Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Crytek #26911 üzenetére

    Jól fog ez futni NV-n is. Az AMD-nek csak azért fut jól már most, mert nagyon jó a driverfejlesztési struktúrájuk, amit kialakítottak. Az az egy nagy csapat sok emberből áll, és nem csak az agyonreklámozott, hanem a fű alatt megjelenő játékokra is van bőven erőforrás, emiatt a Radeon Software-ben már van a játéknak profilja, ki vannak cserélve a shaderekben a tipikus operációk, meg a szokásos (ez bőven hoz úgy +15-20%-ot). Az NV-nek a csapata három részre van vágva, és ott a committeléssel keletkező bugok javítása is rengeteg erőforrást elvisz. Effektíve a feladatokra elérhető erőforrás tekintetében az NV-nek kevés az embere, mert rosszul van struktúrálva a fejlesztési folyamat. Ugyanaz a baj, amikor az AMD havi egy WHQL Catalystet hozott. Ezért ugyan az agyonreklámozott játékokhoz tudnak hozni profilt időre, de a csak simán megjelenőkhöz már nem. Lenne amúgy elég emberük rá, ha nem kellene egy bugot háromszor javítani sorban a három összevonás miatt, ez időben és emberi erőforrásban is háromszoros teher. Valószínűleg egy-két hét múlva kiadnak majd egy profilt a játékra, ami javít a teljesítményen.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés