- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- hcl: MS Office365 Linuxon
- Carlytoo: Pánikszindróma #3
Új hozzászólás Aktív témák
-
füles_
őstag
Itt egy videó amiben a srác elmondja hogy eddig mit tudunk a Polarisról és a Pascalról,és mire számíthatunk:
[link] -
flémtopik?
-
daveoff
veterán
válasz
#Morcosmedve #14295 üzenetére
ha teljesítményben nem is tudtak, de technológiában mindenképpen mutattak újat, a HBM-mel...
szóval a kövi generációról van szó, arról még nem igazán tudni sokat egyik oldaltól sem.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #14295 üzenetére
A nyaron erkezo kartyakrol van szo, ha megnezed mire valaszoltam.
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
Malibutomi #14294 üzenetére
Árazásban mindenképp
Teljesítményben nem jöttek be az újítások.
-
Egon
nagyúr
válasz
#45185024 #14290 üzenetére
Figyi, a másik két "R9 Fury TriX" tulaj (mert ugye kb. hárman vagytok összesen, közel-távol - de lehet még így is sokat mondok...
) kibírja ilyen gyerekes, idétlen trollkodás nélkül - nem tudnál esetleg példát venni róluk?
Ha meg mégis csúsznak a Pascal-lal, akkor viszlát nextgen kártyák: az AMD szokásos paperlauch-aiból kiindulva (no meg a 2015-ös tapasztalatokból), lehet 2017-ben lesz újgenerációs vga-juk... -
#45185024
törölt tag
"Tajvant február 6-án egy viszonylag erős, 6,4-es magnitúdójú földrengés rázta meg"
Itt fogják gyártani a Pascalt, értem ... sok sikert -
Televan74
nagyúr
válasz
gainwardgs #14275 üzenetére
Az oldal egy vicc. Arról nem is beszélve hogy vsync mellett tesztelnek.
-
füles_
őstag
válasz
#Morcosmedve #14282 üzenetére
Tökmindegy
Az új TR patch+új AMD driver kombó nagyon sokat hozott,főleg a Furyknak
[link] -
füles_
őstag
válasz
gainwardgs #14275 üzenetére
Az elmúlt hetekben valamilyen módon elég rendesen megtáltosodtak az AMD kártyák egyes játékoknál (Fallout 4 1.3 patch,TC The Division,Rise of the Tomb raider),de hogy ilyen szinten
R9 280X FTW -
#45185024
törölt tag
Jaj de az nem úgy működik hogy ha a Crimsonba beállítom a Fix 60-at akkor a 280x el is fix 60
-
válasz
gainwardgs #14275 üzenetére
Teljesen hihető... a 280X fhd-ban erősebb, mint a 980Ti?
-
válasz
#45185024 #14271 üzenetére
Ez nagyon off már, de nyilván az UBI is arra számít hogy a Dark Zone fogja a hátán elvinni és életben tartani ezt a játékot.
A single campaign az lópikula lesz szvsz... nyilván pár órára leköt amíg végigpörgeted, meg megismertet a képességekkel... begyakorlod, azt annyi. -
#45185024
törölt tag
válasz
Bratilla95 #14270 üzenetére
A Bétában kevés volt a tartalom Ha most tényleg a FANkodást ki is kapcsoljuk az Nvidia most olyannal Promozik aminek nem volt tul eros a visszhangja
De ez természetesen csak a Demora vonatkozik ha tényleg csak New Yorkban fog játszodni és csak azon a térképen ami a demoba volt az 5-6 szor nagyobb bejárhato világ csak szerintem kevés lesz
Vannak már kint teljes képességfákat bemutato videok ha tényleg csak ekkora a térkép akkor csak az mentheti meg a játékot hogy jo képességek lesznek benne és a játékosok sokat fognak egymással szemétkedni benne
RUSTot mai napig ez élteti -
imi123
őstag
válasz
#45185024 #14268 üzenetére
A Hitman feküdni fog a Furydak.
Lopakodós,lábújjhegyen mászkálós.Ott nem kell nagy FPS.
Remélem lesz benne TressX3 is.Az köll egy kopasz karakterhez.A trollkodás befejeztem.
Komolyra fordítva a szót mindkettő játék elég ütős.
A Hitman komondottan Radeonra lett optimalizálva.Majd várjuk a véleményed a próba után. -
-
Sőt lesz Far Cry is... pl ASUS: http://www.asus.com/event/VGA/far-cry-primal/
(Bár ez lehet csak ASUS only promo lesz? passz... mondjuk vannak AMD kártyák is, szóval lehet.
)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #14257 üzenetére
Alapvetően a Vulkan nem rossz. Sok szempontból kedvezőbb API a piac számára, mint a DX12. Nem annyira GCN centrikus a működése, mint a Microsoft API-jának, így a jobban átgondolt specifikáció miatt sokkal inkább illik a többi architektúrához is. Nem véletlen, hogy az NV ennyire tolja a Vulkánt. Nekik is jobb, ha egy DXKG nem kényszeríti a hardverüket lehetetlen szituációkba. Aztán persze lehet, hogy ez a fejlesztők jó részét nem fogja érdekelni, de szerintem ez mindenképpen az előnye.
Ha a fejlesztőnek nem elengedhetetlenül fontos a DX12 fejlettebb bekötési modellje, akkor mindenképp a Vulkan API-ra érdemes dolgozni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
solfilo #14256 üzenetére
Igen. A fő tényező az, hogy eltűnt a kernel driver. A gyártók ilyet már nem írhatnak, mert abban az az alapkoncepció, amit az AMD kidolgozott 2010 környékén arra épül, hogy egyszerűen kivágja a rendszerből a kernel oldalo grafikus drivert. A Microsoft ezt annyiban vizsgálta felül, hogy rakott be egy DXKG-t, ami bizonyos feladatokat ellát, de ez univerzális lett mindenkinek. A Vulkan viszont nem tartalmaz hasonlót. Összességében tehát a gyártók zéró kernel oldali kódot tudnak biztosítani ezekhez az API-khoz. Viszont a hardver vezérlése kell a programfuttatáshoz, így ezeket a kódokat a motorba kell mostantól rakni. Emiatt a fejlesztőknek részletesen dokumentálni kell az architektúrát, hogy legalább olyan hatékony kódot írjanak, amire a gyártók képesek voltak a kernel driverben.
-
daveoff
veterán
válasz
#45185024 #14259 üzenetére
Akkor már ezt is...
Tom Clancy’s The Division to be offered for free with GeForce graphics cards
-
do3om
addikt
válasz
Laja333 #14258 üzenetére
Amíg az NV nem áll mellé ni nincs esélye. Magában ha csak AMD-n lenne rendben kevés, senki nem akar majd pénzt veszíteni mert a kishallal foglalkozik. Az AMD meg tudjuk mennyire jó a marketingben
Lehet persze arra is várni hogy az új VGA-kal majd növeli részesedését, de erre kevés az esély. Amúgy is elbaszásban járnak élen, meg ott a vezető a hanta boy. -
#45185024
törölt tag
-
Laja333
őstag
válasz
TTomax #14257 üzenetére
Nekem már az is jó lenne ha behozná a dx11-et. Egyedüli problémám vele, hogy sok idő, mire jelentős számú támogatott játék lesz rá. Arról nem is beszélve, hogy az eddig megjelentek soha nem lesznek Vulkan readyk, ami azt jelenti, nem a közeljövőben költözök Linuxra. Pedig dejó lenne.
-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Mehhh,akkor lenne ez érdekes ha gyorsabb lenne Vulkan alatt...de majd lesz,na ez amiért én két fillért sem adnék előre a kasszánál...a DX-et úgy is tolni fogja az MS,Vulkant ki fogja pc vonalon?Lemaradásból indít,gyanítom soha nem hozza be,de ne legyen igazam.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Az explicit API-val a dokumentáció lesz a kulcs. Nem számít, hogy ki milyen drivert ír, mert az alkalmazás fogja menedzselni a GPU vezérlését. Az számít, hogy ki mennyi információt oszt meg a fejlesztőkkel a hardverről, hogy a fejlesztő tudjon legalább olyan hatékony menedzsmentet írni a motorba, amilyet a gyártó tudott a driverbe.
(#14253) solfilo: Egyszerű a válasz. Ha az NV ledokumentálja a hardvereit, akkor a fejlesztő is tud velük dolgozni, tehát visszaszerezhetik az előnyt. Ha nem dokumentálják le, mert üzletileg ez nem olyan előnyös, akkor gyorsabb hardvert kell csinálniuk, hogy az AMD dokumentációból származó előnyét ellensúlyozzák.
-
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Az nvidia driverben benne van az egész skynet és öntudata is van... ebből is látszik micsoda meló van benne.
-
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Vulcan alatt gyorsabb a Fury X a 980Ti-nél. DX11-ben fordítva. Vajon megmarad az előny a Vulcan leképező gyorsulásával? A kérdés nyilván költői, majd kiderül.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #14251 üzenetére
Végül is az OpenGL-től tényleg gyorsabb lett
-
huskydog17
addikt
Az első előzetes (BÉTA) Vulkan leképző a Talos-hoz:
Érdekes látni, hogy amint a driver már nem szól bele a sebességbe, az NV előnye szertefoszlott. Sőt Vulkan alatt a Fury X átveszi a vezetést. Kíváncsian várjuk, hogy a későbbiek folyamán hogyan fog változni a Vulkan leképző a játékban.
#14252 Szaby59: Az OGL-t nem nehéz lelépni, mert az az API egy katasztrófa játékfejlesztés szempontjából.
-
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #14245 üzenetére
Ez egyenlőre nem alacsony elérés hanem alacsony színvonal.
-
huskydog17
addikt
válasz
FollowTheORI #14245 üzenetére
Igen, Dean őszinteségét nem lehet kétségbe vonni:
"Q: Vista?
A: HAHAHAHAHHAAAAA!!! No! (Well, I wouldn't be surprise if it actually runs OK under Vista x64, but I'll be definately surprised that you have Vista in the first place!)"
"Q: It BSOD my system, you lying little person! What now?
A: Soooory. My bad. No, not mine. Driver's!
For real, if it really BSODs couple of times, don't test anymore. No point.""Q: Console? Variables?
A: You're not power user, I'm guessing...?"
"Q: I just benchmarked it. FPS is lower than D3D, why?
A: I told you so. In time... good things come to those who wait.
"
Rendkívül szimpatikus ez a fejlesztő!
#14244 daveoff: Gondolom itt készítik elő a terepet a Serious Sam 4-nek, vagyis a Talos egyfajta pilot projekt a Serious Engine-nek. Talos-ban megtanulják, kitapasztalják az új API-t (amit te, mint vásárló INGYEN kapsz!!!) és a Serious Sam 4 érkezésére alaposan kigyúrják, oda ugyanis kelleni fog az alacsony CPU többletterhelés, mert nagyon sok ellenfelet fog mozgatni a motor és a látványt is feltuningolják.
-
válasz
huskydog17 #14240 üzenetére
De legalább őszinte...
"Q: Then I can expect some great benchmark results?
A: Not so fast! Sorry.
This is a beta phase, and there's still work to be done from our (Croteam) side and IHVs from driver side. But please be patient: in time, after optimizations are done, Vulkan will be faster, I'm sure.
Q: Really?
A: Let me put it this way: When The Talos Principle came out, it had a very similar frame rate in DirectX 9 vs DX 11. But then we optimized the game, and the drivers were optimized in the meantime, and now D3D11 is 20-30% faster than D3D9! I have a firm belief that this will also happen to Vulkan vs D3D11, over time However, for now you can actually expect lower frame-rate compared to D3D11. C'mon, it's brand new API, give it some time.
Q: Cut to the chase, please!
A: Ok, first, in GPU-bound scenarios (ultra settings, resolution higher than full HD), you'll see lower performance, 20 to 30% lower. This is work in progress, and we (both Croteam and IHVs) are analyzing and optimizing the performance. We'll get to the bottom of this!
Q: And CPU-bound scenarios?
A: Same or a bit faster. But for now, those scenarios really have to be super-CPU-bound. Like, rendering whole levels, without any help from visibility system, frustum, distance or occlusion culling."
Végülis most ennyi a lényeg.
Mondjuk ebből is látszik mennyire túl optimista volt az Abu féle előrejelzés hogy majd itt lesz sok szép új DX12/low level játék... kicsit odébb lesz az még. -
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #14240 üzenetére
Vulkan leképző még nagyon kezdetleges, ez idővel gyorsulni fog
Később lehet beéri a DX11-es teljesítményt...
Csak hülyülök(vagy ki tudja), még mielőtt ráharap valaki....
Szaby: Én inkább ki sem próbálom, nem merem felrakni ezt az only Vulcan NV drivert, majd később. Egyébként a játékba raktak benchet? Én mondjuk már végigvittem, még a 980-al, de azzal is úgy futott, mint az álom, nem tudom minek ez alá másik API, de mindegy...
-
huskydog17
addikt
Egy kis plusz technikai infó a Talos Vulkan leképzőjéhez (a linkelt forrás Dean Sekulic, a Talos Vulkan leképzőjének fejlesztőjétől származik)
Egyelőre a Vulkan leképző egy wrapper-en keresztül történik és a rajzolási parancsok nincsenek még párhuzamosítva, ez utóbbi fejlesztés alatt van. A Croteam korábban próbálkozott D3D11 alatt is a párhuzamosítással Deferred Context segítségével, de az finoman szólva is szinte használhatatlan, túl sok idő ment rá és szinte alig hozott valamit sebességben. (Deferred Context-ről Abu sokkal többet tud mesélni, anno az Ubisoft pont ebbe a zsákutcába hajtott a Watch Dogs-sal)
Az utolós és egyben legnagyobb lépés, ami értelemszerűen a legnagyobb sebességbeli előnyt is hozza, az a motor teljes áttervezése, de ez sok időt is igényel.
#14244 daveoff: Nem lehet rögtön tökön rúgni a nagy stúdiókat, lassan kell őket idegesíteni!
-
huskydog17
addikt
Vulkan Support (támogatott termékek):
"the first AMD driver supporting Vulkan is 16.15.1009"
A Vulkan leképző 1-2 napon belül megérkezik a Linux verzióba is.
# 14241 Szaby59: A legelején vannak, később jelentős gyorsulás lesz. A cél +20-30% sebesség a D3D11 leképzőhöz képest. Ehhez még kell idő. A legjobb amit tehetsz, hogy jelented a Croteam-nek az eredményeidet és észrevételeidet, ezzel is segítesz a fejlesztésben.
-
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #14240 üzenetére
"Remélhetőleg azért ilyen mert béta" - gondoltam, hogy ez az oka, azért ennyivel lassabbnak nem kéne lennie...
Nálam is lefagyott kilépéskor.
-
huskydog17
addikt
válasz
#85552128 #14235 üzenetére
Gyorsan tegyük hozzá, hogy itt egy kezdetleges, béta állapotú Vulkan leképző van, még nagyon az elején tart a fejlesztés, ezért is van Beta branch-ben a patch is, mert szükség van a felhasználók visszajelzéseire, hogy mennyire stabil és mennyire gyors. Jelenleg Talos alatt a Vulkan leképző semmivel nem szebb, és lassabb 20-30%-al, mint a D3D11 leképző, de ez idővel természetesen változni fog!
A cél, hogy a Vulkan leképző 20-30%-al legyen gyorsabb a D3D11 módnál, ehhez még idő kell. Vulkan alatt az occlusion culling technika Win10+NV VGA kombináció esetében fagyást okozhat.Minden információ a Talos leképzőjéről itt (Vulkan Q&A) olvasható. Amúgy ez minden idők legjobb Q&A szekciója. DEAN SEKULIĆ, a Serious Engine egyik programozója egyedül dolgozott a Vulkan leképzőn 3 hónapon keresztül, de úgy, hogy eredetileg a Serious Engine 4-et D3D11-re tervezték, vagyis jelentős átstrukturálást kellett és kell még véghez vinni a motorban.
#14239 Szaby59: Olvasd el a Q&A szekciót, a Vulkan leképző még nagyon kezdetleges, ez idővel gyorsulni fog.
-
#85552128
törölt tag
Remélhetőleg azért ilyen mert béta a driver meg a játék a játék is...
DX11
17:47:53 INF: - benchmark results -
17:47:53 INF: Duration: 60.0 seconds (7902 frames)
17:47:53 INF: Average: 131.7 FPS (135.4 w/o extremes)
17:47:53 INF: Extremes: 235.8 max, 67.3 min
17:47:53 INF: > 60 FPS: 100%Vulkan
17:43:51 INF: Duration: 60.0 seconds (4954 frames)
17:43:51 INF: Average: 82.6 FPS (85.7 w/o extremes)
17:43:51 INF: Extremes: 302.9 max, 9.7 min
17:43:51 INF: 30-60 FPS: 1%
17:43:51 INF: > 60 FPS: 99% -
Abu85
HÁZIGAZDA
Vigyázzatok a kiadott tesztdriverekkel. Sok komponenst nem tartalmaznak, így más programok működésképtelenek lehetnek.
-
enyvidija drájver: https://developer.nvidia.com/vulkan-driver
-
#45185024
törölt tag
Nem kicsit leterhelt az oldal sok link mutathat rá...
Akkor most már jöhetnek az Xbox One és Vulcal exclusive játékok Mickrosofttól ? -
#85552128
törölt tag
Khronos Releases Vulkan 1.0 Specification
Elvileg elkészült...
AMD blogposzt: [link]
És már driver is van.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #14226 üzenetére
Ez nem attól függ. A legfőbb tényező a konzoloknál a felhasználóbázis. Minél nagyobb ez a szám annál célszerűbb egy konzolt sokáig piacon tartani, mert a fejlesztők számára ez egy fontos szempont lesz. A PS2 is ezért maradt nagyon sokáig piacon. Egyszerűen a fejlesztők számára baromira fontos tényező volt, hogy rengetegen vették. A PS4 is hasonló helyzetben lehet azzal, hogy az eladásai egységes időintervallumra levetítve jobbak a PS2-nél. Nyilván a fejlesztők is fasza dolognak fogják tartani az esetleges új generációt, de mire jön, addigra minimum 70 milliós PS4 bázis épül ki. Hülye az aki nem készít nekik játékot.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #14223 üzenetére
Senki sem állította, hogy nem lehet megcsinálni, csak kell hozzá kiadás után egy extra év, hogy amit nem tudsz normálisan optimalizálni az effekt átírásával, azt optimalizáld a leképező átdolgozásával. Házat is lehet úgy építeni, hogy előbb a tetőt húzod fel, csak marhára nem célszerű, mert sokkal nehezebb lesz a munkád. De ha megfizetsz egy építészt, és időt adsz neki, akkor megcsinálja.
Tényleg nem akarok azzal jönni, hogy ugyanezt konkrétan nem csak az AMD és az Intel, hanem az NVIDIA is elmondta, de elmondták az AndroidWorks esetében. Ott a GPUOpen-hez és az Intel névtelen rendszeréhez hasonló a konstrukció.
-
Szerintem a konzol téma topic-ra vonatkozó aspektusa megfelelően ki lett tárgyalva, a konzol vs PC kérdéskör máshová tartozik.
Kéretik az ilyenkor szokásos "szerintem XY de részemről a téma lezárva" típusú hsz-eket is mellőzni
-
válasz
Valdez #14224 üzenetére
Nehéz szülés lesz ilyet találni újonnan, operációs rendszerrel, összeszerelve, garanciával. Főleg mivel a konzol hardvert veszteséggel adják, és igyekeznek azt behozni a szoftvereladásokon. Ami olyannyira nem sikerült a Microsoftnak a 360-nal, hogy a teljes életciklusán az egész projekt (szoftver+hardver együtt) hatalmas mínusszal zárt
(a PS3 projekt majdnem nullára kijött), és valószínűleg az X1 is ugyanilyen bukta lesz.Szerk: javítom magamat, mindkettő óriási bukta volt. XBox360: $3B, PS3: $5B
De sebaj, velünk, pécésekkel bőven megfizettetik az konzolon összeszedett veszteségeket.
-
Macka
veterán
Nem állok a konzolok pártján, de:
egy 130 eFt értékű konzolt ugye egy azonos értékű pc-hez hasonlítotok, nem pedig egy 300+ eFft értékűhöz...
Mert szerintem egy 130 eFt értékben összerakott új pc nem hozza az azonos összegen vett új konzol szintjét.
Amúgy meg felesleges a témán rugózni, mert nem a topik tárgya.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #14220 üzenetére
A konzolnál a teljesítmény nem elsődleges tényező. Van a piacon rengeteg konzol. Ránézel a listára és látod, hogy: Microsoft Xbox One, Sony PlayStation 4, NVIDIA Shield, Google Nexus Player, Amazon Fire TV, Tencent miniStation, Razer Forge TV, ésatöbbi. Napestig sorolhatnánk. Ezek egy nagy piacot fednek le, mert baromira nagy az igény az otthoni nappaliban a multimédiás mindenesekre. A Nintendo ide pályázik, és olyan géppel állnak majd elő, amellyel ezt a kategóriát a legjobban le lehet fedni. Mindenki ilyen gépet csinál ... persze aztán vagy bejön, vagy nem.
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #14218 üzenetére
Kb ennyi.
Amíg nincs jobb veszik ezt.
Sajnos a Nintendo sem fog ezen változtatni,mert szerintem Ők még a Xone-t és Ps4-et is alul fogják múlni teljesítményben az új konzoljukkal.
Nekem egyébként semmi bajom ezzel.Tőlem kettesével is vehetik.
Az én magánvéleményem hogy ezek a konzolok nem méltók Sony és Xbox névhez.Az viszont érdekelne hogy mennyiért fogják az only MS Store játékokat vesztegetni.
A Quantum Break miatt nyilván feltöröm a malac perselyt,vagy megyek locsolkodni. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
imi123 #14215 üzenetére
Kozelebb all a hasonlat, hogy azert kritizaljak mert nem teljesit ugy mint egy 2.5-3X olyan draga masik auto (PC)
Nekem nincs konzolom nem is erdekel, de a vele kapcsolatos sirasnak kb nulla az ertelme. Amig millioszamra viszik, addig semmi nem fog valtozni, akinek nem tetszik az meg nem vesz. Ennyi.
(#14216) schawo
Latod, megsem lazadsz sok hozzaszolason keresztul valamelyik forumon, hogy szar a Gangnam style, vagy a Clio es irgumburgum....ellenben a konzollal ezt sokan megteszik. Ertelme nulla. -
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #14213 üzenetére
Ha a Clió 500 méterenként 100-ról lelassul 50-re akkor szerinted ugyanekkora lenne e az elégedettség?
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
schawo #14211 üzenetére
A konzol nagyreszt azoknak keszul, akik csak jatszani akarnak es tojnak az FPSre meg hasonlokra. Ok az 50+millio es ok a celkozonseg
Az hogy vannak akiknek nem felel meg teljesen ertheto, de ebben a felallasban ok az elenyeszo kissebseg. Vagyis a konzol a celjat eleri, mert a celkozonsegnek megfelel.
A Renault Clio is egy autosport forumon megkapna hogy fos, de sokmillio embernek megfelel, mert nekik arra kell hogy beuljenek es A-bol B-be jussanak. Az autosport forum velemenye miatt nem fogjak sem abbahagyni a gyartasat, sem atepiteni.
Tomoren: A konzol szar vagy sem egyeni megiteles dolga, de valoszinu a gyartok felmertek kinek celozzak, es nekik meg is felel -> ergo sikeres a termek.
-
válasz
Malibutomi #14210 üzenetére
A gangnam style két és fél milliárd letöltésnél jár. Értsd, ahogy akarod
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
schawo #14208 üzenetére
Ha 53millio ember hasznalja a konzolokat elegedetten,de legalabbis csendben, egymillio(helyett sokkal kevesebb) meg morgolodik, akkor a konzol marad ahogy van es eli vilagat.
Nem lehet kiindulni ilyen hw forumokbol mint a ph, mert ide csak azok jarnak akik hardver meg fps matyik. -
válasz
Malibutomi #14207 üzenetére
Mindennel így van ez. Csak a hangoskodók lázadnak. Ha pármilió pc-s játékvásárló közül 10000 nekimenne a fórumnak, és mindenki írna 10 hozzászólást, az azonnal 100ezer hozzászólás volna, és felrobbanna bármelyik fórum. De már 1000 panaszos üzenet (kb 100 elégedetlen user) is világraszóló esemény a mai világban, amikor minden újság a hírekből él. Ettől még lehet tényleg szar az eredmény, ha csak kevesen kiabálnak, de azok hangosan.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
imi123 #14199 üzenetére
Szerintem a konzol tulajok legalabb 95%-a (inkabb 99%) megvette a gepet es elvezi, es kicsiny az a reteg aki a forumokon elegedetlenkedik vele. Persze lehet olvasni elegedetlen tulajokat (folag akiknek van mellette PC is), de mennyit, 5000-10000-100000 tulajt akar? Legyen egymillio.
PS4 eladas 36.000.000, XBOX ONE eladas 18.000.000...meg ha harommillioan lazadnanak a forumokon (ami azert mar nagyon latvanyos lenne, gyakorlatilag betenne a kaput a konzoloknak az lenne csak kb 5.5%...de nincs ilyen merteku elegedetlenkedes.Persze ez mindenkinel egyeni megiteles kerdese. Unokaocsemnek is van PS4...jatszik rajta es elvezi, azt sem tudja mi az az FPS meg felbontas. Beteszi a jatekot es elvan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #14205 üzenetére
Mivel a multiplatform eleve kizárja, hogy a célplatformok közül bármelyiknek kihasználja az erejét, ugyanis a több konfiguráció miatt lehetetlen célirányosan optimalizálni. Ez régen is így volt, és a jövőben is így lesz. Minden nem skálázható tényezőt a leggyengébb láncszemre tervezik a stúdiók. Ez sajnos kompromisszumokkal jár.
A platformok előnyeit csak platform exkluzív programokkal lehet kimutatni, mert ekkor egy másik platform limitációit nem kell figyelembe venni a tervezésnél. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e #14203 üzenetére
Alapvetően ugyanaz a motor. Azt tudni kell, hogy a mostani Hitman esetében a PC verzió volt a fókuszban, mivel az AMD a játékot elég sok pénzzel támogatta. A konzolverziókat is megcsinálják, mert ott is jó, ha van eladás, de ezek a PC-s verzió után fognak frissülni. A mai kód tekintetében a Hitman még nem low-level egyik konzolon sem. A régi Glacier 2 struktúrán fut. Az új struktúra a PC-hez készül, és az lesz átemelve a konzolokra is. Xbox One-ra a DX12, míg PlayStation 4-re a Vulkan (tudom spoiler, de mindegy már
). A PC jelenleg úgy néz ki, hogy csak DX12 opciót kap a DX11 mellé.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #14201 üzenetére
A PC alapvetően egy átalakuláson megy keresztül. A Microsoft nézetei ezzel kapcsolatban abszolút érthetők, mivel gyakorlatilag írtak egy olyan API-t, ami megtalálható Xbox One-on és PC-n is. Ráadásul alig kell módosítás a kódba. Az előző generációnál a DirectX 11 sokkal jobban különbözött a DirectX 9.L-től, illetve a libGCM-től. Emiatt egy PC-s port sokkal több munkát igényelt.
Mint írtam ez egy befektetési probléma. Van egy határ, ahol már olyan befektetést igényel a PC-s port, hogy nem éri meg. Manapság ez a határ nem lett nagyobb, viszont a portolás olcsóbb lett, tehát realizálható belőle haszon.A Hitman bétaverzió. A Sony egy béta miatt nem fog idő előtti firmware frissítést tartani, így a fejlesztőknek kell az optimalizálásokat kikapcsolni.
-
mlinus
őstag
Te mindig ezt mondod, de a valóságban meg egyre többen nyitnak a PC fele, egyre több a japán játék is, ami már a konzolverzióval egy időben jelenik meg, a Microsoftnak pedig lassan csak a Forza marad exkluzív címnek az xboxon.
Azt pedig elhiszem hogy milyen fasza ezekre a konzolkra programozni, de a gyakorlatban ez nem mutatkozik meg. A fentebb említett Dying Light mellett, tessék Hitman PS4 . 60-ról 20-ra leeső fps, bravo.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telekom mobilszolgáltatások
- EAFC 25
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- RAM topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Autós topik
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Mobilinternet
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Samsung Galaxy S23+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3127
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest