- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pacy
aktív tag
Sziasztok! Egy Gtx 960 kb 1450Mhz körülire húzva mennyivel erősebb egy r9 290-nél ami mondjuk 1100Mhz-en megy? Gondolok itt játékokra elsődlegesen. Minimum fps érték lenne érdekes számomra.
-
Habugi
addikt
válasz
gainwardgs #2394 üzenetére
Fel ne vedd kérlek, csak móka!
-
FLATRONW
őstag
válasz
Goblin12 #2390 üzenetére
A PCSS-nek pont az a lényege, hogy az árnyék az árnyékot vető tárgytól távolodva egyre halványabb, lágyabb lesz. Bizonyos esetekben tényleg rosszabbnak tűnik vele a minőség.
AMD oldalon is létezik ez a megoldás, csak compute alapokon. A neve CHSS. Minőségben kb ugyanazt nyújtják.
[link]Nézd meg normál és Ultra között a minőséget, ugyanúgy elmossa az árnyékokat.
-
Goblin12
őstag
Hali,
itt egy pár igazából sok kép az AC Unity-ból
Valaki segítsen kibogozni, hogy akkor HBAO+ SSAO PCSS ez mind NV technika vagy vegyes vagy mi? :S
Az első két kép mindig ugyan az
Az első kép ami váltogatható Ultra és High közt egyértelmű hogy az Ultra néz ki jobban.A második 2-2 közül az első HBAO+-al szerintem olyan síkbeli nem érződik az "3D"-s épület hatás mint SSAO-val a kövi párosban, meg a HBAO+ sötétebb mint az SSAO ha jól látom.
A harmadik 2-2 közül az első kettő PCSS eléggé elkenődött még a High gyönyörű ( mi az, hogy High PCSS-nek nicns ugymond ellenfele? ) visszont az utolsó párosban meg a PCSS néz ki jobban.
-
zack
nagyúr
válasz
Erdei88 #2386 üzenetére
Ki mondta, hogy jobb volt? Hol olvastál erről, hogy én ilyet írtam?
Annyit írtam, "bár az első szállítmányok egyikéből volt". Ebbe te mindjárt bele is képzeled, hogy az első szállítmányok hibamentesek voltak.
De egyébként nem értem a hsz-t, korábban írták, cicergett az enyém is, csak nem zavaróan.
Az első szállítmányoknál általában () kínosan ügyelnek a minőségre, pontosan azért, hogy a nép ráharapjon, és mindenki csupa jót írjon róla, így ha a későbbiekben lesz 1-2 hibás széria, az már nem kap akkora hírverést. Az, hogy a 970 esetében ez nem sikerült, óriási baki, mert mindenki a coil whine problémán csámcsog, nem azon, mennyire jól mennek és húzhatóak, és persze hűvösek. Jogosan? Valahol igen, mert ilyen esetekben a pozitívumok mindig háttérbe szorulnak.
-
zack
nagyúr
válasz
gainwardgs #2384 üzenetére
Lehet, de akkor nem zavaróan.
-
zack
nagyúr
válasz
Malibutomi #2380 üzenetére
Az én Vapor-om nem cicereg. Igaz a Giga 970 G1-em se cicergett, bár ez a legelső szállítmányok egyikéből volt.
Nem akarok eltántorítani senkit, de azért az elállás cicergés miatt, elég sok idő, tehát ha nincs +pénz egy másik kártyára amíg visszautalják, lehet várni 2-3 hetet a pénzre.
Mondanám azt, hogy erre nem sok az esély, de az első eresztés óta nagyon sok az ilyen hiba, tehát inkább arra van nagyobb sansz, hogy cicergős lesz, mint hogy nem. -
Televan74
nagyúr
Köszönöm a korrekt válaszokat mindenkinek.Azt hiszem bepróbálok egy 970 kártyát.Úgy is csak akkor küldöm vissza ha nagyon cicereg.Mivel a jobb fülre,ahol a gép is van10-15% hallásvesztésem van.
-
Milka 78
nagyúr
válasz
Televan74 #2370 üzenetére
A Witcher 3-hoz szerintem mindkét kari karcos lesz az elődökből kiindulva(a mostanival a 2.rész tisztességesen kimaxolható).Amikor megjelent nem volt vga ami kimaxolta volna,butítva meg más sztori...talán a 980 elég lesz az új részhez,de borulátó vagyoketéren.
Dragon Age Mantlis,de mivel az első kettőhöz sem kellet erőgép,így szerintem ehhez sem kell majd.
GTA meg nagy kérdőjel.
Ha ki szeretnéd próbálni akkor mi a kérdés? -
Televan74
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #2376 üzenetére
Megjegyezném most hogy nincs a gépemben a vapor-x 290.Volt neki is cicergése.Most már tudom.
-
Televan74
nagyúr
Nem tehetek róla ezeket szeretem.Sajnos a BF és COD multija nem köt le.Egyetlen játék amit tervezek még megvenni a Elite: Dangerous lesz..
Egy problémán van a 970 -nel,Hogy a milyen szerencsétlen vagyok tuti kifogok egy coil whine -os darabot és hallgathatom.
Gondolom FullHD felbontáson a 290X -l sem lesznek problémáim.A DA:I -ről láttam ma egy PC videó -t,és nagyon rusnya volt.Most csak a youtube miatt éreztem azt,hogy PC -re nem kellene megvennem.
(#2371) Goblin12 Jó lenne de kell másra is.Jön a karácsony.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Televan74 #2370 üzenetére
Nem szerencsés hármas.
A Withcer 3 TWIMTBP, míg a Dragon Age: Inquisition Gaming Evolved.
A GTA5-re nincs adat. Az AMD reklámozza veszettül a Youtube csatornájukon, de tudtommal nincs benne egyik partnerprogramban sem. Szóval olyan semmilyen, de optimalizált játék lesz. -
Televan74
nagyúr
Ide írom le a dilemmámat.Azért hogy egyik konkurens topikot se flémeljük össze.
GTX970 szeretném kipróbálni legalább következő AMD szériáig.
Amikkel játszani szeretnék.Dragon Age: Inquisition,GTAV, Withcer3.
Nem tudom eldönteni,hogy Asus Strixx GTX970 vagy Sapphire Vapor-X 290X(+20000 Ft kelenel várhatóan rádobnom a 290 -re). -
zack
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #2363 üzenetére
Ha összeszámolnám, hány órát beszéltem Abu-val csak idén, szerintem közelítenénk a 168 órához.
Ő technológiai oldalról szakmai szemmel mondja el a véleményét, és ha egyszer az AMD irányát látja a helyesebb útnak, ettől még nem lesz piros párti.
A legjobb példa erre, amikor a múltkor beszéltem vele, GTX970 eladás után, amit a 290X Vapor-X váltott.
Mondtam a problémáimat, de csak védte azt a nyamvadt 970-et.Már majdnem meg is kérdeztem tőle, hogy "bezőőődültéé?"
Nem azt mondta, "ez az, jól tetted, hogy eladtad, mert az AMD az isten".
Szóval nem elfogult ő, pusztán jobban belelát a piaci helyzetbe, és a technológiákba.De azért mindenképpen érdekes, amit alátámaszt az ő véleményezése is, hogy 290X után, rövid ideig 970, majd vissza 290X-re. Tény, hogy jól adtam el a 970-et, de eszem ágában sem volt másikat venni.
A Vapor pedig a Lightninggal együtt a két legjobb konstrukció a 290-es szériában. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Goblin12 #2361 üzenetére
Az Apple-nek készítettek egy M295X-et. Az egész jó. Nem tudom, hogy mikor akarják másnak is elérhetővé tenni. Úgy tudom van egy exkluzivitási egyezmény az Apple-lel, szóval lehet, hogy ebből idén nem lesz semmi. A CES-re esélyes, mert az OEM-ek igényelni fogják az új cuccokat.
A Star Citizen nem sok NV-s dolgot tartalmaz. Nem is dolgoznak együtt az NV-vel, csak beépítik a turbulence modult, amit az NV kért és kész. A többi technika, amit használnak AMD-s vagy inteles. De főleg AMD-s kirakatjáték lesz a Star Citizen, gyakorlatilag minden benne lesz, amit a veres oldal kínál.
-
Goblin12
őstag
Valyon mobil ágon mikor kel fel az AMD mert jelenleg mobilágon az NV a 970m és a 980mel magának tudja a piacot keveset esznek nem melegszenek halálra. Az r9 m290x meg még mindig csak átnevezett m79xx
Kevés az a progi amiben az nv plusszokat lehetne látni. Mondjuk a Star Citizen eléggé AAAA-s és ha jól tudom nv-s dolgok sokäsága is benne lesz. Ennél nagyobb játék talán még a Kingdome Deliverance mondjuk ők nem tudom mire alapoznak.
-
Televan74
nagyúr
Nincs egy kicsit felnagyítva ez a dolog manapság?Top kártyáknál gondolom nem lesz akkora különbség?
Gondolom egy két effekt és esetleg az árnyékok minősége ami változni fog.Remélem nem lesz azért olyan hogy az egyik kártyán döcög 20 fps -el, a másikon meg 100+ a minimum.De gondolom erre azért a fejlesztők is oda figyelnek majd.
Azt viszont el tudom már képzelni,hogy a középkategóriás kártyáknál lesz olyan hogy az egyiken fut 50+ fps -el,a másikon meg 20+ megy csak. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Erre való a GameWorks, hogy a fejlesztő ezt használja és ne az Xbox One shadereit hozza át PC-re. És ez eléggé egyértelmű koncepció, mert más lehetőségük annyira nincs. Az oké, hogy a Microsoft arra buzdít, hogy ott az Xbox One arra kell DX12 rendert írni és az jó PC-re, de ez nem optimális. Szóval kell PC-re optimalizálni. A Microsoft is egy manipulatív cég. Nekik szuper lesz, hogy az Xbox One kódja sok PC-n nem fut hatékonyan, hát mit fog venni a user? ... konzolt. Persze, hogy azt mondják, hogy nem kell optimalizálni, mert kompatibilis, illetve csak pár extra sor és fut.
Az NV-nek a problémát egyedül a gyártói partnerprogramokban nem résztvevő stúdiók jelentik. Ők sehonnan sem tudják majd megszerezni az optimalizáláshoz szükséges információkat. Lásd Ryse.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
szasanyi #2355 üzenetére
Nincs olyan forgatókönyv, ami nem jelent majd az eladási mutatókban csökkenést. Ez sajnos a piac változásaival fog járni.
A fő szempont egyébként mindkét cég számára, hogy ne kövessék le egymást sehol. Ez már a fejlesztőkhöz való hozzáállásban kialakult, és a játékok esetében is látszik. Az AMD-nél extrém fókuszt kap az AAA kategória, míg a MOBA/MMO csak támogatott, de nem lényeges. Az NV-nél ez pont fordított. A MOBA/MMO a fókusz és az AAA a másodlagos.
Ez egyértelműen látszik a nagy kiadókkal való üzletelésben is. Gyakorlatilag az NV-nél csak az Ubisoft komoly partner, míg az AMD-nél az EA, a Square Enix és a SEGA is kiemelt támogatást kap. Viszont az NV rengeteg PC-exkluzív MMO és MOBA támogatására is költ. -
zack
nagyúr
De ahogy olvasom egyik sem lesz hosszútávon nyerő. Szóval lényegében teljesen mindegy a két rossz közül melyiket választották, mert jelen esetben ha úgy van ahogy írod, rövidesen nem lesz nV-re optimalizált játék, mert AMD-re könnyebb lesz optimalizálni, a dokumentációk és optimalizálás nyílt hozzáférése miatt.
-
szasanyi
félisten
Ez egyáltalán nem örvendetes, sőt. Mondjuk az NV is biztosan látja ennek esetleges káros hatásait, beleértve az esetleges eladási mutatók csökkenését is. De abban is biztos vagyok, hogy a képlet nem ilyen egyszerű és ők a maguk részéről tesznek azért, hogy ez ne következzen be amiatt, mert az ő VGA-ik kevésbe lennének használhatók a gamerek számára.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
szasanyi #2353 üzenetére
Persze, hogy nincs törekvés. Mivel mostantól kezdve nem tekintenek egymásra versenytársként. Minden szempontból az ellenkezőjét teszik annak, amit a másik csinál.
NVIDIA: dokumentációk hiánya és az egyéni optimalizálás akadályozása, lezárt és csak felügyelet mellett módosítható shader kódok
AMD (és az Intel is): dokumentációk biztosítása és az egyéni optimalizálás segítése, nyílt és szabadon módosítható shader kódokAz NVIDIA ezt nem kicseszésből csinálja, hanem azért, mert abban a modellben, amit az AMD és az Intel csinál, illetve amire ők is építettek a 2006-2010-es években már nincs jövőjük. Ez látszik is. Rengeteg top kiadó nem is tartja már velük a kapcsolatot. Az Intel és az AMD többet fog mondani arról, hogy GeForce-ra hogyan kell optimalizálni, mint maga az NVIDIA.
-
szasanyi
félisten
válasz
Televan74 #2352 üzenetére
Inkább azt látom problémának, hogy nincs törekvés a különbözőségek csökkentése érdekében. Sőt, az is elképzelhető, hogy ez még nagyobb mértékű lehet. De úgy tűnik, hogy ezt az igényünket nem erőltetik túlzottan, sőt szerintem egyáltalán. Ha más miatt nem is hát a gamer társadalom érdekében kéne, ezzel mintegy kifejezve a nemlétező hálájukat a sok beleölt pénzünkért cserébe.
Lassan az lesz, hogy ha játékot szeretnél venni úgy kell választani mint a konzolok esetében csak nem azt kérdezik Xone vagy PS4? hanem AMD vagy NV? -
FLATRONW
őstag
válasz
gainwardgs #2345 üzenetére
Szerintem pedig nincs nagy különbség közöttük hogyha a 780 Ti-t és a 290X-et hasonlítjuk össze. CF profil még nincs a játékhoz, ebből a szempontból tényleg le vannak maradva.
-
szasanyi
félisten
válasz
gainwardgs #2345 üzenetére
Mondtam már: minden játékhoz más VGA-t kell venni!
-
Televan74
nagyúr
válasz
gainwardgs #2345 üzenetére
Nem csodálkozok rajta. Engine: Fledge with PhysX
-
ricshard444
veterán
válasz
gainwardgs #2345 üzenetére
Most jön az a rész, mikor meg kell kérdőjelezni az Nvidia -s elavultságot?
-
szasanyi
félisten
válasz
Televan74 #2342 üzenetére
Pedig lehet jó csere! Alig kisebb teljesítmény amit a 970-nél tuninggal akár be is hozhatsz (miközben még úgy is sokkal kisebb fogyasztás és melegedés lesz), de a kérdés az, hogy mekkora árkülönbözettel tudnád ezt megtenni. Persze benne van a pakliban a kellemetlen coil whine, de az vagylagos és akár másikat is kérhetsz ha nagyon belenyúlnál.
Tehát, hogy érthetőbb legyek: én egy hibátlan 290X-et (ha már meglenne) nem adnék el azért, hogy 970-et vegyek de Te más helyzetben vagy mert gariba éppen cserélik mely során jobb feltételekkel tudnál váltani - ha akarsz. Nem tudom sikerült-e érthetővé tenni mire gondolok... -
Erdei88
veterán
válasz
Televan74 #2338 üzenetére
Nem járnál jobban egy 290X-el? Az árcsökkentést követően egy-két komolyabb model is remek árat kapott
980-at pont nem ajánlanám, mert igencsak megfizeted a "minőséget"
Sajnos az első kártyám nekem is sípolt, a második már tökéletes. Hamarosan lesznek aprón tesztelt káryák, azt érdemes lesz majd megvenni
-
Televan74
nagyúr
Elnézést kérek de napok óta gondolkodom rajta,hogy a garanciából majd visszajövő kártyámat kicseréljem e 970 -re vagy nem.
És arra az elhatározásra jutottam,hogy maradok az eredeti kártyámnál, nem akarok coil whine hangot hallani.Mert számomra úgy néz ki nem véletlenül ilyen olcsók a 970 -s kártyák.
A 970 kártyákat csak fanatikusnak fogom ajánlani.A minőségibb anyagokból készült 980 ajánlott kategória. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
ricshard444 #2334 üzenetére
A Witcher 3 szempontjából mindegy. Egyetlen GPU PhysX-es játék sem ad jó skálázódást, aminek az oka egyszerű: Mindig csak az első GPU számolja a CUDA feladatokat, tehát ha van mellette egy második GPU, akkor a számítás teljesen aszimmetrikussá válik. Az első GPU nagyon le lesz terhelve, mivel a második GPU grafikai számításánál ki kell számolnia a CUDA effekteket. Ha van egy harmadik GPU, akkor annak is. Ezért skálázódik GPU PhysX mellett az SLI csak 30-50%-os szinten.
-
wattafaka
senior tag
Sziasztok!
Van egy új MSi R9 280X 3G Gaming kártyám, és olyan tüneteket produkál, hogy néha ugrik hirtelen egyet a kép. Értem ez alatt, hogy körülbelül másfél centit le, majd hirtelen vissza. Főként windows-ban csinálja, illetve a játékok menüiben, konkrét játék alatt NEM. Mintha nem szeretné a csökkentett órajeleket. Próbáltam már másik kábellel kötni a monitorhoz, és másik monitort is, de nem segített, szóval biztos a VGA-val van valami. Az üresjáratos órajelek 300/150. CCC-ben profillal megnöveltem 350/350-re, de az sem segített. Még fentebb kellene a memóriát? A full load órajelek 1020/1500. Ezen felül próbáltam már megannyi drivert, megannyi Afterburner beállítást, semmi sem oldotta meg a problémát. Már BIOS frissítésen is gondolkozom, de egy vadonatúj kártyánál csúnya volna, ha ilyenekkel kell foglalkozni.. Ötletek, hogy miért csinálja ezt, vagy hogy hogyan tudnám megszüntetni? Vagy ez hardverprobléma és garancizátassam?
Köszi,
T -
TTomax
félisten
-
Goblin12
őstag
Pár érdekesség:
4db 980-al 40k pont FireStrike alatt: [link]
Nvidia Turf Effects Új fű technológia.
Nekem tetszik, jó lesz ez.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Malibutomi #2329 üzenetére
Gondolom a bokorra gondolsz, azon is észre venni, de legjobban közvetlen a kamera előtti füvön látszik az elmosás.
-
wattafaka
senior tag
válasz
daneeeeee #2324 üzenetére
Igen jól mondod, TXAA helyett FXAA van elírtam. Viszont ha már van SMAA High 4x, akkor azt tolom be. Ettől függetlenül a 4-szeres is majdnem ugyanúgy néz ki (ha nem pontosan ugyanúgy), mint simán fullHD-ban AA nélkül. Vagy nekem lennének túl nagy elvárásaim? Screenshotot elfelejtettem lőni... Na majd ma.
Egyébként találtam ilyet is, ami csúszkával szemlélteti az Off és SMAA High közötti különbséget.
-
daneeeeee
aktív tag
válasz
wattafaka #2323 üzenetére
Szia!
Itt van egy kis elemzés a Crysis 3-ban található élsimítási eljárásokról és azok hatásairól.
Nálad az MSAA, FXAA és az SMAA jöhet szóba.
A 3 közül különben magasan az SMAA a legjobb választás (ezen belül az SMAA Medium 2TX). Szebb eredményt ad mint a másik kettő módszer, az erőforrásigénye pedig kisebb mint az MSAA-é. -
wattafaka
senior tag
Sziasztok!
Két problémában szeretném a segítségeteket kérni, az egyik úgyis pont a témába vág, amiről beszélgettek.
VGA: MSi R9 280X 3G Gaming1. Crysis 3-ban hiába váltogatok a különböző élsimítási módok között (TXAA, SMAA, MSAA), érdembeni különbséget nem tapasztalok. Amivel nem is lenne baj, ha mind gyönyörű lenne, viszont néha egy két pályarésznél olyan érzésem van, mintha be sem lenne kapcsolva. A világ egyik legszebb grafikájával rendelkező játékánál részemről nem fér bele, hogy fullHD felbontáson 8-szoros MSAA-val a kezemben lévő pisztoly is már recés.. Főként mozgás közben érzékelem az AA hiányát, ha megállok akkor úgy nagyjából beáll és minden rendben. Más játéknál tökéletesen működik az AA, csak ennél érzem néha, hogy ennek nem így kellene kinéznie. Nem vagyok otthon, este lövök is pár screenshot-ot arról, hogy mit is látok pontosan. Ettől függetlenül ezzel a kártyával melyik élsimítási módot ajánljátok ehhez a játékhoz? Vagy jobban járnék Catalyst-ből force-olva?
2. Ugyanehhez a kártyához van egy Dell P2214H monitorom. És főként játék közben, de néha windows-ban is ugrik egyet a kép. Értem ez alatt azt, hogy egy pillanatra másfél centivel megemelkedik a kép, majd rögtön vissza. Néha órákig nem csinálja, viszont van, hogy 2 másodpercenként... Elég bosszantó. Olvastam olyat, hogy nem szereti a hangfal közelséget a monitor. Kikapcsolt hangfalakkal is csinálja. Olyat is olvastam, hogy a videókártyának nem elég a tápegység. Remélem nem kell az újonnan vásárolt Cooler Master V550S tápot emiatt lecserélnem, mert akkor agybajt kapok, fórumokon azt olvastam bőven elég neki az 550Watt, igaz PCX-en minimum ajánlott tápként 600W volt feltüntetve, de nem akarom elhinni, hogy az 550 nem elég. Feltettem tegnap a legújabb VGA drivert (14.9), teszteltem pár percet, az alatt nem jelentkezett a probléma. Ha újra jelentkezik, akkor amit kipróbálok, hogy másik displayportba dugom a monitort, vagy másik kábellel kötöm össze. Ezeken kívül van valakinek bármi használható javaslata a problémára, vagy esetleg el tudná magyarázni, hogy miért csinálja ezt?
Köszi,
hazazs -
megnézem, amint lesz WHQL
belső VS külső: ahogy írtam, a belső implementációfüggő. lehet ugyanaz a szar is, de ha a pixelenkénti depth infot elkéri és felhasználja a filter, akkor már sokkal jobb lesz az eredmény. az AA minőségét tekintve talán nem, viszont az anomáliák tekintetében biztosan.
-
TTomax
félisten
Hm...jut eszembe pont az új Borderban látszik az FXAA és DSR közötti difi,Ha jól látom 660ad van,azon már be lehet kapcsolni a DSR-t,igaz még nem hivatalosan,de már kinn van egy laptop driver amivel rá lehet hackelni,mindenképpen próbáld ki a DSR-t mert ugye a játékban se MSAA se SSAA,meg fogsz lepődni...
Rögtön látni fogod,miért is nem kell neked FXAA.
-
TTomax
félisten
Amit játékon belül kapcsolsz az ugyanaz a technológia mint amit kívülről kényszerítesz mindkettő post process,jellemzően amit kívülről kényszerítesz az jobb szokott lenni,jobban konfigurálható,illetve sokkal több extra effektet bele tudsz rakni,de ez sok mindentől függ, a driverböl kényszerített a legvacakabb mert nem igazán fejlesztik ezt a vonalat egyik oldalon sem.A te általad kényszerítettel lehet a legjobb minőséget elérni,viszont a legtöbb anomáliát is ezzel lehet okozni...
-
warte bitte, nem ugyanarról beszélünk. a kívülről (vagy driverből) kényszerített eljárások tisztán postprocessek, van nekik a 32-bites pixelekből álló kép, oszt' csókolom. úgy nem nehéz homályos szart gyártani.
én arra az FXAA-ra gondolok, amit a játékon belül kapcsolsz be - ott implementációtól függően több információból dolgozhat a filter. nézd meg pls, hogy a Borderlands: Pre-Sequelben is annyira gázosnak látod-e az FXAA-t - én tegnap lőttem két képet, és bár egyértelműen látszik, hogy az FXAA egy-két helyen homályosabb, egyáltalán nem tűnik vészesnek. -
TTomax
félisten
Igen ugyanúgy,sót radeonproval kényszerítheted mindkét gyártó termékére...az SMAA szerintem a legjobb ezek közül,csak ott döl meg a dolog,hogy mindig állóképen látjuk milyen szép,csak mozgásban már nem annyira.Nem tudom ez az MFAA mennyire lesz jó,illetve mennyire lesz elterjedt,remélem nem jut a TXAA útjára,mert az elgondolás nem lenne rossz,gyakorlatilag az MSAA-val megegyező minőséget nyújtana,mindezt fele annyi erőforrásból...ahogy én értelmeztem mondjuk egy 4XMFAA 2 mintát az aktuális n képkockákból számol,és két mintát az előző n-1-böl lop, (ami ugye az nV szerint nem kerül gyakorlatilag szinte semmibe) tehát a végeredmény az lenne,hogy egy 4XMFAA annyiba kerülne mint egy 2XMSAA ami valljuk be elég jól hangzik, a kérdés csupán az hogy ez mennyire fog működni a gyakorlatban...
-
a DoF-nak szerintem sincs sok keresnivalója a játékokban, különösen nem az FPS-ekben. a motion blur implementációfüggő, lehet jól is csinálni, meg szarul is (jellemzően az utóbbi szokott sikerülni).
az FXAA kis mértékben tényleg tompít, de én csak akkor látom, ha kifejezetten figyelek rá. ráadásul nem is mindig lehet megkülönböztetni, hogy az FXAA miatt tompa valami, vagy maga a textúra olyan. az eredeti MLAA sokkal rosszabb volt.
amúgy Radeonon és GeForice-on ugyanúgy fest az FXAA? TTomax? -
TTomax
félisten
Bizony!És ugye a legjobb példája a teljesítmény elpazarlására,mert van ahol felezi az fpst a DOF,de cserébe legalább jól elmos mindent a motion blurrel...és akkor jönnek a "néphülyítő" szoftverek mindkét cégtől ahol egy gomb benyomásával "optimalizálhatsz" mindent... hát nem köszönöm,ha 900P-re vágyok 30fps-el recés élekkel és ocsmány textúrákkal,azt jóval olcsóbban is megúszhatom...
-
-
-
Habugi
addikt
Szerintem az emberi változó játszik be ebben az esetben (is..).
Emese után szabadon.., izlések is pofonok. Ahogy lehet eltérő a hallás/szaglás valszeg a látás is, vagy csak másra vagyunk érzékenyek.Speciel én szívesen elásnám az út mellett azt, aki kitalálta a DoF-ot (és megvalósította abban a formában ahogy jelen van, egyrészt mert nem tudom milyen szemsérülés kell ahhoz hogy irl így/hasonlóan "éljem meg" a mélységélességet, másrészt azért mert sokan vagyonokat áldoznak 1-1 jobb/élesebb képű monitorért amin aztán lelkesen használják a DoF-ot..
), lásd aláírásom.., viszont sokan szeretik..
MotionBlur ugyan ez a kategória kb.
Innen megközelítve pedig az FXAA csak x+1, számomra kis túlzással olyan, mintha egy belehelt buvárszemüvegen keresztül játszanék, legalábbis a többi eljáráshoz képest. Borzalmas..
-
HSM
félisten
válasz
daneeeeee #2301 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy a linkelt képeken szinte semmit nem látok különbséget, viszont játék közben 10m-t nem tudok menni FXAA-val, hogy ne forduljon fel a gyomrom a látványtól, AA nélkül is sokkal jobban tetszik a kép, viszont SSAA-t rákapcsolva gyönyörűen eltűnnek az élek, és valahogy szebb lesz az egész.
Sajnos letöröltem a régi mentéseim, így csak nagyon az elejéről tudnék képet lopni, ott azért annyira látványos különbség nincs, a világosabb, nagyobb tereken jobban átjön.
-
daneeeeee
aktív tag
válasz
FLATRONW #2299 üzenetére
Világos, hogy hogy működik az SSAA de ha ez tényleg "csak" ennyit tud a Ryse-ban akkor én nem vagyok biztos benne, hogy bekapcsolnám.
HSM: Ok, a TR-t vissza szívom a kinagyított képeken már látom a különbségeket mondjuk játék közben nem emlékszem ez ennyire látványos lett volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Tanks - MMO
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- SSD kibeszélő
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Megnyitotta kapuit a hardverpláza
- Nők, nőügyek (18+)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Homepod Mini /// Újszerű // Számla + Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
- Ez már Kóros (Core 5)! Új Samsung Galaxy Book4 Intel Core 5 120U 16GB 512GB
- Xiaomi Redmi Pad Pro 256GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest