- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balazs_
senior tag
válasz
#85552128 #15198 üzenetére
Értelme eddig nem sok volt, megy 60FPSsel és ennyi. Nem teljesen értem miért kellett ezt benyomniuk.
Viszont az Ubisoftos madaras játék nem nézett ki rosszul.
Na csak játékként kezeli az Ashes of Singularity-t az AMD. Mintha lett volna erről egy kis flamevihar errefelé. -
#85552128
törölt tag
Azt az okádék Hitmant demózzák a Polarison.
-
Balazs_
senior tag
Nocsak, WatchDogs 2 AMD támogatással készül.
Mik vannak...Most megy a Capsaicin.
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #15191 üzenetére
-
imi123
őstag
Csak hogy legyen mire köpködni..
Nvidia GameWorks SDK 3.1 -
#45185024
törölt tag
válasz
Areturus #15184 üzenetére
Azért érdekes mert éjszaka jelentik be az első vezeték nélküli VR szemüveges AMD-s egybegépet a Sulon Q-t, már ott vannak a rendezvényen.
-
#45185024
törölt tag
AMD Realtás
Episode I – Endor
Ma éjjel egykor van a VR élő bejelentkezés ne felejtsétek nézni:
Kapszaicin -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun #15157 üzenetére
Nem kell újratölteni. Egyszerűen csak menj a menübe és kapcsold ki az ambient occlusiont. Lépj vissza a játékba, majd menj be újra a menübe és kapcsold vissza. Ugyanaz lesz az eredménye, mint az újratöltésnek, csak újratöltés nélkül. Ez azért van, mert a játékban az összes ambient occlusion effekt middleware-en keresztül van betöltve. Még a játék sajátja is, hogy betölthető legyen az NV-nek a middleware-je. Ugyanakkor ezt a modell a DX12-nél nagyon nehéz normálisan kivitelezni, mert kell építeni rá egy komplett emulációs réteget, ami sajnos extra memóriát használ, az idő előrehaladtával egyre többet (ez egy bug benne, nem kellene, hogy így legyen). Ha kikapcsolod az AO-t és bekapcsolod, akkor az újraindítja a middleware emulációt, ami a gondot okozza. Egyébként bármilyen más effektet is kikapcsolhatsz, ami memória átrendezést igényel, mert akkor is újraindul a middleware emuláció. Amikor váltasz, akkor látni fogod, hogy a váltásnál picit leesik az fps. A menüben vagy, tehát ez nem baj, de a memória átrendezése megtörténik. 1-2-3 másodperces folyamat. Hasonló problémával küzd egyébként a Gears of War Ultimate Edition, csak ott a fejlesztők gondoltak a middleware hátrányaira, így időnként automatikusan újraindítják az emulációs réteget. Ettől lesz egy mikroakadás, de a játék megy tovább.
-
Egy kis DX12 insider a microsoft és oxide nézőpontjából.
-
Crytek
nagyúr
válasz
#85552128 #15162 üzenetére
Pedig én még hittem benne amit írtak, hogy xy bemutatón lehetett csapatni a DX12-es Tomb-ot és hogy mennyivel jobban ment xy részen.
Lehet ez celeb nyelven NEM JÖTT ÁT közhasználatbaElég tré kezdés a dx12-nek mondhatom. Azon meg csodálkozzon majd a MS hogy nem fognak win10-re váltani a népek mert eddig a dx12-ről csak azt láttuk hogy mindent faszán lassítani tud eddig ahhoz ért!
-
#45185024
törölt tag
Ma eladtam az ATI 4850 es kártyámat 7000 Ft-ért. Tudom senkit nem érdekel, csak érzékeltetni akarom hogy ez a kis magyar valóság , és nem az hogy emberek vitatkoznak fórumokon 2-300 ezres kártyákról.
Köszönöm hogy meghallgattál -
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #15174 üzenetére
Driver crashnek tűnik, nincs tuningolva a kártya ?
-
Laja333
őstag
Legalább már azt is tudjunk, hogy nincs a padló alatt tesszellált óceán.
-
füles_
őstag
Valahol olvastam hogy a Hitman kifagy NV kártyákon DX12 alatt,AMD-n rendesen megy.Szóval nem nálatok van a gond
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #15169 üzenetére
Na akkor legalább ezt sikerült megoldani, korábban az AOTS-nél még nem működött csak asztal állítgatással együtt.
-
#85552128
törölt tag
Windowed módban stabilabb a DX12 nekem megszüntette az FPS lockot (ennyire tesztelték AMD kártyával is...)
