Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35851) Lorqi


Lorqi
újonc

Sziasztok!
Lenne egy számomra èrdekes dolog, amit megosztanèk Veletek, hátha van hozzá tippetek.
Rendeltem egy időjárás trackert, amit fel is adtak időben, tn-is frissült szèpen. Az utòbbi 2 napban felgyorsultak a tracking folyamatok. Mai nappal "kèzbesítettèk" is.
Ezzel csak az a problèma, hogy nem nekem...

Bèkásmegyer, èn Gödöllői vagyok.
Kettő dologra tudok gondolni; megkaptam vki más tn-jèt, vagy a postán törtènt vmi szándèkos-nem szándèkos kavarodás.
Vámròl papírt-èrtesítèst nem kaptam, hívást szintèn nem.
Többször rendeltem már, de eddig ilyennel nem találkoztam.
Merre indulhatnèk, ha egyáltalán van èrtelme?
Köszönöm ha bármi ötletet adtok.

[ Szerkesztve ]

(#35852) V/ válasza Lorqi (#35851) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen van ötlet, Összefoglaló, 9. Teendők, ha máshol kézbesítik a nekünk megadott nyomkövetési számú küldeményt.
Ha kézbesítik ott akkor nincs postai kavarás.

[ Szerkesztve ]

(#35853) Knapp válasza Lorqi (#35851) üzenetére


Knapp
csendes tag

A lista alapján volt vámeljárás és a posta az átvétel előtt 40 perccel telefonon egyeztetett a címzettel.
Ezekről tudnál, ha téged kerestek volna.

Bár az érdekes, hogy hajnalban a kézbesítőnél van a küldemény, aztán aznap kora délután telefonon kiértesítenek és rá pár percre már a tescoban veszi azt át valaki.
Én ilyen gyorsaságot és rugalmasságot nem szoktam tapasztalni.

(#35854) kicsiPistike


kicsiPistike
tag

Sziasztok!
Tudnátok segíteni, vettem ali-n 1500Ft-ért egy Alunx néven futó 128GB-os microSD kártyát, amely 29GB-os kapacitású a tesztprogramok szerint. Elinditottam a refundot már vagy legalább 10 napja a csatolt képekkel a tesztről, erre az utolsó pillanatban az eladó mellékelt képeket jó teszteredménnyel és valamiféle gyártói tesztről szóló házikós papírokkal és azt állítja minden jó.
Erre most mit lépjek szerintetek, mert másik 128GB-os kártyám nincs amit esetleg kipróbálhatnék és csatolhatnék eredményként?

(Lefutattam a Aida64-et és a H2tesw- programokat melyek szerint ez a kapacitása csak 29GB. Másik 32GB-os kártyánál kipróbálva szépen hozták ezek a tesztprogramok hogy az jó és egyéb 32-64GB-os pendriveoknál is. )

(#35855) remi67


remi67
tag

Úgy látszik rosszul értelmeztem, azt gondoltam, hogy a "despatched to country of origin" bejegyzést majdnem 24 órával követő következő bejegyzés már azt jelenti, hogy meg is érkezett a célországba. De most már tényleg megmozdult, az utolsó már ez: "A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben", szal hacsak a vámosok nem ugranak rá egy 9,5 dolláros vacakra (volt már ilyen) akkor holnap nagy eséllyel megjön. A rekordidő elmaradt. Igaz a 10 nap se egy rossz részidő.

(#35856) cof válasza remi67 (#35855) üzenetére


cof
veterán

Ha ez az utolsó bejegyzés "A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben" akkor biztos, hogy nem kapod meg holnap.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#35857) V/ válasza cof (#35856) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért? Nekem a legrövidebb idő 10 perc volt a következő lépésig. Ha délután kiviszik az OLK-ba azt holnap hajnalban már szállítják a kézbesítő postára és ha úgy 1/2 8-ig megérkezik, azt kiadhatják kézbesítésre még aznap.

[ Szerkesztve ]

(#35858) cof válasza V/ (#35857) üzenetére


cof
veterán

Oké előfordul, de 100-ból hány csomagnál? Kettő?

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#35859) V/ válasza cof (#35858) üzenetére


V/
Topikgazda

Több volt a pár óra és sok az aznapi. Lényeg az hogy ha délután kikerül, akkor lehetséges a másnapi kézbestés. Arra akartam utalni hogy nem lehet kategorikusan kijelenti a nemet, akkor is ha az a valószínűbb. :) Most kevesebb Kínából érkező csomag van, így lehet gyorsabb.

(#35860) Telda


Telda
addikt

Sziasztok!
Egy meg nem kapott rendeléssel lenne problémám.
November 11-én rendeltem egy RJ45 krimpelő fogót. December 15-én kaptam egy üzenetet hogy a rendszer lezárta a rendelést, átkerült finished státuszba. Másnapra visszanyitották és újra megmozdult a csomag. Majd január 16-án ismét finished státuszba került. A követés szerint a nemzetközi válogatóban van. Nem reagáltam rá semmit, máskor is volt már ilyen, pár napra rá megkaptam. Viszont most nem jött meg. Dispute-ot nem tudok inditani, mert letelt a 15 nap. Írtam két üzenetet az eladónak, olvasta, de nem válaszol. Igazából azt nem értem hogy miért került finished státuszba, mikor én nem igazoltam vissza.
Lehet még ezzel csinálni valamit vagy bukta?

(#35861) cof válasza Telda (#35860) üzenetére


cof
veterán

Mi a tracking száma?

Nem tudsz csinálni semmit, automatikus a Finished státusz, 60+ nap után általában, mert a rendszer feltételezi, hogy megérkezett és boldogan használod mivel nem reklamáltál.

(#35859) V/ Előfordulhat, én inkább a másik oldalhoz tartozom, átvétel a kicserélőben bejegyzés után még napokat kell várni, mire belföldre továbbítva. Viszont most tényleg nagyon gyorsan jönnek a csomagok, 8 nap a rekordom.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#35862) atala válasza V/ (#35835) üzenetére


atala
addikt

Nekem van egy csomagom amit január 11-én rendeltem, és van 3 amit jan 19-én. Mind más eladótól. Nem hiszem, hogy egy tartományban élnek. Még 13 napja van az eladóknak, hogy postázák ezeket.
Február 3-án rendeltem még két cuccot aminél 5 nap volt a postára adási időpont. Megrendeltem, és 16 napot ír ki az 5 helyett. Automatikusan rákerült 11 nap.
Mostanság csak az rendeljen Kínából, akinek ráér 3 hónap után is a cucc.

(#35863) Telda válasza cof (#35861) üzenetére


Telda
addikt

RV243184681CN
Először 30 nap után lett finished, nem értem hogy.

(#35864) V/ válasza atala (#35862) üzenetére


V/
Topikgazda

Több város, tartomány van még lezárva, majd február 9 után lesz tisztább a helyzet, de a 3 hónapod az túlzás.

[ Szerkesztve ]

(#35865) cof válasza Telda (#35863) üzenetére


cof
veterán

Ezzel az a helyzet, hogy még mindig nem vette át a magyar posta.

Valószínű, hogy itt van már valamelyik konténerben csak még nem értek el odáig, hogy kinyissák.

Előbb utóbb majd megkapod.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#35866) Telda válasza cof (#35865) üzenetére


Telda
addikt

Köszönöm, akkor várok :).

(#35867) V/ válasza Telda (#35866) üzenetére


V/
Topikgazda

Le akadt Netem egy rövid időre és nem ment amit írtam. Erre indíts dispute-t, ha még lehet, mert a nyomkövetést látva ez elveszett, akkor ismértétlődnek a bejegyzések mert a kínai posta nem tud vele mit kezdeni. A legtöbb eladó ezt látva adja vissza pénzt.
Csináltam egy összevont képet a nyomkövetésről ezt csatolhatod hozzá.

(#35868) outdoor


outdoor
aktív tag

Sziasztok!

Alipaybe lépve egy hibaüzenet jelenik meg, hogy nincs Balance szolgáltatás többé az alipayen.

Ez mit jelent?

A proper digital assistant could be my best friend

(#35869) Telda válasza V/ (#35867) üzenetére


Telda
addikt

Köszönöm! :R
Sajnos dispute-ot már nem tudok indítani, csak üzenetet írni az eladónak. De ezt akkor be fogom csatolni.

(#35870) pulutodurumo válasza outdoor (#35868) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Hogy nem tudod feltölteni az egyenleged. Használta ezt bárki is?

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#35871) cof válasza V/ (#35867) üzenetére


cof
veterán

Ez melyik oldal? Plusz, hogy fenykepezel egy egesz lapot, nem csak kepernyokepet?

Nem gaz amúgy ez, nekem 4 csomag is áll 01.14 óta, mindegyik CN.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#35872) V/ válasza outdoor (#35868) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kínai lennél akkor 2017 január 1-ig használhattad volna.
Nem aktuális, 2016 októbere óta beragadt üzenet.
Most sajnos az AliExpress még a vásárlásokat sem adja át az AliPay fiókba, így jóformán csak a gyors fizetés az ami miatt maradt.

[ Szerkesztve ]

(#35873) V/ válasza Telda (#35869) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor annyi, ebből semmi nem lesz már.

(#35874) V/ válasza cof (#35871) üzenetére


V/
Topikgazda

Pdf-be nyomtatás, mentés képként és a képek összeszerkesztve. A múlt héten elküldtem egy hasonlót, az eladó írta is hogy neki is azt mondták el van veszve és kérdezte refund vagy újraküldés. Mivel nekem 3 hét alatt produkáltak ekkora listát és van még a szállítási védelmi időből hátra, tehát lehet később dispute, bepróbálkoztam az újraküldéssel, főleg hogy így a kuponokat nem veszítem el.

(#35875) outdoor válasza V/ (#35872) üzenetére


outdoor
aktív tag

Akkor hogyan fizessek?

A proper digital assistant could be my best friend

(#35876) V/ válasza outdoor (#35875) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a hozzáadott kártyával fizetünk, ez az Alipay egyenleg soha nem volt számunkra elérhető. Azt tudták kínai bankszámlájukról, kártyáról feltölteni, nekik nem kellett a fizetéshez kártya sem, az egyenéegről ment a pénz és akinek fizetős Alipay regisztrációja volt annak hitelkerete, és törlesztéses fizetése is volt.

(#35877) outdoor válasza V/ (#35876) üzenetére


outdoor
aktív tag

A kártyaregisztrációt az Alipayben gondolod?

A proper digital assistant could be my best friend

(#35878) cof válasza outdoor (#35877) üzenetére


cof
veterán

Valaki elterjesztette, hogy regisztráld az alipay-en a kártyádat... Egyébként tökmindegy mit csinálsz mert az alipay csak kínaiaknak elérhető szolgáltatás, semmitől sem véd meg.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#35879) Telda válasza V/ (#35873) üzenetére


Telda
addikt

Csak az az érdekes hogy ha dispute-ot nyomsz, itt vinnyognak üzenetben hogy dear friend, meg nehogy lehúzzál minket, ilyenkor meg le se szarnak.
Legközelebb majd jobban figyelek, ez volt a tanulópénz...

(#35880) cof válasza Telda (#35879) üzenetére


cof
veterán

Nem az eladó hibája, ő elküldte, írtam, hogy nekem is állnak a CN csomagok külföldi továbbítás bla-bla...

Majd jön.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#35881) V/ válasza outdoor (#35877) üzenetére


V/
Topikgazda

Most nem értem.
Amit írtam az a kínai személy Alipay regisztrációja, nem a mi kártyás dolgunk. Nem csak Aliexpress fizetésre tudják használni. Itt az oldala
Ezt az üzenetet a saját Alipay fiókodban látod, ha nem regisztráltál hozzá egy Visa vagy MC kártyát akkor semmi különösebb haszna nincs.
Fizetésnél még mindig az Alipay biztosítja a kártyás fizetési felületet (fizetési kliens) az összes kártyához, nem kell Alipay kártya regisztráció.

[ Szerkesztve ]

(#35882) V/ válasza Telda (#35879) üzenetére


V/
Topikgazda

Pontosan mikor lett finished, ezt a dátumot Feedback résznél látod.
My Aliexpress, Manage Feedback, valamelyik fülön ennél a vásárlásnál a Order Closed: dátum

(#35883) V/ válasza cof (#35880) üzenetére


V/
Topikgazda

Nagyon optimista a hozzáállásod ehhez a csomaghoz. :))

A regisztrált kártyával a fizetés biztonságosabb és gyorsabb, azért nem hátrány. De ezt is az AliExpress cseszte szét tavaly augusztusban.

[ Szerkesztve ]

(#35884) gabor9991


gabor9991
őstag

Aliexpressen normális, hogy senki nem reagál semmire?
Van egy folyamatban lévő dispute-om január 30-án indítottam mert nem jött meg egy csomagom.Az eladó sem lép semmit és az aliexpress sem.
Egy másik ügy is áll, 31-én kifizettem 35usd-t revolut kártyával de pár perc múlva töröltem is a rendelést mert észrevettem, hogy nem az volt az ami nekem kellett, azóta refund processing.Egy hete.Lesz ezekből még valami vagy kína leállt?

(#35885) Telda válasza V/ (#35882) üzenetére


Telda
addikt

Az on-time delivery 25 nap volt, azért zárta le a rendszer, akkor kellett volna reklamálnom.
Az email amit kaptam a rendelés lezárásáról viszont dec.19, mert másnap visszanyitották, aztán ujra lezárták. Nekem ez teljesen kusza.
Mindegy ez van, de annyit azért irhatnának hogy, bocs b@zmeg akkor kellett volna reklamálnod :DDD . Lehet azóta már visszakapták a csomagot.

(#35886) atala válasza V/ (#35864) üzenetére


atala
addikt

Ha azt veszem, hogy mostanában asima küldemények 2 hónapra jöttek, és hozzá veszem, hogy a január 11-én rendelt csomagomat még fel sem adták, könyen lehet, hogy csak április 11 körül érkezik meg.
Hol van már az a szép idő, amikor 2 hétre meg jöttek a csomagok.

