Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34151) fairi válasza Lucho7 (#34144) üzenetére


fairi
addikt

Azért mert lehet regisztrált levelet kezel, én is kaptam tőlük mindkettő követhető, ajánlott küldemény. Sf expres olyan mint a yanwen logisztikai cég ami posta küldeményeket szállít ide-oda.

(#34152) badbull1 válasza B. Tamas (#34126) üzenetére


badbull1
csendes tag

Felhasználói oldalról laikusként nincs lehetőség deaktiválni a botot.
Javaslatot illetve véleményt írhatsz ezzel kapcsolatban itt.

(#34153) badbull1 válasza walakyb (#34130) üzenetére


badbull1
csendes tag

Majd ugyanazon szisztéma mint egy callcenter gépi elő menüje (csak hiányzik a joker menü :) ) .
Főbb témákból választhatsz majd ha válaszokat párszor diszlájkolod akkor felkínálja a további opciók esetére az élő segítséget.

(#34154) walakyb válasza badbull1 (#34153) üzenetére


walakyb
aktív tag

Na, azt a verziot meg nem probaltam, majd meglesem, koszonom :)

(#34155) Debilon


Debilon
addikt

üdv!

van ez a csomagom: RV196946759CN

11.17. óta a kicserélőben van, és ma kaptam az értesítést Ali üzenetben, hogy automatikusan zárva a rendelés (delivered státusszal) mivel lejárt a 60 napos shipping time.

ma az én postámon keresztül írtam egy info kérő üzenetet, ez elég lehet, vagy holnap menjek be a postára és ott próbáljak beszélni valakivel, mielőtt feleslegesen refundoltatnám

meg még jut eszembe, az ilyen UD283355194NL NL Post számok gondolom ugyanúgy nem követhetőek?

[ Szerkesztve ]

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#34156) petipetya válasza petipetya (#34114) üzenetére


petipetya
nagyúr

A 11/13-án rendelt cuccról 12/08-án láttam az értesítést a Meest oldalán, majd 12/09-én a Sprinter informált az átvételi helyről. A közeli plázában történt az egyik pick pack ponton, ahová amúgy is járok a posta, csomagautomata és Tesco miatt, úgyhogy részemről ez a szállítási mód így teljesen rendben van.

[ Szerkesztve ]

"nincs rá lezsóidő"

(#34157) V/ válasza Debilon (#34155) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké és eddig miért nem hívtad fel őket, mert 5-6 napnál tovább nem szokott ott dekkolni? Reggel 08:00-tól a 06-1-767-8282 és 3-as.
Az írásos megkeresésre 30 nap a válaszolási idő.
A Magyar Posta ilyen számot nem könyvel, de elindult ide.

(#34158) Debilon válasza V/ (#34157) üzenetére


Debilon
addikt

oké, igazad van, hogy miért nem kerestem őket, elfelejtettem, akkor néztem rá utoljára, amikor bekerült a bejegyzés a kicserélőről. utána vártam, és nem is figyeltem a napokat

köszi a telefonszámot, holnap hívom őket

amúgy a holland számra közben én is megtaláltam, hogy mintha elindult volna, yanwen logistics oldalán

[ Szerkesztve ]

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#34159) UzziVp válasza V/ (#34145) üzenetére


UzziVp
tag

UE874368205YP keress rá, végig követhető volt,DPD hozta.

(#34160) V/ válasza UzziVp (#34159) üzenetére


V/
Topikgazda

Jó ember, mi volt a száma annak amit aláírtál a DPD-nél? Fogadjunk hogy nem ez a szám volt az? Lehet itt agyalni, de ez nem egy DPD csomagszám volt így nem is tudom miről beszélsz.
DPD ezt írta:

YANWEN Logistics adatai érdektelenek ha elveszett volna.
És még egy titok, YP rövidítésű postai ország azonosító nem létezik. Az hogy olyan formátumot használnak ami egy postai azonosítóra hasonlít, ez csalás az én fogalmaim, szerint. Miért nem adtak neki egy nem annak látszót? Miért kell erre hasonlítani?

[ Szerkesztve ]

(#34161) Flashget


Flashget
félisten

Megjott PPP pontra a csomag. "Az altalam valasztott PPP-ra csomagom erkezet" ja b+ Bp masik oldalara legvonalban 15km, esti dugoban 1,5 ora...eselyt sem adtak, hogy mashova kerjem
A k. anyjat a kinaianak vagy aki ezt az egeszet kitalalta....es mert azert is, hogy a cimem melyik keruletre szol bssztak figyelembe venni.

Realme GT Master Edition

(#34162) V/ válasza Flashget (#34161) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kínai volt, hanem lengyel aki oda küldte. Csak a pontosság kedvéért, a magyar azt állítja hogy ő már így kapta, a kínai meg azt sem tudja hogy miként ér ide.
Lehet hogy szerencsém volt vagy tudatos, de sosem AliExpress Standard Shipping amivel nekem jön a küldemény. Nem választható mert vagy nincs, vagy nem választom.

[ Szerkesztve ]

(#34163) Flashget válasza V/ (#34162) üzenetére


Flashget
félisten

Jo eddig nem volt ilyen csomagom. 11.11-i 8db csomagbol ez az 1 jott igy viszont ez a legertekesebb is. 2-3 dollaros kacatert el se mennek tobbe kerulne az utikoltseg.
Most mar en is ugy rendelek, hogy meg 1x ne legyen PPP pontra erkezo csomag...epp hogy odaerek zaras elott melo utan.
Nagy szivas ez nekem igy.

Realme GT Master Edition

(#34164) INGJOKE válasza Flashget (#34161) üzenetére


INGJOKE
veterán

Vidékiként én is jártam már így. Oktatás a nagyfaluba, szerda szünet. Mondom de szuper akkor rendelek valamit és átveszem a cégnél. Nézem de jó csak 8.km. Délelőtt be a kocsiba elugrok érte. 1,5 óta. Ennyi idő alatt futva megfordultam volna. :D :D :D

Ha nekem ppp-re jön Tapolcán gyalog odaérek bárhova 10 perc alatt

Remélem a lengyel a legközelebbi ppp pontra küldi a rendelési címtől. :)

[ Szerkesztve ]

(#34165) UzziVp válasza V/ (#34160) üzenetére


UzziVp
tag

Jó ember, na akkor láss csodát [link] itt keress....
Ha beírod azt a csomagszámot amit adtam itt fogsz látni egy másik számot amit akkor kapott mikor az EU-ba ért...
És akkor lehet itt titkokról fecserészni, de ha vmit nem tudsz, akkor nem.
És 05162013296163 csomagszámot ha beírod a DPD-be akkor látni fogod folytatólagosan....
Minden tiszteletem a tiéd, nagyon sokat segítessz itt, de ez bizony végig követhető volt és aláírós.

(#34166) V/ válasza Flashget (#34163) üzenetére


V/
Topikgazda

Félreértesz, ez szerintem is egy nagy átverés és akinek szőrén-szálán eltűnt két pont közt a pakkja az keményen érzékelte ezt. A problémák hiába jelezve, semmit nem reagálnak rá az érintettek. Még mindig az AliExpress velünk kötött szerződési feltételeinek megsértésének tartom.

(#34167) V/ válasza UzziVp (#34165) üzenetére


V/
Topikgazda

Látom nem világos, oké. Azzal a számmal amivel neked lett kézbesítve 051....nem tudtad végig követni, ezt írtad te is most.
Te nem az eredetileg kapott UE kezdetűt írtad alá, az nem volt a futárjegyzéken rajta, a 051-et írtad alá.
A titok másik része meg az hogy a csomagazonosítójuk sok embert becsap. És ez nem postai azonosító, posta vonalán követhetetlen, mert U-val kezdődik és az ország azonosító nem létezik.
Téged még nem károsított meg ez a cég a kamu bejegyzési adataival, engem már több alkalommal.
Túl van tárgyalva.

[ Szerkesztve ]

(#34168) badbull1 válasza V/ (#34160) üzenetére


badbull1
csendes tag

Ez nem csalás még ettől. Nem kizárólagos hatáskör a postai szabványoknak megfelelő csomagszámok (illetve ez annak sem felel meg valóban) használata. Számos csomagszállító tevékenykedik szabálysértés nélkül az univerzális postaszabályokon kívül.
Sőt alapesetben például a posta unóban sem jelenti a regisztrált jelző a kézbesítési igazolás meglétét. Illetve mind a nyomon követhetőnek mind a regisztráltnak számos módozata van valamint kölcsönös megállapodás alapján számos + szolgáltatást adhatnak egyes alapszolgáltatások mellé melyek nem univerzálisak (külön fogalomként él a regisztrált, a nyomon követhető s az igazolt kézbesítés is).
Attól hogy valaki a posta unió keretein kívül tevékenykedik még akár bizonyos pontokban szigorúbb eljárást is követhet mint maga az unió.

(#34169) V/ válasza badbull1 (#34168) üzenetére


V/
Topikgazda

Világos, addig nem csalás amíg nem kezdi ez alapján a Postán keresgélni a csomagját valaki, az hogy mi tudjuk hogy ez egy Yanwen azonosító és máshol keresgéljünk az egy dolog, mások meg nem tudják és szidják a Magyar Postát. És nem azzal a számmal kézbesítik.

(#34170) UzziVp válasza V/ (#34167) üzenetére


UzziVp
tag

Kezdhetjük a látom nem világos és hasonló dolgokat...
Igen, nekem is van rengeteg ilyen csomi számom ami KAMU.
De ez nem volt az, nem tudom ez milyen szállítási mód volt, de a DPD vette át, ami regisztrált volt. Igen nem az U kezdetűt írtam alá, kit érdekel? Regisztrált volt, nyomkövethető volt?....
Az hogy a yanwen eddig csak kamus csomikat küldött változhat, ez van, haladnak a korral.
Az U-s szám pedig végig mutatta a DPD-s lényegi adatokat is.
És ezt ne keresd a posta rendszerében, soha nem lesz ott.
Mint kb a meestes story, RO417986739EE, magyar posta majdnem semmit se lát, és a sprinter hozta házhoz...
Szóval van UE szám ami követhető csak átcsomagolja Jóska vhol....

(#34171) badbull1 válasza V/ (#34169) üzenetére


badbull1
csendes tag

Sajnos a postai szabványok alakításában az elsődleges szempont a hivatalok közötti működés hangolása s másodlagosan építkeznek ezekre az ügyfél irányú szolgáltatásokkal.
Az aliexpress meg tudomásom szerint nem biztosít olyanról hogy közlik előre hogy mely csomagszállító társasággal fogják küldeni a csomagot (van ahol közlik de pl. nem minden szállítási formánál jelenik meg az MP a HU célország mellett ... nem véletlen).
Azt ahogy ők jelzik a szállítási módot felénk mint nyomon követhető s mégsem végig az, abban már teljesen egyetértek de erre vonatkozó garanciát részükről sem találtam még.

(#34172) badbull1 válasza UzziVp (#34170) üzenetére


badbull1
csendes tag

Bocs de szerintem te is félreértesz pár dolgot. Miből gondolod pl. egy csomagszámról számról hogy egyértelműen kamu? Attól hogy nem nyomon követhető, nem regisztrált nem találsz róla semmit sehol, stb. attól az még vígan lehet egy valós funkcionalitással bíró csomagszám. Már említett itt hogy ezek nem teljesen egységes fogalmak s a postán belül is ezeket 2 oldalú megállapodással finomítják s egy csomó meghatározás még ott sem univerzális s akkor még csak a postákról beszéltünk s a többi csomagszállítóról nem.

(#34173) V/ válasza UzziVp (#34170) üzenetére


V/
Topikgazda

A logikám a következő.
A hely-> Józsi elindul -> B hely, pihen és Józsi tovább indul-> C hely, Józsi megérkezik. Egy útlevél volt használva.
A hely-> Béla elindul -> B hely, pihen és fej csere Manci elindul-> C hely, Manci megérkezik. Két útlevél volt használva és Béla elveszett.

Az első követhető végig, a második megszakítással és más néven követhető végig. Ez szerintem két különböző fogalom.
Neked is igazad van hogy követhető volt, csak egy kicsit másképp.
De nem az írtad hogy amikor az EU-ba ért akkor kapta meg a DPD számot? Pontosabban a november 13-án elindult U-s november 26-án kapott DPD számot. A Yanwen szerint.
Viszont akkor az ő oldalukat is beteszem az Összefoglalóba és így akkor mást sem fog meglepetés érni hogy a DPD kopogtat.
Ez akkor 5. Ajánlott nyomkövetési oldalak így pontosítva van.

[ Szerkesztve ]

(#34174) UzziVp válasza badbull1 (#34172) üzenetére


UzziVp
tag

Kínán belül tudod követni, de sajnos utána nem, így értem a kamut, legyen félkamu :DD

V/
De, Hollandiában lett DPD-s.
A 2 csomi szám ugyan akkor kapta meg az új bejegyzést, hogy átvette/adta a DPD-nek.
Mégegyszer mondom, nem tudom hogy milyen szállítási mód ez, nekem is új volt.Hab a tortán hogy 85USD volt az értéke és vámnak köze nem volt hozzá :F
Sajnos mixelik a szállítást és a meestes az eddigi leggázabb.

[ Szerkesztve ]

(#34175) badbull1 válasza badbull1 (#34077) üzenetére


badbull1
csendes tag

na még gyorsan ...
most fejeztem be az ali vevőszolgálat email megkeresésére adott kifejtő válaszom (meestes átcímkézés s spriteres "bakik")
csak igazat mondott a chatsupportos hogy megpróbálja magasabb szintre tolni a témát
persze újabb email címről jött már ez is s ezt is a spam mappában találtam
péntek délután kerestek s 2 munkanap válaszidőt adtak :P remélem nem a 7 munkanapos kínai hetet veszik alapul s belefértem
kifejtettem a részleteket s reményemet fejeztem ki nekik hogy megtalálják a mindenki számára elfogadható vagy pozitív megoldást :DD
a remény hal meg utoljára ... ;]

(#34176) V/ válasza UzziVp (#34174) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha AliExpress és 85USD volt az értéke akkor tudod milyen szállítás volt, ez 2*-en is hiba van benne mert valami elmaradt. Ha egy EU-ba szállító logisztikai cég nem tart be EU-s jogszabályokat, én bizony kitiltanám egy hatalmas bírság mellett és az adott országnak megmagyaráznám hogy az ő részükről nagyon barátságtalan az ilyen dolog, de ez a cég az oka.

(#34177) V/ válasza badbull1 (#34175) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi sem fog történni, felesleges reménykedned. Mi vásárlók tehetünk legtöbbet érte, nem választjuk az AliExpress Standard szállítást és megoldva.

(#34178) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Kérdés:

RP787748907CN

Ez a csomag megérkezett az országba, vagy csak azért írja, mert az eltelt idő alapján meg kellene érkeznie? :)

(#34179) Ance válasza INGJOKE (#34178) üzenetére


Ance
őstag

December 10-én megérkezett.

(#34180) V/ válasza INGJOKE (#34178) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol nézed hogy nem egyértelmű hogy mi van vele? De ennél a Magyar Posta még nem vette át konténert, addig teljesen mindegy hogy egy másik nyomkövetőben azt látod hogy megérkezett. Akkor lesz hivatalos ha az egységképzőt érkeztetik.

(#34181) MR ME


MR ME
aktív tag

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ha jól láttam akkor kapok kupont ha meghívok vkit, meg is hívtam, hogy jutok a kuponhoz?

Előre is köszi

(#34182) t72killer


t72killer
titán
LOGOUT blog

Állítólag egy hónapja feladta a cuccot az eladó, azóta ezt látom:

"Tracking information is temporarily unavailable. You could track your order here", a here-en egy link a saját (német) postánkra, ami nem ad használható infót, 17track-en megnézve annyit mond, hogy china postnak kéne lennie, de a csomag "unknown".

Mikor kezdhetek legkorábban prüntyögni, hogy kamu az egész? Más, kisebb rendeléseim már rég megjöttek.

Egyébként ki vagyok bukva a platformra, november 1jén rendeltem a fotóstáskát, mondván a karácsonyi utazásra megjön - de látom ebből lehet egyenesen 50$ bukó lesz.

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#34183) pulutodurumo válasza t72killer (#34182) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Mámost. Legrosszabb esetben egy hét alatt feléled a szám, de jellemzően pár nap elég neki.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#34184) izisz


izisz
senior tag

nov 30.-án néhány rendelésemet az ali automata cancelled-re (Closed) rakta (pénzt persze befoglalták...).
ok, na mondom újrarendelem. Már kevesebb csomagot, de újrarendeltem utána kicsivel. Ezeket is automata cancellezték (persze ezek árát is befoglalták...)
ok, na újrarendeltem 1 csomagot, ezúttal már bármifelé kupon nélkül - ezt engedték, nem lett autocancel. Remek, megrendeltem a maradék pakkokat is így, kupon nékül.
Namost, az autocancellezett orderek Finance fülén megjelent egy refund idősáv - Waiting refund -> Refund processing -> Refund lépések.
A mai napig nem moccant a Refund processing állapotból Refund-ba, ma igen, de csak kb 6 csomag. Van 3 "Refund processing"-ben (jelzem mindet 30.-án autocancellezte az Ali)

Kérdés: Hogyan lehet hús-vér emberrel csetelni/emailezni Ali support oldalról, hogy megtárgyaljam vele, mi a tökért húzzák az időt, hogy státuszt váltson "refund"-ba, ami eddig nem tette?

Ez a mocskos kis sárga "autobot" az egyetlen, amit látok/találtam, azzal meg nem megyek semmire, csak a FAQ tartalmat mantrázza automatán,hiába választok ki Order numbert... Miután választ adott, még dislikeoltam is, kemény 60 karaktert engedett bevinni szöveges "magyarázatnak", gondoltam, arra hátha megkeresnek emailben. Hát nem úgy vagyon az ;]
Félreértés ne essék, tudom (remélem), hogy valahogy majd visszacsorog a pénzecske, csak jó volna valami biodroiddal is csevegni a státuszról. 3-20 napot ír, hogy visszaér a pénz, DE csak miután Refund státuszba kerül. Így is 10 napot vártam, mire státuszt váltott némelyik Order. Bosszantó, mert a Cancel-t sem én kértem, akkor éjjel azt hittem, ilyen esetben majdnem instant visszajő a pénz. De nem :W
Íme kép, csak referenciának, hogy miről makogok

(#34185) t72killer


t72killer
titán
LOGOUT blog

Ez most engem hülyének néz, vagy csak nem látok valamiféle ember által írt üzenetet a csúcsszuper csetfelületen?

Bármit írok neki, nulla szöveg csak ez a link. Ebből dispute lesz...

A másikból is, rendeltem egy polárszűrőt, úgy mossa a képet, mintha szódásüveg alján keresztül fotóznék, ultragáz minőség.

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#34186) maroni


maroni
aktív tag

Sziasztok ez mi akar jelenteni!
Payment FailedWe had to close this order due to account security concerns. Error Code: CSC_7200052SuggestionPlease place an order again later, or remove the coupon and try again.Try againBack to Homepage
Reminder:We had to close this order due to account security concerns. Please place an order again later, or remove the coupon and try again.
De a pénzt azt lefoglalta vagy levonta!

[ Szerkesztve ]

(#34187) badbull1 válasza izisz (#34184) üzenetére


badbull1
csendes tag

Parancsolj egy birodalmi biodroid :) Nyakamat rá hogy tudja a választ :DD
Írhatnám illetve jó pár órával ezelőtt írtam is hogy hogyan lehet előcsalogatni őket :DDD de fogad el hogy ez nem csak ott megy így (ennyi átfutási idővel) s ráadásul fő szezon van ott is. S olyanokat szeretnél kérdezni olyantól aki csak azt tudná elmondani neked biomódban ami eleve le van írva :)

(#34188) #94529552 válasza maroni (#34186) üzenetére


#94529552
törölt tag

Nézd meg amit izisz írt az előbb, kellene lenni valami Refund processing-nek nálad is.

(#34189) V/ válasza izisz (#34184) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a gondod, mert az hogy az képernyő rész nem frissül nem jelent semmit. A cancelt követően maximum 5 banki munkanapon belül a pénz a bankszámládon. Gondolom ha megkapod akkor teljesen mindegy ha az a kép ugyanazt mutatja. Ez évek óta létező probléma. Felesleges írogatni a Chat robotnak, jön az a pénz magától is vissza.
Azért átlagosan 2-3 nap után ott a bankszámlán, azt érdemes figyelni, erről nem küldenek a bankok sms-t mert ez vásárlás sztornó és az nincs benne az értesítőben a legtöbb banknál

[ Szerkesztve ]

(#34190) #94529552


#94529552
törölt tag

Tegnap megnyitottam a Dispute-ot, arra a tételre, amikor mást küldtek a rendelt termék helyett(itt írtam róla)
Most írta ezt: "so sorry for the wrong, can you please kindly close the dispute first? Dispute is not good for our store. We send you the correct product tomorrow, okay?"

Vajon miért nem tudta ezt már kinyögni 3 nap alatt, csak a Dispute indítása után :N .
Szerintetek töröljem?

(#34191) V/ válasza maroni (#34186) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt a fizetés után írja ki, ezért van az hogy a bankod zárolja a pénzt a kártyahasználat miatt, nem von le senki semmit. Ha sikeres lesz a vásárlás akkor pár nap múlva a bankod el is utalja a pénzt a kereskedőnek, ha sikertelen, akkor a vásárlás sztornó és a bankod amikor ezt az értesítést megkapta feloldja a zárolást, visszakönyveli a pénzt.
A bankod gondolom tájékoztatott arról hogy ha egy kártyás fizetést elindítasz az nem vonható vissza és a pénz a vásárlás sikeressége függvényében mozog valamilyen irányba. Persze néhány ezt kihagyja kártyahasználati leírásból.

[ Szerkesztve ]

(#34192) V/ válasza #94529552 (#34190) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne töröld. Ha volt még szállítási védelmi időből legalább 30 nap akkor csak cancel, mert akkor később tudsz új dispute-t nyitni, ha zárod akkor meg nem. Így lesz védelmed addig amíg meg nem jön.

[ Szerkesztve ]

(#34193) #94529552 válasza V/ (#34192) üzenetére


#94529552
törölt tag

Köszi. Az már nem látszik, de egy ugyanakkor és szintén tőle rendelt terméknél még van 31 nap.
Viszont csak egy Cancel Dispute lehetőség van, az meg akkor törli az egészet, nem? Az eladó a chat-en írt, nem a dispute részen. Ha oda nem ír, akkor meg automatikus refund van, asszem 4 nap után.

[ Szerkesztve ]

(#34194) V/ válasza #94529552 (#34193) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért nem látszik mert nyitottál dispute-t. HA cancel lesz akkor megy tovább a védelmi idő. A törlés és a cancel két különböző.
Az automatikus refund ha nem reagál az eladó, nincs elfogadás vagy elutasítási lehetőség akkor csak ha eléred az AliExpress közbelépésére írt dátumot, akkor van.
Akkor ennél is lehet annyi nap, de rögtön tudsz kérni védelmi idő hosszabbítást és akkor küldheti újból.

[ Szerkesztve ]

(#34195) #94529552 válasza V/ (#34194) üzenetére


#94529552
törölt tag

OK, rendben. Akkor az se gond, hogy nem lesz rendelésem, vagy valami ,ami látszana valahol, hogy elindult a dolog, vagy elég, hogy a chat-ban leírta, hogy újraküldi?

(#34196) V/ válasza #94529552 (#34195) üzenetére


V/
Topikgazda

Lényegében volt egy kis fennakadás, de folyamatos a szállítás. :)

(#34197) maroni válasza V/ (#34191) üzenetére


maroni
aktív tag

Köszönöm, csináltam másik accot és megvettem amit szerettem volna!
Érdekességképpen pick-pack pontos buli! Az én rendelésemet paksi névre címkézték az övét meg ide Óbarokra! Most cserélgethetünk!

(#34198) Fail3D!


Fail3D!
addikt

A googles forditos angolomat nem tulragozva... Ha jol ertem az aliexpress a torott helyeben az alltalam vidszkeet penz helyett ujabb postat javasol? Hogyan tudok hozza irni elfogadni az eredetit kerni vagy akar mas javaslatot meghallgatni? Mert ahogy a folyamatot latom csak bizonyitek feltoltest es az eredeti uzenetem szerkesztesenek modositasat tudom midositani, mas lehetoseget nem latok.

[ Szerkesztve ]

(#34199) fairi válasza Fail3D! (#34198) üzenetére


fairi
addikt

Pont a lényeg hiányzik, mi volt az Aliexpress javaslata, én csak a tiedet látom.

(#34200) Fail3D! válasza fairi (#34199) üzenetére


Fail3D!
addikt

Hmm.. Az also ketto az nem az ali javaslata a kepen? 09 es 10. Azt akarom kerdezni hogy pont az ali 2 bejegyzese az szerintetek mit jelent... Amit nem latsz az az eredeti osszeg vissza kerese, jelen esetben kb 33 usd...illetve probaltam leirnj nekik, hogy 2 csomagfeladas tortent es abbol csak 2 jott meg eddig.. Szoval felre nyomtam, hogy minden itt van.

Itt a fenti reszlet:

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.