Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Firestormhun #15157 üzenetére

    Nem kell újratölteni. Egyszerűen csak menj a menübe és kapcsold ki az ambient occlusiont. Lépj vissza a játékba, majd menj be újra a menübe és kapcsold vissza. Ugyanaz lesz az eredménye, mint az újratöltésnek, csak újratöltés nélkül. Ez azért van, mert a játékban az összes ambient occlusion effekt middleware-en keresztül van betöltve. Még a játék sajátja is, hogy betölthető legyen az NV-nek a middleware-je. Ugyanakkor ezt a modell a DX12-nél nagyon nehéz normálisan kivitelezni, mert kell építeni rá egy komplett emulációs réteget, ami sajnos extra memóriát használ, az idő előrehaladtával egyre többet (ez egy bug benne, nem kellene, hogy így legyen). Ha kikapcsolod az AO-t és bekapcsolod, akkor az újraindítja a middleware emulációt, ami a gondot okozza. Egyébként bármilyen más effektet is kikapcsolhatsz, ami memória átrendezést igényel, mert akkor is újraindul a middleware emuláció. Amikor váltasz, akkor látni fogod, hogy a váltásnál picit leesik az fps. A menüben vagy, tehát ez nem baj, de a memória átrendezése megtörténik. 1-2-3 másodperces folyamat. Hasonló problémával küzd egyébként a Gears of War Ultimate Edition, csak ott a fejlesztők gondoltak a middleware hátrányaira, így időnként automatikusan újraindítják az emulációs réteget. Ettől lesz egy mikroakadás, de a játék megy tovább.

Új hozzászólás Aktív témák