- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Egy olcsó vállfás megoldás a pólóimnak...
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45185024
törölt tag
válasz
Areturus #15184 üzenetére
Azért érdekes mert éjszaka jelentik be az első vezeték nélküli VR szemüveges AMD-s egybegépet a Sulon Q-t, már ott vannak a rendezvényen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Areturus #13320 üzenetére
Radeonra talán át tudják hozni, de nem hiszem, hogy általánosan elég stabil a kiadásra. Az a baj, hogy az UE4-nek is van DX12 módja, de az elég rossz. Az ARK-nál írták egy módosítást X1-re és szerintem eddig jutottak. Az lenne a legjobb, ha a Microsoft DX12 leképezőjét beleraknák az UE4 main branch-be, mert az működik a Fable-ben.
DX12 drivert használó IGP kell és elég a GPUMMU mód. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Areturus #13264 üzenetére
Köszi. Igen az "and" egy hiba. Ki fogom javítani.
A sztereó 3D kötelező. A shader modell esetében is mindenki a legjobbat kell, hogy támogassa. SAD4 is kötelező lett, akinek nincs rá hardvere írnia kell a driverbe egy emulációt, de ezt a funkciót átrakták a DXGI-ba, hogy ne csak a DirectX érhesse el. A dedikált atomi számláló is kötelező lett, ha nem tudja a hardver, akkor emulálni kell annyit, amennyit az API megkövetel. Emiatt van kétféle ajánlás a DX12-nél. Az AMD azt ajánlja, hogy használj Atomicot, mert gyors, míg az NV és az Intel ennek az ellentétét ajánlja, mert az API már nem különbözteti meg a hardvert az emulációtól.
Az is. De a Full Heap mérete architektúránként más.
A Tiled Texture3D nem emulálható. Alternatív algoritmus írható csak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Areturus #13240 üzenetére
Ezt egyébként tényleg nem értem, hogy miért gyártanak összeesküvéseket sokan. Én sem láttam még stabil UE4-es DX12 kódot. A Microsofté kb. stabil, de ennyi. Ha nekik nem stabil, akkor nem éri meg kiadni. Elvégre egy csomó dolog a driver eddigi munkájából átkerült a programkódba.
Azt is elmondta a végén, hogy az NV messze van az AMD-től ha a párhuzamosításról van szó, de ez is csak egy javítandó probléma. Mondjuk ezt nem írtam volna le a helyében, mert a következő összeesküvés az lesz, hogy megerősítette, hogy az NV-n nem megy jól. Biztos azért nem jön a DX12 mód.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest