Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34851) Flashget válasza petipetya (#34834) üzenetére


Flashget
félisten

Nekem dec. 27. korul az elado megkuldte a 01.11-en lejaro hataridot 30 nappal.
Aztan jan.3-an mint nalad jelzett az app kibontottak a kontenert.
Van meg 2db, 11.11. rendelesem fuggoben. az egyikrol semmi info 11.15. ota arra ma ajanlottam 10 napot, hatha jon az ertesito kontener felbontasra :)

Realme GT Master Edition

(#34852) Inhouse


Inhouse
őstag

Ez azt jelenti, hogy ennyi idő múlva indul ez az ár? Az lehet, hogy mobilon 10,80$, míg PC-n 10,94 lesz?

[ Szerkesztve ]

Üdv Inhouse

(#34853) V/ válasza Inhouse (#34852) üzenetére


V/
Topikgazda

Én egy árat látok ami 13 óra múlva 10,94 $ lesz. Ha a mobil app-ban nézve neked 10,8 $-t mutat, akkor ott fizetve annyi lesz.
Van ez a lehetőség hogy mobil app-ban fizetve még van pár cent kedvezmény, évek óta.
Én a böngészőn kosárba rakom, megnézem hogy van-e mobil app kedvezmény, ha van akkor az app-on keresztül fizetem, ha nincs akkor meg ott fizetem ahol épp egyszerűbb.

(#34854) Inhouse válasza V/ (#34853) üzenetére


Inhouse
őstag

Köszi szépen, igen az appban 10,8$...0.14$, nem azért, csak fura volt...

Üdv Inhouse

(#34855) Robyka


Robyka
aktív tag

Van egy október 21-én leadott a rendelésem ami nem érkezett meg. Van tracking hozzá ami elég érdekes. Egy másik nyomkövető pedig azt írja Dec 22 Vissza a China Quanzhou
Nem kaptam semmilyen értesítőt se semmi. Jól gondolom hogy ez ment vissza feladóhoz?
Dispute-ot nem tudok nyitni.

2019/10/24 16:44 Received by Post Office
2019/10/30 17:08 Departure export customs
2019/11/16 13:11 Arrival Import customs
2019/11/20 5:53 Item out of sorting centre
2019/12/5 12:43 Unsuccessful delivery
2019/12/22 19:34 Export cancellation

(#34856) V/ válasza Robyka (#34855) üzenetére


V/
Topikgazda

Nme ment vissza csak nem jött el onnan. De hol nézed, mert azért nem egészen tiszta December 5 egy kézbesítés lenne. Itt nem bővebb az információ?

[ Szerkesztve ]

(#34857) peestike


peestike
senior tag

Szerintetek ez eltévedt: RP825961624CN? :F
Minek ment az olk-ba? Nem igazán láttam még ilyet...

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#34858) V/ válasza peestike (#34857) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindig ez a sorrend. Megérkezik az NPKK-ra, onnan a vámolás, országba történő beléptetés után átszállítják Budaörsre az OLK-ba és ők továbbítják a kézbesítő postára. Évtizedek óta ez van.

(#34859) peestike válasza V/ (#34858) üzenetére


peestike
senior tag

Köszi! Nekem ez a bejegyzés eddig kimaradt. Mostanában is, ha visszanézem a bejegyzéseket több regisztrált cn számnál, akkor is csak azt látom, hogy NPKK, aztán miskolci logisztikai központ. Ez zavart meg engem.

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#34860) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Már csak 4 nap van vissza két terméknél is a védelmi időből. Megvárom míg elmegy a végéig, elméletben már a postánál vannak december 21 óta... :((

[ Szerkesztve ]

(#34861) V/ válasza INGJOKE (#34860) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugye ez U és LVS kezdetű mert fizikailag képtelenség hogy egy Rx vagy Lx kezdetű ennyi ideig ott lenne. Úgy 1 hét után érdeklődni kell a telefonos ügyfélszolgálaton, most azt látom hogy 1-3 nap után jön tovább az NPKK-ból. Ha felhívod őket akkor mit mondanak hogy mire várnak?

[ Szerkesztve ]

(#34862) INGJOKE válasza V/ (#34861) üzenetére


INGJOKE
veterán

Mind a kettő LVS-es... :D

(#34863) gyulazsolti válasza INGJOKE (#34862) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Na sikeresen megérkezett 73 napra. :C [link]
2019. 10. 25. a rendelés.

[ Szerkesztve ]

(#34864) INGJOKE válasza INGJOKE (#34862) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nah lecsúsztam a szerkesztésről...

LVS10060000007509520

LVS10060000007474696

(#34865) V/ válasza INGJOKE (#34864) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezekre már írtam hogy nem könyvelt küldemények, kénytelen vagy várni. Nem tudni hogy hol tartanak, így is úgyis késik, akár kérhetsz rá szállítási védelmi idő növelést még úgy 10 napot vagy megvárod hogy leteljen és visszakéred a pénzt. Nincs rá garancia hogy meg fog érkezni, akár el is veszhetett.
A 4PX Express logisztika írta a megérkezést valahova, nem postai bejegyzés.

(#34866) Zoli-bácsi


Zoli-bácsi
senior tag

Sziasztok,

Dec 27.-én várásoltam egy terméket, kifizettem, de utána rögtön lemondtam. El is lett fogadva, mivel most Cancelled Order státuszban van. Viszont a pénzt még nem kaptam vissza.

Elég sok nap eltelt már, mikorra várható hogy visszautalják?

[ Szerkesztve ]

(#34867) 1stVikman


1stVikman
senior tag

Sziasztok!
Rendszeresen rendelek Ali-ról, fizetéskor a hozzáadott kártyát használom. Egyszer a fizetés oldalon rámentem, hogy mentse a kártyaadatokat, azóta csak ki kell választanom, és minden egyéb teendő nélkül tudok fizetni.
Viszont frissítenem kellene az adatokat, mert lejárt az érvényesség, és az új kártyán más lett a CVC is.
Ezt hol tudom megtenni?

Már vásároltam a lejárat óta, annyi volt, hogy kérte az új lejárati időt+ pc-n a CVC-t is (Mobil app-ban azt sem), de következő alkalommal, megint kéri, nem jegyezte meg.
Hogyan tudnám frissíteni az adatokat?

(#34868) cof válasza 1stVikman (#34867) üzenetére


cof
veterán

APP-ban, account - wallet - my credit/debit cards itt tudod törölni, remove.

Amikor vásárolsz és beírod, akkor meg van olyan, hogy save...

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#34869) Inhouse válasza V/ (#34853) üzenetére


Inhouse
őstag

Hmm...jártam már így és azért kérdeztem inkább meg, hátha nem jól értelmeztem, de megint nem jó valami. Szóval az idő letelt és már nyoma sincs ennek a téli árnak, maradt a teljes ára... Mintha soha nem is lett volna, se PC-n, se mobil appban. Mi a fene lehet ez?

Üdv Inhouse

(#34870) agroman válasza Inhouse (#34869) üzenetére


agroman
senior tag

mar a teli vasari arak vannak ervenyben..azert nem latod kulon.

------

(#34871) Inhouse válasza agroman (#34870) üzenetére


Inhouse
őstag

Maradt a visszaszámlálás előtti ár, a jelzett olcsóbb eltűnt. Nem az összeg zavar, hanem, hogy nem értem...de ez még nem minden.
[link] Ennél a terméknél az ár 3.03$, a posta 1.81$. Berakom a kosárba és a postára már 3.93$-t ír 1db-nál, és 4.66$-t 2db-nál...ez mi lehet? A 3.93$ a China Post Registered Air Mail lenne, de nem az van kiválasztva.
Ha az alap Cainiao Super Economy Global-t átváltom 1.89$-os Yanwen-re, akkor az jó, bár 2db-nál meg nem duplázza, 2.76$ lesz.

[ Szerkesztve ]

Üdv Inhouse

(#34872) V/ válasza 1stVikman (#34867) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló GYIK 5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?

1. Az AliExpress mobil app-ban törlés: (ez törli az Alipayről is és a böngészős felületről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,ekkor lesz elérhető
a My Wallet
vagy My account és My Wallet ott a
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben és
az adott kártyánál REMOVE
2. Az Alipay-en regisztrált kártya törlése, ha ott lenne a kártya regisztrálva:
Belépés, az egérrel a jobb szélen a név fölé állni a felbukkanó menüben a legalsó My Alipay pontra kattintás, felső menüsor Settings, Manage your cards, Remove

(#34873) V/ válasza Zoli-bácsi (#34866) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd meg a banki könyvelést, mert 2-3 munkanap és ott a bankszámládon.

(#34874) agroman válasza Inhouse (#34871) üzenetére


agroman
senior tag

passz..vmi beallitasi problema lehet a termeknel..

------

(#34875) Zoli-bácsi válasza V/ (#34873) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Néztem, nincs ott.

Ezért is írtam, mert szerintem túl sok nap telt már el.

(#34876) 1stVikman válasza V/ (#34872) üzenetére


1stVikman
senior tag

+CoF
Köszi mindkettőtöknek.
Összefoglalót néztem, csak nem mentem a legaljáig.
App-ból sikerült a művelet. :)
PC-n keresgéltem, de ott ilyen lehetőség nem volt. Guglizva meg csak AliPay-es regisztrációval lehetett volna megoldani.

Az érdekes az, hogy elvileg a vásárláskor elmentett kártyákat is AliPay-hez köti/ linkeli, de módosítani csak regisztrált AliPay acc-kal lehet. Azt meg nem akartam most.

[ Szerkesztve ]

(#34877) V/ válasza Zoli-bácsi (#34875) üzenetére


V/
Topikgazda

Kinél bankolsz? És ne a kártyaszámlán keresd, hanem a főszámlán, de lehet hogy még csak zárolta a bankod a visszaírást, így a zárolt tételeknél is lehet

(#34878) V/ válasza 1stVikman (#34876) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen kell regisztrálni ahhoz hogy töröld, csak eltárolja a kártya adatot mint fizetési kliens ez még nem regisztráció az Alipay-en, hiszen egy csomó adatot nem adtál meg, ami kell hozzá.
badbull1 megosztott egy linket ahol szintén eltávolítható a kártya az Alipay fizetési kliensből. Ez az a link.

[ Szerkesztve ]

(#34879) snipr válasza V/ (#34828) üzenetére


snipr
aktív tag

Sziasztok!

Nálam is előjött ez a "biztonsági probléma" jellegű mizéria (shipped státuszban lévő csomagra írta, hogy: we have already contacted the logistics company and your parcel has return to us due to security problems)... paypal-en akar viszautalni (erre tök jó is a post, amire válaszoltam, köszönöm!). A kérdés, hogy ha valami ellenértékére küld nekem pénzt, akkor ő erre nem nyithat reklamációt néhány hónapig?! :) (én meg igazoljam, hogy elküldtem neki ezt a valamit). Vagy ezzel nem trükköznek, csak én vagyok ilyen "Magyar"?! :DDD

Illetve lehet tudni valamit mi lehet ilyen jellegű probléma? (megrendelhetem a terméket - ami egy akciókamera egyébként - más eladótól esetleg, vagy onnan is ez lesz?)

Köszi!

(#34880) V/ válasza snipr (#34879) üzenetére


V/
Topikgazda

Az árra számold rá az 5,4%+0,3$ mert ennyit fog levonni a PayPal és csak akkor fogadd el ha ennyit hajlandó küldeni, ha nem, akkor marad az AliExpress dispute hogy a kifizetett összeget kapd vissza.
Lenne vásárlói védelem persze, de simán tudod igazolni hogy mi történt és akkor nem fognak semmit visszakövetelni tőled.
Felszakadt, megsérült a csomagolás és nem bírná ki a szállítást, az is biztonsági gond. Nem csak akksi mizéria. Gondolom nem olyan technológia van benne aminek kivitele tiltott náluk.

[ Szerkesztve ]

(#34881) snipr válasza V/ (#34880) üzenetére


snipr
aktív tag

Semmi extra a termék nem is értem miért nem küldi simán újra (nem akciós áron vettem, sok helyen lehet kapni ennyiért, stb... sőt most olcsóbb is nála épp mint mikor vettem).

[ Szerkesztve ]

(#34882) Zoli-bácsi válasza V/ (#34877) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Nem jött még a pénz. Itt is azt mutatja.

(#34883) Inhouse válasza agroman (#34874) üzenetére


Inhouse
őstag

Ezzel a visszaszámolós árengedménnyel már másodszor járok így, hogy várom, hogy leteljen az idő és akkor majd annyi lesz, de nem lesz.
A postai rész, akkor gondolom csak annyi, hogy az első legolcsóbb valamiért mégsem elérhető és utána nem a másodikat adja, hanem azt amit, valamiért...

Üdv Inhouse

(#34884) cof válasza Zoli-bácsi (#34882) üzenetére


cof
veterán

A héten már jóvá írja a bankod ha eddig nem, de SMS nem jön róla mint egy utalásnál.

Nekem 25-én volt 2 refund, egyiket 27-én, másikat 31-én kaptam meg. (Wirex)

#34883 Én 11.11-én vártam akciót és drágább lett mint előtte, 2$-al, egy 20$-os tételnél. Azért ez sok, 10% ár emelkedés, holott 18$ lett volna akcióban. Sajnos nem lehet erre adni.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#34885) V/ válasza Zoli-bácsi (#34882) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt hiába nézed, évek óta hibás, nem mutatja tovább, a Refund Procesing-nél megáll.
December 27 péntek volt 30-án elindították és a bankjaink lényegében 2-án kezdtek el dolgozni 3 munkanap amit reálisan számolhatunk. Ha csiga bankod van akkor lehet hogy péntek lesz belőle.

[ Szerkesztve ]

(#34886) V/ válasza Inhouse (#34883) üzenetére


V/
Topikgazda

Nálam úgy működött hogy tegnap, ahogy írták betettem a kosárba, ma a vásár áron volt benne és fizetéskor leírtak egy kis kedvezményt +ba a Financial fül és a Discount-nál Coins néven

(#34887) Inhouse válasza V/ (#34886) üzenetére


Inhouse
őstag

Még a vásár áron felül is leírtak belőle? Jó neked, nekem is a kosárban volt és a régi áron. Aztán megnéztem az Ali-n és ott is annyi, újra hozzáadva sincs változás, na mindegy...

Üdv Inhouse

(#34888) Myers


Myers
senior tag

Az miért van, hogy az ár mellett van egy ilyen:
Get cupons:
US $3.00 New User Coupon
US $8.00 off per US $150.00

Rákattintok, erre ezt írja:
Save up to US $8.00 on orders over US $150.00 - erre persze nem lehet kattintani, mert ez csak egy szöveg.
Van a new user kupon - kattintható, meg van valami 2 dolláros kupon - ez is kattintható. Ennyi?

http://www.muszaj.hu/

(#34889) pulutodurumo válasza Myers (#34888) üzenetére


pulutodurumo
őstag

A 2$-os select coupon az amire gondolsz. Abból lehet egyet, vagy többet elsütni bizonyos érték felett.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#34890) Myers válasza pulutodurumo (#34889) üzenetére


Myers
senior tag

De akkor minek mutatja ezt? US $8.00 off per US $150.00
Ráadásul ezt úgy értelmezem elsőre, hogy 150 USD-nként 8 USD-t levesz. :B Kinyitva a kuponokat már "over"-t ír a kedves, amellett, hogy valójában semmilyen 8 dolláros kupon sincs, csak egy kattinthatatlan szöveg.

http://www.muszaj.hu/

(#34891) Zoli-bácsi válasza V/ (#34885) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Köszi, akkor várok türelemmel. :D

Közben lett egy másik gondom, mégpedig hogy alis linkeket nem nyit meg, hanem a belépőoldalra dob.

Töröltem minden előzményt, CCleanerrel is, aztán leszedtem az egész Firefoxot, töröltem a mappáját is, majd újra fel, könyvjelzőket visszaállítottam, de most is ugyanaz. Ez mitől lehet?

(#34892) V/ válasza Zoli-bácsi (#34891) üzenetére


V/
Topikgazda

Valami süti csak megmaradt. Ennél a linknél is be akar léptetni ha alul kiválasztasz valamit megnézni?

(#34893) Zoli-bácsi válasza V/ (#34892) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Nem tudom hol maradhatott meg...

Igen, ennél is.

(#34894) pulutodurumo válasza Myers (#34890) üzenetére


pulutodurumo
őstag

4 darab 2$-os select kupont lehet elsütni ha a rendelés =>150$

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#34895) Myers válasza pulutodurumo (#34894) üzenetére


Myers
senior tag

Ja, hogy így. :) És hogy lehet ennyi 2-es kupont szerezni? Most kapásból felajánl egyet.

http://www.muszaj.hu/

(#34896) INGJOKE válasza Myers (#34895) üzenetére


INGJOKE
veterán

Coin & cupon részben tudsz venni. :)

(#34897) Rolly


Rolly
veterán

Nem az én nyomkövetési számomat adta meg a kicsi kínai. Amit kaptam csomagszámot azt Budaörs környékén kézbesítették 14-én refundot kezdeményeztem (az itteni #57-es bejegyzés alapján), de erre most ezt a választ kaptam az AliExpresstől:

The tracking information shows that it delivered to your address. Please track it in the logistics official website or contact shipping company servicer to get more information. If you did not received, please provide document to prove lost. If you have received the goods but not in good condition/ shortage, please go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

Mit tudok tenni? Milyen igazolást tudok kikérni a csomagszám alapján a postáról, hogy a megadott csomagszám nem hozzám tartozik? S nem kaptam meg a terméket...

(#34898) V/ válasza Rolly (#34897) üzenetére


V/
Topikgazda

Te is azon a környéken laksz? Akkor lenne közel az igazsághoz a mehógjegyzésük ha delivered to your address ha a kézbesítő körzet is megegyezne. Egyébként melyik nyomkövetési oldal információt küldted el? Nem érthették félre?

[ Szerkesztve ]

(#34899) fess


fess
őstag

Sziasztok
Lehet nem jó helyre írok,de asztali gépen chrome-ból az összes termékre azt írja ki,hogy nem szállítanak Magyarországra. Telón chrome-mal és ali appal működik rendesen. Mi lehet a gond?

(#34900) V/ válasza fess (#34899) üzenetére


V/
Topikgazda

Töröld az Ali kezdetű sütiket és a böngésző gyorsítótárat Ha újra indítod és belépsz akkor jónak kellene lenni. És magyar zászló legyen

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.