Azt sajnos nem tudom megtenni. Egyébként nem kellett volna kiolvadnia 80 km. után? Elég közel van a motorhoz
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
(#39201) Aethelstone válasza Pist@bácsi (#39200) üzenetére
Azt sajnos nem tudom megtenni. Egyébként nem kellett volna kiolvadnia 80 km. után? Elég közel van a motorhoz
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
(#39202) Pist@bácsi válasza Aethelstone (#39201) üzenetére
Konkrétan nem ismerem az SX4 -et, de az ablakmosó motor általában alul van, lehet, hogy ráfagyott a hó amit felvert a kocsi, akkor nem olvad ki.
De egyáltalán nem biztos, hogy ez a baja. Csak ez a legegyszerűbb kiindulás a hibakereséshez. Ha kizártad, hogy belefagyott, akkor lehet indulni tovább.
(#39203) Aethelstone válasza Pist@bácsi (#39202) üzenetére
Köszi a tippeket mindenesetre
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
(#39204) Aethelstone válasza Pist@bácsi (#39202) üzenetére
Szia, fagyva volt. Szerintem maradt egy kicsi a rendszerben a nyáriból, de kitolta magát. Köszi a segítséget
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
(#39205) Pist@bácsi válasza Aethelstone (#39204) üzenetére
Azért ha marad a hideg tölts rá valami minőségibbet.
33 év sofőrködés alatt velem is megesett, hogy amit a cég adott jóárasított ablakmosó már -10 körül befagyott pedig hígítás nélkül használtuk.
(#39206) Aethelstone válasza Pist@bácsi (#39205) üzenetére
Shellnél vettem, eddig sosem fagyott meg
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
(#39207) BigBlackDog válasza Aethelstone (#39206) üzenetére
Szerintem csak annyi van, hogy maradt még a vezetékben/szivattyúban a nyáriból. Én cserénél leszívtam először a nyárit a tartályból, feltöltöttem télivel, majd a lapátokat felemeltem és addig nyomtam a spricnit, amíg téli folyadék nem jött (mondjuk ezzel csak óvatosan bánnék, hátsó spriccni esetén nem azonnal fog a folyadék hátrajutni, a szivattyút sem erőltetném túl).
[ Szerkesztve ]
Van valakinek panoramatetos vitaraja, s-crossa? Ha igen, hajlamos a beazasra?
(#39209) Aethelstone válasza BigBlackDog (#39207) üzenetére
Legközelebb okosabb leszek
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
Fater kicsit panaszkodott hogy kicsit gyenge a Vitara tompítitt fénye (GL+).
Ez projektoros H11 ha jól tudom. Érdemes cserélni emelt fényűre?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Mindenkeppen erdemes emelt fenyure cserelni attol nem lesz rosszabb, az biztos. Mondjuk nagy csodat nem fog csinalni, de kevesbe lesz gyengus.
Előbb állíttasd be jó helyen, mert sajna eléggé lefele hord. Lehet a gyári túl lent van és picit feljebb kell tenni.
Megtörtént, nem lett sokkal jobb.
Rendeltem neki egy NB Lasert a fa alá, majd megírom milyen lett.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#39214) Kicsirics77 válasza Motion_Blur (#39213) üzenetére
erre kiváncsi leszek én is,egy ideje gondolkodom,hogy cserélni kellene a tompítottat is meg a távolságit is.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
Én kb. fél éve erre cseréltem a gyáriakat szintén Vitarában. Mint ne mondjak nem aléltam el a teljesítményétől. Nyáron szakadó esőben vezettem cca. 6-700 km-t éjszaka autópályán és semmivel sem volt jobb mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Night breaker laser-t kell kipróbálni.
CSak sajnos azt fél-1 évente cserélni kell
Mondanam, hogy egy fasza led szett kell bele, de az nem road legal. Pedig tuti meg lehetne oldani vakitasmentesre, dehat a szabaly az szabaly.
Sajnos a projektoros halogen fenyszorok nagyobb resze gyengebben vilagit, mint a sima parabolatukrosok.
Hm, én meg elégedett vagyok a fényével, sőt. Mondjuk tényleg eltérőek is lehetnek a beállítások vagy a benne lévő gyári izzó, mert amikor új autót veszek akkor mindig várom, hogy este milyen fénye lesz, cserélni kell-e vagy sem, vettem Tungsram izzókat tartaléknak vagy épp azonnali csere miatt de nem kellett cserélni, mert jók. Szóval nekem jónak és elegendőnek tűnik a fénye. A NB-t meg sűrűn kell cserélni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Üdv!
Januárban megy a swiftem olajcserére. Szerintetek lehet kérni tesztautót egy körre? Nem vagyok potenciális vevő, de kipróbálnék egy 1.4 turbó vitarát vagy scrosst Vagy szalonja válogatja, hogy adnak e tesztautót?
Üdv!
Én ezt simán bevallanám egy ott lévő kereskedőnek a helyedben(most nem vagy potenciális vevő, de éppen ráérsz és érdekel). Én a kereskedő helyébe adnék tesztautót egy körre, ha nincs éppen ott konkrétabb vevő. És ebben nincs semmi sumákolás.
Előtte kérdezd meg, hogy van-e lehetőség tesztvezetésre, mert van olyan kereskedés ahol időpontot kell kérni, hátha könnyebben össze tudod hozni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Pedig tuti nem lehet megoldani.
Hülyeségeket ne terjessz.
A Hungárián jött mögöttem egy hülyegyerek gombóc Swifttel, ótvaros ledekkel, mindent világított...
Úgy pofán vágnám az ilyeneket, hogy többet nem vezetnének.
Meglátjuk, annyira nem sürgős nekem, de rá fogok kérdezni Amúgy Január 29.-re kaptam időpontot olajcserére, rendesen el vannak havazva... :/ Barta Fehérvár. Addigra kb 2 ezerrel több lesz benne, nem tudom mennyi a tűrés.
Projektoros fenyszoroba rakva mas. Egyebkent megoldhato, oroszoknal van egy csavo rakja fel jutubra a videokat led tesztekrol, van kozte jo, aminek a hasznalata csak jogszabalyi akadaly miatt nem megoldott.
Ezt a hangnemet meg ne eroltesd legy szives.
Nem generálnék vitát, de kipróbáltam egy pár ledet mostanság és közel sem lettem meggyőzve.
Az s-crossba szerettem volna ledet tenni, persze a józan határokon belül, így csak a hátsó rendszámtábla világítás (w5w), a kiegészítő féklámpa (w5w), a tolatólámpa (w16w), és kíváncsiságból az irányjelző (py21w) lett cserélve, de az csak tényleg próba lett volna, oda azért nem mernék nem engedélyes fényforrást tenni..
Mindenhova Osram ledriving premium-ot vettem, még csak nem is a standard verziót. Egyszerűen szörnyű volt a vetítési kép, látszott, hogy nincs a led pontosan fókuszban, mivel nem a foncsor szórta a fényt hanem a led izzó közepe volt fényes. Pedig nem kevés munka árán kivettem még a pótféklámpát is, de csalódás volt a látvány, így ment vissza a hagyományos izzó. A beltérben viszont meghagytam a ledeket, ott a 4000K-es lednek szebb fénye van mint az izzószálnak, de persze ott sem tökéletes, nem szépen teríti a tükör a fényt.
Kint meg a rendszámtábla világításban és a tolatólámpában maradt led, előbbi szintén 4000K-es izzóval, utóbbi sajnos 6000-el, w16w prémiumot csak hidegfehérben gyárt az Osram. Ott is csak látványra lett erősebb a fény, szemből nézve megvakulsz, fényből az útra nem jut több, mint a hagyományosnál.
Még mielőtt ezeket leteszteltem, terveztem, hogy teszek a ködlámpába Osram ledet, de most már áldom az eszem, hogy nem vettem meg, pláne mert nem olcsó. Majd veszek bele emelt fényerejűt, ott úgysem számít az élettartam.
Szóval, bármennyire is komoly gyártó az Osram, nem tudta tökéletesen megoldani a vetítési képet. El kell fogadni, hogy az izzószálas a lámpákat nem erre tervezték, nem pontszerű fényforrásra, így soha nem lesz megfelelő akármennyire is úgy gondoljuk. Faszán fognak vakítani mert rengeteg lesz a szórt, nem irányított fény.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Rendszámtábla világítást LED-esíteni mennyire macera?
Helyzetjelzőbe szabályosan lehet LED-et tenni?
Run&Ride
Sehova nem tehetsz, legálisan led világítás közúti használatra csak beltérbe engedélyezett.
Egyébként a rendszámtábla világítás nem macera, műanyag védőkupakot elfordítod, kipiszkálod a helyéről, izzó kihúz, új betesz, aztán minden vissza.
Ha nem szeretnél gagyi, homasitás tuningot, ne rakj magas színőmérsékletű izzót bele. 6000 Kelvinnek már enyhén kékes a színe, az 5000K lenne az igazi, de a 4000K is szép naturális színt ad, kevés sárgával. Meg persze nem annyira feltűnő - nem fog csesztetni a yard ha megállít - mint a sok kínai 6-8000 Kelvines izzók amik szinte kéken világitanak.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Én a rendszámtáblánál és a helyzetjelzőbe cseréltem ki az izzókat hideg fényűre. Kicsi a különbség, de azért látható. Led égőket csak a beltérbe raktam.
Ilyenre cseréltem: [link]
Lőttem róla képet mikor kicseréltem, a rendszámtábla ilyen lett: kép link
Balra még az eredeti, jobb oldalon az új, hideg fényű.
[ Szerkesztve ]
Időpontot kell kérni, az szinte biztos. Amúgy meg nem kell mondani semmit azon kívül, hogy szeretnéd kipróbálni. Azért vannak.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Vitaraban is olyan egyszerű izzót cserélni mint a gombóc Swiftben?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Sziasztok!
Suzuki swift II-nél kezd csúszni a kuplung (100ezer kilómétert futott). Kb mennyibe kerül a javíttatása? Ki kell szedni hozzá a motort? Hová érdemes vinni, szakszervízbe, vagy maszekhoz?
A váltót szokták kivenni,nem a motort.Az ár nagyban a kuplung márkájától.Nekem Szentendrén cserélték a Rózsa u ban,az ominózus váltó csapággyal.1 év garival.
[ Szerkesztve ]
Köszi a választ, kb mire számíthatok árban?
Nekem csak munkadíjra mondtak 70e-et.
Ignis ugyan, de szerintem ugyanaz a tétel.
Köszi, az nemkevés! És a kuplungtárcsa, meg a csapágy?
Nem tudom,nekem két éve 80 K volt,tokkal,vonóval.
Köszi, ez már egy konkrét támpont.
Nő tulajdonos, vagy araszolás dugóban?
Sziasztok!
Autóváltás miatt eladósorba került kedvenc Ignisünk.
1.3GC, null extra.
2005.05.havi gyártás
98000 lekérdezhető km
Vadonatúj nyári gumik, vadonatúj akkumulátor.
Jár még hozzá téli gumigarnitúra felnin (a gumik csereérettek), és benne hagyok egy JVC mp3-as CD-s fejegységet is.
Irányár 850.000 HUF
Megosztani ér, mailcímem publikus.
--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...
Szia!
Érdeklődnék, hogy mi lett végül a hiba megoldása?
Mintha az én helyzetemet írtad volna le szóról szóra, már a harmadik szerelő tárja szét a kezét.
Gyújtás kábel , trafó, gyertyák, vezérműtengely jeladó cserélve, benzin nyomást mértek és szerintük jó , de a kocsi továbbra is rángat, mostmar 9 liter a fogyasztásom. 5 éve nálam van , rendszeresen szervizelt.
Köszi a választ!
Egy elég régi esetet találtál, de át tudod olvasni a teljes sztorit:
[link]
"... and I hope you have a great day!"
Regi, 94es swift -be millyen tipusu izzo valo? H4?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Igen. Nekem a 2002-ben is H4 van.
Osram night breaker laser van nekem. Nekem megéri az árát még úgy is hogy 1,5 év után cserés.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
ez tényleg lézer?
Nekem is 1998 suzim van és 4 km meg tétele után már üzen mellett a kocsim
Gondolom, ez "üzemmeleg" akart lenni, csak megviccelt az autocorrect.
Amúgy már a classic magyar swifteken is marketing vízhőmérő van. Ami elindulás után nagyon gyorsan üzemi hőmérsékletet jelez. De persze ennek köze nincs a valósághoz.
Az viszont tény, hogy a fűtés (legalábbis az Ignis fedélzetén) tényleg értékelhető gyorsasággal teszi a dolgát. Hamar jön a meleg levegő, amit meg tudok becsülni.
Injektora tippelek. Sok embernél hallottam ezeket a tüneteket. Viszont csak is kizárólag gyárira érdemes cserélni. Mert a bármilyen utángyártott után a fogyasztás magasabb lesz. Viszont a gyári ára húzós. Annyiért már majd nem kapsz 2 komplett motort
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
Olyan mint a sima halogén csak erősebb a fénye és messzebbre visz. Esős időben fekete aszfalton is többet látni vele. Én sima halogénnel semmit nem láttam olyankor.
Sorry a duplá ért késő vettem észre és már nem engedte szerkeszteni az előzőt
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro