- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- sziku69: Szólánc.
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Pajac: Átlátszó fém
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
erre a verzióra nem gondoltam. őszintén szólva, nem látom, hogy ez miért jó, de végső soron, amíg más nem használja...
a stabilitás viszont hogyne lenne kritikus. nem csak attól lesz valami instabil, ha túloptimalizálják - a szimpla bugok mellett előkerülhetnek olyan gondok, amiket a platformmal kapcsolatos relatív tapasztalatlanság szül. és mindennek tetejébe alacsony(abb) szintű hozzáférésről beszélünk, ezért a stabilitási gondoknak komolyabb következménye lehet, mint DX alatt.
(#1096) HSM: el nem tudom képzelni, hogy az online játékosok nagyobb része így gondolkodna - de ki tudja. valaki esetleg akar igazolni / cáfolni?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eredetileg a Mantle driver a BF4 patch-csel jött volna. Nem szükséges azt külön meghajtóban szállítani. Mindig január végére volt tervezve az első Mantle driver a Catalystban.
A stabilitás nem olyan kritikus most még. Egyelőre nem optimalizálják a végletekig a kódot. Az Oxide mondta, hogy a sebesség jön out-of-box, szóval egyelőre mindent a stabilitásra helyeznek. Az biztos marad benne tartalék, de ráérnek még kihasználni, ha lesz teljes dokumentáció, meg SDK, meg példák.
-
esküszöm, nem értelek - miért jó az, ha mindenkinek bugzik / fagy?
neked GCN radeonod van, nem lenne jobb, ha tudnál vele normálisan játszani? persze nem, mert nem foglalkozol a játékkal, de képzelj a helyére valamit, ami érdekel.
második részben félreértésben vagyunk, az AMD a BF4 ME-t ígérte decemberre - ennek persze előfeltéte, hogy legyen driver. és az egy hónap csúszás (ami több lesz, mint egy hónap) nem önmagában gázos, hanem amiatt, amire lehet számítani a track record alapján. továbbra is (sőt, egyre inkább) arra számítok, hogy a sebessége rendben lesz (+30-50%), viszont a stabilitásával gondok lesznek.
-
HSM
félisten
Szerintem egy online lövöldözős játéknál, aminek fő profilja a multi csapatjáték, elfogadhatatlan, ha az egyik usernek működik, míg a másiknak nem.
Ha mindenkinek szar és fagyogat, meg eldobál, az nem gáz, de ha ez VgA függővé válik, az annál inkább. De ez csak az én véleményem, elfogadom, ha mellébeszélésnek tartod, pedig nem annak szántam. Nem vagyok az a típus, aki könnyen benyalja a marketingdumát.
1 hónap csúszás akkor. Tekintetbe véve a mantle-t használó progik csúszását, nem tartom vészesnek. Majd arra leszek kíváncsi, mennyire fog jól működni az elején.
-
ne viccelj
ez a klasszikus mellébeszélős magyarázat, amit leginkább az EA vagy a DICE szájából tudok elképzelni. ha kiadnák a szuperül működő mantle patchet, akkor legalább azok elégedettek lennének, akik azért vettek radeont, mert mellé csomagolták a BF4-et, az nvidiások egy része meg elgondolkodna, hogy nem-e-lenne-e-jobb-e AMD-t venni. annál nagyobb botrány pedig, mint ami most van, biztosan nem lenne. szóval win-win.
AMD 2013 decembert ígért, és hintelgették, hogy nem feltétlen a hónap végére gondoltak. business as usual.
-
válasz
daveoff #1088 üzenetére
Ez elég érdekes teszt. Ilyen beállítások mellett hol van a BF4-be ilyen alacsony FPS egy 290X-el dx alatt?
Mer ez a 38fps eléggé hihetetlennek hangzik melyik szituáció ez egyáltalán? Több darab tank robbanás vagy mi?
Megint egy semmit mondó leírás ez semmi kézzel fogható.
-
HSM
félisten
Szerintem pedig igencsak logikus...
Ha kiadnak egy Mantle verziót, ami nemcsak gyorsabb, de sokkal stabilabb is, abból eléggé botrány lenne, hogy miért csak a legújabb AMD vasakon lehet normálisan játszani. Én is állati dühös lennék egy ilyenért, ha megvettem volna a játékot és nem GCN-em lenne, és azért kerülnék hátrányba a játékban, mert fos a DX mód. Így teljesen érthető, hogy először le kell tegyenek egy legalább elfogadható DX kódot, mielőtt elstartolják a Mantle-t.
Amúgy az AMD mondott időt a mantle-re előre hivatalosan? Nem emlékszem, persze, lehet...
(#1085) SzlobiG: Őszintén szólva, rövidtávon nem túlzottan izgat ez a Mantle, nem BF-ezek.
Én amúgy is inkább a proci tehermentesítését tartom a legnagyobb előnyének, az pedig nem fog a szintetikus tesztből szépen átjönni.
Szóval én majd az igazi pudingot kóstolnám majd meg.
-
ez most nem a csudadriver várás, azt valóban a userek gerjesztik maguknak. itt most konkrét ígéretekről van szó, amit megint nem sikerül betartani - ugyanaz a nóta, mint a hardverekkel. és persze biztosan elhiszem, hogy készen van a BF4 patch, csak nem adják ki a DX verzió hibái miatt - marha sok logika van benne...
-
Lesz vmi benchmark steamon ott ki tudjátok próbálni tehát lesz értelme a drivernek. Remélem DX verzió is lesz benne másképp semmi értelme nem lesz.
(#1086) gbors Na ez is igaz EA most már az userek érdekeit nézi előbb kijavítják a dx hibákat és majd utána zöld utat ad a dlc, mantle párosnak.
-
MiklosSaS
nagyúr
A mantle az jo dolog lesz. Komolyra forditva a szot, ha csak 10-15 %-ot fog dobni a teljesitmenyen akkor azt jelentene hogy durvan 14 %-al volna erosebb a 290X a 780Ti-nel, ami nagyon jo, ha figyelembe veszuk azt hogy a 290X nem ref az durvan 440 font es egy atlagos 780Ti az kb 550 font. Az bar barhogyan is nezed az kb 40K HUF.
Remelem mostmar lehetlesz kartyakat is kapni, es birni fogja az AMD a rendeleseket, ma olvastam hogy az apple gepekbe is kesnek a FirePro kartyakal.
Remelem meglesz a 144 hz-es tamogatas is CF-ben, komolyan kezd hianyozni a 7990.Meg tudja mondani valaki hogy miert AMD kartyak kerultek az uj Apple gepekbe ?
-
HSM
félisten
válasz
#35434496 #1069 üzenetére
A termék már kapható, csak egy funkciója csúszik, amit halkan megjegyzem, semmivel se tudnál még használni.
Olyan, mintha megvetted az Audid, de későbbra ígértek bele egy extra nagynavit, de azzal késnének egy hónapot, mert a navi már kész van, de még nincs rá szoftver.(#1073) players111: Nem aggódom a Mantle miatt, mert a nagyja a konzolokról jön, szóval az alap elég jó.
(#1075) gbors: Évek óta jellemző hülye hozzáállás ez, a "csodadriver várás"... Nem is értem. Ha nekem 10% előnyt hoz a Mantle a már meglévő 280X-emre, már megérte. Vagy pár extra effektet. Nem ettől kell a csodát várni, ez csak egy ígéretes lehetőség, ami vagy jobban vagy kevésbé lesz kihasználva.
A lényeg, hogy nincs miben higgy. Nézd meg a teszteket, és ha annál többet kapsz bárhogy később, örülj neki.Sokkal boldogabb leszel, és nem lesz keserű a szájízed, ha csak 20%-al lesz gyorsabb a Mántli, és nem 40-el.
-
#35434496
törölt tag
válasz
Malibutomi #1074 üzenetére
Egyenlőre mindenki találgat beleértve téged is. gbors Ez így igaz.
-
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#35434496 #1073 üzenetére
Az a baj, hogy ezt amit irsz nulla információra alapozva irod, találgatva. Vagyis olyan mint minden találgatás vagy igaz vagy nem. Elhiszem hogy ez a vágyad, de attól még nem lesz feltétlen igaz.
De ha baj lenne, hogy fejlesztenék már most a játékokat rá? Egyébként már mutatták a BF4-et és a Thiefet is mantle alatt futni.
Ahhoz képest hogy a csapból is mantle folyik és elegetek van belőle meglepően a nullához közeli információt sikerült felcsípnetek az eddigi történésekről.A kiemeltet nem vágtad hogy poénnak írta Dave..kb annyira volt komoly mint a te 800x600-as beírásod.
-
#35434496
törölt tag
válasz
Malibutomi #1071 üzenetére
Szerintem a mantle támogatással komoly gondok vannak. Félő ha kiadnák most kékhalál lenne a vége bf4 alatt radeonnal. Eddig nem mutattak semmit leszámítva a demókat ami amd-re lett írva. Ilyet nv is tud csinálni. 4k Ultra 4xMSAA Kaveri + 1db 290X 180fps és még van aki el is hiszi!
-
odorgg
addikt
Ha a dx hibák orvoslására kell várni, akkor az életbe nem lesz BF4-be mantle. A 2 éves BF3 is meg meg áll még most is dx hibákkal, ha azt nem tudták/akarták meg csinálni, akkor ez sem fog menni.
Elég szomorú hogy az EA csak akkor tud bólogatni, mikor egy félkész, épp hogy csak működő, játéknak nevezett valami kiadása van a terítéken.
-
Malibutomi
nagyúr
-
HSM
félisten
Szerintem ez a Mántli-fikázás eléggé gáz. Meg lett ígérve, hogy jön, jönni is fog. Nem tudom, miért kell ezen lovagolni. Azért ez nem egy olyan projekt, amit egy hét leprogramozni és kitesztelni...
A többi meg majd úgyis kiderül hosszútávon... aki pedig ígéretekre vesz vga-t, megérdemli... -
-
Csak az a baj ezzel, hogy megint nem tartják a beígért megjelenést. Ugye december volt az első oké legyen január. Már január vége van akkor most jön a február és így megy előre...
Biztos jó lesz ez, csak ne nyomják ezt a marketinget üres ígéretek vannak semmi több meg repi így úgy, nevetséges.
-
Tirexi
addikt
válasz
Dark KillerX #1064 üzenetére
Az sztem 440p-ben volt csak valaki elírta.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daneeeeee #1059 üzenetére
Repi nem árulja el a gépet. De azt tudom, hogy 144 Hz-es nagy kijelzője van. Valszeg 2560x1440 pixeles. Meg a max beállítás az biztos. Esélyes, hogy két Radeonja van, valszeg két R9 290X.
(#1060) daveoff: Lehet, hogy Kaveri volt a proci, és akkor az IGP is dolgozott a grafikai számítóson. De biztos, hogy volt még mellette két nagyobb dedikált GPU. Egy dedikált GPU-val a 180 fps minimum elég nagy volna.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
WaterWawe #1050 üzenetére
Igen.
Ezt ők nem így fogják fel. Ha lesz egy Mantle kódja a játéknak, akkor eleve úgy állnak hozzá a DX kódhoz, hogy ami túl körülményes DX alatt azt le se portolják a konzolról. Ezért kérték a Mantle-t. Áthozzák konzolról az effektet és ha be akarod kapcsolni, akkor vegyél hozzá hardvert. A DX meg ott lesz a normál kódhoz, ha a Mantle nem érhető el. Ez összességében nekik kevesebb munkát jelent, mert mondjuk PS4-ről, ami sok fejlesztőnél lesz vezérplatform egyszerűbb Mantle-re portolni, mint DX-re.
A Frostbite Team ezért alakult meg az EA-n belül (vált ki a DICE-ból). Minden Frostbite 3 játékhoz ők végzik a kutatást és portolást. Elsősorban PS4-re és Mantle-re. -
Dark KillerX
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Írtam a másik topikban, hogy a Steamre már felkerült a StarSwarm demó. Az arra vár, hogy a Valve átmenjen rajta a szokásos tesztekkel és aktiválják. Ennek lesz egy full kész DX11 és egy leginkább alpha fázisú, de stabil Mantle kódja. Ehhez lesz egy driver a héten. Ez ugyanaz a driver lesz (13.35-ös iteráció), ami nekünk van január 12-e óta.
A BF4 patch az EA-től függ. Kész van december közepe óta. Működik, játszanak rajta. Repi gépén 180 fps-sel megy, de nem adja ki addig az EA, amíg a DX kód ledobja magáról a hardvert. Nem akarja, hogy a játékosok mutogassanak rájuk, hogy a Mantle-re koncentráltak és azért nem stabil a DX kód.
-
-
norb55
őstag
válasz
Dark KillerX #1048 üzenetére
Hát nem irigyellek.
Várod a megváltást te is.
Látod Nvidia oldalon nem kell várni semmit, mert nem igérnek semmit
Nállad az AMD proci is nagymértékbe húzza a gépedet.
Intel kell , valami jó forró vérü intel -
TTomax
félisten
És MIKOR látunk mi ebből már valamit végre?Miért nincs egy techdemó ahol le lehet mérni milyen tartalékok lehetnek ebben?
Meddig lehet ígérgetni a semmit és marketing előnyöket kovácsolni nem létező dolgokból?Költői kérdések... ezeket a köröket mindig lefutjuk minden egyes vga generáció esetén... az előremutató HD2900....a GTX verö HD3870 (aka DX10.1) és a Titan verö R9 290X a power of the gcn.... ugyan...(#1052) Locutus
Ami állítólag csak majd a single játékmenetet érinti,de ezt nem a Repi mondta... -
Dark KillerX
addikt
válasz
#35434496 #1045 üzenetére
AMD tulajként mondok ,tényleg tökgáz amit az AMD csinál,marketing terén.
Pl. GNC ,azt mire megyek vele,vagy anno a Fusion projekt,aztán abból se lett semmi,most meg a Mantle,megy már november óta,és persze a csoda driverek,mint pl 14.1 béta.
Tiszta szégyen szvsz amit művelnek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #1031 üzenetére
A DX11 engedi a mutexeket. Nincs ezzel önmagában semmi baj, csak ezek nem ajánlott funkciók. De ha azt nézzük, hogy ebből sok sebességet szednek össze, akkor érdemes vele foglalkozni. Azt viszont nyilván érzi a Frostbite Team, hogy nagyon sok erőforrásukat felemészti a gyors DX kód, ezért kértek egy modernebb API-t.
(#1032) norb55: Repi mondta a TH interjúban, hogy az NV-hez is odament, hogy csináljanak egy low-level API-t. Ők elzárkóztak ettől. A low-level API elkészítése nem nagy dolog, kb. két év. Abból az irányból problémás ez a modell, hogy a low-level API-hoz ismerni kell a megcélzott architektúra működését. Ha valaki egy ilyen felkérésre azt mondja, hogy nem, akkor azért mondja, mert nincs olyan piac, amiért érdemes megtanulni a célzott architektúrát.
-
-
norb55
őstag
válasz
daveoff #1039 üzenetére
Marketing áldozata az AMD-sek. Nvidia nem igér semmit előre. mégis szuper. AMD fűt fát igér, közbe semmi nemjön. Akkor ki a marketing csapdája?
Nvidia egy buta GPU, mégis az egyszerüségével ottvan a nála 2× fejlettebb AMD melett.
(#1037) Tirexi pontossan, már az ember a saját topicjába is az AMD csúcs gpu-it hallja.
-
WaterWawe
őstag
válasz
Erdei88 #1036 üzenetére
Jól beszélsz kolléga, ezzel én is így vagyok. Korábban 5000-es szériáig nagyon szerettem a Radeon kártyákat, azonban a 7000-es széria óta úgy érzem inkább az nVidia nyújtja azt a minőséget amit elvár az ember egy 100k fölötti kártyára
Ott a GTX780, kb 15k-val drágább mint a 290. Én az AMD kártyáit se nevezném olcsónak. Lespórolták róla a vaporos hűtést és a támogatás is hiányos.
-
Malibutomi
nagyúr
Én épp ezért megvártam a custom hütést. Ebben amúgy igazad van, sosem értettem aki rohan megvenni az elsö darabokat. Én mindíg megvárom az elsö tapasztalatokat/teszteket.
Mivel igy tettem van egy kártyám ami halk, nem meleg, gyors és olcsó. Mondjuk aki amúgy is vizez annak jó a ref is.(#1042) freestyée
Mondjuk innen nézve a 780 a custom 290 -el van egy árban. -
Tirexi
addikt
válasz
daveoff #1039 üzenetére
Az volt a markering barátom hogy a 290x be volt harangozva olcsó és gyors vga-nak.
Azt elfelejtették a reklámba írni hogy 95 fok és hajszárító jár hozzá.
A sok tudatlan meg ugrott rá aztán a végén már azt se tudták milyen blokkot vegyenek rá nem beszélve azokról akik futottak át utána nv-t venni.
85 fok videó nézés közben. GG.
Vedd csak. -
daveoff
veterán
Akkor az AMD nem működik jól? Én nem vettem észre. Én elhiszem nektek, hogy jó az NV, nem is állítottam soha az ellenkezőjét, de ez az elfogultság amit Ti tanúsítatok már kicsit sok. Nekem AMD van, mégsem bizonygatom, hogy az NV egy foskupac, és nem működik jól. Az az igazság, hogy Ti a marketing áldozatai vagytok......végül is valakitől be kell szedni a lóvét.
-
Tirexi
addikt
válasz
Malibutomi #1034 üzenetére
Azért zavarja norb-ot mert már a csapból is a mántli folyik és így nem tud egy kiadósat inni az Nv tiszteletére.
Valami mindig eldugítja a csapot. -
norb55
őstag
válasz
Malibutomi #1034 üzenetére
Mert a GTX 780 topicba is a mantle folyik már.
-
válasz
->Raizen<- #1031 üzenetére
Lefordítva: Az EA most építteti be a DICE-al a DX-es kódba azokat a lassításokat, amitől a Mantle majd faszának tűnik
-
norb55
őstag
válasz
->Raizen<- #1031 üzenetére
Ha az AMD kirobbantotta ezt, mostmár az Nvidiának is kikell találnia vaalmit.
Ez a mantle dolog nem fogáig sokáig tartani, már az Nvidia készíti a gyógyszert rá -
->Raizen<-
veterán
Érdekes dolgok vannak.
Abu szerint repi olyan trükköket alkalmazott a bf4 fb 3 motorjában, hogy gyorsabb legyen e renderelés
a dx 11 határain is túl lőve olykor olykor.
Ezért lehet instabil a kód.
Na már most az ea addig nem engedi ki a mantle api-s patch et a játékhoz amíg stabil nem lesz a játék dx alatt.
Azokat a gyorsításokat kivéve kb fele annyira se lesz gyors a megjelenítés dx alatt xd.
A ph-s arcok meg reszketve várják, már több mint 1 hete nézegetik a mantle apis catalyst amd drivert, illetve használnák csak nincs mivel, fogadok hogy ezért csúszik annyit a kaveri apu-s teszt mert bf4-el akarják tesztelni meg r9 290x el. Nem kicsit amd-s a prohardver.
Mert ezzel a kombóval állítólag 45% gyorsabb "bárminél" a sebesség
bf4 alatt. -.-'
1 db r9 290x el kb 30% többletre lehet számítani.
Nekem akkor multiba 70 fps helyett 90-100 fps lenne. -
WaterWawe
őstag
Válasz erre
Az 780 custom is ugyan ezt csinálja, csak kb. 100W-al kevesebb fogyasztással és a 290 custom 80-85fök-ra tudja lehűteni játék alatt (alap ventivezérléssel csendben) méga 780-ak max 70 fokig szoktak felmenni.
Én nem szidom a Radeon-t nem mondom hogy semmirevaló, de Radeon-t annal ajánlok aki középkategóriás vga-t akar, 7870 (270x) és az fölött már inkább NVidiát. Lehet hogy drága de legalább a pénzedért olyat kapsz ami jól működik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
MPowerPH #1011 üzenetére
Előbb befejezzük a Kaveri tesztet. Aztán megyünk tovább. Mantle driverünk már van a hónap közepe óta, az fog megjelenni a hónap végén publikus formában. A StarSwarm demó fent van a Steamen és engedélyre vár a Valve-tól.
A BF4 patch technikailag kész van december közepe óta. Az EA viszont addig nem akarja kiadni, amíg a D3D-vel kapcsolatos hardverledobálásokat ki nem javítják. Félnek, hogy az lenne a reakció, hogy a Mantle-re koncentráltak, holott a D3D-t jelölték meg elsődleges kódként.
Maga a probléma megoldása egyébként egyszerű lenne, ha Repi nem ragaszkodna az aktuális D3D teljesítményhez. De mivel ragaszkodik ahhoz, hogy a stabil D3D kód csak alig különbözhet az aktuális instabil D3D kód teljesítményétől, így ez megnehezíti a javítást.Ez a gond egyébként a Frostbite 3 sajátja. Soha senki nem dolgozott olyan terheléssel, amit ez a motor megvalósít. A teljesítményt viszont a D3D API-ban nem ajánlott dolgok használatával érik el. Ezek sok tempót hoznak, de könnyen lehet instabil a kód. Ha ezeket a dolgokat kiveszik, akkor stabil lesz a kód, de a teljesítmény fele odavész.
-
Tirexi
addikt
válasz
Malibutomi #1021 üzenetére
Rám is igaz.
Pedig van sok VGA ami "olcsóbb mint a drágább".
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Malibutomi #1018 üzenetére
+1 Én is inkább aggyal élek!
-
válasz
Malibutomi #1018 üzenetére
Ha meg a drágább tényleg jobb annyival mint az övé, akkor saját tapasztalat híján rávágja, hogy biztos csak az általad leírt tömegpszichózis az oka...
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Erdei88 #1016 üzenetére
Ez egyébként a kereskedelemben régóta ismert reakció, ha kiraksz két tökegyforma tudású de más nevű terméket, van az embereknek egy jó százaléka aki mindenképp a drágábbat veszi mert az biztos jobb/nehogymár az olcsó szart vegyem.
Tágabban kapcsolódik, hogy ha valaki egy termékre/szolgáltatásra elkölt elég nagy összeget, akkor ha kiderül hogy van jobb/olcsóbb, akkor sem ismeri be hogy hibázott, inkább foggal-körömmel védi azt, hogy magának is megmagyarázza hogy az a jó, és jól döntött.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Multiban több eltérés lehet, mivel sokkal több szabad és egyben használható erőforrása marad a CPU-nak. Nincs egyetlen szála sem a Mantle rendernek, míg a DX-nek 5-7 aktív rejtett szála is van. Nincsenek hazardok sem a driverben és az API-ban, nem kezel külsőleg szinkronizációt. Ha ezek nagyon leküldik az fps-t, akkor a Mantle ilyen helyzetben simán tud kétszeres sebességet.
Az EA-től függ. A kód kész van.
Ma leginkább driverlimit van. De ha egy játék használja az IGP-t a dGPU mellett, akkor könnyen kitalálható, hogy az ellen sima CPU-nak nincs esélye. Ettől persze még így is gyorsul.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem igazán a driver ennek a helye. A fejlesztők a DX11 megjelenésével elkezdték rágni az MS fülét, hogy compute mellett hülyeség, hogy a hardvernek csak egy parancslistája van és órajelenként csak egy parancsot fogad. Na most ez máig hiányzik a szabvány API-kból, így a program nem tud itt semmit átlapolni, adja a parancsokat az API és kész. A driverben lehet alkalmazásokra külön megoldani, hogy a compute és a grafikai meló legyen átlapolt. Ezt nehéz megcsinálni, de alapvető optimalizálásnak tekinthető, viszont ha kis átlapolásból mondjuk nagyot akarsz csinálni, akkor az több hónapos meló csupán egy alkalmazásra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez csak akkor szokás, amikor a fejlesztő valami hatalmas butaságot csinál. Sajna van erre példa bőven, de nem általános.
A driverbe a mai modern alkalmazásoknál főleg olyan dolgok kerülnek, mint a grafika és compute átlapolás (erre megy messze a legtöbb optimalizálás) specifikusan az alkalmazáshoz igazítva. Ott a Dirt: Showdown esete. Az azért gyorsult sokat GeForce-on, mert 8 hónapig csak ezen dolgozott egy fejlesztőcsoport. Ez lehetett a legdrágább driverprofil a történelemben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Spórolós topik
- BestBuy topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI megeszi a szoftverpiacot?
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HP EliteBook x360 830 G7 i5-10210U 16GB 512GB 13" FHD Áthajtós érintős 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3068
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest