- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- Hieronymus: Három júniusi képem
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Firestormhun #16190 üzenetére
A core-ok nem lesznek gyorsabbak, de a rendszer egy core-ra vetített átbocsátó képessége lehet jobb.
Az 1800 körüli core clock azért érdekes, mert akkor gyakorlatilag 40-50%-os sebességnövekedésről beszélünk órajelből (a memória is ennyivel gyorsabb), és ezen felül hozhat még a részegységek száma és az arch hatékonyságának javulása. Szerintem az FP64 core-ok ki lesznek hajítva, én 4 GPC-re tippelnék, vagy 8, vagy 10 SM-mel (2048 vagy 2560 ALU). Utóbbi esetben nagyon kemény lesz az előrelépés teljesítményben...
-
cyberkind
félisten
Ha a M$ így is ki tudja adni a játékát PC-re mint a Forza-t, miért kell szopatni az embert a Quantum Broke-kal?
-
-
cyberkind
félisten
válasz
gainwardgs #16193 üzenetére
Mert a 970 nem volt 780TI szint?
Én úgy tudom hogy igen, viszont 970-ről az kevés. -
Firestormhun
senior tag
válasz
oAcido #16184 üzenetére
Chiphell-en is írják hogy GP104 boost binjei terheléstől és chip minőségtől függően 1820-1960MHz között van/lesz. Ha a kiszivárgott teljesítmény és órajelek pontosak, akkor már csak méretből is adódóan GP104 nem más mint egy felezett GP100, 1920 FP32 Cuda core-ral. (+960 FP64 core-ral, de ez lényegtelen gaming szempontjából). GM204-hez képest ~45-50%-os órajel emelkedés + Pascal FP32 core-ok 15%-kal gyorsabbak Maxwell-énél és kész is a ~-60%-kal nagyobb teljesítmény GTX 980-hoz képest.
Szombat reggel meglátjuk mi is lesz pontosan... -
daveoff
veterán
válasz
Habugi #16185 üzenetére
Nálam meg a 980Ti közel 30K-t présel ki magából.
Egyébként ez a magas órajel szinte könyvelhető, mert nem az első pletyka, hogy ennyi lesz, de annyira én sem örülök neki, clock to clock sokkal gyengébb lesz, mint a maxwell....
(#16187) fules: Szerintem a fogyasztás rendben lesz, nem hinném, hogy a magas órajel miatt többet fogyasztana. A fullos Pascal biztos rádob min 30%-ot a 980Ti-re, ugye ez nem az....
-
oAcido
aktív tag
válasz
FollowTheORI #16181 üzenetére
Ja, cserébe azonos órajelen 50%-kal erősebb a 980Ti... Ennek én miért nem tudok örülni?
Nem annyira jó az angolom, de 3DMark11-nél azt írja szarul jelzi az órajelet ezért 570Mhz. FireStrike-nál meg, hogy az elcső bench ahol 1800+ Mhz-et látunk.
Valaki segíthetne megérteni. Honnan veszi a cikk írója, hogy a második órajel (1800+) helyes érték? Mi van, ha az a rossz? Esetleg mindkettő?
-
cyberkind
félisten
válasz
FollowTheORI #16181 üzenetére
Mire lesz képes a TI?
-
1.8GHz boost? Ejjha... ha ez tényleg igaz az nem semmi lesz.
-
Locutus
veterán
-
actival63
aktív tag
-
Prágai
újonc
válasz
Malibutomi #16028 üzenetére
Szia,
ezzel a hsz-el kapcsolatban sikerült megnézni hogy nálad milyen a képminőség dx11 vs dx12?
Nagyon érdekelne.
köszi!
-
füles_
őstag
válasz
Malibutomi #16170 üzenetére
Amíg nem tette rá a blokkot addig csak a GPU-n volt
Jóvan nőbő van ő is
-
füles_
őstag
válasz
Malibutomi #16161 üzenetére
Megnéztem a videót,bírom a csajt
Mondjuk a hővezető pasztát nem sajnálta
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #16164 üzenetére
A kartyakkal nincs tobb gond mint a masik oldalon (szerintem a driverekkel sem).
Ellenben pont a PR marketing miatt hiszi ezt sok ember.
NV marketing idomitas teren vetekszik az Apple-el. -
Laja333
őstag
válasz
FollowTheORI #16164 üzenetére
Pedig főként azzal. Azt azért nem mondhatjuk, hogy gyenge hardvereik vannak..
Viszont ahogy tálalva vannak, az inkább kárt okoz, mint hasznot. -
bozont
veterán
válasz
Malibutomi #16161 üzenetére
Na végre, a marketing sosem volt erőssége az AMD-nek. Reméljük jó hatása lesz a dolognak. Mondjuk az tény hogy az AMD még mindig kevesebb pénzből gazdálkodik mint az nV.
-
válasz
Malibutomi #16161 üzenetére
Kár hogy nem csak a PR/Marketinggel van baj.
-
Laja333
őstag
válasz
Malibutomi #16161 üzenetére
Hát így DX12 hajnalán el kell hagyni a süllyedő hajót.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #16161 üzenetére
Reméljük jobban járnak vele mint Roy-jal
-
Malibutomi
nagyúr
-
Nem a DX12, mint API hibás ebben, viszont a probléma a DX12 ökoszisztémán belül van. Azaz míg a "f**k DX12" mondás ebben a formában nem jogos, a "játsszon a f***om DX12 játékokkal" mondás már igen (ha az embernek nVidia kártyája van). A gyakorlati eredmény szempontjából meg ez a kettő majdnem mindegy
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #16153 üzenetére
Rendet tudnak rakni. Ezért kap egy fixet az OS-ben a GPUMMU modul.
Az a baj, hogy mégis az NV-re mutogatnak, mert például a EuroGamer is azt emelte ki, hogy a fagyás Radeonon nem fordult elő utalva a driverbugra. A júzer pedig ennél tovább nem megy. Nem fog utánajárni, hogy ez nem driverbug, hanem egy alternatív lapmérettel dolgozó GPUMMU mód problémája. Ezért fontos a hibák behatárolása.
Egyébként nyilván logikus, hogy ha AMD-n megy és NV-n nem, akkor tutibiztos, hogy driver, de a gyakorlat ennél sokkal bonyolultabb.Nem adták fel. Minden VR játék a LiquidVR-rel a Mantle-t használja.
-
TTomax
félisten
Azért abban egyetérthetünk,hogy mind az api,mind a wddm,söt még a játék is az MS terméke...ha ök nem tudnak rendet rakni akkor ki?
Szerk: És most nem lehet a csúnya zöld nV bácsira mutogatni,ha tehetném én már biztos hogy másik OSen játszanék... mi az hogy nyárra??? Jó vicc,nem is csoda,hogy ott tartunk ahol,nem kellett volna a mantlet feladnia az amdnek,tolni kellett volna tovább,csak hát gondolom keret nincs rá...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #16149 üzenetére
Azt látom, hogy őket nem érdekli, hogy miért nem jó. A júzerek többsége azt hiszi, hogy az NV DX12-es drivere a hibás. Valószínűleg azért, mert a EuroGamer is ezt mondta a Quantum Break PC-s videójában. De az NV is tehetetlen, mert a driver előtt az OS szintjén keletkezik a bug, amit hát a meghajtó továbbvisz, mert nem tud mit kezdeni vele.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #16147 üzenetére
Csak arra akartam felhívni a figyelmed, hogy a DirectX 12-t hibáztatod egy olyan hibáért, amit nem a DirectX 12 okoz. Persze, hogy szar dolog ez, de nem az API a hibás érte, hanem egy másik modul, és ez is csak az alternatív működési módban hibás, vagyis az összes olyan hardver, amely a default működési módot használja hibamentes. Értem, hogy téged ez GeForce mellett nem boldogít, mert pont a hibás működési módot vagy kénytelen használni, de ettől a rendszer még működik, és GeForce-on is működni fog egy nyári Windows frissítéssel.
-
TTomax
félisten
válasz
wjbhbdux #16141 üzenetére
Értem én,és én ezzel tisztában is vagyok de a cikket nem én írtam.Ez az egész kérdéskör csak annyiban releváns,mert ugye éppen az egész radon termékpaletta ebbe az irányba lett tolva idő előtt,és az amd nagyban köszönheti ennek a mélyrepülést.Számtalanszor hangsúlyoztuk hogy ez hiba,de mégis előnynek könyveli el mindenki holott világosan látszik a dx12 ideje még nincs itt.Értem én,hogy kellenek a dev cuccok,csakhogy mindeközben a túloldalt a 970 minden idők egyik legnépszerűbb kártyája lett,ezzel nem kis hasznot termelve az nVnek,ami tökéböl majd ismét tudnak egy igazán lehengerlő kártyát készíteni.Az elv jó dolog,hogy olyan kártyát készitünk amit sokáig nem kell cserélni,csak ebből a bevétel nem lesz meg igazán,hiszen akkor minek is cserélnének az userek,a többi nem mellékes hátulütőről nem is beszélve.Két-három évente így-úgyis vga-t kell cserélni néha van egy-két jobb széria amivel el lehet húzni tovább is,de nem ez a jellemező.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #16143 üzenetére
De nem a DX12 miatt ilyen. Ez nagyon fontos, mert az API működik, csak a GPUMMU specifikációjánál az MS ejtett egy hibát. Eleve az probléma, hogy kétféle lapkezelési rendszer van definiálva. Van az alap 4 kB-os az AMD GCN-nek és az Intel Gen8/9-nek, és van egy alternatív 64 kB-os az NVIDIA Fermi/Kepler/Maxwellnek, illetve az Intel Gen7.5-nek. Nyilván a 64 kB-os csak azért került hozzáadásra, hogy a GeForce-okon, illetve a régebbi Intel IGP-n is fussanak a DX12-es játékok, de újonnan már mindenki a 4 kB-os módot fogja támogatni.
Ez nem alkalmazásfüggő és még csak nem is driverfüggő. Az operációs rendszeren belül a GPUMMU modult kell frissítenie a Microsoftnak, hogy ne fagyjanak az alkalmazások 64 kB-os lapok mellett.
-
cyberkind
félisten
Nekem mindegy minek a hibája, a nagy megváltásnak beharangozott első DX12-es játék ilyen akkor köszönöm de nem kérek az egészből, nem érdekel mi okozza, játszani akarok de nem lehet, viszont az elavult DX11-gyel ez könnyedén menne de hát az emberre van ez is erőltetve mert akkora technikai fejlődés, remélem a Forza is hasonlóan jó lesz és törlöm a Win 10-et.
-
Egon
nagyúr
válasz
Malibutomi #16134 üzenetére
Már több mint 9 hónap az a fél év, de az ilyen csúsztatásokat már megszoktuk...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #16138 üzenetére
Ez nem az API hibája, hanem a WDDM 2.0-ban a GPUMMU-é. A 64 kB-os lapokkal dolgozó GPU-k bizonyos programok mellett összeomlanak egy adott idő után. De a 4 kB-os lapokkal dolgozó termékek rendben vannak, azokkal órákig is lehet játszani. Maga az API csak a memória magasabb szintű menedzselését biztosítja, de a lentebbi rétegekben keletkezik a hiba.
(#16139) Szaby59: A DICE Vulkan API-t akar magának. Azok a problémák, amelyekkel ők küzdenek a SPIR-V-vel oldhatók meg igazán, mert képesek lesznek használni az OpenCL-t a shader nyelvek helyett.
-
-
TTomax
félisten
válasz
Malibutomi #16134 üzenetére
Pedig itt már egy éve megírták,hogy minden idők leggyorsabban terjedő dx-e lesz... [link],akár hozhat 30-40% teljesítmény növekedést is.Érdekes,hogy már akkor leírtam hogy ez azért nem egészen lesz így,azóta majd eltelt egy év....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
wjbhbdux #16133 üzenetére
Az nem driver crash, hanem hardverhiba. Le kell gariztatni a kártyát.
(#16132) Bratilla95: Simán vedd le a driverben a tesszellációs faktort x16-ra. Ugyanaz a minőség és rögtön nagyon jól fut a hajeffekt.
Az NV esetében írni kell egy petíciót, hogy a GeForce-on adja meg a cég a lehetőséget arra, hogy a felhasználóik korrigálhassák a mesterségesen magas gépigényű effektek működését. -
wjbhbdux
veterán
válasz
Bratilla95 #16132 üzenetére
Nvidia driver crashre sokszor jó megoldás ha a gyártói OC-t kikapcsoljuk a control center / help / debug mode bekapcsolásával, nekem is a 970-et túlhúzta a gigabyte és fagyogatott amíg nem raktam ezzel az nvidia által ajánlott értékekre.
-
Bratilla95
tag
válasz
Dyingsoul #16131 üzenetére
Értem én a véleményed/álláspontod de, nekem a driver gondok pont fordítva voltak. Pont ezért cseréltem a gtx 960-ast r9 280x-re. Ezek után megszűnt minden random driver leállás. Játékok terén meg észrevehető előrelépés volt. Én 1 előnyt látok jelenlegi Nv kártyákon az pedig a fogyasztás, aminek tényleges előnye CSAK m-atx és itx gépeknél van. Jelenleg is AMD R9 390-es van a gépemben jobb választásnak tűnt mint gtx 970. Későbbi összehasonlítás haverom gépével is engem igazolt.
Tény hogy nem állnak jól, de inkább annak a hibája, hogy a konkurens gyártó direkt erőlteti a saját effektjeit a játékokba, ami mindenhol rontja a teljesítményt, de amd-n még jobban.
Pl.: a hair works a witcher-ben ha nem x64-es tess lenne akkor náluk sem kéne egy gtx 980 a max grafikához 60 fps-el elég lenne egy 970. De itt a lényeg, hogy minél drágább kártyát vegyél, lehetőleg tőlük.. -
Dyingsoul
veterán
válasz
letepem #16128 üzenetére
Nincsenek, csak olvasom a híreket és a statisztikákat, az AMD olyan lejtőn indult el, ahonnan nagyon nehéz lenne visszamászni. Én örülnék a legjobban, ha lenne értelmes verseny és lehetne jókat morfondírozni azon, hogy melyik oldalt válassza az ember.
A legnagyobb problémám a driver: ahány AMD kártyám volt, annyiszor szívtam a driverekkel. Másik oldalra is igaz, hogy voltak gixerek, de legtöbbször pár napon belül javítottak mindent ha homok csúszott a gépezetbe. Több monitor kezelésével is voltak gondok. (gugliztam eleget, köszönöm elég volt inkább eladtam és vettem más kártyát)
Aztán ott vannak a játékok. Egyre több játék az Nvidia optimalizációt kapja. Mára már eljutottam odáig, hogy kb minden játék amit játszok Nvidiás game, egyetlen kivétellel az pedig a BF, de ott is hoz annyit az Nvidia, hogy ne kelljen aggódnom semmi miatt. Az olyan gamek amik szinte élvezhetetlen, demo jellegűek, nem érdekelnek már és szerintem nem én vagyok egyedül ezzel. Hol teszel bele egy Hitmanbe vagy egy Ashes of Singularitybe 100-150 órát?
Az üres ígéretek pedig hajjaj! Mai napig emlékszem rá, mikor felcsendültek az első hírek a Mantle-ről. Mindenki úgy beszart, hogy elkezdték feltenni hardverapróra az nvidia kártyáikat aztán jött a nagy hoppá. Én kivártam, de olyan pánikot keltettek azokkal a hírekkel és alig valósult meg belőlük valami. Jah igen a DX12-t az AMD-nek köszönhetjük. Ez úton is köszönetet mondanék azért a sokszáz játékért ami DX12-re megjelent. Persze erről nem az AMD tehet, de akkor ne pocsékoljanak olyanra időt, költségvetést amivel gyakorlatilag semmivel sem vagyunk előrébb és még az ő részesedései csökkennek. Teremtsenek előbb saját maguknak előnyt és monopóliumot, aztán jöhetnek a világmegváltó ötleteik amik nyelik a miliókat.
Nem kezdem el sorolni a többi problémát, de van dögivel és nem csodálkozom, hogy ennyien Nvidia kártyákat vesznek szívesebben.Én az egyetlen reményt abban látom, ha összeszedik magukat és értelmes drivereket kezdenek el csinálni, emellett pedig ha a VR platformra koncentrálnának hatalmas sikereket érhetnének el és beelőzhetnék a zöldeket. Kívánom, hogy így legyen és akkor Polarist fogok venni Pascal helyett!
-
dow 3 bejelentve. felteszem ezen dolgozhat sayinpety.
-
Habugi
addikt
válasz
Dyingsoul #16121 üzenetére
Lesz az 100W is egyébként nem Radeon/Polaris esetében? Esetleg csak félrement nekem valami korábban?
Nem mintha aktuális lenne/érdekelne, fogyasztás sosem érdekelt, a hőtermelés simán kezelhető, szóval oké hogy kapjuk majd mindkét oldaltól a szokásos +20-30%-ot alacsonyabb fogyasztás mellett de egyáltalán nem hoz lázba.
Akiknek kimaradt a Maxwell/Hawaii/Grenada kör azokat mondjuk megértem miért lelkesednek/várják.
-
_drk
addikt
Miért van olyan érzésem hogy nem lesz ár csökkenés? Az 1070 lesz vagy 130 a 1080 csak 200 ezer.
Ha kiszorítások lesznek akkor 750 megy a levesbe?
950 40 ert
960 2gb 50
960 4gb 60
970 70-80
És még ügye jönnek az 1050 és 1060!
Azért elég sok használható kártya van a piacon. Használtakat már meg se említem. -
Dyingsoul
veterán
válasz
#45185024 #16117 üzenetére
Én már november óta tűkön ülök és még mindig nem tudunk gyakorlatilag semmit sem. Én a gamescomot várom részemről. Talán lesz valami kis villantás pár nap múlva, de az optimizmusom az Nvidia konkurensével egyenesen arányosan halványul... Nem kapunk HBM2-t, cserébe viszont marha drága lesz minden 10-20% teljesítmény javulásért és 50 W-al kevesebbért.
-
-
#45185024
törölt tag
Na de gyerekek mi lesz ITT hatodikán ? (már csak három nap)
Tényleg bejelentik az 1070 1080-as kártyákat?
Akkor aztán pukkanthattok egy zöldalma pezsit , kicsi kínai emberke kijön majd a porodra és more power more directx 12 lesz ? -
-
wjbhbdux
veterán
Steam áprilisi hardware felémérése szerint 25.36%-ra csökkent az AMD részesedése (kb 2 éve volt 30% fölött), a legnépszerűbb videokártyák listáján a GTX970 újra 5% fölé került, amivel feltehetően minden idők legnépszerűbb kártyája. Ugyanezen a listán a 13. helyen van a legelső AMD és az is a 270-től fölfelé az összes 2xx kártyájuk egybe véve.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schawo #16111 üzenetére
Például ott a mosquito noise problémája, ami a tömörítésből ered. Egy külső post-process simán kiszűri. Ebben például messze a legjobb az AMD rendszere, és hiába kérik magát a kódot az alkalmazásfejlesztők, az AMD nem adja oda nekik. De persze lehetővé teszik, hogy az alkalmazás oldalán használhassák a driver post-processeit.
Régebben is észrevettem a cégeken, hogy multimédiában teljesen más a felfogás. Az Intel és az NV ezzel úgy van, hogy van egy rakás alkalmazás, ami megfelelő, míg az AMD szerint ezek valóban jók, de közel sem elég jók, így inkább jobb post-process rendszereket fejlesztenek a driverbe. Ez tisztán felfogásbeli különbség. Ha az Intel és az NV is így állna hozzá, akkor simán lemásolható lenne az AMD képminősége.
-
A stúdióban ilyeneket nem lehet csinálni.
Ne viccelj, mi akadályozza meg őket? Ez pont olyan, mint az idióta eq a zenelejátszó programokban. Az agyonhúzott mély és magasfrekvenciát csak a süketek tartják jónak.
Ha meg valaki ilyenekre bukik, annak még mindig ott a filmlejátszó alkalmazás, mint postprocessing réteg.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A stúdióban ilyeneket nem lehet csinálni. Egyébként minden kikapcsolható igény szerint. Ezek felfogásbeli különbségek.
Az AMD nagyrészt annak köszönheti azt, hogy még ma is a legjobb képminőségű alternatívának tartják, hogy nagyon sok pénzt tolnak abba, hogy a képminőség már default szinten erős legyen. Például egyedül az AMD drivere tartalmaz kijelzőprofilokat, vagyis az elterjedt panelekhez egyedi paraméterezést rendelnek. Az Intel és az NV ezt nem tartja fontosnak. Én sem igazából, de tény, hogy sokan nem jutnak el a beállításokig, és úgy már nyilván az AMD-nek a képminőségét tartják majd a legjobbnak, hiszen gyárilag előkezeléssel érkezik.
-
Loha
veterán
válasz
deadwing #16105 üzenetére
"Ha tényleg csak a film képéhez akarok nyúlni, akkor azt hol tehetem meg?"
Itt teheted meg (nagyítható):
A Dynamic ranget tegyed Full (0-255) -ra, ha nem jó, akkor próbáld ki a Limitedet (16-235) is.
Abu85:
Ha a film készítői azt szeretnék, hogy sok post-processszel nézd a filmjüket, akkor a stúdióban tesznek rá bőven. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
deadwing #16105 üzenetére
Az AMD-nek rengeteg, igen komplex post-process minőségjavítója van a driverben, hogy a filmek jobban nézzenek ki. Hasonlót csinál az NV és az Intel is, de közel sem rendelkeznek olyan szoftverkonstrukciókkal erre, mint az AMD. Ezt a különbséget le lehetne dolgozni, de az AMD-n kívül más gyártó nem törekszik arra, hogy túl bonyolult post-processekkel javítsa a képminőséget. Egyszerűen nem költenek annyi pénzt és kutatást erre, mert úgy gondolják, hogy nem lényeges a nyerhető előny, miközben növeli a fogyasztást. Ezt a különbséget paraméterezéssel nem igazán lehet ledolgozni, legalábbis addig nem, amíg az NV és az Intel nem kezdi el szállítani azokat a komplex post-processeket a driverbe, amiket az AMD kínál.
-
Sziasztok,
ez a színes téma nem idevaló, vagy a releváns nVidia kártya topikjában, vagy a ForceWare topikban folytassátok pls.
g
-
válasz
deadwing #16105 üzenetére
Szerintem más a kimeneti jel. Egyik full rgb a másik meg lehet nem. Nem adja le a teljes 8bitet hanem levágja az alját mert videó eszközök és tv esetén az a kompatibilisebb.
A kijelző beállításainál érdemes ellenőrizni.
Illetve néha a tvn is állítható ez hogy mennyire fekete a hdmi fekete.
-
TTomax
félisten
válasz
deadwing #16103 üzenetére
Nem egészen.
A fehér egyensúlytól kezdve a gammáig,tehát egy normális kalibráció után ugyanazt a képet kapod minden gyártótól,illetve nV-n például driverböl engedélyezni kell a teljes dinamika tartományt,ami leginkább HDMI csatlakozásnál volt igencsak látható.Régebben hackelni kellett,mostanra már be van építve a driverbe,viszont alapon korlátozottan indul ennek az az oka hogy így mindenféle vacak HDMI kábellal is menni fog,tehát kevesebb lesz a kompatibilitási gond.Intellel nincs tapasztalatom.
Én pont emiatt vettem egy olcsóbb Colormunki Display Pro-t, [link]és kalibrálok mindent magamnak igy tudtam csak megszabadulni ettől a sűrű hardvercserék alatt...
Lábjegyzet: Sajnos még ezek fényében is vannak olyan játékok melyek magas ívből tesznek a win színprofiljára,(illetve amit te ott beállítottál) erre csak akkor jöttem rá amikor telepítettem a DisplayCal nevű kis programot ami mérföldekkel több lehetőséget ad a kalibrálásra,és sokkal pontosabb a végeredmény.Ennek a programnak van egy pluginja,ami kényszeríti a profilt mindenre ami indul,és bizony ez a plugin elég sokszor bejelzett,sőt volt olyan is amikor ki kellett kapcsolnom mert a játék nem indult el miatta...
Ui: Tehát az,hogy alapból esetleg kontrasztosabb a kép azonos kijezövel egyik vagy másik vga gyártó termékét használva,az csak beállítás kérdése.Hogy kinek melyik tetszik jobban,az pedig egyedi preferencia kérdése.A lényeg hogy mindegyikkel termékkel elérhető ugyanaz.
-
deadwing
addikt
válasz
pengwin #16101 üzenetére
Az a durva, nem tűnik úgy, hogy mahinált lenne a kép. Szép, jó, kontrasztos. Színekben nem látok difit amúgy sem.
Várom én is valaki hozzáértő válaszát(#16102) TTomax: tehát a driver a ludas? Kontrasztnál mit számít a kalibráció? Tudtommal inkább csak a színeknél van jelentősége, pontosabban a színhűségnél... de itt nem erről van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Macska topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Megjelent a The Last of Us Part 1 PC-s kiadása
- Filmvilág
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- ASUS routerek
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Vidd haza a jövő RAM-ját már ma!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest