Hirdetés
- Send to qBittorrent (with SavePaths): Egy apró Firefox kiegészítő qBittorrenthez
- Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- -TongFang- Medion Erazer Beast 16 X1 - induló teszt így kora délután..."CB R23"
- Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- A Magyar Néphadsereg emlékére
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Ketogén étrend
- sziku69: Szólánc.
- [K2]: AnyDesk átverés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tirexi
addikt
Válasz erre: [link]
Akkor én lassan nyithatok egy baromfi udvart mert én most készülök két ref 780-at leváltani két DC2 780-ra. (134k/db áron)
De rossz nekem.
Amúgy nem értem miért jössz még mindig a Titan-nal. Azt a VGA-t már szépen vonják ki a forgalomból meg azt ne feledd, hogy amikor a Titan megjelent a te AMD-d még sehol sem volt akkor.
Így is nagyon nyöszörögve értétek csak utol. Ha már be van szerelve egy gyengén szellőző gépházba a 290x-ed akkor jön az antiboost effekt amitől aztán várhatod a Titan szintet.
Ne feledd, hogy a legtöbb weboldalon lévő tesztet úgy csinálták, hogy a VGA nem volt beszerelve gépházba hanem kint az asztalon volt. Ha berakja egy házba meg még jön rá a nyári meleg akkor annyi volt a 290-ed. Szvsz pont ezért adták ki nyár után nehogy megfőjenek.
Szerinted a custom hűtés megment majd? Ugyan már... Az is szépen lassan felmelegíti majd a gépházat aztán szépen meg jön a hangja.
Én meg fogom berakom a VGA-t ahogyan kell és indítom a gépet. Nem kell mókolnom, garit vesztenem, stb. Élvezem azt amit az NV megalkotott. A szeretet teljes békességet kompromisszumok nélkül.
Most jelenleg a 290-ed mellett a egyedül Mántli szól semmi más. -
->Raizen<-
veterán
Gtx 670 4 gb vs 7870 2 gb oc! Jó szórakozást! [link]
-
De nem is kell versenyezni, pártatlan alkalmazásban a határon kell járatni egy tuningosabb 7970-t, hogy egy kb alapon járó 780-t befogjon néhol.
-
HSM
félisten
válasz
#35434496
#690
üzenetére
És megy is csak úgy simán lég/víz hűtéssel 1526Mhz-es GPU-t? Mert erősen nitró gyanús ez az órajel, nitró alatt viszont a Tahiti se 8000 pontot csinál.... Nekem alapon, még a gyári Ghz Edition órajelei alatt megcsinálta a 7583 pontot, 1000/1450-en.... [link]
Ha beleszámolom, hogy a gyári hűtésével volt még benne 16% OC tartalék, már az 8800 pont.... Nitróval pedig az is elmegy 1500-as GPU órajeleket, és ha jól számolom, úgy már 11 000 feletti Grafix szkór.........A 8000 pontot amúgy még a 7950-em is hozza, a gyári léghűtésével 24/7-re alkalmas beállításokkal.... [link]
(És a ramját nem is nagyon húztam, pedig van benne tartalék még bőven, 1575 felett tud) -
#35434496
törölt tag
válasz
Dr.FantastiK
#689
üzenetére
-
HSM
félisten
válasz
ricshard444
#678
üzenetére
Nyilván izgalmasabb tilosban az AMD topicban Nv-igét hirdetni, mint itt...
Itt mi lenne a pláne? A kutyát nem érdekelné kb, így a trollok éhesek maradnának. 
(És nyilván az NV topicban trollkodó AMD-sekre ugyanez igaz, csak fordítva.
) -
HeZzZ
senior tag
válasz
ricshard444
#685
üzenetére
igen igen, volt egy kis szemetelés tegnap, de radi8tor1 kollégánk megoldotta. kár hogy akkor is volt már olyan hangnem ami nem lett volna odavaló.. ez van.
(#684) daveoff persze hogy nem egy kategória a kettő. ezt mindenki tudja akinek komolyabb fogalma van a témáról.
-
-
#35434496
törölt tag
válasz
Dr.FantastiK
#680
üzenetére
Legyen. De az is egyértelmű, hogy te betegesen amd fan vagy.
(Még a 280X Toxic) változat se éri utol Bf3, crysis3-ban az alapon ketyegő 780-ast. -
-
Dr.FantastiK
őstag
Egyértelmű , a CF a legjobb

-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ricshard444
#678
üzenetére
Küldtem át pár embert ide.

-
Meghalt a topik srácok?
Pedig olyan lelkesen megy a téma nem megfelelő helyeken. -
MasterHUn
senior tag
Sziasztok. egy kis felvilágosítást szeretnék kapni. a CF ről hogy miben jobb miben rosszabb Pl egy SLI nél
Köszönöm válaszaitokat előre is! -
Loha
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tökéletesen elmagyarázták a speciális helyzeteket, de nem mindenhol vették a worst case szituációt. Mondjuk ezt single GPU és AFR összehasonlításánál nehéz is. A single GPU esetében nincs rosszabb input helyzet, míg AFR-nél azért van. Sajnos az ábra nagyon le van egyszerűsítve. Ugyanis a frame-t nem ott kezdi el számolni, ahol jelzik, hanem ugyanott, ahol az unmetered esetén, csak éppen eltolja a back és a frame buffer cseréjének idejét. Ez extra lag.
Amit mutatnak, az akkor lehetséges, ha a motor fel van készítve az AFR módok megkülönböztetésére, ha ez nem lehetséges, akkor a metered és az unmetered AFR-nél is 2 frame a lag.
Az unmetered ott kerül előnybe a lag tekintetében, hogy ha még a frame n+1 előtt volt az input, annak az eredményét ugyanis eltolás, azaz extra lag nélkül számolja. Tehát amit mutatnak az hazabeszélés, mint tényfeltárás. Nem mintha mást vártunk volna, hiszen nyilván nem fogják megmutatni a jellemző szituációkat, ahol az unmetered kisebb lagot mutat. Nagyjából ekkor hagytam abba a nézést, mert csak arról volt szó, hogy ha a motorba be van optimalizálva a metered AFR direkt kezelése, akkor mi történik, de egyelőre nulla ilyen játék van a piacon. Ami előny, hogy DX9 alatt azért egész jól bele lehet nyúlni a működésbe, de a DX10 után ezt már az MS eléggé megvágta, vagyis a program oldaláról kell optimalizálni.Bevallom engem jobban érdekel, hogy mikor lesz nextgen szintű a hardver, mert sokkal súlyosabb problémának érzem, hogy a nextgen konzolok API-ja ripityára veri a DX11.1-et is. Tök jó a PC-n minden szebben fut beidegződés, csak ez már az első körben sem lesz igaz, ha a DX11.1-et nem fejlesztik tovább sürgősen.
-
siriq
őstag
Aki megnezte a pcper elo adast az mar valaszt is kapott az nvida sli laggal kapcsolatban. Momentan en neztem. Nem tudom, hogy abu nezte vagy sem? Mindenesetre erdekes volt.
Valszeg fent van a yt-b is meg az oldalan a pcper-nek igy barmikor visszanezheto. -
Whit3Rav3n
senior tag
válasz
gainwardgs
#671
üzenetére
Nem hiszem hogy bárki kételkedett volna benne hogy a frame smoothing a legtöbb esetben a jobb kompromisszum. Szvsz az amd csak azért áll ki ennyire amellett hogy nem annyira jó a frame smoothing mert túl ciki lenne bevallani hogy elmulasztották ennyi ideig a frameidö optimalizálást.
-
The Verdict
Unanimously, the entire group identified game play on Nvidia’s GeForce GTX 690 as the smoothest.
-
válasz
ricshard444
#664
üzenetére
no problem, majd legközelebb

-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ricshard444
#666
üzenetére
Az más.

Egyszerűbb lett volna secure erase-t használnod, az 1 pillanat alatt átír mindent 0-ra és ugyanazt éred el vele csak xXX GB-nyi írt adatmennyiség nélkül. -
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ricshard444
#664
üzenetére
Ha formáztad, akkor még ott vannak az adatok a meghajtón.

-
-
TTomax
félisten
Abban az esetben ha a bus 2.0-ás...ha csak 1.0a akkor ez 75Wal kevesebb...
(#657) SzlobiG
Jaja,biztosan így lesz mint a 6990nél,két állású bios... egyik 300W max a másik meg amit bir.... a pcb érdekesebb lenne...meg,hogy kell-e ehhez válogatott gpu,mert gyanítom igen..az asus ares II akkor ér révbe ha ez kijön és támogatni fogják...
-
Sondi1986
addikt
HD7990 meg kettő 8pin-es csatival érkeznek?

-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD ilyet nem mondott, csak 4 éve, amikor beszélték, hogy az AFR implementációjuk azért ilyen, hogy az input lag alacsony legyen. 4 éve volt ez. És eleve érthető, hogy ha késleltetés nélkül kezdődik meg minden frame számítása, akkor a késleltetéssel dolgozó megoldás több input lagot eredményez.
Ez nem olyan egyszerű, már írtam. Eleve a smoothing egy GPU-ra is működik, tehát nem SLI specifikus. SLI-vel annyi a különbség, hogy két GPU-ra történik az egész rendszer feldolgozása.
Nem. Az AMD azt mondta, hogy a tesztelők kérésére raknak egy olyan megoldást is a driverbe, ami úgy működik, ahogy az NV AFR-je, de a mostani AFR marad az alapértelmezett, mert a profi játékosok jobban kedvelik ennek az előnyeit. Egy kapcsolóval lehet majd a kettő között váltogatni.
Az a baj, hogy azt hiszed, hogy az egyik AFR megoldásnak csak előnyei vannak, míg a másiknak csak hátrányai. A valóság az, hogy ami az egyiknek előnye, az a másiknak hátránya és fordítva. Olyan AFR nincs, ami minden szempontból előnyös. Ha lenne, akkor mindenki arra építene implementációt. -
Loha
veterán
Tehát az AMD marketingesei becsület szaván kívül semmilyen bizonyíték nincs rá, hogy CF esetén alacsonyabb lenne az input lag.
Smoothing azt a képkockát késlelteti és teszi láthatóvá, ami a tesztek szerint CF esetén értékelhetetlen a játékos számára mert nem látja, és ez a késleltetett képkocka pontosan 1 képkockával korábban jön mint a következő látható CF esetén.
Egész véletlenül egyébként az AMD hasonló megoldás bevezetését ígérte CF esetén, mint amit jelenleg az SLI használ. -
igen, persze, screen space AO-ról van szó, csak nincs rá egy épkézláb gyűjtőbetűszó

a fake vagy nem fake nézőpont kérdése, szerintem az SSAO by definition fake, csak van amit eltalál, és van, amit nem. a lényeg az, hogy milyen sűrűn lő mellé, és hogy a jól megállapított extra árnyékok méretét mennyire találja el.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AO-ra nem. A fake az nem jó szó. Az AO lehet scene space és screen space. Előbbi baromi jó, de ki tudja azt kiszámoltatni ugye. Utóbbi csak egy szimulált hatás, de nem fake ettől. A fake ott keletkezik, ha túlzott árnyékolásba megy át. A szimulálás jellemző minden SSAO-ra.
A fake hatás az SSAO-nál ott lehet megemlíteni általánosan, hogy nem veszi figyelembe a fény színét. Erre való az SSDO. Az új Ruby demóban nagyon sok mintával lesz használva és teljes képernyőre, így ott durván látható lesz az előnye. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A FRAPS az funkcionálisan csak arra jó, hogy kiírja az FPS-t. Ennyi. Semmi mást nem lehet vele ténylegesen vizsgálni.
Az FCAT az jobb, hiszen megtudod belőle a displayidőt. Ezeket nem kell cáfolni.
Input lagot senki sem mér, mert ahhoz egy marha nagy sebességű kamera kell. De igazából mérni sem érdemes, mert az elvben is benne van, hogy a smoothing a számítás késleltetésével jár. De mindegy. Fentebb olvashatsz arról, hogy miért. Ha az nem elég, akkor ennyi.Dehogy szubjektív. Nézz a való világba, és a látottakat ültesd át a virtuális világba. Egyértelmű, hogy olyan erős árnyékokat nem látsz mint az SSAO-nál és a HBAO-nál az FC3-ban. A HDAO megoldása jellemzően fake árnyékoktól mentes ebben a játékban. Hogy ennél a legkisebb a változás? Hát talán azért, mert ez dolgozik a legtöbb mintával, és nem rak oda árnyékot, ahol nem keletkezne a valóságban.
Az AO az abszolút nem a fake árnyékokról szól. A szimulált screen space opciókat azért használjuk, mert az eredményük messze elég jó, és az erőforrás-igényük nem sok a scene megoldásokhoz képest. -
Az meg, hogy ront a látványon ... hát egyáltalán nem, maximum akkor, ha fake árnyékokat csinál, de ez a HDAO-ra pont nem jellemző.
De, ez minden AO-ra jellemző, nekem a HDAO inkább abban tűnik jobbnak, hogy jobban eltalálja az árnyékok méretét.
A mellékelt cikkben a tornácos képen a jobb oldali pad falra vetett árnyéka nem jó pl. -
Loha
veterán
A FRAPS és az FCAT nem függ egymástól. Az FCAT semmit sem igényel a FRAPS-tól. Ki mondott ilyet?
Az egyikkel lehetséges vizsgálni, hogy mit csinál az engine, a másikkal pedig, hogy mi az ami ebből a monitoron megvalósul.
De már unom, hogy ezt sokadjára le kell írnom. Nem kell leírnod, úgy is csak folyton elbeszélsz a téma mellett, de tudod mit mutass vmi mérést, grafikont, amin látható, hogy a CF rendszer esetén kisebb az input lag, meg nyugodtan megcáfolhatod az FCAT-es teszteket is.AO-k minősége erősen szubjektív, HDAO-nál a legkisebb a látható változás és a legnagyobb sebességcsökkenés. Az egész AO fake árnyékokról szól.
Far Cry 3 | HBAO vs HDAO vs SSAO filters | -
Abu85
HÁZIGAZDA
A FRAPS és az FCAT nem függ egymástól. Az FCAT semmit sem igényel a FRAPS-tól. De már unom, hogy ezt sokadjára le kell írnom. Vagy elolvasod, amit írok, vagy nem. Ennyi. Ha nem, akkor azt hiszel innentől, amit akarsz.
Igen a CF funkcionálisan nagyjából olyan eredményt ad a kimenetnél, mintha egy GPU-s lenne a rendszer. Pontosan ezért alacsonyabb az input lag, mintha a smootholás miatt eltolnád a frame-számításokat.A HDAO a Far Cry 3-ban a legjobb képminőséget nyúltó AO megoldás. Teljesen szabványos effekt, csak valamiért az utolsó patch óta nem jó GeForce-on. Pont az FC3-mal készítettem összehasonlítást az AO effektekről. [link]
Az meg, hogy ront a látványon ... hát egyáltalán nem, maximum akkor, ha fake árnyékokat csinál, de ez a HDAO-ra pont nem jellemző. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont azt jelenti, amit leírtál. Erre panaszkodnak.
(#626) TTomax: [link] - itt leírtam, hogy nagyjából miről van szó. A Nixxes előadása nagyon jól értelmezhető. Mondhatni alapmű ebből a szempontból.
Na most a PS4 egy full integráció, míg PC-n a CPU és a GPU különálló. Rendben, hogy egy AMD64-es procival és egy későbbi HD 8000+-es Radeonnal támogatva lesz az egységes címtér, de ez nem olyan egyszerű a PCI Express interfészen keresztül. Egyszerűen túl lassú az összeköttetés ennek a fícsőrnek a hatékony használatához. Ezért nem lesz ez a VGA oldaláról reálisan kihasználható. Ha egy játék követeli az egységes címteret, akkor ahhoz Kaveri APU kell majd. -
Loha
veterán
válasz
Whit3Rav3n
#629
üzenetére
FCAT tesztnek az a lényege, hogy a valóságot tudod elemezni, amit a játékos a monitoron lát, tehát pontosan így néz ki a valóság. Rengeteg embernek feltűnt már, hogy vmi nem stimmel a CF-el, csak eddig nehéz volt objektíven szemléltetni.
-
Whit3Rav3n
senior tag
Azért a valóság nem így néz ki, neked ezek szerint nem volt még soha cf rendszered mert a valóságban a mikroszaggatás ellenére is javul a lényegesen a játékélmény. Különben már rengeteg embernek feltünt volna hogy vett mégegy kártyát és ugyanúgy mennek a game-ek érzésre. Ez a 0 frame-es szituáció egy extrém helyzet ami nem szokott normálisan cf-nél sem elöfordulni. Legalábbis olyan nálam még nem votl hogy volt rendes cf profil meg skálázás a game-ben de nem ment érzésre jobban a game 2 kártyával mint 1-el.
-
Algotis
addikt
Sziasztok!
Egy Gigabyte féle 7850-es 1000/1200-as felállásban kb. egyensúlyban lehet egy GTX660-nal?
Főként játékokra használnám.
Üdv. -
Loha
veterán
FRAPS méri, hogy hány képkockát küldött tovább az engine, az overlay tool meg ráteszi a csíkokat. A videóból, majd a kielemzéséből kijövő grafikon, ha megegyezik a FRAPS által készítettel, akkor az engine és a monitor közti késleltetés nagyjából állandó. Ha nem egyezik meg mint CF esetén, akkor az engine és a monitor között vmi nem úgy történik a VGA driverben vagy magában a VGA-ban ahogy kéne, mert nem olyan ütemben érkeznek a képkockák a monitorra, ahogy a játék motorja küldi őket. 1db AMD VGA eredményeiből tudjuk, hogy átlag mennyi idő feldolgozni egy képkockát, 2db ugyan ilyen VGA esetén ennek közel a felére kellene esnie ahogy SLI esetében, de nem ez történik, hanem szinte nulla idő alatt végez egy képkockával a CF rendszer, de a következőt annyi idő megcsinálnia, mint 1db VGA-nak, és mivel az esetek többségében a szinte nulla idő alatt a monitorra érkező előtti képkockából nem látunk semmit, azért a játékos számára sok esetben olyan késleltetéssel érkeznek a látható képkockák, mintha csak egy VGA lenne a gépében, tehát számára a CF rendszer vizuálisan az esetek egy részében nem nyújt többet 1db VGA-nál.
FarCry 3-nál nyugodtan teszteljetek SSAO-val és akkor nem lesz az a probléma, hogy egyik félnek a HBAO másiknak meg a HDAO fekszik jobban, vagy teljesen ki is lehet kapcsolni az AO-t, úgy is inkább csak ront a látványon.
-
ETOM
addikt
Mit jelent ez, hogy az új BF3 patch és az nv driver nem szereti egymást? Mert én játszok nap mint nap vele és komoly problémákat nem vettem észre. Bár talán régebben simább volt a perfoverlay monitor.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A következő generáció ugyanaz a GCN lesz, mint a mai. A lényegi különbség annyi lesz, hogy ugyanazokat a pointereket kezeli majd, amelyeket egy AMD64-es processzor. Ez reálisan PC-n egy VGA-val nem lesz kihasználható, ahogy a multi queue compite támogatás sem. Ezeknek a funkcióknak a lényege az új generációs konzolokban lesz, illetve a konzolportok butítását megelőzendő az AMD minden konzolba tervezett funkciót belerak a Kaveri APU-ba. Ebben a lapkában lesz értelme az új GCN fícsőröknek.
-
TTomax
félisten
Ez a "jövöbe mutató vga" mindig megmosolyogtat...olyan ez mint a kumisz... még nem jó,még nem jó....már nem jó...fél éven belül itt van a következő generáció,és akkor az lesz a leg leg legszuperabb,leg leg legjobb...leg leg leg.....legdrágább... ami megkapja a supportot,és csak az lesz a fontos,mint ahogy most a kepler,meg a gcn... kicsit most kivillantotta az amd is a foga fehérjét,és még csak az sem számított,hogy az új ficsörökön betérdeltek az egy generációval régebbi cuccaik is,nekem ez nem volt szimpatikus húzás...persze jött a Titan lemosott mindent... de ezt tette olyan arcpirító áron,amiről álmodni sem mertünk volna...mindkét cég megéri a pénzét...egyik sem jobb a másiknál...csakaprofit..így egybe...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mármint a Bioshock finomhangolása? Én láttam a neten ilyen leírásokat. Az eredményét nem tudom, mert most nincs nálam GeForce, de valószínű, hogy van hatása.
Abban igazad van, hogy a fejlesztőknek nem így kellett volna hozzáállni, hanem egy köztes értéket keresni, ami mindkét hardvercsaládon jól működik. Jellemzően így szokás paraméterezni az UE3-as játékokat. A Bioshock-ot is illett volna így beállítani. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha lehetőségünk lesz az FCAT-hoz szerezni hardvereket, akkor megfontoljuk a lehetőséget, de akkor előre beszéljük meg, hogy nem lesz abból sírás, hogy ha a kevés játék miatt az új programokkal a Radeon sebességelőnye túlzottan nagy lesz összesítésben.
A BF3 az mindegy. Az egy kommunikációs hiba a DICE és az NV között. Nem az ilyenek miatt aggódom, hanem a Tomb Raider eredményi miatt, ami az új patch mellett nagyon nem a GeForce-oknak kedvez. De jön még idén ehhez hasonló játék.(#608) Loha: Ebben nem látom, hogy hol írják, hogy a T_presenttől mér. Azt írják le, hogy a képkockákat color barozza. Ezt írom én is. Ez a display idő.
A Far Cry 3 beférne, ha méltóztatnának a fejlesztők javítani a HDAO-t az NV kártyákon. Az a baj, hogy simán beraknám a játékot, de a HDAO problémás megjelenítése és lassú számítása nem az NV hibája, hanem a játéké. Sportszerűtlen lenne ezért az NV-t lehúzni, hogy nem tudja hibátlanul futtatni a játékot.(#618) TTomax: A GCN az attól még GPU, hogy a CU-k elnagyolt logikai felépítése hasonlít egy CPU-maghoz. A feldolgozási elvet kell nézni. A CPU-k magjai LCU-k, azaz késleltetésre optimalizált magok, pár szállal és nagy gyorsítótárakkal. A GPU-k magjai TCU-k, vagyis adatpárhuzamos végrehajtásra optimalizált magok, baromi sok párhuzamosan futó szállal és relatíve kis gyorsítótárakkal. A GCN az utóbbi csoportba tartozik, csak a mai viszonyokhoz képest fel van okosítva a rendszer, hogy amitől egy hagyományos GPU kikészül, attól ez már ne készüljön ki (például feltételes elágazásokkal és soros for ciklusokkal tarkított kód). Gyakorlatilag egy működő Larrabee, az AMD lemásolta az Intel ötletét.
(#616) TTomax: Nem VRAM limites a Bioshock Infinite. Az UE3 motor nagyon finoman bánik a VRAM-mal. A gond ott kezdődik, hogy a motor streaming rendszere széles skálán paraméterezhető. Na most az amit eredetileg beállítottak arra van szabva, hogy a Radeonokon jól működjön, az NV pedig ezt használja, és a GeForce-okon nem működik jól. Ezt nagyon egyszerűen lehet módosítani az engine-höz tartozó ini fájlokban, és rögtön jól megy GeForce-on is.
-
Whit3Rav3n
senior tag
Biztos hogy az is úgy jött ki a használt beállítások meg stb mellett. Azért nem hiszem hogy a pcgames-nél a ram lenne a probléma hiszen csak full hd felbontás és csk fxaa-t tettek rá. De ezt úgysem lehet így kideríteni mert nem tudjuk hogy pontosan hogy tesztelt a 2 oldal.
-
TTomax
félisten
válasz
Whit3Rav3n
#617
üzenetére
Ha nem hiszed akkor el kell fogadnod a kolléga által linkelt tesztet is... [link] Én meg hiszem,hogy a tesztek nagy részét össze-vissza pénzelik,szóval én nem hiszek csak a szememnek,be lehet állítani úgy,hogy kifusson a 2GB VRAMból a kepler...volt itt a PH!-n is ilyen teszt,8XMSAAval küldték a 660TI,mert hát ez "100K-ba kerül bírni kell",én meg úgy gondolom nem kell... mert mozgóképen MONITORON nem látod a 4XMSAA vs 8XMSAA difit... TVn talán...az infinitere is rá lehet adni olyan dolgokat amitől még rosszabbul néz ki,de legalább felezi az fpst...pl DOF...hatalmas technikai elörelépés amikor a mosott kép több terhet ró a vgara,mint a tiszta éles.. Naná,hogy az MSnek nem érdekes egy gyors api pcre... vedd csak meg a konzolt...AMDnek is jó így,a cuccuk van benne... ti meg itt veszekedtek a semmin...GCN a nagy tehnika amikor a GPUból CPUt csinálnak,és még örüljünk is neki... istenem...

Majd az út végén amikor diszkrét vgat sem lehet kapni csak egybe csomagolt konfigokat,vállon veregethetjük egymást,A KASSZÁNÁL...jót vitatkoztunk...![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
TTomax
félisten
válasz
Whit3Rav3n
#612
üzenetére
VRAM limitnek köszönhető a min.fps...Egyébként mindenkinek laggol, tele vannak a fórumok vele...marha jó játék,de finoman szólva is bughalmaz...meg hát ez a teszt is egy kicsit gyanús...
-
marcusa
addikt
válasz
Whit3Rav3n
#612
üzenetére
Ez érdekes, másik teszt szerint amit néztem, ott nem alacsonyabb a min fps sem...

-
Rexcor
őstag
válasz
Whit3Rav3n
#612
üzenetére
Min FPS 20??? Én beakadásoknál sem láttam 50 alatti számot soha.
-
TTomax
félisten
válasz
Whit3Rav3n
#609
üzenetére
Alátámasztanád ezt esetleg?
Mivel radeon van az adatlapodon,gondolom nem saját tapasztalat,ha pedig ezt olvastad valahol akkor érdekelne hol.Csak mert az SLI profil hozzá koránt sem tökéletes... [link] -
Rexcor
őstag
válasz
Whit3Rav3n
#606
üzenetére
Az csak 1 másodperces beesés elég ritkán, legalábbis nálam és az se olyan durva beesés csak 120-ról beesik 65-re, de nem olyan vészes, nem nagyon rontja a játékélményt.
-
Loha
veterán
Nem rossz a leírás, de ha pcpernek nem hiszel, akkor ugyan ezt íja le Anandtech is: On a technical level, the FCAT overlay tool ends up working almost identically to video game overlays as we see with FRAPS, MSI Afterburner, and other tools that insert basic overlays into games. In all of these cases, these tools are attaching themselves to the start of the rendering pipeline, intercepting the Present call, adding their own draw commands for their overlay, and then finally passing on the Present call. The end result is that much like how FRAPS is able to quickly and simply monitor framerates and draw overlays, the FCAT overlay tool is able to quickly insert the necessary color bars, and to do so without ever touching the GPU or video drivers.
Eddig ez lehetetlen volt, de az FCAT képes rá.

Locutus: FarCry 3 még beleférhetne, mert nagyon népszerű és jó az is.
Szerintem is lényegtelen melyik játék AMD-s vagy NV-s az számít, hogy melyik játék milyen jó és milyen népszerű. -
TTomax
félisten
válasz
Whit3Rav3n
#606
üzenetére
A felsorolt négy játékból melyikben?

-
Szerintem az általad felsorolt 4 játék teljesen jó, tesztelésre. Bf3, crysis3, tomb raider, bio infinite, ezek népszerűek, és vagy újak. Kit érdekel, hogy amd-s címek? Ha per pillanat ezek a leginkább keresettek, akkor az nv-nek a dolga felzárkózni. Tehát igenis ezekkel kell tesztelni.
Ugyanakkor ugye egyik játékban sem látszik az a bizonyos NV lemaradás (sőt), amivel riogatják (meg riogatod te is) a népet már hónapok óta. Szerintem ezt kell figyelemmel kísérni, hogy mi lesz belőle, hiszen a játék patchekkel, meg a driverekkel ez a kép változik. Most pl az amd dobott egy kis pénzt a diceba, hogy ugyanmár dobjatok egy kis frametimeot nvidiára az új driverrel. Ezt is tudja csak meg a nép. Nekem pl eszem ágában sem volt még váltani a 304-es driverről, és azóta sincs semmi gond BF3-ban
-
Loha
veterán
Nem nézek rossz ábrát, egyébként innen van.
Following that is t_present, the point at which the game engine and graphics card communicate to say that they are ready to pass information for the next frame to be rendered and displayed. What is important about this time location is that this is where FRAPS gets its time stamps and data and also where the overlay that we use for our Frame Rating method is inserted.Tehát T_present -től nézi T_display -ig.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128-256SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Gitárerősítő Boss Katana 50
- HIBÁTLAN iPhone 16 Pro 128GB Desert -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3945, 92% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


Nagyon szép eredmény. 

(És a ramját nem is nagyon húztam, pedig van benne tartalék még bőven, 1575 felett tud)

Itt mi lenne a pláne? A kutyát nem érdekelné kb, így a trollok éhesek maradnának. 
)





Ez meg amit a játékos ténylegesen lát is a monitoron, FCAT-al mérve és szűrve.








![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


