Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    Azért vannak gerinctelen eladók is az Alin, bár ezt gondolom, mindenkit tudta. Nemrég írtam egy rendelésemről, ami 7 nap után lett shipped, de csak egy YT-s számot kapott, és a nyomkövetők is csak annyit mondtak rá, hogy az infó bekerült a rendszerükbe. Írogattam az eladónak, de egyszer sem válaszolt, el sem olvasta, majd ahogy korábban is mondtam, valószínűleg be is zárta a boltot. Nos, miután a shipped-et követően letelt a 10 nap mozgás nélkül, elindítottam a disputát. Kedves eladóm pedig képes volt a 4. nap utolsó óráiban reagálni egy magyarázkodással, hogy de hát tudom, a nemzetközi szállítás nem olyan, mint a belföldi, ők elindították időben, meg ha meghosszabbíthatjuk, akkor becsszóra megígéri, hogy a lejárat után 15 napon belül teljes refundot kapok, bla-bla-bla. A megfogalmazásból úgy tűnt, mintha nem maga az eladó, hanem valami harmadik személy írta volna a nevében, és kizárólag az időhúzás vezérli őket.
    Mivel a szállítási infók nem változtak, továbbra sincs valós nyomkövetési száma a csomagnak, csak a YT-s számsor, természetesen elutasítottam a válaszát, de épp az utolsó pillanatban, a szöveg és a képek feltöltése után pár másodperccel le is járt a 4 nap.

    Hú, kíváncsiságból ránéztem most, az Ali már döntött is (tényleg percek alatt), megítélte a teljes visszatérítést, a döntés oka: "shipping abnormal valid".

Új hozzászólás Aktív témák