(Windowed 1904 x 1053)
DX11 CPU-Avg: 90 FPS
DX12 CPU-Avg: 92 FPS, GPU Avg: 93 FPS.Btw. Ha a DX12 miatt nem lesz exkluzív fullscreen a VSR/DSR hogyan fog működni ? Majd állítgatjuk előtte/utána a desktop felbontást is ?
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
mlinus #15156 üzenetére
Biztos meg nincs fent az NV
Async engedelyezoasync -to-serial drivere.
Bocs ezt nem lehetett kihagyni.Viccen kivul ha utana semmiben nem boostol az mar nem a jatek hibaja hanem valami megreccsen a driverben.
Lehet megsem hulyeseg amit Abu irt hogy az AotS-hoz is kulon kod kellett az NV-hez. Gondolom majd hoznak uj drivert hozza ami megoldja.
-
-
#85552128
törölt tag
-
TTomax
félisten
válasz
#85552128 #15162 üzenetére
Vaoo ez igen jól sikerült...FuryX-en FHDban éppen felezi az fpst a DX12, a 980TInek meg -50%.ot ad.. az igen...hát nem is tudom,nem egészen erről volt szó...
(#15160) daveoff
Igen,mert az egy nonszensz,hogy az az MS akinek az az érdeke,hogy konzolt vegyél tolja a PC-s OS-t meg az API-t...Gőzerővel dolgoznak...jaja... láttuk a GoWból... rá pár napra le is lőtték a Fablet,ami éppen a DX12/UE etalon lett volna... nem tudom,hogy mit gondoljak,de hogy ez nem kerek az biztos. -
-
#85552128
törölt tag
Rise of The Tomb Raider DX12 Benchmark
Egyelőre csak a Fury X, 980 Ti van, de ez megint egy silány frissítés lett.
Komolyan megfordult a világ, a Ubisoft elkezdett normális portokat kiadni (FC: Primal, Division) az állítólag hozzáértőbb stúdiók meg ilyen hulladékokat. -
daveoff
veterán
válasz
TTomax #15159 üzenetére
Én már hagyom a francba a benchmarkot, mondom játszok inkább a játékkal, de folyamatosan kifagy, úgyhogy jatszani se tudok vele. Ritka egy szemét játék lett ez. Már rég nem láttam a gaming evolved logot egy játék elején, de ezek után remélem még ritkábban fogok.
Amit eddig láttunk a dx12-ből, az kicsit sem mutat derűs jövőképet, remélem nem az lesz, amitől tartok. Kb mantle szindróma, nem ér semmit, de legalább bugos is. Ennek az egésznek az a lényege, hogy a pc gaminget leamortizálják a segghülye konzolok szintjére....
-
TTomax
félisten
Ez igaz a Hitmanröl?
"Locking several settings based on hardware"
Mert akkor benchmarkolhattok ti össze-vissza...ha igaz akkor az összes eredmény meg teszt kuka...
-
TTomax
félisten
Ha megy az afterburner monitorozó Hitman Dx12 alatt akkor azt kapcsoljátok le,mert az overlaytöl kiakad a Tomb Raider is,kifagy... egy fps számláló megy csak jelenleg dx12ben ez pedig a steamé.
(#15157) Firestormhun
Szerintem jobb lett dx11ben is,ráadásul a VXAO az eddig legszebb AO amit valaha láttam PC-n.
-
Firestormhun
senior tag
Nyüstöltem bő 2 órát Rise of Tomb Raider-t DX12-ben a legkritikusabb pályákon (Geothermal Valley, The Acropolis) 980 Ti-vel és látványosan gyorsabban fut a játék. 1080p-ben a legnagyobb tűzharc közepette sem esett le az fps 60-ról. Bekapcsolt Vsync mellett valami elképesztően simán fut a játék DX11-hez képest. A baj csak annyi, hogy van valami memory leak ami miatt egy idő után feleződik az fps és újra kell tölteni a pályát hogy ismét rendben fusson.
-
mlinus
őstag
válasz
daveoff #15155 üzenetére
Szóval miután dx12ben kifagy a hitman, nem boostol a 980ti többé semmiben, csak ha restartolok... (előbb még azt hitteem más játékban jó, de megnéztem jobban, és tényleg kevesebb az fps mindenben, afterburnerben látom hogy nincs boost)
ezt nem tudom hogyan sikerült összehozni
-
daveoff
veterán
válasz
mlinus #15152 üzenetére
Nálam se megy a Hitman benchmark, egy hulladék ez a játék. A grafika az egy okádék, el se hiszem hogy ezt a játékot eladták nekem AAA címként, meg még bugos is mint állat....
Gondolom ezt is kiadták félkész állapotban, meg még beleerőltették a dx12-őt is, hogy legyen már benne megjelenéskor, mert azzal aztán úgy eladjuk a sok hülyének.
-
mlinus
őstag
válasz
rocket #15153 üzenetére
úrjaindítottam a gépet és most már jó...mondjuk a vicc az hogy nem a gépemmel volt a gond mert gyorsan betöltöttem egy másik játék és az úgy ment ahogy kell.
ahogy a steam fórumot elnézem mindenesetre eléggé jellemző a dx12 kifagyás..
szerk.: dx11 lefutott rendben 60-140 fps. Kipróbáltam dx12-ben megint, fagyás. Aztán megint dx11 és újra 20 fps.
-
mlinus
őstag
nálam valami nagyon nem jó a hitmannel. Elindítottam dx12 módban a benchmarkot, mindent csutkára tolva, elég magas volt az fps (60-120 között) aztán egyszercsak kifagyott.
Aztán kipróbáltam megint ,de már csak 25 fpsre jó
dx11ben ugyanúgy.
-
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #15150 üzenetére
Ez most melyik bench?
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #15148 üzenetére
Erdekes, nalam okes:
Benchmark Results:
---- CPU ----
9884 frames
86.51fps Average
8.53fps Min
189.59fps Max
11.56ms Average
5.27ms Min
117.23ms Max
---- GPU ----
9881 frames
87.13fps Average
2.38fps Min
148.88fps Max
11.48ms Average
6.72ms Min
419.29ms MaxAz mondjuk eleg lame hogy be kellett lepnem a jatekba hogy felrakhassam a texture qualityt mert az inditokepernyon nem lehetett low-rol felvenni. De utana mar ugymarad hala az egnek.
-
#85552128
törölt tag
Átraktam disabledre a Render target valamit, de szerintem ugyanúgy limitálva van:
DX11 (CPU framerate - min, max, avg.): 12, 252, 89
DX12 RTR Disabled: CPU: 11, 225, 58 | GPU: 11, 157, 58Enableden 58 helyett 60 van és látom, hogy a GPU lazsál, mert csak 3-4 LED világít a 8-ból
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #15145 üzenetére
Na lefuttattam a Hitman benchet ugy ahogy a PCGH, de nekem meg tobb FPS jott ki mint nekik.
1080p minden legmagasabb(high,ultra), 16xAF, SMAA+SSAO meg az az ize kikapcsolva ami nekik is
DX11 78FPS atlag
DX12 86FPS atlagMajd holnap megnezegetem jobban, most nincs energiam szorakozni vele.
-
-
válasz
Malibutomi #15144 üzenetére
A windows user könyvtáradban találsz egy "hitman" mappát, abban a profiledata.txt lesz mindig a legutolsó eredmény.
Egy fos ezis... -
Malibutomi
nagyúr
Na megneznem en is a Hitman benchet, hol talalom az eredmenyt? Mert a vegen csak visszarakott az asztalra es kesz.
-
FLATRONW
őstag
Meg is jött a következő patch a Tomb Raiderhez.
A Geothermal Valley is elég jól fut. -
-
válasz
#85552128 #15140 üzenetére
valószínűleg a dx12 es ifi mód (fullscreen) nincs bele implementálva/engedélyezve. vagy a storeban. majd ez is belekerül. a hitmanó epizodikus kiadása pont megfelelő erre, ha szinkronizálni tudják a tartalmat a technológiai fejlesztésekkel. bár szerintem ez felesleges rizikó.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #15138 üzenetére
Disableden akadozott a benchmark, de akkor sem exclusive fullscreenként indult, sőt legközelebbi indításnál már vissza is állítja sima Fullscreenre (borderless window) még a beállítások menüben is.
-
FLATRONW
őstag
Megnéztem én is, így elsőre nem tűnik olyan rossznak. Igaz jelenleg csak belső térben vagyok, de 40-60 fps között megy a játék és simának érzem (minden max, textura: medium, AA: off). Ha valamennyire hinni lehet az Afterburnernek, akkor 200-300 MB-al kevesebb lett a VRAM használat is.
Remélem, hogy külső pályákon is javít majd valamit, főleg úgy hogy még nincs multiadapter (remélem, hogy később ezt is beépítik). -
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #15137 üzenetére
Ezt irjak:
" On the Start menu of the game in Direct X 12, an additional option is active: If "Render Target Reuse" as given to "automatic", Hitman runs under DirectX 12, as described above. we disable this option, the game runs smoothly on the other hand, the AMD Framelock deleted, the low-level API was led apparently as envisaged. "Na majd gephez kerulok megnezem en is.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #15136 üzenetére
Az a stuttert szünteti meg, a játék mindenhogy borderless indul ha a DX12 van kiválasztva.
-
#85552128
törölt tag
Most próbálom a Hitmant ugyanez van mint a Tomb Raidernél: exclusive fullscreen ugyanúgy borderlessnek felel meg, 60 FPS framelock, ez bizony driver lesz.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Megnéztem a Rise of the Tomb Raidert. Sok helyen csak picikét javít a DX12. Viszont a Soviet Installation pálya 15-20 fps helyett 30-35 lett nekem.
-
daveoff
veterán
válasz
Malibutomi #15129 üzenetére
Egyébként a Division-t érdemes megnézni, eszméletlen milyen részletes a játék, olyan dolgok vannak benne, hogy csak ámulok. Erre a játékra már azt mondom, hogy előrelépés az elmúlt évek játékaihoz képest. És DX11 alatt is egész jól fut mindenen, ahhoz képest milyen hatalmas nyílt terek vannak, milyen részletes grafikával, és milyen effektekkel.
(#15130) rupsz: Jah látom, nézd már meg Szaby eredményeit....
-
Malibutomi
nagyúr
-
-
#85552128
törölt tag
A power
gimp"efficiency" funkció kikapcsolásával. DX11-ben úgy ahogy helyrejön a kártya, DX12 ugyanúgy gyászos:
DX11 |DX11-HighText | DX12 -
válasz
#35434496 #15116 üzenetére
Jót nevettem.
A kolléga nagyon gyorsan, nagyon optimista túlzásokba esik 2-3 játék eredményei alapján.
Nekem annyi a konzekvenciám ezekből az eredményekből, hogy ha ez marad, akkor az elkövetkezendő 6-8 hónapra még egy sima 390 is jó alternatíva lehet egy 980-nal szemben.
Melegebb kicsit, többet eszik, viszont olcsóbb - pont. Ennyi.!A meccs majd akkor kezdődik itt el igazán, ha kint lesz a polaris/pascal duó, akkor mindenki megmutathatja mit tud. Addigra hátha lesz elég dx12 játék is, ami nem fostalicska grafikával, vagy semmitmondó játékmenettel rendelkezik.
mondom mindezt elégedett 390 tulajként.
Gyík meg úgyis meglátja, neked annyi, este be sem ülhetsz a tankba, kicsinál a lánc talppal.
-
#85552128
törölt tag
Steam Overlay már működik DX12-es módban is innen tudom, hogy Forced Vsync van ebben a játékban is, állandóan 60 FPS-t mutat mert az exclusive fullscreen nem csinál semmit, ugyanúgy borderless fut. Bár a gyenge DX11-es teljesítményt nem magyarázza meg
-
daveoff
veterán
-
Sonja
nagyúr
Dev Blog: Bringing DirectX 12 to Rise of the Tomb Raider
The above advantage we feel is the most important one for Rise of the Tomb Raider, but there are many more advantages that make us excited about DirectX 12. Another big feature, which we are also using on Xbox One, is asynchronous compute. This allows us to re-use GPU power that would otherwise go to waste, and do multiple tasks in parallel. And there is a never before seen level of control over NVIDIA SLI and AMD CrossFireX configurations, which means that as a developer we can take full control over those systems and ensure users get a great experience with them.
-
Crytek
nagyúr
Erről álmodtak anno az AMD-sek megtörtént
A 100+ ezerrel olcsóbb VGA veri a 980Ti-t dx12-ben
Remélem azért majd még 100k -ért valaki elviszi év végén ezt a fos 980Ti-t -
TTomax
félisten
Már töltöm lefelé,kíváncsi vagyok megy-e az SLI egyáltalán...
-
#85552128
törölt tag
Mondjuk akárhányszor futtatom le a min/max fps mindig más, de átlagra kb. ugyanazt kapom.
Az a 980 Ti-s eredmény nekem viszont túl szép, hogy igaz legyen, ennyivel nem volt gyorsabb a DX11, bár az is igaz, hogy most a benchmark mód méri ezelőtt meg ki ahol tudott...OSD-t ugyan nem lehet még kitenni, de a háttérben a HWINFO maxnak ugyanúgy 4 GB VRAM és 11 GB RAM használatot mért, High textúrával ez 3.7 és 8 GB.
Szerk.: elég sokszor megakad a benchmark közben, min. FPS mérésre ez alkalmatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Házimozi belépő szinten
- VoIP telefonálás
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Akciókamerák
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- E-book olvasók
- További aktív témák...
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- Gigabyte RX 6800 16Gb Aorus (LCD kijelzős)
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP Elitebook 8560W - i7-2GEN I 8GB I 500GB I 15,6" FHD I Nvidia I W10 I Garancia
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest