Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
elbandi2
tag
Pontos cikkszámot alvázszám alapján keress!
H.Ezredes
őstag
Nincs mit használd egészséggel. Ha meg úgy gondolod jöhet a tuning szólj
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Gézengúz
addikt
Akinek netán kellene, BMW Scanner.
3/2 dollár érvényes rá. Így 5 dollár környékén hozható.
[ Szerkesztve ]
Chris0321
addikt
Hello.
Ez mire jó? Csak google fordítóval tudtam elolvasni és nem vagyok biztos benne, hogy lehet kódolásra is használni.
(#56805) dangerzone válasza CharlieDrop (#56799) üzenetére
dangerzone
addikt
Írta, hogy 2-3 éves. Ott mar nem Prince motor van nem?
Illetve egy 3 éves Minit 40000 km alatt is ennyit kellene szerelőhöz járatni?
Gézengúz
addikt
Lehet kódolásra is, ugyanezzel a nevű progival.
[link]
Ezzel viszont megy az Inpa, az Ncsexpert, Ncsdummy.
(#56807) CharlieDrop válasza dangerzone (#56805) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Hjah. Valahogy átsiklottam felette.
az új 1.5-ös 3 hengeres motort passzolom
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Chris0321
addikt
Köszönöm. A második is jó e46-hoz?
Gézengúz
addikt
Chrys_
addikt
Milyen funkció biztosítéka kap állandóan 12V-t az akkuról, ami ugye nem függ a gyújtástól?
Dashcam kerül F11-be, be kellene még kötnöm a tápegységet, egy szál fix 12V, a másik gyújtásfüggő 12V (harmadik 0, majd csavar alá kerül).
Chrys_
addikt
szimi57
őstag
Ha jól tudom a szivargyújtó alapból áram alatt van.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Chris0321
addikt
Köszönöm megint. Kell még letölteni hozzá programot?
Gézengúz
addikt
Nem vagyok otthon, nem 100, de azt hiszem ezt szedtem le.
Chrys_
addikt
Az csak kb. 5 percig van feszültség alatt az autó leállítása után.
windlord
őstag
Riaszto van?
Chrys_
addikt
Van, de az szerintem nincs a biztosítéktáblán, biztonsági okokból Nem, mintha ez gondot okozna a tolvajok nagy részének.
Viszont az első képen a középső oszlop legfelső kép talán az ajtózárat mutatja, azoknak esetleg mindig meg kellene kapniuk a feszültséget?
[ Szerkesztve ]
Chris0321
addikt
Rendben, holnap letöltöm ha hazamentem.
Köszönöm még egyszer a segítséget.
Chrys_
addikt
Nem rossz, az új M3 még fejlesztés alatt, 2021-ben jön, manual váltóval, throttle blip nélkül (legalábbis kikapcsolható)
JP már mehetett vele a BMW tesztpályáján (kímélve ) egy instruktorral, 8500km van a kocsiban, direkt miatta kivették a tesztekből.
[ Szerkesztve ]
Belső világítás
Gézengúz
addikt
Jól értem vajon?
Ez a funkció azt jelenti, hogy dupla nyitásra a vezető oldalon lehúzza az ablakot?
BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL : press the unlock button twice, and the drivers window will open
CharlieDrop
veterán
ilyen jól jönne nekem is, most az van, hogy hosszan kell nyomni a nyit gombot
és jó lenne záráshoz is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Anaren91
senior tag
Nekem a comfort accessel ha hosszan nyomom a nyitás gombot akkor lehúzza az ablakot meg nyitja asszem a napfénytetőt is, zárást hosszan nyomva pedig bezárja őket.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
ittakary
nagyúr
Nyomva kell tartani mindenkeppen, nem csak siman duplaklikk
FIREBLADE78
addikt
Kell a francnak kézi ilyen erős kocsiban. Semmi értelme. Vezetésre sem tudsz figyelni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
CharlieDrop
veterán
Ezt írtam. De egy duplanyomás jobb lenne
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Gézengúz
addikt
Várj, azt most is tudja. Holnap otthon vagyok, átírom ezt az értéket, kiderül.
H.Ezredes
őstag
Chrys_
addikt
Neki sikerült
Ezredes: Hányszor akadt fent a spoiler?
[ Szerkesztve ]
Chrys_
addikt
CharlieDrop
veterán
Nem hiszem. Ilyen kicsit amúgy is csak Svájcban adnak, úgy tudom
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
negro
őstag
De baromira ismeros a kornyek. Olyan mintha pipis kornyeke lenne...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
negro
őstag
Mindenki ezen lovagol mostansag es bar van par olyan kombo ahol mutat tenyleg pl. itt [link] de ahol ezt keresni kell regen rossz. Nem mintha potencialis vevo lennek de ezt nem kelett volna. Arrol nem beszelve a commonity fikazta mar jo ideje a spy kepek utan, mar egy eve de a bmw meg leszarja ezeket a visszajelzeseket. (hany eve is fikazzak a nevetsegesen vastag kormanyokat az autovan es meg is ezt toljak?) persze osszedolni nem fog a vilag ezt is venni fogjak ahogy E65-ot is vettek anno...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Chrys_
addikt
Szerintem nem annyira rossz, viszont kép alapján egy kicsit "átláthatatlanabb" jobb lenne. Bár az meg a hűtés rovására megy.
A rendszámhoz még annyit, hogy kellene itt a fényszóró mosónak működnie? Főleg, ha van benne egyáltalán.
Egyébként ez a motorháztető és vese megoldás jobban tetszik, mint a G3x vonal esetén, ahol direkt a vesékre csukódik rá. Nagy ízlésficam kell ott hozzá, az F1x-nél még jól oldották meg (kb. mint ennél a 4-nél).
H.Ezredes
őstag
A bölcső ért "csak" oda 1x sajnos az alacsony autóval előfordul az ilyen. Igazából családi fotózáson voltunk Fóton kértem,hogy akkor csináljunk az autóról is 1-2 képet Ma ezt kaptam.
(#56832) negro
Fót Somlyó Panoráma ahol voltunk pontosan.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
BeZol
őstag
Lőttem most már én is képeket a kocsimról (faceliftes 535D 313ló* hátsó keréken), aztán gyorstalpaltam egyet a photoshoppal. Azt hiszem a közel 0 tudásomat el kéne mélyíteni a témában, durva miket lehet ezzel mahinálni
*313ló volt
Autópályán nyomta neki egy legújabb X6 M50D, nevetségesen esélye sem volt , csak lesett szegény, hogy mi történik itten
davidsone
addikt
Mindenképp
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
FIREBLADE78
addikt
Gondolom. Papíron erősebb autót lenyomtál,mint a bélyegét. Honnan tudod,hogy padlózta? Lehet csak krúzolt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Chrys_
addikt
Gondolom a * nem véletlen van a 313LE mellett , az X6 M50d kb 380LE, talán ez a GT is akörül lehet. Azt viszont akkor túlzásnak érzem én is, hogy "nevetségesen esélye sem volt"...
Chrys_
addikt
Vagyis 400LE 760Nm, de elvileg 2020 az utolsó év, amikor ezt a 4 turbós motort szállítják 5,2s 0-100kmh
FIREBLADE78
addikt
Közút nem versenypálya
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
MoP_FX 57
őstag
Nincs sok értelme a lóerőn rugózni. Sokkalta rosszabb közegellenállási együttható és plusz 300-500 kg. Nincs nagy truváj.
whitezo88
nagyúr
Viszont nemrég tűnt fel, hogy milyen trükkössök, ezt a 313 lovas motor 535d-ként van jelölve, de 6-osban 40d. Jól gondolom ugyanaz csak így jobban hangzik? Lehet 7-esben is így van.
CharlieDrop
veterán
picit más a szoft is, de kb. ugyanaz.
Most már egy 30i is csak 4 henger....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
H.Ezredes
őstag
A GT is guruló tégla.... Ráadásul üresen ~2000kg.... Az X6 M50D pedig egy 250-300kg-al nehezebb.Most,hogy fent a cooler meg a downpipe így kijön a power. A sportkijelző 400Le-ig mér azt leakasztja. Igazából most megy 13,5-14s ( az az igazság,hogy meg kellene mérni mert nyáron 33C+-ba mérve gyári coolerral tudott ~14s-et most ,hogy nem melegíti el a coolert meg nincs ez a rohadt meleg akár még az is lehet,hogy 13 elejét megy...) között 100-200-on Egy X6 G-szériás M50D 400Le-vel tudja a 15,5-16s között egy F szériás M50D pedig 17,5-18s.... E szériás X-es M50D-t meg lazán lehagytam az E39-emmel is...
Ugyan az csak más a neve....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Highend55
tag
Minek downpipe? En megbantam hogy bele tettem jovo heten veszem ki ultra gaz, hogy parkettan fustol, es budos is.
H.Ezredes
őstag
Azért mert fojtja a motort. ha benne a DPF magas az EGT is . A GT nem korom ha lepadlózód állóból az elején amig be nem pörög a turbo egy minimális átlátszó kis pamacsot kidob és ennyi.... Nincs füstölés egyébként sehol főleg nem látható
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
BeZol
őstag
100körülről indultunk meg, lehet h a végén elvette a gázt, de tekintve h előtte 180-200zal ment amikor lehetett, addig sztem nyomta ő is, csak hát még alig mentem a kocsival, én sem tudom hányadán állok most, csak érezni h megy mint a szemét.
A 269lóerős E93 330D-m fej-fej ment a 381 lóerős X5-X6-okkal 220 körülig, utána elmentem szépen lassan mellettük, és az forgalmi szerint 1740kg volt, a GT a forgalmija szerint 1901kg (hátul hajt, nem xdrive), az X6 M50D pedig 2185kg lehet.
A kabrió nem volt 2 méter széles és az autó sem volt ennyire magas (főleg az eleje), tehát sokkal jobban tolja maga előtt a levegőt a GT, ugyanakkor egy X5-X6 még ennél is magasabb, ezért főleg nagyobb sebességnél extra cumi a levegőt leküzdeni.
(#56846) Highend55:
én is ettől féltem amiket írsz, meg youtube-on is rengeteg ilyen videót láttam, hogy csak fogtam a fejem mennyire ontják a kormot, de ez nagyon enyhe pamacska, az is padlógáznál mikor vált a kocsi, egy gyárilag dpf nélküli átlagautó fényévekkel jobban kormol.
Hálistennek tehát szinte nincs korom (átlagautózásnál 0, talán 3/4 gáz felettől jön pici pamacska), a szaga meg hát büdös mint egy diesel, a kabrióm is ilyen volt. Nem kell szagolni ha nem muszáj.
Nekem ugye új ez a 8fokozatú automata témakör, eddig manuál volt, és hát valszeg a váltó miatt is, meg mert dpf nem zavar be, de annyira élénk a gázreakció, annyira megindul kb. bármikor, hogy csak pislogok, és ez rengeteget számít egy "kiélezettebb" helyzetben.
Sima 750D xdrive-nál már biztosan gyorsabb a kocsika.
Highend55
tag
Jo legyen igazad, nalam turbo utan vegig rozsdamentes rendszer van 0 folytassal. Lehet nalad a kozepresz es a vegdob megfog rajta valamit. Nekem pont ilyen a hangja popcorn nelkul. [link]
Turbo-t nagyon hallani ahogy dolgozik.
Enyem most megy 14 aljat, erosnek erzem 340-350le lehet kb..
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD