Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34901) Rolly válasza V/ (#34898) üzenetére


Rolly
veterán

Küldtem nekik egy térképet, ahol látszik, hogy mi hol lakunk és Budaörs távolsága (30-35 km) ahol kézbesítették a terméket...

Hogy tudom nekik a kézbesítés körzet eltérést jól megjeleníteni? Küldjek egy másik rendelés trackinget amit megkaptunk?

Igazából 5-ös Budaörs 6-os Dunakeszi....

(#34902) Flashget


Flashget
félisten

Ilyen sem fordult elo meg velem :)
egyik 11.11 rendelesemrol semmi hir nov.15 ota, gondolom hajon hozzak.
10-en jeleznem kellene Ali fele ha nem kapom meg addig ez vilagos.
ezt megelozendo felajanlottam 10 nap hosszabbitast penteken. az elado fule botjat sem mozgatta eddig.pedig ilyen esetben korabban par ora mulva okeztak.
10-ig varok, ha addig nem jon meg a cucc vagy nem akceptalja a kinai megy a dispute.

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#34903) Mtbsrác


Mtbsrác
senior tag

Kérdésem volna:
- Shipment cancelled, van egy kis csomagomon amire az eladó már vagy 1 hete még a válaszra se méltatott, nemhogy gondolom a csomagra akár rá is nézzen. A csomag papíron normálisan nyomkövethető. [link] Ezt a számot is a feladási idő lejárat vége előtt nyögte be egy fél nappal. Gondolom kamu az egész.

Ilyenkor mit kell írni az alinak? Refundot akarok beadni de nemtudom mi a rizsa :D Erre nemtaláltam okosítást az összefoglalóban.

(#34904) icsil


icsil
csendes tag

Sziasztok.
Rendeltem aliexpress-ről egy mobil kijelzőt amit nem kaptam meg 60nap után sem.
Elinditottam eg vitát amit elvileg ilyenkor csinálni kell de ott elutasitották a penzvisszagizetési kérelmet..
Tud valaki ilyenben segiteni hogy hogyan tovább?

(#34905) agroman válasza icsil (#34904) üzenetére


agroman
senior tag

ird le a reszleteket is (mit irtal te, milyen indokkal utasitottak el, stb), mert igy senki nem fog tudni segiteni.

------

(#34906) agroman válasza Mtbsrác (#34903) üzenetére


agroman
senior tag

pedig ott van az osszefoglaloban a link: https://prohardver.hu/tema/paypal_informaciok_v_tol/hsz_18-18.html#msg18

------

(#34907) INGJOKE válasza Flashget (#34902) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nekem ma reggelre az egyik ilyen terméket amit rendeltem meghosszabbította a csávó 15 nappal, de mivel én is ezt akartam így oké, de a szállításra már csak 3 csillag jár majd. :)

Loool
Ebben a pillanatban a másik ilyen csomagom is kapott +15 napot.
Lehet megszívatom őket majd még kitalálom csütörtökig. :C :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#34908) V/ válasza INGJOKE (#34907) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt azért tudod hogy nem ő a felelős ha a posta késve szállít azokat szívasd ne az eladót.

(#34909) V/ válasza Rolly (#34901) üzenetére


V/
Topikgazda

A nyomkövetési információhoz az angol nyelvű Magyar Posta oldalt kellett volna hiszen Dunakeszi nem csak a nevében tér el hanem az irányitószámban is. El nem tudom képzelni hogy miként olvashatták azonosnak, ennyire nem tudatlanok
. Úgy ahogy írtam még azonos település esetén is elfogadták, ha atonos irszám, kézbesitőkörzet akkor személyesen be menve kérhető egy olyan papir amire ráirják hogy a küldeményt azon a számon egy másik címzettnek kézbesítették

(#34910) Rolly válasza V/ (#34909) üzenetére


Rolly
veterán

a trackingben csak az látszódik, hogy 5-ös vagy 6-os csomagkézbesítő bázis... Dunakeszi / Budaörs nem :(,

de akkor feltolok nekik két képet egy olyan csomagról amit megkaptam és erről amit nem ... akkor látszódni fog a különbség... angolul meg ráírok a képre, hogy mit figyeljenek :)

(#34911) V/ válasza Rolly (#34910) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt nem értem. Add már meg a nyomkövetési számot, a Posta nem használ bázis elnevezést. Meg most akkor mi ez hogy amit megkaptál és mi az hogy nem kaptad meg?
Ha ez is egy Sprinteres téma akkor egy kicsit más a dolog, mint amit írtam az Öf-ban

[ Szerkesztve ]

(#34912) zeus_2k14


zeus_2k14
senior tag

Üdv.

Rendeltem 2 terméket 1 eladótol még November 2-án, ami fel is lett adva November 4-én. Le is járt az időpont most 2020.Január 2.-án, tehát addig kelett volna ide érni. Nem ért ide azóta sem. Hogyan tudok reklamálni? Mi a menete?

Köszönöm.

(#34913) V/ válasza zeus_2k14 (#34912) üzenetére


V/
Topikgazda

Várhstólag kellett volna, a szállítási védelmi idő a fix határidő. Összefoglaló 3. pontja segít. De péntekig még várhatsz, belefér a 15 napba

[ Szerkesztve ]

(#34914) zeus_2k14 válasza V/ (#34913) üzenetére


zeus_2k14
senior tag

Okés akkor várok.. Nem tudom miért nem ért ide, vicc..

(#34915) Rolly válasza V/ (#34911) üzenetére


Rolly
veterán

Elnézést ha félreérthető voltam.

Problémás csomag amit nem kaptam meg: RV261899509CN

Ez például egy csomag amit valóban megkaptam: RP747934035CN

Gondoltam összehasonlítás képpen átküldöm nekik a két trackinget, hogy bizonyítsam az első csomagszám nem járt nálam...

viszont ha meg ezt a kódot nézed meg RP793537181CN, akkor ez 6-os csomagkézbesítő bázis és ezt viszont megkaptam...

Köszi előre is a segítséget...

(#34916) kropi


kropi
tag

Sziasztok! Mostanában azt tapasztalom, hogy csak akkor tudom egy konkrét árú részleteit megnézni az Alin, ha belépek. Belépés nélkül nem enged nézelődni. Más is tapasztalt ilyet?

(#34917) Fredy02 válasza Fredy02 (#34833) üzenetére


Fredy02
tag

Írtam neki hogyha megérkezik a pénz akkor megerősítem hogy megérkezett a termék. Erre most ezt írta vissza: Dear Our finances require me to send me a screenshot of the picture of your confirmed receipt, and he will transfer the money through paypal, please rest assured that we do not need to deceive you, I promise again

Mi az hogy confimred receipt, azt akarja hogy vissza igazoljam az áru megérkezését az előtt hogy megkapnám az árút vagy vissza adná a pénzem?

S23U

(#34918) V/ válasza Rolly (#34915) üzenetére


V/
Topikgazda

Minek kavarnád meg a dolgokat. Félreérthető, van az amit nem neked kézbesítettek azzal kell foglalkozni.
Most megnézve értem hogy mit írsz és nem tudok segíteni. Miért nem lakcímre lett kérve? Vagy kidönti el hogy nem lakcímre van kézbesítve? Decemberben bázisra, januárban meg lakcímre?
Innentől kezdve nem nagyon lehet megmagyarázni a nem számodra történő kézbesítést.
Annyit megpróbálhatsz hogy a Bp. 5. sz. csomagkézbesítő bázistól kérsz igazolást hogy nem neked szólt a küldemény. Sajnálatos hogy Magyar Posta ezzel a "csomagkézbesítő bázis" baromsággal megnehezíti a meg nem érkezés reklamációt.
Ez egy normálisan könyvelt kézbesítés: RP747934035CN Ha ez lenne máshol kézbesítve akkor aarr vonatkozna amit leírtam az Összefoglalóban.

(#34919) V/ válasza kropi (#34916) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen tegnap is írták és volt válasz.
Töröld az Ali kezdetű sütiket és a böngésző gyorsítótárat Ha újra indítod és belépsz akkor jónak kellene lenni ha ezen a linken keresgélsz. De miért gond hogy be kell lépni?

(#34920) Myers válasza INGJOKE (#34896) üzenetére


Myers
senior tag

Azt nem találom :D . PC-n nézem.

Közben annyi történt, hogy elkezdtem klikkelni a 2 dodós kuponon. Elkezdte adogatni (4-et adott is), majd kiírta, hogy: To protect the security of your account, please use another device to sign in.
Ez mi? Azt akarja, hogy rakjam fel mobilra az appot és jelentkezzek be? Trükkös. :D

És még valamire kattintva kaptam egy 10 dodósat.
A my select coupon menüben nézelődöm.

http://www.muszaj.hu/

(#34921) Rolly válasza V/ (#34918) üzenetére


Rolly
veterán

Ezt a posta döntötte el nem én... viszont a 3 disputeból (3 terméket rendeltem külön-külön ugyanattól az eladótól), eddig 1-et elutasítottak, 1-et elfogadtak 1 meg még függőben van...

ami "vicc", hogy mindhárom esetben ugyanazt a tracking számot kaptam...

(#34922) V/ válasza Rolly (#34921) üzenetére


V/
Topikgazda

Te a lakcímre történő szállításhoz adtál meg adatot a vásárlásnál. Sajnos a Postánál kell kikényszeríteni hogy igazolják le pár napon belül hogy nem téves kézbesítés volt mert sem a feladó, sem te nem adtál nekik felmentést a Posta ÁSZF lakcímen történő kézbesítése alól.

[ Szerkesztve ]

(#34923) Rolly válasza V/ (#34922) üzenetére


Rolly
veterán

arra van tipped, hogy hol érdemes ezt kezdeményezni? bármelyik postára bemehetek? tudnak erről papírt adni?

(#34924) V/ válasza Rolly (#34923) üzenetére


V/
Topikgazda

Lemaradt a kép az előzőnél.
Ahol beírták hogy kézbesítve, ott magyarázzák meg a 6.4.1 pont nem teljesítését és keressék meg az átvételi igazolást hogy akkor ki vette át, mikor és hol.
Olvasható kézírással aláírással és pecséttel, ha nem hajlandók nyomtatott formában. Pofátlanul majd 30 napos ügyintézési időt írnak a 3 perces dologra.

[ Szerkesztve ]

(#34925) Rolly válasza V/ (#34924) üzenetére


Rolly
veterán

oks de ezt 3 napon belül hogyan tudom lezavarni? Vagy a postán kártérítést követelni lehet? Mert ugye most van 2-3 napom erre ...

(#34926) V/ válasza Rolly (#34925) üzenetére


V/
Topikgazda

Legfeljebb akkor ha nyugodtan, udvariasan megkéred az ottani valakit, hogy neked most kell arról egy papír hogy ez a nyomkövetési számú nem tied volt, nem adták ki tévesen másnak, hanem a jogosult vette át.
Ha nem teszik meg akkor neked ebből károd származik.Az gond hogy amit az előbb is írtam ez megoldásuk üti a saját ÁSZF-jüket. Ez egy könyvelt küldemény volt.

(#34927) INGJOKE válasza V/ (#34926) üzenetére


INGJOKE
veterán

Vagy ár köszönésnél is ordítasz mint egy sakál és mindenkibe belekötsz aki ott várakozik és folyamatosan csak anyázol és dörmögsz az orrod alatt.. :D :D :D :D :DDD :DDD :DDD :DDD

(#34928) V/ válasza INGJOKE (#34927) üzenetére


V/
Topikgazda

Természetesen az lenne a jogos, de nem az a szerencsétlen ügyintéző volt aki elbaltázta hanem a főnöke.
Nincs ilyen felhatalmazása, de megteheti, mert csak.
Most átfutottam az ÁSZF kézbesítési dolgait és én nem láttam ilyen kitételt hogy a 6.4.1 így megkerülhető.

(#34929) INGJOKE


INGJOKE
veterán

[link]

Végre jó hírek is vannak... :D

(#34930) agroman válasza INGJOKE (#34929) üzenetére


agroman
senior tag

eddig is erkeztek a gepek..a problema a vam es a posta oldalan van...imho ettol nem lesz jobb.

------

(#34931) V/ válasza INGJOKE (#34929) üzenetére


V/
Topikgazda

Ennek semmi köze a NPKK-hoz. Itt kipakolnak mert van megfelelő kapacitás, de amott meg nem fogadják mert nincs rá kapacitás

(#34933) V/ válasza Flashget (#34932) üzenetére


V/
Topikgazda

Flashget #34932 hsz
Nem ertem az ilyen kinait nem hogy orulne, hogy segito szandekom van.
Masik 11.11. csomagra az elado nyomott 30 napot asszem dec. 27-en. Azota beerkezet az orszagba. De a nyomkoveto olyanokat ir amiket eddig meg sose. :)
"Országos MINIPAK központ, Submittal az átirányító vagy visszatérő"
mi az a minipak kozpont? :)
posta nyomkoveto ugyanennel a csomagnal:
kicserelo kozpont utan orszagos logisztikai kozpontot irja..

Az utolsó két mondathoz, már írtam tegnap:
Mindig ez a sorrend. Megérkezik az NPKK-ra, onnan a vámolás, országba történő beléptetés után átszállítják Budaörsre az OLK-ba és ők továbbítják a kézbesítő postára. Évtizedek óta ez van.

[ Szerkesztve ]

(#34934) Fail3D!


Fail3D!
addikt

Errol a holnap kezdodo member tagoknak elnyerheto szallasrol tudnatok nekem is ertelmezheto forditast adni? Kuponokat kell valtsak es azokbol barmit vehetek ami a member oldaon van termek es akkor veszek reszt a sorsolason?

(#34935) V/ válasza Fail3D! (#34934) üzenetére


V/
Topikgazda

A View rules gombra kattintva látod. Mert nekem ilyet nem ad fel így link nélkül semmi információm nincs.

(#34936) tupacamaru


tupacamaru
veterán

Megfogták egy rendelésemet és vámot kell fizetnem. Saját magam szeretném intézni. Már visszaküldtem a papírt. Melyik vámhivatalhoz kell majd bemennem? Van nálunk olyan hogy Nemzeti Adó- és Vámhivatal, meg olyan is hogy Győri Nemzeti Adó- és Vámhivatal. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?

Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

(#34937) #84396288


#84396288
törölt tag

Sziasztok nem rég kezdte el az Ali hogy pick pack pontra küldözget magyar posta helyett..
A gond nem ezzel lenne, hanem azzal hogy nem a budapesti kerületemben lévő pick packra küldik hanem nagyon messze , teljesen más kerületbe
Ezzel mit lehet kezdeni?

Köszönöm előre is

(#34938) #84396288


#84396288
törölt tag

Egy rövid összefoglaló az észt postai nyomkövetési számra hasonlító és a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton vagy háznál kézbesítendő küldeményekről.

Kapnod kell egy e-mailt amikor megérkezik az országba:
A csomagja Kínából RO999999999EE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet.
A logisztikai szolgáltató a Sprinter.
Sprinter Ügyfélszolgálat Telefon: 06 1 881 2615 Hétfő: 7:00-19:00 Kedd – Péntek: 7:30-17:30
Amikor átvehetővé válik akkor jön megint egy e-mail: Pick Pack Pont - Értesítés csomag érkezéséről és egy sms is: T.Címzett MST…….. csomagja megérkezett a PickPackPont-ra!
Az MST…….. számot megadva a Pick Pack Pont Csomagkeresőnél látható lesz az átvétel helye.
A RO999999999EE szám követhető a Meest nyomkövetőjében, a Parcelsapp-on és a Track24-en.
A Sprinter Ügyfélszolgálattal lehet egyeztetni a kiszállítási dolgokat az azonosító az MST…….. szám.
A Magyar Posta nyomkövetőjében nem sok információ van ezen küldeményeknél, legfeljebb a felvételi időpont, Felvétel a feladótól szöveggel, de ez nem a Nemzetközi Postai Adatbázis bejegyzése.

Ezt olvastam, de itt most hogy lehet megmondani nekik hogy ne oda küldjék ahova multkor?

(#34939) V/ válasza #84396288 (#34937) üzenetére


V/
Topikgazda

A Sprinter Ügyfélszolgálattal lehet egyeztetni a kiszállítási dolgokat az azonosító az MST…….. szám.
Át lehet szállíttatni.

[ Szerkesztve ]

(#34940) V/ válasza tupacamaru (#34936) üzenetére


V/
Topikgazda

Az hogy nem érdemes azt az 2400 Ft-ot megspórolni, 1100 Ft-ot így is fizetned kell nekik. Több időbe telik és a közlekedési költségek is téged terhelnek. Adott esetben nem spórolod meg.
Kapsz egy ajánlott levelet tőlük benne a CN23 és azzal kell intézned, itt összefoglalják röviden:

Van amikor csak értesítenek hogy menjél be és vedd át a papírokat.

[ Szerkesztve ]

(#34941) tupacamaru válasza V/ (#34940) üzenetére


tupacamaru
veterán

:R Majd meglátjuk.

Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

(#34942) V/ válasza tupacamaru (#34941) üzenetére


V/
Topikgazda

Viszont jó lesz tudni hogy mostanában tényleg mennyi idő és összköltség az egész. Ott ahol valakinek nincs lakóhelyén vámhivatal annak nem biztos hogy megéri. Majd oszd már meg a mostani konkrét tapasztalatokat. Lehet hogy én is visszaállok rá, mert most már tudom helyben intézni. Ha 500 Ft-ot megtudok spórolni az már jó.

[ Szerkesztve ]

(#34943) tupacamaru válasza V/ (#34942) üzenetére


tupacamaru
veterán

Mindenképpen írok majd róla. :K

Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

(#34944) pulutodurumo válasza tupacamaru (#34943) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Nemrég valaki írta asszem' a külföldi postás topikban, hogy bejelölte hogy ő szeretné intézni, ennek ellenére a Posta megcsinálta 3500-ért. Gondolom úgy voltak vele, biztos tévedés ilyet nem csinál senki. :D

Na meg is van.

[ Szerkesztve ]

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#34945) tupacamaru válasza pulutodurumo (#34944) üzenetére


tupacamaru
veterán

Emlékszem, csodálkoztam is amikor ez volt a válaszban: küldeményéhez a B opciót jelölte be : - Címzett általi vámkezelés :B

Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

(#34946) #84396288 válasza #84396288 (#34938) üzenetére


#84396288
törölt tag

ez a . MST…….. szám. az micsoda?
az emailben nekem csak annyi van hogy RO.. azonosító.

Viszont felhívtam az ügyfélszolgálatot és átirányítottam,de nem szeretném ezt megtenni minden alkalomkor. Ráadásul nem nagyon akarta megcsinálni, azzal kezdte hogy ezt csak a feladó tudja megadni , de végül megcsinálta.

A kérdésem az lenne hogy valahogy online vagy interneten vagy vhol nem lehetne beállíttatni hogy innentől kezdve a kerületembe rakják le pick packra?

:R

(#34947) #84396288 válasza #84396288 (#34938) üzenetére


#84396288
törölt tag

igen az MS a vonalkód az oké.

(#34948) V/ válasza #84396288 (#34947) üzenetére


V/
Topikgazda

Elolvastad amit írtam? Kétszer értesítenek.
1. Kapnod kell egy e-mailt amikor megérkezik az országba:
2. Amikor átvehetővé válik ..........
Úgy tudod beállítani, hogy nem AliExpress standard szállítást választasz, hanem valami mást és akkor nem kell PPP-al foglalkoznod. Azért mert nem lehet neked a konkrét pontot kiválasztani.

Légy szíves a vastagított kiemelést csak indokolt esetben és mértékkel alkalmazd.
Én is csak a akkor szoktam ha valójában fontos figyelmeztetésről van szó, vagy egy hozzászólásban más felhasználónak is válaszolok.

(#34949) Voice24


Voice24
őstag

Hali!
Most először pórul jártam az Alival, nem érkezett meg egy csomagom 60 nap alatt. Két olcsó női óráról van szó, nem fizettem érte még 1000 forintot se. A nyomkövetés utolsó infója az volt, hogy november 15-én megérkezett a célországba, azaz ide. Vártam türelmesen, de semmi, ők már írták, hogy lezárták a rendelést, mert letelt az idő. Én nyitottam az egyik órára egy disputát (mind a kettőre nem engedte, holott egy csomagban jött volna), visszatérítést kérve. A mai napon jött a válasz a disputára, hogy elutasítják, merthogy a nyomkövetés szerint a célországba megérkezett, és a vevő nem hajlandó a vámot kifizetni, ami szerintük elfogadhatatlan. Hát mit ne mondjak, szerintem is az, mert egyrészt engem senki nem keresett vámügyintézés miatt, sem a posta, sem más, meg eleve párszáz forintos tételről beszélünk, ahol se Áfa, se vám nincs.
Elutasítottam a válaszukat, ilyenkor mi a következő lépés vagy lehetőség? Nyilván nem vág földhöz ez a pár forint, de annyiban sem akarom hagyni a dolgot.

(#34950) V/ válasza Voice24 (#34949) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nem az eladó válasza volt? A dispute menüpontban megkeresve ezt a vásárlást látod hogy kitől jött ez válasz.
Ha nem Rx, Lx kezdetű és 9 szám után CN a nyomkövetési szám akkor semmiféle vám meg ilyesmi bejegyzés sehol nem látható, az csak blöff.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.