200zal ment amikor lehetett, addig sztem nyomta ő is, csak hát még alig mentem a kocsival, én sem tudom hányadán állok most, csak érezni h megy mint a szemét. :DDD
A 269lóerős E93 330D-m fej-fej ment a 381 lóerős X5-X6-okkal 220 körülig, utána elmentem szépen lassan mellettük, és az forgalmi szerint 1740kg volt, a GT a forgalmija szerint 1901kg (hátul hajt, nem xdrive), az X6 M50D pedig 2185kg lehet.
A kabrió nem volt 2 méter széles és az autó sem volt ennyire magas (főleg az eleje), tehát sokkal jobban tolja maga előtt a levegőt a GT, ugyanakkor egy X5-X6 még ennél is magasabb, ezért főleg nagyobb sebességnél extra cumi a levegőt leküzdeni.

(#56846) Highend55:
én is ettől féltem amiket írsz, meg youtube-on is rengeteg ilyen videót láttam, hogy csak fogtam a fejem mennyire ontják a kormot, de ez nagyon enyhe pamacska, az is padlógáznál mikor vált a kocsi, egy gyárilag dpf nélküli átlagautó fényévekkel jobban kormol.
Hálistennek tehát szinte nincs korom (átlagautózásnál 0, talán 3/4 gáz felettől jön pici pamacska), a szaga meg hát büdös mint egy diesel, a kabrióm is ilyen volt. Nem kell szagolni ha nem muszáj.
Nekem ugye új ez a 8fokozatú automata témakör, eddig manuál volt, és hát valszeg a váltó miatt is, meg mert dpf nem zavar be, de annyira élénk a gázreakció, annyira megindul kb. bármikor, hogy csak pislogok, és ez rengeteget számít egy "kiélezettebb" helyzetben.

Sima 750D xdrive-nál már biztosan gyorsabb a kocsika.

(#56849) Highend55 válasza BeZol (#56848) üzenetére


Highend55
tag

Jo legyen igazad, nalam turbo utan vegig rozsdamentes rendszer van 0 folytassal. Lehet nalad a kozepresz es a vegdob megfog rajta valamit. Nekem pont ilyen a hangja popcorn nelkul. [link]
Turbo-t nagyon hallani ahogy dolgozik.
Enyem most megy 14 aljat, erosnek erzem 340-350le lehet kb..

(#56850) ittakary


ittakary
nagyúr

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.