Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
szimi57
őstag
E46-ra a feltöltést a minimumra irja lehült motor esetén. Van benne ligika így kisebb nyomás alakulhat ki a nagyobb légtér miatt.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Drago1
tag
F 30. 18 coll ig nem igazán érezni a defektűrő különbséget a simahoz képest. E szériában viszont nagyon.
BeZol
őstag
Az 5GT-re a kövi garnitúra (vagy már most a téli) sima gumi lesz. Majd élménybeszámolok, ha ott tartok (19"), mert a mostani defekttűrő.
Hát igen, a mini 2004/05 havi (volt), az E93 pedig 2008/05 havi, és mindkettőn sokat javított a sima gumi, de akkor ezek szerint F-szériától már édesmind1.
Chrys_
addikt
Én télre biztos fent hagyom a runonflat gumikat (18"). Nyárra viszont lehetséges, hogy a következő szett sima lesz. 19" jelenleg.
CharlieDrop
veterán
nem tudom, F20-on 16" érezhető a különbség
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Puma K
veterán
Helló!
Egy 2001 facelift-es E39 520i 170LE-hez főként városi, de heti 1-2 nap 2-3 alkalommal autópályás (oda-vissza ~140km) használat mellett milyen olajat javasoltok?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
dellfanboy
senior tag
gyarit
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Puma K
veterán
Tehát a Castrol 5W-40-nél (avagy Castrol MAGNATEC 5W-40) érdemes maradni?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Drago1
tag
Egy ipse most ecsetelte hogy a Bosch szervizben 260 ezer Ft ért, n47d20 18d f30 kicserélték neki a vezérlést motor kivétel nélkül és hogy még a kipufogót is meg kellett bontani hogy hozzá férjének.
windlord
őstag
Több helyen olvastam, hogy motor kiszerelés nélkül megcsinálták.
Nem tudom, hogy urban legend vagy sem...
[ Szerkesztve ]
steven84
tag
F10-be cserélik, szerintem f30-ba is megoldható.
windlord
őstag
E91?
CharlieDrop
veterán
Szkeptikus vagyok....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
STC Speed
őstag
Hol ír ilyet? Ilyenre nem emékszem sehol.
szimi57
őstag
Itt. 139. oldal.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
lali81
tag
végignézve , egy végtelen türelmes emberről beszélünk, és nem először csinálta az fix.
Chrys_
addikt
Beerwolf
senior tag
Sziasztok,
Lehetőségem van egy 2012.4. havi forgalombahelyezésű E90-es 318d BMW megvásárlására.
Motorkód: N47D20C
Futott km: 112.765
Ár: 2 422 000 HUF
Viszonylag fapados kivitel, de azért digitklíma, tempomat, tolatóradar van benne.
Két kérdésem lenne:
- Mennyire jó vétel ez ennyiért?
- Aggódni kell a motor miatt? Itt azt írják, hogy: "Különösen a 2009 októberéig gyártott típusokat érinti a probléma, de a 2011 márciusáig gyártott autóknál is gyakori gond."
A rendszám lekérdezés alapján 2012 a gyártás éve. Akkor ebben már kijavították a hibákat?
molnarpeter
nagyúr
Mennyi időre, km-re tervezel vele?
Szerintem máig létező dolog a lánc nyúlása, csak valamennyit javult az élettartam és az átugrás esélye csökkent, de majd lesz, aki pontosabban tudja N47-re keress rá itt a topikban.
[ Szerkesztve ]
Beerwolf
senior tag
3-5 évre és mondjuk 200 ezer km-ig.
CharlieDrop
veterán
Nem, dehogy nem kell aggódni a láncszakadás miatt, ez inkább kigyullad a 'csába
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Chrys_
addikt
EGR hűtő kicserélve, nem volt probléma az elzárt szelep és a lehúzott csatlakozó 😁
simii16
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Olyan kérdésem volna, hogy mennyire normális, hogy klímát bekapcsolva a ventilátor zaja egy felszálló repülőgép hangjával vetekszik?
Lenne egy rövidke videó is róla. Igaz nincs mihez viszonyítani és nyilvan túloztam is, de zavaróan hangosnak találom. Felülmúlja a forgalom többi résztvevőjét..
negro
őstag
Na ezen is tul vagyunk. Gyertya csere. Trafora is raneztunk ... 2polusu Baru kerult bele. 70 ezret kene birnia. Allitolag a mostani Bosch es NGK -ak tol jobb mostansag. A gyari BMW / NGK durvan 100e km birt ami benne volt, szoval aki gyariban gondolkozik az igy szamoljon, kb. erre a futasra szamithat az atlag 40-50e km-es gyertyakhoz kepest. Most nagyon szepen jar.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
CharlieDrop
veterán
aha, szóval még nem is gyári
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Chrys_
addikt
Nem kötöttek bele, csak feljegyezték a munkalapon, hogy nem szériaállapotú az autó
Drago1
tag
2 napja egy újabb Opel astra lángolt a 8 ason. Ki kell írni az AGR t azt meg van oldva.
p0lip
tag
Sajnos Bosch nem meglepő manapság, de már az NGK is? Bár dízelezek, de jó képben maradni, hogy benzin fronton is Beru ajánlott.
Drago1
tag
Nekem 2015 f31 20xd van túl van már a lánc cserén 172 ezer van most benne. Ez a BMW nél egy örök probléma a B motorkod is lánc gyenge sőt még a 6 hengeresek is plusz ott csapagyasok is lehetnek
Drago1
tag
Sok tényező kell hogy kigyulladjon kox a szívósorban a legfontosabb az nélkül nincs szúró láng. Ha ki van írva az AGR akkor zárva van, vagy neked fogyasztotta a hűtő vizet? Volt visszahívás az autóra?
H.Ezredes
őstag
A 390Le szerintem teljesen széria... Éppen készül egy paripa ugyan azzal a motorral ami neked van kap egy downpipe-ot is mellé. Cooler upgrade is tervbe van de most a gyári coolerrel kapja meg a STAGE 2-őt. Szokásos kör persze előbb meglesz. váltó olaj csere szívósor tisztítás hengerfej koksztalanítás hűtőkazetta takarítás sőt klímahűtőből újat kap mert az se volt 100-as.Ha minden jól megy 420Le környékén lesz.
(#56280) Drago1
Nála nem tud kigyulladni így az autó. Tavaly mikor csináltuk el volt durranva az EGR így azonnal kellett a megoldás egy jó bontott lett felrakva. ( visszahívás ekkor még nem volt az autóra ) Ekkora ki lett takarítva a szívósor is hűtőkazetta stb és kapott egy STAGE 1-et megy egy EGR OFF-ot. Mivel azóta lett visszahívás a kocsira bejelentkezett és gond nélkül kicserélték neki egy újra
(#56268) Beerwolf
4 hengeres N47-es motorokon ~150E Km környékén ajánlott a vezérlést cserélni de 200E Km felett minden méter ajándék. Fapaddal 2,4 nekem nem hangzik olcsónak.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Chrys_
addikt
Kilyukadt az eredeti, azt tavaly Ezredesék kicserélték, és ott el is lett zárva a szelep. Akkor nem volt benne a "csereakcióban" (nem volt hivatalos visszahívás BMW részéről még), viszont most már rendes visszahívás van és itt kb. minden F10/11 tulaj megkapta/megkapja a levelet (így én is), és kicserélték, amire tavaly cseréltük Bizonyos gyártási dátum előtti összes EGR hűtőt érinti az akció. Most nem volt elvileg semmi baja, de ha az alkatrész nincs kicserélve, akkor a biztosító (casco) beleköthet káreseménykor.
Több "csere" volt a szövegben, jobban már nem tudtam szűrni
Chrys_
addikt
Az
Kérdezték is előtte, chipelve van? Mondom semmi hardware-s változtatás, "csak" a motorvezérlő lett átírva
Szóltam nekik előre a lehúzott EGR szelep kábel miatt és úgy is akarom visszakapni, és amikor elhoztam az autót, ugyanúgy le volt húzva, csak ugye pár hibakód lett a tárolóban, amit később én magam töröltem. Minden szuper
Arról a hűtőcseréről majd beszéljünk valamikor, mert már ajánlották mások is. Stage 1 fölé viszont nem hiszem, hogy valaha is megyek, mert már ezt is elvileg itt be kellene jelenteni, de...
Amikor elhoztam az autót, akkor meg megdicsérték az egyéb átépítéseket, mint pl. a G30 navit az ATM-mel együtt (RTTI, időjárás app, remote cuccok telefonról), mert ilyen jót itt még nem láttak, hogy mindenféle hibakód nélkül minden működik Láttak már sok dolgot, de ez a legjobb. Már írtam is a mesternek, aki csinálta
[ Szerkesztve ]
windlord
őstag
N47 motornál (e91, 318d, 143le) mi az ajánlás a km -el utáni szervizintervallumra?
A lánc okés, hogy 150-200.000 km közt legyen.
Olyan szerencsés vagyok, hogy az én autóm a 58.000 km van. Próbalnék vigyázni rá.
Anaren91
senior tag
Olajcsere a legfontosabb. Max 10000-ként cserélj olajat meg szűrőt. Ha automata váltó olajat is 50-60k után cseréld le. És minőségi olajat tegyél bele ne Auchanos ócsót mert jó az.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
windlord
őstag
Manuális a váltóm.
Tudom, hogy szokott menni a vita az olajon.
Mit ajánlotok bele?
Castrol vagy a gyári esetleg Motul?
Melyik az igazi?
Illetve munkaóra van kb mennyi idő a vezérlés cseréje egy ügyes szerelőnek?
[ Szerkesztve ]
Anaren91
senior tag
Én most vagyok olajcsere előtt, a Motulnál raktam le végül a voksom.
A vezérlés cseréről meg majd az okosabbak többet mondanak, N47-en hátul van a lánc, álltalában az egész motort kiemelik, egy szervízt találtam aki írt árat, ők 2-4 munkanapot írtak kb 350-400k anyagokkal.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
negro
őstag
Bosch -t nagyon szidtak semmit nem birnak. Azert az NGK-at meg lehet meg venni. Azt is akartam bele tenni csak nem a gyari BMW -tol most. Azert nem az kerul bele mert kb egy arban van a Beruval de az tobbet birhat. Trafok is M52, 54-nel gyarilag Beru vagy Bosch azt hiszem. Hozzateszem a gyaritol en elvartam volna min 120e km-ert bar a 100 se rossz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
p0lip
tag
Köszönöm a részleteket!
Dízelben is Berut szoktam, bár most Bosch-t raktam, mivel volt egy garnitúra új itthon.
Anaren91
senior tag
Sziasztok,
Tud valaki esetleg magyar boltot, ahol tudnék olyan festéket venni, ami gyárihoz hasonló "gumis " bevonatot képez a felületen? Arról a panelről lenne szó amiben az ablakemelő kapcsolói vannak az e60-nak. Pár helyen elkezdett felválni, és ha tudnék színben azonos festéket venni akkor lefesteném és nem vennék új panelt.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
molnarpeter
nagyúr
PlastiDip ilyen pl, de talán még Praktiker is árul valami hasonlót (bár én megállnék az eltávolítás fázisnál, ha alatta is azonos színű).
Anaren91
senior tag
Igen, azt tudom, hogy lehet kapni PlastiDip-et, de színazonos kellene. Amazonon találtam: [ColorBond] néven, de már nem árulják... néztem már mindenhol de nem találk egy céget se aki ilyet árulna.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Chrys_
addikt
Jó dolog a vészhelyzetben fékező asszisztens, ma megmentette az autót, ha már a sofőr bénázik Először fordult elő, ahol tényleg kellett a funkció, nem pedig valami parkol autóra reagált.
FIREBLADE78
addikt
Driv asist plus? Új X5-ben össze vissza rángatta a kormányt 180-nál. Ingyen sem kéne.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Chrys_
addikt
FIREBLADE78
addikt
Dehogy az rángatta. Azzal a cuccal csinálod az új led színeket?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Chrys_
addikt
Nem, ez egy átépítés. Bene van gyárilag is, de az csak 2 színű volt, és a fényerőssége sem valami jó. Fel lehet turbózni másik fényforrással, de inkább LED-szalagos megoldás került bele (ajtónként egyedi vezérlőegységgel) a fényvezetős helyett, sokkal jobb. Egyetlen hátrány az egyedi távirányító, de a ki-/bekapcsolást az autó végzi, a távir csak a beállításhoz kell (fényerősség/szín/automata mód, ez esetben sebesség is).
Az F11 270-nél is stabil
[ Szerkesztve ]
Puma K
veterán
"Az autó rendben volt 3 héttel ezelőttig amikor is elkezdte azt csinálni, hogy gyorsításkor, menet közben tempót tartva és lassításkor remegett menet közben az autó. Fékezéskor ez még jobban érződött.
A remegést utasként is lehetett érezni. Én meg főleg a kormányon és a váltón keresztül. Alacsonyabb tempónál városi menetelés közben kevésbé vagy egyáltalán nem érződött, de 90-100 felett és 170-ig bezárólag érezhető volt."
Azóta nem tapasztaltam a jelenséget mióta cserélve lett az elmúlt hetekben mind a négy féktárcsa és az összes fékbetét. Plusz a két hátsó rugó.
Hátha segít valakinek...
[ Módosította: Intruder2k5 ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Anaren91
senior tag
Sziaztok,
e60 sedannál előfordulhat olyan, hogy a csomagtartóban lévő tárgy akadályozza a csomagtartó nyitásák? Reggel betettem a csomiba egy dobozt, 10l motorolaj van benne, most este amikor meg akartam kivenni nem akart kinyílni a csomagtartó. Se a kulcson nyomva tartva a nyitást, se a benti se az ajtón lévő gombbal. A fülkében hallani egy halk "kattogást" amikor nyomom az ajtó nyitót, de nem pattan fel a csomiajtó. Arra gondolok, hogy gyorsításnál hátra csúszhatott a doboz és esetleg az támasztja ki az ajtót?
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD