- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45185024
törölt tag
És arról most van hír hogy a Neóba melyik Amd Gpu kerül bele ?
Ha modulárisra csinálják a konzolokat akkor remélem nem csak a Polaris 11 hanem valami erősebb is esélyes hogy belemehet?
Nem azt mondom hogy a csúcskártya de valami 490X féle
hogy ne kelljen olyan gyakran cserélni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #15897 üzenetére
Akkor rosszul választottak, mert az AMD-vel kötött üzletük nagyon drága. Az AMD az egész Xbox 360-on nem tudott felmutatni 400 millió dollárnál több bevételt 10 éves életciklusra. Most pedig 1,5 milliárd dollárról beszélnek per konzol per 3-4 év. Ez minden csak nem költségkímélés a konzolgyártók számára. Maga az OEM konstrukció nem felel meg a spórolásnak, mert a kockázatot a beszállító viseli, és azért extra felárat kérnek. Persze az lehet, hogy a Sony és az MS kiszámolta, hogy nekik igazából az jobban megérné, ha a kockázatot a beszállító viselné, és akkor inkább fizetnek nekik többet egy konzol ciklusra, mert összességében így is jobban járnak az elszámolásnál, mintha ők tömnék a rendszerbe az R&D-t. Ennek a hátránya viszont az, hogy nem tudnak majd az AMD-től szabadulni.
-
TTomax
félisten
Már többször leírtam,de még egyszer a konzol témához.... A mostani piaci viszonyok között,se az MS,se a Sony nem akart olyan nextgen konzolt vállalni ami veszteséges,és kb 6év után termeli ki a befektetést mint az előző gen.Ilyet csak akkor lépnek kapitalista cégek,ha "beetetés" van,nos az már megvolt.Az olcsóság volt a fö szempont,az hogy ha marginálisan is,de haszonnal tudják eladni a konzolt már a rajttól.Igy semmi,de az égvilágon semmi nem köti őket arra,hogy 6-8évig a piacon kelljen tartani a terméket.Nos ennek az elvárásnak még az ARM sem tudott eleget tenni,csak az AMD,és most már az is kiderült hogy "marginális" haszonnal mint ahogy azt már több éve mondogatom,mert hát ugye többen pezsgöt bontottak amikor az amd megnyerte a konzolokat.
Az AMD szemszögéből,ök azért mentek bele ebbe az üzletbe mert úgy gondolták nagyobb ráhatásuk lesz a pc piacra ha a konzolban is az ö termékük van,tehát ök a közvetett előnyre alapoztak.Hogy ez mennyire volt nyerő ötlet,azt mindenki vonja le saját maga...
-
sayinpety
tag
válasz
Locutus #15886 üzenetére
En ugy hallottam a Sonytol, hogy a Neo a VR miatt jon. Nagy potencialt latnak benne ezert akartak egy erosebb gepet.
A gaming market helyzete nagyon jonak tunik. A GPUOpennel vegre egyszerre fejleszthetunk konzolra es PCre. Koltsegkimelo es a PC konzol optimalizalast kap. Szerintem ehhez alkalmazkodni kell a konzoloknak.
-
sayinpety
tag
válasz
rocket #15893 üzenetére
A Sony erosebbet kapott. Akkor meg Naughty Dognal dolgoztam. A Thebe-H prototype SoC 1450MHz CPU es 650MHz iGPU volt. Az AMD jelezte belefer a TDPbe a nagyobb orajel. A Sony eredetileg a TDPt akart csokkenteni, am vegul az orejel nott. Microsoftot nem tudom, naluk nem dolgoztam.
-
rocket
nagyúr
válasz
#45997568 #15878 üzenetére
Tovabbra se bizonyitja semmi, hogy a Sony es a M$ azt a SOC-ot kapta amit rendelt, es nem-e azt amit az AMD megtudott akkorra valositani.
A gyartastechnologia beragadasa ranyomhatta a belyeget a tervekre, Az AMD-nek regota nincs sajat gyartosora, igy kulso cegre van utalva, biztosan levedtek magukat a szerzodesben, hogy ne tudjak oket okolni, hogy "dude where is my 1080p/60fps"Az biztos, hogy nagyot szivtak azzal tobb szegmensben is, hogy ~3evvel tovabb kellett vacakolni 28nm-en, b terv meg vagy nem volt, vagy nem ugy valosult meg a gyakorlatban ahogy kellett volna az elemelet szerint.
-
rocket
nagyúr
válasz
Malibutomi #15876 üzenetére
Nem volt nagy volumenu reszveny csere, nem sokan szalltak ki a veszteseg finanszirozasabol, akik hosszutavon bent vannak jo nagy marhak lennenek pont most kiszallni.
Ettol fuggetlenul 16 negyedev alatt kozel megfelezte az AMD a beveteleit, a keszpenz es ingossag allomanya 716millio $-ra csokkent, mikozben a dolgozoi szama 5%-kal se csokkent, R&D koltsegeket minimalisra faragtak, 2240millio $ hiteljuk van.
300millios licensz megallapodas 3-4evre szol, ez nem fog csodat tenni, max. minimalisan noveli a bevetelt es a vesztesegeket enyhiti.
Konzol SOC uzlet a CEO szavaival elve "low margin".Nem lehet ezt a vegletekig csinalni, minden negyedevben legalabb kis elorelepesre szamit a piac, de tovabb esnek, es allandoan jon a duma a CEO-tol, hogy "we are optimistic".
Nehany negyedevvel korabban egy elemzo azt mondta az AMD-nek az akkori uzletileg egeszseges fenttartasahoz (szinten tartva a munkaerot, keszpenz es ingossag allomanyt, az R&D koltsegeket) negyedevenkent 1500millio $ bevetelt kene produkalnia.
Egyatalan nem mind1, hogy 832millio $-rol, vagy 1200millio $-rol kellene a beveteleidet QTQ par szazalekkal novelni, mikozben a munkaero jelentos csokkentese, vagy kulso befekteto bevonasa) maradtak opciok.
A keszpenz es ingossagok felelese, a munkaero es R&D koltsegek jelentos csokkentese meg csokkenti a versenykepesseget hosszabb tavon, a ceg stabilitasarol nem beszelve.Fo beveteli piacokon mar nagyon lemaradtak a konkurenciaktol, ahol meg kozel monopoliumba vannak (konzol SOC) ott meg "low margin" van, az is megerne egy miset kik voltak azok a marhak akik tudvan ezt "low margin" szezodeseket kotottek.
-
válasz
Locutus #15886 üzenetére
Pontosan, nem jött be a konzolgyártók számítása. Alacsonyra lőtték be az igényeiket. Az AMD sokkal erősebb VGA-t is gyártott akkoriban, mint ami a konzolokba került. A HD7970-ben pl jóval több CU van (18 helyett 32), mint a PS4-ben.
mod: pontosítottam a CU-k számát, elrontottam az előbb.
-
válasz
Malibutomi #15884 üzenetére
Ez nem szeretet kérdése, pusztán ez a logikus következtetés a történtek alapján. Akármit próbálna beadni a AMD a hírekben. Mert ugye különben nem kéne felújítani se a konzolokat ilyen hamar.
Ha a konzolokat 3-4 évente le kell majd cserélni, akkor máris buktak még egy előnyt a PC-hez képest, nem beszélve a jelenlegi felhasználók elégedetlenségéről. Teljesen kizártnak tartom, hogy anno így határozták volna meg a jövőjét a konzoloknak. Egyszerűen csak ezúttal nem jött be a számítás. -
válasz
Locutus #15883 üzenetére
nem.
egyrészt a sony egyáltalán nem írt ki tendert. az ms igen.
másrészről pedig lehetséges fhd@60hz játékokat készíteni mindkét konzolra. ott van a prevgen címekből készült rengeteg felújítás.
hogy mégsem ilyenek az új címek, az amiatt van, hogy a fejlesztők a technológiai többletet a felbontás és a frissítési ráta helyett másra költötték el. nagyobb részletességű textúrák, új, teljesítményigényesebb effektek, stb.
emiatt arra sincs garancia, hogy bármilyen hardvert raksz alájuk, azt nem csilivillibb effektekre fogják be az fhd/60hz vagy a 4k/60hz helyett. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
Locutus #15880 üzenetére
Rupsz leirta ujra, probald ertelmezni.
A Sony es MS emberei is mernokok, piackutatok, stb, nem felhulyek dontenek milliardokrol. Nem dolnek be "igerethalmazoknak"
Ugy tunik nagyon szeretned hogy az AMD legyen a hibas a konzolok milyensegeert, de probalj gondolkodni.(#15883) Locutus
Nem valoszinu. Inkabb ugy irta ki, hogy ennyi penzert, ennyi max fogyasztassal, ezt meg ezt tudva kell nekik egy chip. Erre jottek az ajanlatok, az AMD-e volt ezek kozul a legjobb. Igy mukodik egy palyazat. -
válasz
#45997568 #15882 üzenetére
Szóval szerinted tényleg úgy írta ki a tendert a M$ meg a Sony, hogy csak 3-4 évig kitartó konzolt szeretnének, mikor az előző generáció 6-7 évig ment? Komolyan?
És ki tudhatta volna jobban, hogy megváltoznak a körülmének, mint az AMD, aki elvileg ugye "alakítja a jövőt"? (Vagy legalábbis mindig szeretné.) -
#45997568
törölt tag
válasz
Locutus #15880 üzenetére
Latom nem megy, megprobalom meg egyszer. Van egy ceg (MS, Sony) aki a piacra akar dobni egy termeket. kiir egy tendert specifikaciokkal, elvarasokkal amire a gyartok leadjak a mintaikat. Kivalasztjak a legjobbat es megepitik a termeket. Pont.
Ez nem Mo ahol a haverom cegevel csinaltatom meg tobbszoros aron a sz@rt, itt kemeny dollar milliardokrol van szol. Amikor kitalaltak a jelenlegi piacon levo verziot akkor meg nem szamoltak VR-el, gyorsabban elterjedt magas felbontasokkal, azzal sem hogy jobban elterjed a DX12-Vulkan paros...
Megvaltoztak a korulmenyek es ehhez igazodnak most. Itt ahol en elek (UK) egyik PS4 tulaj sem hozong emiatt, sot...
Mas szemlelet, mas megkozelites, mas velemeny.
-
válasz
Malibutomi #15879 üzenetére
Aha, és akkor az itt - a sorra érkező senem 1080p, senem 60fps konzol játékokra - is nem egyszer elhangzott nagy duma miért is volt, hogy ezeknek évek kellenek a kiforráshoz, mer az API, meg a low level meg a satöbbi?
Akkor most mielőtt kiforrnának máris új hardver kell?
Nem *lehet*, hogy akkor az AMD stratégiája (az általuk elképzelt) jövő kiszolgálásával mégiscsak hibás, és sokkal inkább a jelen játékok igényeire kéne jó hardvert csinálni?
Tisztán látszik, hogy a Sony meg a M$ is a szokásos ígérethalmazoknak bedőlve húzták be azt a hardvert amit. Bár azt se értem, hogy egy "enyhén" felcsiszolt hardvertől hogyan lesz hirtelen "4K ready" a konzol, amikor a jelenlegi még az FHD-t se tudja kiszolgálni... De erre is majd nyilván lesznek hangzatos ígéretek.
A jelenlegi PS4 tulajok is nyilván verdesni fognak az örömtől, ha most kiadnak egy felújított konzolt, az övék meg mehet a levesbe. Kb mint mikor a Titan tulajokra ráhúzták a 980ti-t
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Locutus #15877 üzenetére
Parszor le lett mar irva, a konzolok olyanok lettek amilyenre a vevo kerte, es ami a megadott arba, fogyasztasba stb. belefert. Senki mas nem tudott ilyen cuccot szallitani az AMD-n kivul. Hogy mennyire eros vagy gyenge az nem miattuk van, hanem a keretek miatt amit a vevo szabott.
A Sony meg az MS ujitjak a hardvereket, de mivel haszonnal aruljak, biztos nem dolnek a kardjukba miatta.
Ha igazak a hirek, akkor a PS, meg a nintendo is Polaris alapu lesz mar, az MS-rol nem tudni semmit, de gondolom HA lesz, akkor az is.
A mostani sem annyira jo uzlet, talan 20$ haszon van egy-egy chipen, de eladtak belole osszesen vagy 30 milliot, szoval megsem rossz. Ha meg a DX12 portok igy jonnek at a konzolokrol ahogy eddig, az jarulekos nyereseg nekik.(#15878) rupsz
Meg az MS es a Sony gardaja sem hulyekbol all, hogy igergetesre valasszanak hardvert. -
#45997568
törölt tag
válasz
Locutus #15877 üzenetére
"Miután az nyilván nem pozitiv számukra, hogy ilyen rövid idő után új konzolokat kell kiadni, a vérgyenge hardverük meg a szokásos sosemvalóraváló ígérethalmazaik miatt."
MS es a Sony leadtak a specifikaciokat mit kernek, az igenyeiknek megfeleloen kaptak ajanlatokat, es ezt valasztottak, erre volt szukseguk akkor. Az hogy menet kozben par dolog megvaltozott az nem biztos hogy az AMD hibaja.
Bar gondolom ez nyilvanvalo (kellene hogy legyen) Nem az AMD szaladt oda, hogy figyu sracok, van par millio ilyen chip-em, epitenetek ra valamit? Lecci lecci lecci
-
válasz
Malibutomi #15876 üzenetére
Mondjuk az elég érdekes, hogy HA tényleg az új konzolokhoz nyertek 3 soc szerződést, azt vajon miért. Miután az nyilván nem pozitiv számukra, hogy ilyen rövid idő után új konzolokat kell kiadni, a vérgyenge hardverük meg a szokásos sosemvalóraváló ígérethalmazaik miatt. Szal ha meg is kapták az új soc-okra a szerződést, akkor gyanítom nem jófejségből és a megfelelő áron = annyira nem lehet jó üzlet az AMD-nek. A Sony meg a M$ nyilván nem jókedvükben újítják fel a hardvereket, hanem mert kénytelenek a tapasztalatok alapján.
-
Malibutomi
nagyúr
-
-
Sonja
nagyúr
-
mlinus
őstag
-
Televan74
nagyúr
válasz
gainwardgs #15865 üzenetére
Legalább itt nincs fixed 60fps.
Amúgy jó látni hogy ha valaki nem maximalista,ki lehet békülve egy R9 290 kártyával is,mert ott még a min fps is eléri a 60 -at.
-
#45185024
törölt tag
A Titán X SLI-t is odaírhatták volna az is 105
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
gainwardgs #15865 üzenetére
Kar hogy nincsenek benne ujabb AMD kartyak. Ugy tunik jol fut rajtuk. Meg amugy mindenen. Keplerek jol mennek a maxwellekhez kepest.
-
mlinus
őstag
én továbbra se vagyok hajlandó elhinni, hogy 1080 lesz a neve. Szerintem elég nagy hülyeség lenne.
-
-
actival63
aktív tag
A lényeg úgy is az ha ránézel ne egy AMD kártya jusson az eszedbe.
-
Kicsit hihetőbben néz ki, mint az eddigi képek:
-
válasz
#45185024 #15837 üzenetére
Örülök, ha érdekes volt. Egy ilyen grafikon 28 mérés adatait jeleníti meg egy pillantással átfogható formában, nem lehet megúszni, hogy az ember elolvassa a használati útmutatót
Az angol nyelv azért van, mert külföldi ismerőseimnek is el szoktam küldeni a cikkeket. Na meg azért, mert anglomán vagyok(#15840) tailor74: fogalmazzunk úgy, hogy azonos égtáj felé indultak, de azon belül eléggé más irányba. Ha igazak az AMD új CU-járól szóló pletyik, akkor azzal lehet hatalmasat nyerni és hatalmasat bukni is. Nagyon kíváncsi leszek.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
tailor74 #15840 üzenetére
Nem a Radeonoknal 1050-1150 volt a pletyka, de melle meg egy olyan is volt hogy nagyon jol elsore a 14nm gyartas, igy nem kell ovatoskodniuk, ugyhogy meg nem is vegleges.
Megtalaltam:
"According to sources in the know, GlobalFoundries really “kicked butt” with the switch to 14nm FinFET process, and the initial cautious approach to the new process node and transistor design turned out to be unnecessary. Today, AMD is tuning clocks above 1.05 GHz, and the final configuration might be as high as 1.15 GHz for the stock clock."Ez meg mindig arrebb van az NV fele orajeltol, de ugye edfig is mas utakon jartak (390@1100~970@1450)
-
NV-nél az látszik hogy még inkább leegyszerűsítették az SM-eket, tehát az SM belső komplexitása jelentősen csökkent, ezzel javítva mégtovább a fogyasztást. A belső crossbar, a közös erőforrások száma stb jóval kevesebb/kevésbé oszlik meg, ezáltal egyszerűbb.
Kepler 192, Maxwell 128, Pascal már csak 64 cuda core per SM.
Viszont az SM-ek számát cserébe növelik (15-24-60).
Persze a nagy GPU-kat nézve most, de alsó házban is ez ment/megy le.
Az is látszott hogy a ROP-ok számát viszont növelték, így nem lepne meg ha ezt most még tovább nőne a grafikus célterülett miatt.
Nagyon úgy néz ki, hogy igen, a magasabb órajelre hajtanak/alapoznak.
Sok egyszerű, de magas órajelen járatható blokk legyen.AMD meg eddig inkább a komplex nagy fogyasztású, de sokkal rugalmasabb (minden össze van kötve mindennel, szabadon) irányba ment. Ami nagyobb fogyasztást és jóval kisebb elérhető órajelet eredményezett a komplexitásából adódóan is.
Valószínűleg ebből lépnek most picit vissza... ha igazak ezek az információk és követik kicsit az NV féle optimalizálást.
Főleg annak fényében, hogy saját bevallásuk szerint is fogyasztási plafonba ütköztek az architektúrájukkal, tehát papíron tudtak volna a Fijinél is nagyobbat csinálni, csak a fogyasztás ezzel a felépítéssel és komplexitással kezelhetetlen.Nagyon érdekes majd látni hogy a belső felépítésben mit voltak hajlandóak beáldozni, felosztani, egyszerűsíteni még azért hogy nyerjenek a perf/watt arányon-hatékonyságon (a gyártástechen kívül).
Elindultak e abba az irányba tényleg hogy a CU-n belül is csökkentettek daraboltak, a CU-kat is több részre osztották e (több shader engine)... stb stb. -
Szép gondolatmenet, alapos utána járással, tényekre támaszkodva.
Bennem az a kérdés merült fel, hogy az "egy irányba haladás"-on belül lehet, hogy mégis kétfelé mennek?
Szigorúan pletyka híreket figyelembe véve lehet olvasni olyat, hogy az érkező NV kártyák akár 1300/1400MHz GPU alap órajelűek lesznek, míg Radeonoknál 800-950MHz-ről szólnak az infók.
Ezek szerint az NV mégis inkább a magas órajelben bízik, az AMD pedig a teljesen átdolgozott Gpu-ban?
-
#45185024
törölt tag
Nekem ez a cikk tetszett!
Egyedül a grafikonokat értettem meg nehezen mert nem 50% hanem +50% ,és én Magyar cikkbe nem tennék ilyen feliratú grafikont hogy "near equal core clocks" mert ez mégiscsak Magyarország, hacsak nincs valami copyrightos oka... Amúgy tényleg ez látszik hogy mindenki értetlenül nézi a shader számokat -
Nem hagyott nyugodni a kérdés, hogy vajon miért megy mind az AMD, mind az nVidia olyan irányba az új architektúrákkal, hogy a funkcionális egységek száma alig növekszik (persze ha lehet hinni a pletykáknak). Összeraktam egy elemzést a Maxwell és a GCN viselkedéséről, ami talán magyarázatot ad erre - asszem sikerült egy-két csontvázat kipiszkálni a szekrényből
-
Venyera7
senior tag
-
elektrotank
aktív tag
válasz
SpongyaBob #15832 üzenetére
Oh
Én csak most találtam rá. Pedig már azt hittem valami új...
-
SpongyaBob
veterán
válasz
elektrotank #15831 üzenetére
Ez már elég régi
-
elektrotank
aktív tag
Egy érdekes kis gif
Nekem egy 270x-em van (zafir), ezelőtt is amd kártyám volt, de ilyet még nem tapasztaltam
Bár lehet csak roppant szerencsés vagyok.
Vajon ki készítette a képet és mi célból? -
jani04
aktív tag
Itt mi lesz még......
-
#85552128
törölt tag
AMD vs Nvidia: R9 290X is Better Than GTX 980 Ti SLI for Killer Instinct DX12
"AMD has been blowing Nvidia cards out of the water and the rape continues as we look at some latest benchmarks for Killer Instinct using DX12."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Malibutomi #15820 üzenetére
Miért szerinted mit csinálnak a cégek a tesztkártyákkal? Kidobják őket a kukába? Esetleg kiállítják, hogy ezt megfogta Abu?
-
#85552128
törölt tag
Az mondjuk érdekes, hogy a felbontás növelésével nem nő, hanem csökken a különbség pl. a 970-290 és a 980-290X-et is nézve az nVidia kártyák javára (1080p->4K) pedig nem így szokott lenni.
Nem rossz eredmény ez, most is bőven játszható mindenen, de ha ez a tendencia marad akkor a szokásos 10-20%-os különbségek helyett a 3x-a is lehet egy olyan programban ami az egyik gyártót preferálja. -
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #15820 üzenetére
Ha valóban dx11 akkor nem vagyok benne biztos,hogy ez egy konzolról átdobott kod.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
TTomax #15818 üzenetére
Mert ha 960 megy 58-60FPS-el, a 970 80-90FPS-el, a Ti meg 120-135FPS-el az szarul futas nalad? Szerintem nem fut szarul, NV kartyakkal is teljesen jo, jatszhato a sebesseg.
Csak az AMD kartyakon gyorsabb. Na bumm most nem a zold csik lesz a leghosszabb. Senki nem hal bele jatek igy is megfelelo sebesseget tud.De szerintem ez tovabbra is igy lesz az MS jatekoknal, tetszik nekunk vagy sem, nem optimalizalnak atdobjak a konzol kodot a leheto legkevesebb valtoztatassal, NV meg oldja meg.
(#15819) Abu85
Ez jo hulyen hangzik. Remelem nem a hasznalt tesztkartyakat adjak el. -
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #15817 üzenetére
Aham ,ha a 960 hozza a 390et akkor szemét nV bérenc,ha meg a 290X a 980TI-t akkor az meg teljesen rendben van,ott nem furcsa semmi...
Amugy az oroszok azt irták Fury azért nincs a tesztben,mert kérdezzük meg az amdt...gyanitom nem indul el rajta.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Firestormhun #15814 üzenetére
Lol, Iron Galaxy a fejlesztő.
Majdnem sikerült még egy Arkham Knightot csinálni
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Firestormhun #15814 üzenetére
Lehet csak elirtak.
De ha DX11-es, akkor hatvanyozottan gaz a helyzet. -
Firestormhun
senior tag
válasz
Szeszkazán #15794 üzenetére
Microsoft oldalán Directx 11-esnek írják Killer Instinct-et. Gamegpu egy kicsit benézte.
MINIMUM PC SPECIFICATIONS:
Killer Instinct has been built for Windows 10, but to ensure performance, the following MINIMUM PC specifications are needed:
• Operating System: Windows 10 (64-bit)
• Processor: Intel Core i5-750 @ 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
• Graphics card: NVIDIA GeForce GTX 480 | AMD Radeon HD 5850
• RAM: 4 GB
• Requires DirectX 11
• Hard Disk Space: 30 GB free (base game)
• Supported peripherals: Windows-compatible keyboard, Xbox One Controller for Windows, Xbox 360 Controller for Windows, and Xbox 360 Fight Sticks.* Controller recommended.
• Network: Broadband Internet connectionRECOMMENDED PC SPECIFICATIONS:
• Operating System: Windows 10 (64-bit)
• Processor: Intel Core i5-4670K @ 3.4GHz | AMD FX-4300 @ 3.8 GHz
• Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 670 | AMD Radeon HD 7950
• RAM: 8 GB
• DirectX 11
• Hard Disk Space: 30 GB free (base game)
• Supported peripherals: Windows-compatible keyboard, Xbox One Controller for Windows, Xbox 360 Controller for Windows, and Xbox 360 Fight Sticks.* Controller recommended.
• Network: Broadband Internet connection -
válasz
Malibutomi #15799 üzenetére
Olyan nagy gebasz nem lehet, ha fullHD-ben very high-on a 960 60FPS körül megy, ráadásul alig van gap a minimum és az átlag között. Az eredményekből annyi látszik, hogy CF / SLI nuku, lényegesen jobban szereti a Radeont, ill. a Keplerek szerepléséből ítélve a sávszélességet sem veti meg.
-
Valdez
őstag
válasz
Szeszkazán #15794 üzenetére
A furyt bele se merték tenni
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schawo #15802 üzenetére
A GFLOPS/TFLOPS csak egy szám. Kb. annyi hatása van a teljesítményre, mint a shaderek számának. A program oldalán ez nem csak számháború.
Itt maga a problémakör tök egyszerű. A DX11-ben írtál egy programot, leadtad a gyártóknak, akik agyontesztelték az early kódokat és szállították a dev csatornákon neked a drivert. Beleraktad te a munkaórát és belerakták a gyártók. A DX12-ben ez megszűnt. Leadhatod a programod, de abba felesleges a gyártóknak munkaórát ölni, mert a kernel driver hiánya miatt csak például complier bugfixelni tudnak. Innentől kezdve az az architektúra kapja a legnagyobb teljesítményt, amelyiken a fejlesztők eltöltötték a legtöbb munkaórát. Ez multiplatform fejlesztésnél a GCN. -
Crytek
nagyúr
válasz
Szeszkazán #15794 üzenetére
Értelmet nyert minden. Az nv ezért öl sok sok lóvét a szarjaiba ha minden így lenne megcsinálva senki nem venni nvidiát.
Gondoltam majd 150ért eladom a titánt hát ilyenek tükrében 80 ért se veszi majd meg a kutya se -
válasz
Malibutomi #15803 üzenetére
Ott 960 = Fury X CF
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Battlefield 6
- Építő/felújító topik
- iPhone topik
- Hajmeresztő ajánlat: 34,5 milliárd dollárért vinnék a Google Chrome böngészőjét
- World of Tanks - MMO
- Elemlámpa, zseblámpa
- Sorozatok
- AliExpress tapasztalatok
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! HP ProBook 650 G4 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Ryzen5
- Eladó karcmentes Realme 8 4/64GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest