Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28501) Viszlát válasza BeZol (#28478) üzenetére


Viszlát
addikt

Én 2 éves körülit nézegetek, arra még van 3 év garancia, de az ára már igazából nem több mint a sima ötösé, nagyon minimális eltérés van csak. Új autót az életben nem fogok venni szerintem, főleg itt Angliában nem, ahol az első évben 50%-át bukja az ember a kocsi árának, ehhez nagyon gazdagnak kell lenni. :)

Nekem ebből a típusból a Luxury eleganciája jobban tetszik, mint az M Sport vadsága, főleg a kipufogókat körbeölelő fekete műanyag lett szörnyű. Szép space grey-ben, méltóságteljes megjelenésű autó és hosszú távon ki fogja szolgálni az igényeimet.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#28502) H.Ezredes válasza Viszlát (#28501) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Én nem vagyok oda a GT-ért.... Szvsz csúnya beszállás is hülye bele.... hátulra a kilátás szerintem nem a legjobb. Sok a kopogós műanyag is. Menni jó vele kényelmes jók az extrák de engem úgy nem fog meg. Múlthéten is mentem vele van ügyfelünk akinek van de én nem vagyok elájulva tőle... Rengeteg dolgot csináltunk rajta pedig "csak" 200E km van benne.... a váltó orrá száján fojt a hátsó EDC-s gátlók lepukkanva stb stb.... A klímapanel gombok is kopnak és sorolhatnám gagyi valahogy :(

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#28503) Viszlát válasza H.Ezredes (#28502) üzenetére


Viszlát
addikt

Ez az első verzió vagy a faceliftes?

Csak mert amit én néztem annak tulajdonképpen egy az egyben ugyanaz a belseje mint az F10-nek (2010).

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#28504) H.Ezredes válasza Viszlát (#28503) üzenetére


H.Ezredes
őstag

2010-es kocsi.

Kicsit bontogattuk szét a kocsit :DDD :DDD

Az igaz,hogy a komplett eleje azért nem volt meg mert karambolos volt ekkor pont. De a vízpumpa termosztát stb az mind cserélendő alkatrész volt. Szerencsésnek se volt mondható az ember mert mondtuk,h ne vegyen autót egymaga erre megvette elhozta pedig a szájába rágtuk..... Nagyon sok mindent megcsináltuk rajta Difi szilentek még típusbetegség...... Utána klímásnál volt akik szétb@aszták lámpáját hosszabb csavart raktak a lámpa tetejébe mind2 oldalra :Y :Y és betörtek a lámpák..... Nem szóltak majd lemosatta mindkét lámpa beázott és tönkrement 1,3-1,4M lett a 2 új lámpa összes modullal fölprogramozással munkadíjjal.... Biztosítójuk kifizette.... Utána szenvedte azt a balesetet amiben összetört az eleje oldala ( nem ő volt a hibás ) a pár hónapos lámpák ismét kukák :DDD :DDD és most saját hibájából megtörte legutóbb a bal elejét most azt csináltuk meg. ( Önhibás de Cascos volt a kocs.De nem Cascora csináltatta hanem zsebből ami nagyon nem volt okosság :DDD Egyrészről casconál mindent cserére írtak volna ki így meg minden javítva lett és nem új... Ráadásul többet fizetett zsebből mint a Casco önrésze ezt is elmondtuk de vannak emberek akiknek mondhatsz bármit....)Váltó karterből és az olajcsőből ömlött az olaj jó kis 8HP....




►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#28505) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#28504) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Egyszer kiadhatnál ilyenekről egy könyvelő :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#28506) Viszlát válasza H.Ezredes (#28504) üzenetére


Viszlát
addikt

Köszi a képeket, de ezek nekem semmit sem mondanak. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#28507) stickermajom válasza negro (#28498) üzenetére


stickermajom
addikt

Angyalszem pl. DRL-nek tökéletes szerintem. Jobb mint ezek az utólagos ledcsíkok itt-ott, amikből a fele nem ég, vagy villog. Meg hát miben legyen, ha nem egy BMW-ben.. :) Nagyobb gáz szerintem, amikor egy F Astrába, vagy valami Audiba kerül.
Persze hazabeszélek, mert én is raktam az E46-ba. :D

(#28508) H.Ezredes válasza CharlieDrop (#28505) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Na ezt még egyszer :D

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#28509) Möhe válasza H.Ezredes (#28508) üzenetére


Möhe
addikt

Hatás alatt van :DDD

(#28510) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#28508) üzenetére


CharlieDrop
veterán

könyvet
:D

Szóval ilyen sztorikról egy könyvet, lenne mit olvasgatni az embereknek :D

(#28509) Möhe:
Ja, okos izé hatása alatt ami kicserélte a könyvet szót könyvelőre, na :D

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#28511) tibby74


tibby74
csendes tag

hell!tud vki esetleg segíteni? e46 318i-hez kell vennem vanos-t mindkét oldalit.leginkább utángyártottat keresek!köszi hi tib

[ Szerkesztve ]

(#28512) H.Ezredes válasza CharlieDrop (#28510) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Jaaaaa :DDD :DDD Lehetne... :DDD

(#28509) Möhe

Érthető... :DDD ( Kapcsoló ?? )

(#28511) tibby74

Miért kell vanos ?? Bontott gyári ?

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#28513) tibby74 válasza H.Ezredes (#28512) üzenetére


tibby74
csendes tag

(#28512) H.Ezredes leginkább új kellene csak mindenhol nagyon drága ezért keresek utángyártottatt már ha egyáltalán létezik!
volt kis motorhang vezérlést akartunk cserélni de szétbontva nagyon jó állapotu vezérműlánc fogadta a szakit
úgyhogy vanos cserére tippeltek!

[ Szerkesztve ]

(#28514) G.Norbi válasza tibby74 (#28513) üzenetére


G.Norbi
újonc

Milyen hangja van? Kerregős? Szerintem érdemes lenne mérni egy olajnyomást. Nekem az e46 323 kerregett hidegen, én is vanos-ra gondoltam, majd kiderült, hogy egy olajnyomás szabályzó szelep volt a probléma okozója, természetesen csak azt követően miután a vanos felújítása megtörtént.

(#28515) tibby74 válasza G.Norbi (#28514) üzenetére


tibby74
csendes tag

kicsit láncra hajazó hangja van azért gondoltunk elősszőr lánccserére.köszi a tippet:)

(#28516) H.Ezredes válasza tibby74 (#28513) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Ezek az N-es motorok nem kényesek a Vanos-ra magára... Nem szoktak beszarni.. Rengeteget csináltunk már ellenben minden más szar.... Írtam már róla elég sokszor képekkel is. Keress rá :) Én máshol keresném a hibát inkább.... Lehet csapágyas is simán általában kezdődő csapágy bajaik is szoktak már lenni.... főleg mikor a régi vezérlés műanyag láncvezetői törögetnek darabokra és az olajszűrőhöz kerülnek szépen eltömítik az olaj útját és akkor csapágy és egyéb baja lesz szépen a kocsinak.... A hengerfej alapból szar... Olyan vékonyak a szelepek szelepvezetők,hogy nagyon hamar kikopnak és főleg a Valvetronic rendszer nagyon érzékeny rá... lekokszolódik a hengerfej nem zárnak jól a szelepek stb stb....

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#28517) H.Ezredes


H.Ezredes
őstag

Ma beindítottuk a V8-at :))

Első indítózástól a video.

N63B44O0 Engine Build First Start 

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#28518) tibby74 válasza H.Ezredes (#28516) üzenetére


tibby74
csendes tag

köszi megnézetem!

(#28519) szőröscica válasza H.Ezredes (#28517) üzenetére


szőröscica
addikt

Üzemanyaghiány miatt kellett ennyit forgatni?

A végén már hallatszott, hogy finom szerkezet lesz ez.

(#28520) H.Ezredes válasza szőröscica (#28519) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Peeeeeeeeersze :)) Full üres volt az egész rendszer. Első indítás a beépítés óta föl kellett,hogy épüljön a nyomás és mellé még légtelenedett is. Videón lehet hallani,hogy elkezdi a kocsi magát légteleníteni magától viszi följebb a fordulatot :)

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#28521) tibby74


tibby74
csendes tag

(#28516) H.Ezredes
megnéztük vezérlés épp nem olyan régen lehetett cserélve,olajszűrőt,olajat...meg én cseréltem nemrég
állítólag vanos kicsit lötyög is.

(#28522) MPowerPH válasza H.Ezredes (#28502) üzenetére


MPowerPH
félisten

"Sok a kopogós műanyag is"

Szerintem ezt(meg az egyeb minosegi dolgokat, amiket irtal) az osszes ujabb BMW-rol ellehet mondani, kivetel a 7er. Szvsz nagyon lecsusztak, mar-mar Audi szint. Nekem az F10-tol is elment a kedvem, az F30 meg egyszeruen borzalmas. Ha a tobbi kategoriatarsnak(VW CC, Mondeo stb...) lenne 30 -as szimpla meg duplaturbos diesel motorja, akkor nem is kerdes, hogy valtanek.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#28523) Viszlát válasza MPowerPH (#28522) üzenetére


Viszlát
addikt

Naaaa. Az F10-ben igazából az a nyamvadt pohártartó ami kopogós műanyag, amúgy nem zörög abban semmi. A pohártartót meg megoldottam némi blu-tack segítségével, így már az sem zörög. Se a Mondeót, se a CC-t nem lehet egy napon említeni vele, kivéve ha nagyon elfogult vagy. :)

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#28524) MPowerPH válasza Viszlát (#28523) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, en a felsorolt autokat az F30-hoz hasonlitottam. Ahhoz kepest az F10 azert mas. De ugye regen en kritizaltam a Hondat, amivel nem ertettel egyet. Es akkor is igazad volt. Az ujabb Accordok joval igenyesebbek, mint a mostani 3-as szeria.

Csak oszinte leszek, nem keresek olyan jol, hogy megengedhetek magamnak olyan luxust, hogy par eves Accordot, vagy Passat -ot vegyek. :( Mert megvenni meg megtudnad, aztan 2 ev mulva mar csak a felet kapod erte. Mig megveszel egy BMW-t kicsit idosebben ugyan annyiert, es 2 ev mulva maximum 20% -ot buksz az aran. Pedig mar ott voltam, hogy veszek egy ujabb Insigniat... Nagy nehezen sikerult is talalnom okosfenyszorosat, a duplaturbos diesel -el. Aztan elvetettem.... Baratom 1,5 eve vette az Insigniajat £9500 -ert, most £5000-ert tudna eladni. Kesz penztemeto....

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#28525) Viszlát válasza MPowerPH (#28524) üzenetére


Viszlát
addikt

Ja sorry, félreértettelek. Hármasban nem ültem csak kettővel korábbi generációban, arról nem tudok nyilatkozni. Csalóka dolog ez amúgy, magamon veszem észre, hogy amikor ezt megvettem, akkor valahogy nagyobb ugrást vártam és kissé csalódott voltam. De azért most amikor beülök egy-két másik autóba (pont múlt héten egy Passat CC-be), csak nézek, hogy izé, hát ez játékautó az F10-hez képest...

A hetes meg tényleg brutál, talán 3-4 év múlva benevezek majd a most kijött modelre, szemünk-szánk tátva maradt a próbanapon...

A kor az valóban nagy szívás itt. Bennem is ott a dilemma, mert oké, hogy az újonnan 64k-s autót most megkapom 30 körül két évesen, de két év múlva ez már csak 15-17 lesz, szóval évi 6-7k bukta, ami elég húzós... És egy kicsit itt érthető meg a 3 éves lízinges konstrukció, mert ott sem veszít sokkal többet a delikvens és ráadásul még az eladáson sem kell aggódnia.

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#28526) ADAM1337


ADAM1337
nagyúr

Beléptem a klubba, egy e39 523i touring-al.
Hamarosan kérdések hada jön. :DDD

(#28527) stickermajom válasza ADAM1337 (#28526) üzenetére


stickermajom
addikt

:C Képet!

(#28528) #56573440 válasza stickermajom (#28527) üzenetére


#56573440
törölt tag

most volt benne a hírekben nem láttad? link női tulaj nem dohányzó, egy tulajos, 40k km garárzsban tartott extra merevítéssel :D

(#28529) szőröscica


szőröscica
addikt

E90-ből a 320si-t semmiképp nem szabad megvenni? Ha jól tudom, ezeknek reped a blokkja - ez mindenképpen előjön?

A sima 320i ilyen szempontból jobb választás, vagy ennél is bele lehet futni késekbe? Sajnos ezek csak négy hengeresek, de nagyon szép példányokat látok belőlük.

(#28530) H.Ezredes válasza tibby74 (#28521) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Bontott Vanos kereket tudok adni egyébként. Km mennyi a kocsiban ? Meg kinél van a kocsi ? Géppel nézte valaki ? Meg milyen géppel ha igen.

(#28522) BMW001

"gagyisodik minden" a 7-es is.... Én tapasztalom látom.... Az egész konstrukció egy szar.... De úgy általánosan. Nyilván én másként is látom mivel minden nap ezekkel a kocsikkal töltöm a napom nagyobb részét... Sajnos nem a minőségre mentek rá. Bár most az elmúlt 1-2 évben a minőségre való törekvés irányvonal lett.

(#28528) blackrulz

Ez fájt :DDD :DDD

(#28529) joamilestoné

Ezekről a motorokról írtam már elég sokszor :DDD

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#28531) szőröscica válasza H.Ezredes (#28530) üzenetére


szőröscica
addikt

Ok, akkor ezt hanyagolom. 25i?

(#28532) tibby74


tibby74
csendes tag

(#28530) H.Ezredes
órában 185000 van (amúgy ki tudja?)
nem géppel nem nézték 11.ker-ben van egy kis szervízben.

(#28533) CharlieDrop válasza szőröscica (#28531) üzenetére


CharlieDrop
veterán

én úgy gondolom már sokkal jobb :)

inkább azt nem tudom, hogy az e9x széria mennyire megbízható úgy egyébként.

Én eléggé nem tudom mi jöjjön az e46 után...

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#28534) Something_


Something_
őstag

Sziasztok! '99-es E46 coupe-ban hogy lehet kiiktatni a hátsó légyzsákokat?

(#28535) ADAM1337 válasza stickermajom (#28527) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Most omv-n tankoltam ezt a 95 supermotion-t kíváncsi leszek, rá mennyi lesz a fogyim, elsőre meglesem a fedélzeti mit mond.
Mennyire reális kb. ?

(#28536) MPowerPH válasza ADAM1337 (#28535) üzenetére


MPowerPH
félisten

Attol fugg, hogy van beallitva a korrekcios tenyezo. Nekem anno azt magamnak kellett megcsinalni, utana mar pontos volt. Ezt ki kell tapasztalnod. 3 telitank, majd mikor ratolt, kiszamolod, hogy mennyi volt a fogyasztasod. Ha tul nagy az elteres a board -hoz kepest, akkor lehet rajta allitani.

Don't Tread On Me

(#28537) ADAM1337 válasza MPowerPH (#28536) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Jővő héten teledobom úgyis a tankot.
Még csak ismerkedek vele, 1,6 benzines jetta után amivel járogattam nagy ugrás a motor.

(#28538) szőröscica válasza ADAM1337 (#28537) üzenetére


szőröscica
addikt

Jó a színe, gratula! :)

(#28539) MPowerPH válasza ADAM1337 (#28537) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azt elhiszem. Minden teren mas kategoria. :) Belulrol is lohettel volna egy kepet.

Don't Tread On Me

(#28540) Möhe válasza ADAM1337 (#28535) üzenetére


Möhe
addikt

Gratula! :C

Amúgy ti hogyan tankoltok? Én ritkán várom meg hogy negyed alá essen a mutató (pláne télen) a kis sárga fényt talán 1x ha láttam a kocsiban. Mindig fullra tankolom ha éppen beállok a kúrta.

(#28541) ADAM1337 válasza Möhe (#28540) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Most pl 20litert toltam bele, de nem akarom 10l alatt látni többet.
Amikor elhoztam mire hazaértem és 2-3 út után az omv-hez úgy gurultam be hogy 1 lendülettel megálltam még nem rázott de már világított a sárga a 0 alatt.
Viszont téli gumikat én cserélnék ez futott már ahogy elnézem, csak a felnimre nem tudom rámegy-e a 195 van kedvezményem egy helyen, és hatalmas ugrás van ugye a 195 v 205 között.

[ Szerkesztve ]

(#28542) MPowerPH válasza Möhe (#28540) üzenetére


MPowerPH
félisten

En mindig teletankolom, de alt. mindig ki is autozom majdnem uresre. Olyan 50-60km -el a vege elott szoktam ujra kutazni. De minden evben ketszer cserelek uzemanyagszurot is, szoval nincs jelentosege.

mas:

Tegnap volt az auto MOT-n. Kaptam egy bejegyzest az advisoriba:

Front brake fluctuating, but not excessively offside front (3.7.B.3)

A tarcsa rendben van, ma elmentem megnezetni. Az auto nem razza a kormanyt eros fekezesre sem, a pedalon sem erzodik semmi kulonleges. A MOT -os csoka javasolta, hogy ez lehet azert van, mert meg ujak a fekek, van bennuk kb. 4k km. Ellenben erdemes lenne elvinni olyan muhelybe, akik Pro-Cut technologiaval rendbe rakjak a fekek geometriajat.(ez az, amikor az auton maganak szabalyozzak fel)
En ma ott voltam, de nem jelentkeztem be elore. Ott mondtak, hogy a tarcsak rendben vannak, es igazabol ha nem erzodik, akkor nem kell vele foglalkozni, de lelkem rajta, ha gondolom foglaljak idopontot a neten.

Elfelejtettem megkerdezni, hogy mennyibe faj... Valakinek van sejtese? Abban sem vagyok biztos, hogy egyaltalan erdemes most hozzanyulni, mivel nincs jele hibanak. Persze ha kesobb rosszra fordul, akkor az nem jo, mert jobban megnyirja a tarcsat.
Anno az E39-nel volt ilyen, a gyari BMW tarcsakkal par 100km utan ugralt. Akkor azok selejtek voltak. A kovetkezo garnituraval meg 4000 km utan elkezdett ugralni, ugy adtam el az autot, mondtam is a tulajnak, hogy a tarcsakat fel kell szabalyoztatni. De ott erezhetoen rossz volt.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#28543) stickermajom válasza MPowerPH (#28536) üzenetére


stickermajom
addikt

Én is próbáltam beállítani az autóban a korrekciós tényezőt, mert csal egy jó másfél litert, de nekem BC-ből nem lehet. INPA kéne hozzá?

(#28540) Möhe Olyan negyedig szoktam lemenni hagyni és utána telerakom, egyszer láttam mindössze a sárga fényt eddig. A 2-3 ezres tankolás nem az én világom. :)

(#28544) MPowerPH válasza stickermajom (#28543) üzenetére


MPowerPH
félisten

Miert nem lehet BC-bol?

Don't Tread On Me

(#28545) stickermajom válasza MPowerPH (#28544) üzenetére


stickermajom
addikt

Hiába megyek be a szervizmenübe, ahol a korrekciós értéket kéne állítani csak '-------' van, nem tudom nyomkorászni. Ugye ezen belül elvileg a 3 almenüben lehetne állítani a tízes, százas és ezres értéket, de nekem onnantól meg se moccan, csak kilépni tudok a "fő-főmenübe".

(#28546) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Itteni arakrol: Akku telepites, regisztralas £61, lezeres futomubeallitas, hatso osszetartas allito csavar kiszabaditassal £90. Pro-Cut fekgeometria £101 a ket elso fekre.(a sima csak £50)
Ez nem markaszerviz, hanem egy helyi Germany car specialista(BMW, Mini, Audi).

Fontban nem tunik soknak, forintba atszamolva guvad a szemem. A futomuves dolgot otthon £25 -bol csinaljak, ellenben csondben megjegyzem, hogy egyik futomuves sem erolteti meg magat. Be van ragadva nekem hatul az osszetartas allito csavar, es nem BMW-sen all.(felig jo, mert nem nyirja a gumik belso peremet annyira) Egyik sem probalta meg kiszabaditani. Kulccsal rahuzott, es ennyi. Mikor itt vittem UK-ban, csak az elejevel szivtak ketten fel orat, mert az osszes csavart melegiteni kellett. De megcsinaltak, szo nelkul. Otthon meg lerendezte annyival, hogy ez nem allithato, igy marad. A penzt meg elkerte.

stickermajom: Errol kerdezz utana szakmai forumon, hatha megmondjak, mi a megoldas.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#28547) H.Ezredes válasza Möhe (#28540) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Ne is várd ha teheted :) De mert 1x-1x fölvillan és utána mész el tankolni nem hal bele a kocsi,de nem nagyon szabad megvárni,hogy még jobban elfogyjon az üzemanyag.


[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#28548) ADAM1337


ADAM1337
nagyúr

e39-re a tető csomagtartó rögzítő helyére hogy tudok valami műanyag tömítést rakni ?
Mármint a sínek helyére, persze neten képet nem találok a 4 furatra.
Egy vonalat kell elképzelni és a közepén egy kör furatot -> -o- kb ilyen gondolom elforgatós záros lehet.
De ha van olcsón a 2 sín is tökéletes számomra, úgyis akarok.

[ Szerkesztve ]

(#28549) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#28547) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ezredes úr!

Nagyon hülye vagyok, ha jövőre lecserélném ezt a kis 18d-t egy M54B30-ra?
A körítésen még agyalok, hogy e39, vagy e60?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#28550) ADAM1337 válasza ADAM1337 (#28548) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Holnap lefotózom mert így kb nem találtam róla semmit.
Hátha valaki tud valamit rá, sziloval nem töltöm ki az igénytelen meg hosszában akarok majd tetőcsomagtartó sínt.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.