Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35451) V/ válasza atala (#35447) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyszerű kérdés miért küldték vissza? Ez lenne az igazi nyomkövetési száma RV214515514CN nem a YP végű. az élátszik hogy 12.07-én megérkezett december 11-én kikerült az NPKK-ból és 12.14.-én visszaindult.
Mi történt a Posta szerint 12.11-14 közt (Szerda és szombat)? Nem volt kézbesítési kísérlet? No ezt kellene igazolni a MP-nek. Erre mit reagáltak? Mert szerintem ez nem maradt ki, ez hasonlít a ccímzett nem azonosítható és visszaküldjük szituációhoz
Ehhez a részhez mi köze az eladónak? A Posta nem kézbesítette vagy nem lett átvéve. Nem az eladó hibája, ha itt nem tudnak olvasni, vagy elbaltázzák a dolgokat
Mindenkinek lekopik az adata? Ugyan már. Te láttad vagy a postás?
A megoldás tényleg a védelmi idő emelése és újbóli küldés lett volna hiszen a szállító hibájából lehetett sikertelen.
Ha visszakapja a terméket akkor visszajár a pénz a szokásjog szerint.

[ Szerkesztve ]

(#35452) V/ válasza Eversmann (#35449) üzenetére


V/
Topikgazda

Minden évben úgy 4000 éve ez időtájt van, a mi időszámításunk szerint meg több mint 2000 éve. Mondjuk úgy nem volt titkolva.
Mi a Canceled? Attól függ. Ha 25-étől ha nem kell emberi felülbírálás akkor a rendszer automatikusan dolgozik. Addig meg a szokásos idők vannak. A feladási időt már többre állította az AliExpress, lényegében az lesz késleltetve.

[ Szerkesztve ]

(#35453) Tothgera30 válasza walakyb (#35371) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ezaz hogy mivel kizártak, gondolom tojnak az egészre. Kettő csomag volt, egyszerre rendeltem egy ugyan ilyen, de más színű terméket.

#35372 V/: Értem, következő hasonló esetben milyen okot kellene megjelölnöm? Ilyen esetben mit tudok tenni a fiókom érdekében?

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#35454) V/ válasza Tothgera30 (#35453) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt hogy nincs érdemi nyomkövetési információ, mert amit látsz az nem a te csomagodé, ahhoz nincs.
Az utóbbi időben milyen gyakran volt dispute indítva a részedről?

[ Szerkesztve ]

(#35455) atala válasza V/ (#35451) üzenetére


atala
addikt

A posta központi számán nem közölték, a visszaküldés okát. Nem volt kézbesítési kísérlet, már az elosztó központba sem vitték el a csomagot. Szerintem olvashatatlanok lettek az adatok. Valószínűleg a feladó adatai is, ezért nem került hozzá a termék.
Mi értelme emelni az időt, ha nem fogja újra küldeni a terméket. Ezt meg már úgy sem fog hozzám megérkezni. Várhatunk még hónapokat, ezt már nem fogom megkapni. Gondolom, ha nem fogják meg találni a csomagot, akkor fizetni fog a kínai posta kártérítést az eladónak. (Nem tudom kint mi a szokás)

Ha az én helyzetemet nézed, akkor én fizettem érte, de nem kaptam meg. Annyiból az Ő hibája, hogy olyan cimkét nyomtat ami lekopik.
Volt már ilyen csomagom, hogy éppen hogy el lehetett olvasni a nevem, és a címem, mert úgy le volt kopva.

(#35456) Lucho7 válasza fairi (#35445) üzenetére


Lucho7
tag

Ugyanez a szöveg ebből a boltból, 11.11 rendelés túl jó vétel volt, ezért adta ilyen sf marhasággal fel, ez nem követhető valami random sz*r. Megy is a negatív értékelés.

(#35457) Tothgera30 válasza V/ (#35454) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Utóbbi időben gyakrabban, mivel sorra nem jöttek meg időben a csomagjaim. Sajnos wrong address-re nyomtam, szóval lehet emiatt is van egy kis zűrzavar.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#35458) V/ válasza atala (#35455) üzenetére


V/
Topikgazda

A visszaküldés oka kötelező információ a könyvelt küldemények esetén, azt be kell jegyezni a nemzetközi adatbázisba, ha nem teszik meg jogtalan az egész. Vannak a posták közti adatcserére meghatározott szabályok.
Az hogy nem közölték egy dolog de ki lett szállítva a te kézbesítő postádra, ugyanis az akkori nyomkövetési információk használata során a A küldemény feldolgozása folyamatban után a következő bejegyzés a A küldemény a kézbesítőnél van lett volna, azt pedig a helyi postán írják be. December 12-én kellett volna ki vinni mert ott volt náluk. Sántít az egész.
7-21 nap alatt ide érhet és emelhet 60 napot is, miért nem küldené újból? Nem ugyanazt hanem egy másikat, mint amikor tényleg elveszik, hiszen ott is első az újra küldés és csak a második a pénz visszaadása.aztán. Ebben az esetben meg majd vissza is kapja.
A lényeg az hogy eljött idáig és a Magyar Posta nem kézbesítette. Az hogy nem azonosítható a címen a címzett nem minden esetben a csomagcímkéről lekopás miatt van.
Elsődlegesen a szállító a hibás. Ezzel nem azt írtam hogy jogtalan a dolog, mert te nem kaptad meg, nem történt kézbesítés a pénz visszajár.

(#35459) V/ válasza Lucho7 (#35456) üzenetére


V/
Topikgazda

AZ SF...kezdetű mellett szokott lenni egy másik szám is fairinek is van, ami persze ugyanúgy leállt mert elveszett, de nem mindegyik szokott. Volt akinek azzal megérkezett, ha neked is lenne ilyesmi RS033475755EE forma, az még akár a Sprinteres szállítású is lehet.

(#35460) Eversmann válasza V/ (#35452) üzenetére


Eversmann
aktív tag

Nem volt kiírva az oldalán, hogy szünetre mennek. Ezért a listában már 19 napot írt. És volt Extended, vagy Cancel. És Cancel-re mentem. Utána változott Cancel Confirmed/Closed -re

[ Szerkesztve ]

Life is better with a Titan

(#35461) V/ válasza Eversmann (#35460) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel ez még 25-e előtt történt a Cancel Confirmed/Closed dátumától számolt 2-3 napo és bankszámládra meg kellene érkezni.
Nincs kiírva mert ismert tény hogy a kínai új év úgy egy hétig tartó leállás minden évben január közepe - vége

(#35462) Lucho7 válasza V/ (#35459) üzenetére


Lucho7
tag

Van RS0334xxxxEE, de sehol semmi. Ugyanúgy elakadt, meest nem hoz eredményt

[ Szerkesztve ]

(#35463) pulutodurumo válasza Lucho7 (#35462) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Lehet postás is, nem biztos hogy Meest.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#35464) V/ válasza Lucho7 (#35462) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol akadt el? Németországban a Franfurt-Hahn?
Itt is nézheted ez a szállító keresője.

[ Szerkesztve ]

(#35465) Myers válasza cidalain (#35444) üzenetére


Myers
senior tag

Ez mondjuk engem is érdekelne. Tök jó, hogy a szállításra X napot írnak, de hogy mikor adják fel?

http://www.muszaj.hu/

(#35466) t72killer


t72killer
titán
LOGOUT blog

Innen rendelt már valaki 18650-es akksikat?

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#35467) Fail3D!


Fail3D!
addikt

A heten megjott kb 5-6, 2-6 dollaros tetel.. Amikkel mar reg lement a disput. A legregebbi az aug-szeptemberi rendeles. A fene gondolta volna, hogy ezek a cuccok megjohetnek. Mar reg lemondtam roluk

(#35468) V/ válasza Myers (#35465) üzenetére


V/
Topikgazda

A mobil app-ban a terméknél látod a processing time-ot, amit ott az eladó eredetileg megadott az AliExpress rendszere megdobja +14 nappal.
Az a lényeg hogy január 24 már nem munkanap, mert azt 19-én ledolgozták, így a szállítások utolsó kezdeti napja január 23. Addig amit megveszel, nagy valószínűséggel el is küldik.
Január 31 és február 1 már munkanap.Így 31-től kezdik el küldeni.
Lásd az Összefoglalós ünnepekből kiemelt képet ebben a hozzászólásban

[ Szerkesztve ]

(#35469) Myers válasza V/ (#35468) üzenetére


Myers
senior tag

Processing timeot megtaláltam. 7 napot ír. +14 az 21 lett volna, de 25-ről számolt vissza, mert még mindig nem adták fel. Egyébként már 10-én leadtam a rendelést, még bízom benne, hogy a héten feladják.

http://www.muszaj.hu/

(#35470) atala válasza V/ (#35458) üzenetére


atala
addikt

Majd meglátjuk hogy dönt az Ali.
Most ez is kérdéses, mert 24-én jár le a döntési idő, de 24-től meg már ünnep lesz, ha jól látom. Remélem addig döntenek.

(#35471) V/ válasza Myers (#35469) üzenetére


V/
Topikgazda

16-án írtam volna neki üzenetet hogy mikor szeretné elküldeni, tedd meg most.
A 18 nap emelés logikátlan, de akkor annyi van

(#35472) V/ válasza atala (#35470) üzenetére


V/
Topikgazda

Hivatalosan a közbelépésüktől számolva akár 60 nap is lehet a döntés. Estimated január 24 az csak egy becsült időpont. Vagy lesz döntés addig vagy később.

[ Szerkesztve ]

(#35473) Gergő170


Gergő170
aktív tag

Sziasztok, szerencsére 5 napja áll már a csomagom a kicserélőben. Nevetséges ami itt van, persze jövőre minden csomagot vámkezelni akarnak, olyan címszóval, hogy "gyorsabb lesz a kiszállítás is". Szerencsére a simán feladott telefontok megérkezett amit ugyan azon a napon rendeltem, de az elsőbbségivel feladott termék még nem. :W Posta, ügyfélszolgálat semmit nem tud mondani, gyakorlatilag semmi értelme nem volt így elsőbbségivel küldeni a terméket...

(#35474) V/ válasza Gergő170 (#35473) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem volt 21 napos a vámolással együtt és az igazi elsőbbségi (priority) levélküldemény volt. Ez van.
Azt tudod hogy a postai elsőbbségi szállítás idejében a ki- és beléptetés vámosok általi ideje sehol a világon nem számol bele.
Az sem ha földrengés vagy más természeti katasztrófa miatt a postás járművek nem tudnak közlekedni. Sőt a zavargások, tüntetések sem, egy fillér kárpótlást nem kapsz.
De ilyenkor kérdezem meg, mennyit fizettél a szállításért, meg melyik az elsőbbségi szállítás?
Igazi EMS volt?
Az előre tervezett kézbesítési idő vállalásukon kívül megnő, egy harmadik fél miatt áll a csomag.
Ha innen küldenéd Kínába, akkor az elsőbbségi levél 5-10 munkanap amit 95 %-os teljesítésre vállalnak, de ezt írják: Áru, áruminta, ajándék esetén az itt feltüntetett kézbesítés idő a magyarországi kiléptetéshez és a célországba történő beléptetéshez szükséges vámeljárás miatt meghosszabbodhat.

[ Szerkesztve ]

(#35475) t72killer válasza t72killer (#35466) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

18650 akksi témában valaki :F?

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#35476) Melack válasza t72killer (#35475) üzenetére


Melack
veterán

nkon.nl-t nézd meg, én (meg még sokan mások is) onnan rendelnek. Ott tuti megbízhatóak a 18650-as akkuk,

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#35477) UzziVp válasza t72killer (#35475) üzenetére


UzziVp
tag

Én innen szoktam rendelni: [link]
21700-asakat használok, eddig olyan 50et rendeltem, mind működik.

(#35478) t72killer válasza Melack (#35476) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

+#35477: köszi:R

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#35479) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Hali!

Ma végre megjött minden 11.11-én rendelt terméket, köszönöm "drága" Posta :D

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#35480) fairi


fairi
addikt

Úgy tűnik jól megszívtam.
Megjött a termék jó 61 napra, de én ajánlott levélért fizettem plusz pénzt, de az eladó végül free shippinggel küldte.
Dispute nyitás, és egész arra futott ki, küldjem vissza az árut és akkor visszakapom azt a 2,63 dollárt.

Eladó nem együttműködő, igazán oka nincs. Kb szabit ki is vette.

01.28-án zárás, és pénzt megkapja az eladó. Nyomhatok cancelt, de ha rossz indokkal nyitom újra az is zsákutcába futhat. Ám arra semmi jelzés alapesetben hogy Ali moderator beavatkozna.

Csinált bár valaki ilyet az utóbbi időben?

(#35481) vandor01 válasza fairi (#35480) üzenetére


vandor01
őstag

Igen bosszanto amit muvelnek.... ahol lehet es tudok es normalis az osszeg ott fizetos TN-el rendelek.... pl Hollandot fizetek kinaival kuldik vagy torokkel kuldi a singapore helyet etc etc... de orulok ha megkapom! utanna mar nem idegesitem magam.... itt van pl ez.... [link]
November 2-an rendeltem 5-en inditottak el.... 2x kertem vedelem hosszabbitast! ma a kb 75ik napra landolt a ladaba..... nem egy osszeg 12 euronyi..... ez van nem kell tul-reagálni... kinabol vasarolunkba bele kell az ilyeneket kalkulálni.... :W

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#35482) Myers válasza t72killer (#35475) üzenetére


Myers
senior tag

Az nkon tényleg megbízható. Az ali-n árult nagy márkákkal (Samu, LG, Pana) az a bajom, hogy minek rá az a plusz kis 2*2 centis papírfecni? Ezáltal kb alig több, mint felébe kerül, mint amin nincs. Miért nem lehet az úgy árulni ahogy kijön a gyárból? Szóval valami nem kerek ezzel a matricázással.

http://www.muszaj.hu/

(#35483) Flashget válasza Eversmann (#35449) üzenetére


Flashget
félisten

Szombaton disputet nyitottam, visszakertem a penzt Ali elfogadta az indokaimat. Ma mar a szamlamon volt a penz.

Realme GT Master Edition

(#35484) fairi válasza vandor01 (#35481) üzenetére


fairi
addikt

Problémám, ajánlottat kértem, fizettem, de végül ingyenes teknős postával küldte és ellopta a szállítási költséget.
Ezt az Alinak nem tudom jelezni normálisan.

ha ingyen regisztrált posta helyett sima yanwennel küldik az nem érdekel, ilyen is van, ám ha fizetek hogy ajánlott legyen, akkor küldje is azzal nem valami yanwennel.

ezt a bajt nem tudom Ali felé jelezni, és panaszon hülyeségbe fulladt.

"normalis az osszeg ott fizetos TN-el"
per pill úgy tűnik felülbírálhat é feladhatja sima untrackedként is. Persze is neki az a veszély hogy le tudod tagadni, hogy megkapod.

[ Szerkesztve ]

(#35485) walakyb válasza fairi (#35480) üzenetére


walakyb
aktív tag

Tul azon, hogy gaz, amit az elado csinalt, utana te szivattad meg magadat, te kerted, hogy visszakuldod, es kersz 2.63$-t, ezt az elado elfogadta, ezert varja a visszakuldest a rendszer.
Szallitasi koltseg miatt sose nyitottam eddig disputeot (attol meg nem korrekt az atveres), de a matekkal vigyazz, ha ujra nyitsz, 3.95-3*0.74=1.73.

[ Szerkesztve ]

(#35486) fairi válasza walakyb (#35485) üzenetére


fairi
addikt

Jaja, magamat szívattam. Simán le kellett volna tagadnom hogy megkaptam. Így bukta volna a teljes pénzt. de valszeg nem lett volna egyszerű dispute...
Szállítási árat nem lehet visszakérni csak akkor ha termék visszaküldést kérek. WTF? Ez valami bug vagy szándékos hiba?
Élő emberrel kellene beszélnem, de az lehetetlen, Eva Ai chat nem enged emberhez. kínaiak mániája hogy azt hiszik ezek az AI chatek érnek bármit is.

[ Szerkesztve ]

(#35487) V/ válasza fairi (#35486) üzenetére


V/
Topikgazda

Várd már meg hogy a január 23-i Aliexpress beavatkozáskor mi fog történni.

(#35488) fairi válasza V/ (#35487) üzenetére


fairi
addikt

Csak akkor irta azt, mikor Eva-nak helytelen indokot mondtam.

Ha helyes indok akkor egyértelműen utasít küldjem vissza és akkor visszakapom amit kértem.

Itt a cancel azt takarja hogy egész vitát törlöm vagy visszaküldést utasítom el és eszkalálom a dolgot. Kb nem küldöm vissza de kérem a pénzt vissza. Ez esetek többségében értelmetlen, de nálam van értelme.

(#35489) V/ válasza fairi (#35488) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké a dispute idővonalán milyen dátum van az AliExpress közbelépésére most.

(#35490) walakyb válasza V/ (#35489) üzenetére


walakyb
aktív tag

Szerintem nincs kizbelepes, mivel (legalabbis ugy fest), az elado elfogadta az ajanlatot. Erre enged kovetkeztetni egyreszt a "Now you have an agreement..." kezdetu resz, valamint hogy mar konkretan feltoltest ker a rendszer annak igazolasara, hogy elinditotta a termeket visszafele.

(#35491) fairi válasza walakyb (#35490) üzenetére


fairi
addikt

Ez a rész automatikusan ment.
https://mobilarena.hu/tema/aliexpress_tapasztalatok/hsz_35480-35480.html
Itt a szituról a kép.

Ahogy kitöltöttem ugrott és az "agreementhez".
kereskedőnek semmi szerepe nem volt, ő küldött egy automatikus e-mail a régi üzenetek közé. Paypal és töröljem a dolgot, megegyezünk, de chaten keresztül néma. (szabin van)

(#35492) fairi válasza walakyb (#35485) üzenetére


fairi
addikt

"de a matekkal vigyazz, ha ujra nyitsz, 3.95-3*0.74=1.73."
ali kupont használtam, és ez csak a termék árából vonódik le. 2,63 usd az én vágyam volt hogy küldje ajánlottan. 4,85 a teljes ár-Ali kupon így lett 3,95

(#35493) V/ válasza walakyb (#35490) üzenetére


V/
Topikgazda

Én úgy emlékszem nem reagált az eladó.

[ Szerkesztve ]

(#35494) solor


solor
tag

Üdv. Néhány napja leadtam egy rendelést Ali-n, majd fizetés után néhány perccel rájöttem, hogy mégsem kell a termék. Visszamondtam a rendelést, ami "finished" státuszra váltott. Automatikusan visszatéritik (ha igen, mikor?) vagy tennem kell valamit ez ügyben? Köszönöm a segítő szándékú válaszokat.

(#35495) V/ válasza solor (#35494) üzenetére


V/
Topikgazda

A néhány naptól számolt 2-4 munkanap és a bankszámlán az összeg, erről nem minden bank küld sms-t ezért a net-, mobilbankba belépve nézz rá.

(#35496) solor válasza V/ (#35495) üzenetére


solor
tag

Jan. 15-i vásárlás, akkor remélem, a jéten visszautalják...

(#35497) V/ válasza solor (#35496) üzenetére


V/
Topikgazda

Már vissza kellett volna kapnod, ha normál bankkártyával fizettél.Nem Revolut, meg Curve.

(#35498) Becenick


Becenick
tag

Sziasztok!
Sajnos én is belefutottam az általatok korábban is említett "meest" problémába.
Ennek végülis lett valami olyan megoldása, amit ezekben az esetekben követni lehet ?
Az aliban teljesen más csomagazonosítóval szerepel a termék, de mst számmal ellátva kaptam az sms-t és a mailt is, hogy egy belvárosi pickpackponton fel tudom venni a terméket. De természetesen nyilván ez sem a "lakóhelyhez legközelebbi", hanem elég távol attól.
Ebben az esetben magát a pickpackpontot érdemes felhívni ? A futárt ? Vagy hagyni kell, hogy idővel az adott címre kihozzák ? Vagy dispute ?
Nyilván a cél az lenne, hogy megkapjam. De nem minden áron.
Valami már valami bevált módszer ezeknek a csomagoknak a sikeres kézbesítésére ?

(#35499) solor válasza V/ (#35497) üzenetére


solor
tag

Normál bankkártya. Hol tudok érdeklődni /reklamálni ezügyben?

(#35500) V/ válasza solor (#35499) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd végig a banki könyvelésben attól a naptól kezdve amikor törölted a vásárlást.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.