A január 22-én megadott disput sem érkezett még meg a számlára.

[ Szerkesztve ]

(#35887) V/ válasza gabor9991 (#35884) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahol azt látod hogy refund processing az úgy marad akkor is, amikor már rég a bankszámládon a pénz. Normál bank esetén 2-5 napon belül könyvelve a pénz. A Revolut esetén néha akár 7-10 nap lesz belőle.
Többször írtam van ahol február 9-ig (13-ig) nem fog történni semmi és lehet hogy az eladód a kórházban épp az életben maradásért küzd, de minimum karanténban van.

(#35888) V/ válasza Telda (#35885) üzenetére


V/
Topikgazda

A dec 21 +15 nap lett volna dispute inditás. Remélem CoF-nak lesz igaza és megkapod.

(#35889) TMhun válasza atala (#35886) üzenetére


TMhun
tag

Én most 33 és 35 napra kaptam 2 darab economy-t... Kiszámíthatatlan.

(#35890) Telda válasza V/ (#35888) üzenetére


Telda
addikt

Úgy legyen, igazaból már lemondtam róla.

(#35891) gabor9991 válasza V/ (#35887) üzenetére


gabor9991
őstag

Rendben akkor várok türelmesen :R

(#35892) UzziVp válasza V/ (#35874) üzenetére


UzziVp
tag

Vagy böngésző kiegészítő is tudja a teljes oldal mentést(firefox) , nekem a telefonom alapból tudja ezt(oneplus)

(#35893) V/ válasza UzziVp (#35892) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor úgy csinálod. a lényeg az hogy tökéletesen olvasható legyen és felesleges információ ne kerüljön rá.

(#35894) Castell


Castell
aktív tag

Mennyire érinti a szállítást, hogy leálltak a közvetlen a kínai repülőjáratok pl. idehaza?

Illetve csak egy megjegyzés, állítólag az itthoni nagykerek/nagy műszaki multik nagy felvásárlásba kezdtek, mert nagyon sok gyár nem termel Kínában és készlethiány várható sok mindenből.

(#35895) INGJOKE


INGJOKE
veterán

[link]

Ez működik tényleg?

(#35896) V/ válasza INGJOKE (#35895) üzenetére


V/
Topikgazda

Halálom ez az oldal, nem ide való a linkje, teli van célzott reklámokkal és más problémám is van vele.
Azt nem tudom hogy működik-e nem nézek tőlük videót, de van ami igen, annyira hogy az Összefoglaló, 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen leírásban is szerepel az én verzióm, hogy pontosan miként is kell ezt csinálni.
Ja és január 1-én még ide a topikba is beemeltem hsz-ként.
De próbáld ki, ha leírták akkor müxik.

[ Szerkesztve ]

(#35897) V/ válasza Castell (#35894) üzenetére


V/
Topikgazda

Két féle repülős szállítás van, személyszállítás és teherszállítás. Melyikről olvastad hogy leállt?
De ott van még a vasúti (19-22 nap) és tengeri szállítás (48-52 nap)
Az emberek "terjesztik" a vírust és ezért nem szállítják őket, ami nem fertőz azt lehet szállítani persze emberek mozgatják de ugye nem mindenki beteg még, így talán van aki tud ilyennel is foglalkozni. A pilóták sem mind betegek, egy teherszállító DC-10-est el tud vezetni egy olyan is aki most épp nem repülhet személyekkel.
De körbeolvastam, a szállítók egy fertőtlenítési folyamatot iktattak be, de ez egy normál felületfertőtlenítés lehet és nem muszáj 24 óránál tovább dekkoltatni a csomagokat.

[ Szerkesztve ]

(#35898) orc88 válasza V/ (#35755) üzenetére


orc88
őstag

Újabb fejlemény:

Ugye még ~15 napot ír shippingnek a visszaszámláló, viszont időközben a rendelt termék oldalán ez fogad:

"Sorry, this item is no longer available"

Jól sejtem, hogy mire az én rendelésemhez ér a feldolgozás már nem fog jutni? :) :C :W

"Life's simple: You make choices and you don't look back."

(#35899) V/ válasza orc88 (#35898) üzenetére


V/
Topikgazda

A hirdetés van törölve, legtöbb esetben azért mert lejárt, mert itt sem örökké vannak fent és nem hosszabbítja meg. A vásárlási listádban ott van még és azt teljesíteni kell. Nekem is volt, van több ilyen vásárlásom jönnek azok.
Ha használod a mobil appot, akkor ott kapnál üzenetet ha nem tudná szállítatni.

(#35900) orc88 válasza V/ (#35899) üzenetére


orc88
őstag

Rendben, ez esetben köszi ismét!

16 nap van még hátra, kíváncsi vagyok mi lesz ebből.

"Life's simple: You make choices and you don't look back."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.