Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- janacsi: Kasztrendszer?
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Voice24
őstag
Hali!
Most először pórul jártam az Alival, nem érkezett meg egy csomagom 60 nap alatt. Két olcsó női óráról van szó, nem fizettem érte még 1000 forintot se. A nyomkövetés utolsó infója az volt, hogy november 15-én megérkezett a célországba, azaz ide. Vártam türelmesen, de semmi, ők már írták, hogy lezárták a rendelést, mert letelt az idő. Én nyitottam az egyik órára egy disputát (mind a kettőre nem engedte, holott egy csomagban jött volna), visszatérítést kérve. A mai napon jött a válasz a disputára, hogy elutasítják, merthogy a nyomkövetés szerint a célországba megérkezett, és a vevő nem hajlandó a vámot kifizetni, ami szerintük elfogadhatatlan. Hát mit ne mondjak, szerintem is az, mert egyrészt engem senki nem keresett vámügyintézés miatt, sem a posta, sem más, meg eleve párszáz forintos tételről beszélünk, ahol se Áfa, se vám nincs.
Elutasítottam a válaszukat, ilyenkor mi a következő lépés vagy lehetőség? Nyilván nem vág földhöz ez a pár forint, de annyiban sem akarom hagyni a dolgot. -
válasz
#84396288 #34947 üzenetére
Elolvastad amit írtam? Kétszer értesítenek.
1. Kapnod kell egy e-mailt amikor megérkezik az országba:
2. Amikor átvehetővé válik ..........
Úgy tudod beállítani, hogy nem AliExpress standard szállítást választasz, hanem valami mást és akkor nem kell PPP-al foglalkoznod. Azért mert nem lehet neked a konkrét pontot kiválasztani.Légy szíves a vastagított kiemelést csak indokolt esetben és mértékkel alkalmazd.
Én is csak a akkor szoktam ha valójában fontos figyelmeztetésről van szó, vagy egy hozzászólásban más felhasználónak is válaszolok. -
#84396288
törölt tag
válasz
#84396288 #34938 üzenetére
ez a . MST…….. szám. az micsoda?
az emailben nekem csak annyi van hogy RO.. azonosító.
Viszont felhívtam az ügyfélszolgálatot és átirányítottam,de nem szeretném ezt megtenni minden alkalomkor. Ráadásul nem nagyon akarta megcsinálni, azzal kezdte hogy ezt csak a feladó tudja megadni , de végül megcsinálta.
A kérdésem az lenne hogy valahogy online vagy interneten vagy vhol nem lehetne beállíttatni hogy innentől kezdve a kerületembe rakják le pick packra?
-
tupacamaru
veterán
válasz
pulutodurumo #34944 üzenetére
Emlékszem, csodálkoztam is amikor ez volt a válaszban: küldeményéhez a B opciót jelölte be : - Címzett általi vámkezelés
-
pulutodurumo
őstag
válasz
tupacamaru #34943 üzenetére
Nemrég valaki írta asszem' a külföldi postás topikban, hogy bejelölte hogy ő szeretné intézni, ennek ellenére a Posta megcsinálta 3500-ért. Gondolom úgy voltak vele, biztos tévedés ilyet nem csinál senki.
-
válasz
tupacamaru #34941 üzenetére
Viszont jó lesz tudni hogy mostanában tényleg mennyi idő és összköltség az egész. Ott ahol valakinek nincs lakóhelyén vámhivatal annak nem biztos hogy megéri. Majd oszd már meg a mostani konkrét tapasztalatokat. Lehet hogy én is visszaállok rá, mert most már tudom helyben intézni. Ha 500 Ft-ot megtudok spórolni az már jó.
-
válasz
tupacamaru #34936 üzenetére
Az hogy nem érdemes azt az 2400 Ft-ot megspórolni, 1100 Ft-ot így is fizetned kell nekik. Több időbe telik és a közlekedési költségek is téged terhelnek. Adott esetben nem spórolod meg.
Kapsz egy ajánlott levelet tőlük benne a CN23 és azzal kell intézned, itt összefoglalják röviden:
Van amikor csak értesítenek hogy menjél be és vedd át a papírokat. -
#84396288
törölt tag
Egy rövid összefoglaló az észt postai nyomkövetési számra hasonlító és a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton vagy háznál kézbesítendő küldeményekről.
Kapnod kell egy e-mailt amikor megérkezik az országba:
A csomagja Kínából RO999999999EE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet.
A logisztikai szolgáltató a Sprinter.
Sprinter Ügyfélszolgálat Telefon: 06 1 881 2615 Hétfő: 7:00-19:00 Kedd – Péntek: 7:30-17:30
Amikor átvehetővé válik akkor jön megint egy e-mail: Pick Pack Pont - Értesítés csomag érkezéséről és egy sms is: T.Címzett MST…….. csomagja megérkezett a PickPackPont-ra!
Az MST…….. számot megadva a Pick Pack Pont Csomagkeresőnél látható lesz az átvétel helye.
A RO999999999EE szám követhető a Meest nyomkövetőjében, a Parcelsapp-on és a Track24-en.
A Sprinter Ügyfélszolgálattal lehet egyeztetni a kiszállítási dolgokat az azonosító az MST…….. szám.
A Magyar Posta nyomkövetőjében nem sok információ van ezen küldeményeknél, legfeljebb a felvételi időpont, Felvétel a feladótól szöveggel, de ez nem a Nemzetközi Postai Adatbázis bejegyzése.Ezt olvastam, de itt most hogy lehet megmondani nekik hogy ne oda küldjék ahova multkor?
-
#84396288
törölt tag
Sziasztok nem rég kezdte el az Ali hogy pick pack pontra küldözget magyar posta helyett..
A gond nem ezzel lenne, hanem azzal hogy nem a budapesti kerületemben lévő pick packra küldik hanem nagyon messze , teljesen más kerületbe
Ezzel mit lehet kezdeni?Köszönöm előre is
-
tupacamaru
veterán
Megfogták egy rendelésemet és vámot kell fizetnem. Saját magam szeretném intézni. Már visszaküldtem a papírt. Melyik vámhivatalhoz kell majd bemennem? Van nálunk olyan hogy Nemzeti Adó- és Vámhivatal, meg olyan is hogy Győri Nemzeti Adó- és Vámhivatal. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
-
-
válasz
Flashget #34932 üzenetére
Flashget #34932 hsz
Nem ertem az ilyen kinait nem hogy orulne, hogy segito szandekom van.
Masik 11.11. csomagra az elado nyomott 30 napot asszem dec. 27-en. Azota beerkezet az orszagba. De a nyomkoveto olyanokat ir amiket eddig meg sose. :)
"Országos MINIPAK központ, Submittal az átirányító vagy visszatérő"
mi az a minipak kozpont? :)
posta nyomkoveto ugyanennel a csomagnal:
kicserelo kozpont utan orszagos logisztikai kozpontot irja..Az utolsó két mondathoz, már írtam tegnap:
Mindig ez a sorrend. Megérkezik az NPKK-ra, onnan a vámolás, országba történő beléptetés után átszállítják Budaörsre az OLK-ba és ők továbbítják a kézbesítő postára. Évtizedek óta ez van. -
-
Legfeljebb akkor ha nyugodtan, udvariasan megkéred az ottani valakit, hogy neked most kell arról egy papír hogy ez a nyomkövetési számú nem tied volt, nem adták ki tévesen másnak, hanem a jogosult vette át.
Ha nem teszik meg akkor neked ebből károd származik.Az gond hogy amit az előbb is írtam ez megoldásuk üti a saját ÁSZF-jüket. Ez egy könyvelt küldemény volt. -
Lemaradt a kép az előzőnél.
Ahol beírták hogy kézbesítve, ott magyarázzák meg a 6.4.1 pont nem teljesítését és keressék meg az átvételi igazolást hogy akkor ki vette át, mikor és hol.
Olvasható kézírással aláírással és pecséttel, ha nem hajlandók nyomtatott formában. Pofátlanul majd 30 napos ügyintézési időt írnak a 3 perces dologra. -
-
-
Myers
senior tag
válasz
INGJOKE #34896 üzenetére
Azt nem találom
. PC-n nézem.
Közben annyi történt, hogy elkezdtem klikkelni a 2 dodós kuponon. Elkezdte adogatni (4-et adott is), majd kiírta, hogy: To protect the security of your account, please use another device to sign in.
Ez mi? Azt akarja, hogy rakjam fel mobilra az appot és jelentkezzek be? Trükkös.És még valamire kattintva kaptam egy 10 dodósat.
A my select coupon menüben nézelődöm. -
Minek kavarnád meg a dolgokat. Félreérthető, van az amit nem neked kézbesítettek azzal kell foglalkozni.
Most megnézve értem hogy mit írsz és nem tudok segíteni. Miért nem lakcímre lett kérve? Vagy kidönti el hogy nem lakcímre van kézbesítve? Decemberben bázisra, januárban meg lakcímre?
Innentől kezdve nem nagyon lehet megmagyarázni a nem számodra történő kézbesítést.
Annyit megpróbálhatsz hogy a Bp. 5. sz. csomagkézbesítő bázistól kérsz igazolást hogy nem neked szólt a küldemény. Sajnálatos hogy Magyar Posta ezzel a "csomagkézbesítő bázis" baromsággal megnehezíti a meg nem érkezés reklamációt.
Ez egy normálisan könyvelt kézbesítés: RP747934035CN Ha ez lenne máshol kézbesítve akkor aarr vonatkozna amit leírtam az Összefoglalóban. -
Fredy02
tag
válasz
Fredy02 #34833 üzenetére
Írtam neki hogyha megérkezik a pénz akkor megerősítem hogy megérkezett a termék. Erre most ezt írta vissza: Dear Our finances require me to send me a screenshot of the picture of your confirmed receipt, and he will transfer the money through paypal, please rest assured that we do not need to deceive you, I promise again
Mi az hogy confimred receipt, azt akarja hogy vissza igazoljam az áru megérkezését az előtt hogy megkapnám az árút vagy vissza adná a pénzem?
-
kropi
tag
Sziasztok! Mostanában azt tapasztalom, hogy csak akkor tudom egy konkrét árú részleteit megnézni az Alin, ha belépek. Belépés nélkül nem enged nézelődni. Más is tapasztalt ilyet?
-
Elnézést ha félreérthető voltam.
Problémás csomag amit nem kaptam meg: RV261899509CN
Ez például egy csomag amit valóban megkaptam: RP747934035CN
Gondoltam összehasonlítás képpen átküldöm nekik a két trackinget, hogy bizonyítsam az első csomagszám nem járt nálam...
viszont ha meg ezt a kódot nézed meg RP793537181CN, akkor ez 6-os csomagkézbesítő bázis és ezt viszont megkaptam...
Köszi előre is a segítséget...
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Rendeltem 2 terméket 1 eladótol még November 2-án, ami fel is lett adva November 4-én. Le is járt az időpont most 2020.Január 2.-án, tehát addig kelett volna ide érni. Nem ért ide azóta sem. Hogyan tudok reklamálni? Mi a menete?
Köszönöm.
-
a trackingben csak az látszódik, hogy 5-ös vagy 6-os csomagkézbesítő bázis... Dunakeszi / Budaörs nem
,
de akkor feltolok nekik két képet egy olyan csomagról amit megkaptam és erről amit nem ... akkor látszódni fog a különbség... angolul meg ráírok a képre, hogy mit figyeljenek
-
A nyomkövetési információhoz az angol nyelvű Magyar Posta oldalt kellett volna hiszen Dunakeszi nem csak a nevében tér el hanem az irányitószámban is. El nem tudom képzelni hogy miként olvashatták azonosnak, ennyire nem tudatlanok
. Úgy ahogy írtam még azonos település esetén is elfogadták, ha atonos irszám, kézbesitőkörzet akkor személyesen be menve kérhető egy olyan papir amire ráirják hogy a küldeményt azon a számon egy másik címzettnek kézbesítették -
válasz
Flashget #34902 üzenetére
Nekem ma reggelre az egyik ilyen terméket amit rendeltem meghosszabbította a csávó 15 nappal, de mivel én is ezt akartam így oké, de a szállításra már csak 3 csillag jár majd.
Loool
Ebben a pillanatban a másik ilyen csomagom is kapott +15 napot.
Lehet megszívatom őket majd még kitalálom csütörtökig. -
icsil
csendes tag
Sziasztok.
Rendeltem aliexpress-ről egy mobil kijelzőt amit nem kaptam meg 60nap után sem.
Elinditottam eg vitát amit elvileg ilyenkor csinálni kell de ott elutasitották a penzvisszagizetési kérelmet..
Tud valaki ilyenben segiteni hogy hogyan tovább? -
Mtbsrác
senior tag
Kérdésem volna:
- Shipment cancelled, van egy kis csomagomon amire az eladó már vagy 1 hete még a válaszra se méltatott, nemhogy gondolom a csomagra akár rá is nézzen. A csomag papíron normálisan nyomkövethető. [link] Ezt a számot is a feladási idő lejárat vége előtt nyögte be egy fél nappal. Gondolom kamu az egész.Ilyenkor mit kell írni az alinak? Refundot akarok beadni de nemtudom mi a rizsa
Erre nemtaláltam okosítást az összefoglalóban.
-
Flashget
félisten
Ilyen sem fordult elo meg velem
egyik 11.11 rendelesemrol semmi hir nov.15 ota, gondolom hajon hozzak.
10-en jeleznem kellene Ali fele ha nem kapom meg addig ez vilagos.
ezt megelozendo felajanlottam 10 nap hosszabbitast penteken. az elado fule botjat sem mozgatta eddig.pedig ilyen esetben korabban par ora mulva okeztak.
10-ig varok, ha addig nem jon meg a cucc vagy nem akceptalja a kinai megy a dispute. -
Küldtem nekik egy térképet, ahol látszik, hogy mi hol lakunk és Budaörs távolsága (30-35 km) ahol kézbesítették a terméket...
Hogy tudom nekik a kézbesítés körzet eltérést jól megjeleníteni? Küldjek egy másik rendelés trackinget amit megkaptunk?
Igazából 5-ös Budaörs 6-os Dunakeszi....
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Windows 11
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen légkondit a lakásba?
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- A Xiaomi 15S Pro a Qualcommnak és a MediaTeknek szól
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- 127 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest