Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#39601) Zoleee83 válasza domojko (#39599) üzenetére


Zoleee83
addikt

Nagyon köszi az infót! :R

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#39602) Bestspiler7


Bestspiler7
tag

Hello,
egy új Vitara vételen gondolkodok, az lenne a kérdésem valyon meddig marad ez a kedvezményes ár?
(Megkérdem hátha volt már ilyen régebben is)

(#39603) BigBlackDog válasza Bestspiler7 (#39602) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Mennyire kedvezményes? Itt, a "Kedvezményes ár" oszlopban található árakra gondolsz? Mert az kb. mindig él a Suzukinál (elméletileg bizonyos feltételekkel, gyakorlatilag szerintem feltétel nélkül).

[ Szerkesztve ]

(#39604) Bestspiler7 válasza BigBlackDog (#39603) üzenetére


Bestspiler7
tag

igen arra gondoltam, köszi a választ.

Másik kérdés: még nem döntöttem el hogy a régibb fajtát vegyem-e (az 1.6 benzines miatt) vagy peddig az újat 1.4 turbóval. Szerintettek?

(#39605) BigBlackDog válasza Bestspiler7 (#39604) üzenetére


BigBlackDog
veterán

1.6 újonnan már szerintem sehol sincs. 2018 április-május óta nem gyártják tudomásom szerint. A turbósoknál meg van 10 év gari a motor-váltó-turbó trióra, de egyébként sem izgulnék, hogy megmakkanna valamelyik.

(Ha 1.6 maradt is valahol, akkor szörnyen elszállt áron láttam eddig csak. Tavaly tavasszal a GL+ 1.6 Vitarát 4-4.1M Huf körül adták volna (+ metál + forgalombahelyezés)).

(#39606) Bestspiler7 válasza BigBlackDog (#39605) üzenetére


Bestspiler7
tag

hát igen, 1.6-ost minden kép használtan vennék, 3.8 M körül láttam már

(#39607) yaneez válasza Bestspiler7 (#39604) üzenetére


yaneez
csendes tag

Ha már új autó, akkor egyértelműen 1.4T. Nagyon jó és agyonüthetetlen az 1.6-os motor, de a turbós egy teljesen más világ, pozitív értelemben.
Szeretni fogod és az életben nem akarsz többé visszaülni szívó benzinesbe. (tapasztalat) ;)

(#39608) tboy93 válasza pető bá' (#39595) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nekem a civicben volt p0420, tankolhattam én akármit, teljesen random jött elő és tűnt el.

(#39609) HKorn


HKorn
addikt

Vitarához szeretnék helyzetjelző izzót, ami legjobban hasonlít színhőmérsékletben a LED-es menetfényhez. Szerintetek melyik lehet ezek közül a legjobb?

Emelt színhőmérsékletű, vagy xenon hatású, vagy az off-road LED (ezt ugye nem is szabad hivatalosan beletenni)?

Run&Ride

(#39610) dethroner


dethroner
veterán

Azt olvastam hogy az új swiftben is már vannak sávelhagyásra, ráfutásra figyelmeztető hangok meg egyéb ilyen baromságok és hogy idegesítően hangosak. Ezeket ki lehet kapcsolni?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#39611) Drughi


Drughi
addikt

Szereltetett már be valaki utólag nappali menetfényt ( DRL-T)?

Hogy lehet ezt 'működtetni'?
Tehát a helyzetjelző helyett megy? Ha felkapcsolom a távolságit, akkor világít?

Ignisbe raknám

(#39612) M_AND_Ms válasza Drughi (#39611) üzenetére


M_AND_Ms
addikt

Dlr-t csak úgy szerelhetsz be, hogy az a tompított bekapcsolásakor lekapcsol, vagy csökkenti a fényerejét...és még van egy sor szabályozás

Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

(#39613) dethroner válasza Drughi (#39611) üzenetére


dethroner
veterán

Én nagyon olcsón csináltam, igaz, nem suzukiba. Helyi vásárban vettem a cigányoktól 1500-ért egy pár lámpát, elektronikai boltban vettem egy megszakító relét kb 600-ért, pár méter vezeték volt itthon. Keresni kell egy állandóan áram alatt lévő vezetéket a kocsi orrában, ez megy a relé egyik áramkörére, vagyis ha gyújtást adsz, ezen keresztül folyamatosan világít a menetfény. És kell egy vezetéket kötni a helyzetjelzőre, ami a relé másik körére megy, ezután ha felkapcsolod a fényszórót, kikapcsol a menetfény. Volt műszakin is már így, mindent rendben találtak.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#39614) Ļantos


Ļantos
aktív tag

Jónapot.

Először itt kérdezném, van valakinek bontott klímakompresszora 2007-es 1.3-as Swifthez? Sikerült vennem hugomnak egyet, annyi hibával, hogy a kompresszor le van kötve. Esetleg szokás ezt felújítani, vagy inkább a csere legyen? Maga a jármű jó állapotú, 120.000km van benne, sérülésmentes, egy 60 éves hölgytől vásároltam.

(#39615) tboy93 válasza Ļantos (#39614) üzenetére


tboy93
nagyúr

En elvinnem eloszor szakihoz, ki tudja miert lett lekotve. Masreszt ujat vennek, de előtte a rendszert nem art kitisztitani, nehogy szennyezodes kerüljön az uj kompresszorba.

Utángyártott kompresszorbol a Hella gyart eleg jó minőségűt.

[ Szerkesztve ]

(#39616) Ļantos válasza tboy93 (#39615) üzenetére


Ļantos
aktív tag

Köszönöm.

(#39617) Brogyi válasza dethroner (#39610) üzenetére


Brogyi
senior tag

Ezek zöme a GLX-ben van. Esetleg olcsóbbat kell választani, és garantáltan nem fog idegesíteni. :D
Sőt, még a kikapcsolással se kell foglalkoznod. Ez ilyen egyszerű.

(#39618) Bestspiler7


Bestspiler7
tag

Eddig vitarát nézegetem, de most egyre jobban kezd tetszeni sx4 s-cross.(mindegyikből 1.4 GL+ lenne)
Esetleg tudnátok mondani pro és kontra érveket?

[ Szerkesztve ]

(#39619) tboy93 válasza Bestspiler7 (#39618) üzenetére


tboy93
nagyúr

scross nagyobb picit, cserébe rondább, kb össze is foglaltam a lényeget :D

(#39620) BigBlackDog válasza Bestspiler7 (#39618) üzenetére


BigBlackDog
veterán

S-Crossban van GL+ esetén; sötétedő belső tükör, LED fényszóró, kétzónás digit klíma (Vitarában csak egyzónás).
Vitarában van GL+ esetén; színes kiskijelző az órák között, meg kicsit talán puhább műszerfalburkolat.

Ezen kívül az S-Cross nagyobb legfőképpen a hátsó ülések és csomagtartó terén. Ha jól tudom.

[ Szerkesztve ]

(#39621) Drughi


Drughi
addikt

Ezt a számlát sikerült összehozni, gyári szervízbe.
Azt gondolom nem drága, bár tény, hogy az antenna talp+pálca+munkadíj kicsit elvitte a dolgot. Fájt is ennyit kiadni érte, hogy ne sisteregjen a rádió.

(#39622) blakey válasza Bestspiler7 (#39618) üzenetére


blakey
titán

Két különböző típus, más célcsoportot céloznak meg, mindegyik ad valami pluszt a másikhoz képest de másban. Amelyik szimpatikus és persze a pénzedért többet kapsz. Ha mindkettő tetszik akkor tényleg csak azt nézd, hogy melyij ad többet.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#39623) villifog válasza tboy93 (#39619) üzenetére


villifog
tag

Izlésről nem érdemes vitatkozni, de szerintem meg az új Vitara lett borzalmasan ronda. A hátsó lámpa valami eszméletlenül gagyi, nem beszélve a felniről. Nekem sokkal jobban bejön a régi, az 1.6 M16A -val. Rengeteg idős embert látok vele, többet mint fiatalabbat,: magas beülési pozició, fasza szívó motor, szép kinézet (csak a régebbi), örök élet meg egy nap (nem akar mindenki turbó motort). Lehet ha a SX4 S Cross is kapható lett volna M16A-val (csak választás képpen), abból is eladtak volna annyit mint a Vitarából.

[ Szerkesztve ]

(#39624) tboy93 válasza villifog (#39623) üzenetére


tboy93
nagyúr

Franc tudja, nem tudom mennyivel nehezebb az scross, lehet nem véletlenül nem kerult bele a szivo 1.6 ...

(#39625) tboldi válasza villifog (#39623) üzenetére


tboldi
nagyúr

Volt belőle 1,6-os 2013-tól '16-ig, csak senkinek sem kellett. :D

[ Szerkesztve ]

(#39626) tboy93 válasza tboldi (#39625) üzenetére


tboy93
nagyúr

Haverom meg a csaja céges kiküldetésre ezt az autót kapták 1.5 hétre, Németországot kellett járni vele, vagy 2000km-t tettek bele, nagyon fikázták a végére.

[ Szerkesztve ]

(#39627) villifog válasza tboldi (#39625) üzenetére


villifog
tag

Végül is akkor még is csak a régi Vitara a szebb (legjobb eladásokat produkálta), ha ugyanolyan motorral abból meg rengeteget eladtak. :K

(#39628) Brogyi válasza BigBlackDog (#39620) üzenetére


Brogyi
senior tag

"LED fényszóró"

A Suzuki LED fényszórót sokan dicsérik. Érezhetően jobb, mint a hagyományos lámpa.

(#39629) BigBlackDog válasza Brogyi (#39628) üzenetére


BigBlackDog
veterán

+1, nekem is pozitív a tapasztalatom vele. Vitara GLX-ben is van, viszont ott a távolsági már csak egy halogén "kiegészítés", a LED fényt nem állítja feljebb.

(#39630) Napfénysüti válasza villifog (#39627) üzenetére

A Vitarára ráfért a frissítés, a hátsó lámpája úgy nézett ki mintha a 90-es évekből bent ragadt valami japán raktári készletből szedték volna elő. Viszont az a gond hogy a faceliftes se lett valami szép. :U

Suzukiéknál olyan mintha az autó elejét még tök jól megrajzolnák de a végére elfogyna a tervezők lendülete.
Ignis is ilyen: elölről a B oszlopig még egész pofás de ami utána jön az valami borzalom.

Mondjuk az S-Crossnál meg lehet hátulról kezdték a tervezést mert annak meg szerintem ez a szebbik oldala. :DDD

Més que un club!

(#39631) BigBlackDog válasza Napfénysüti (#39630) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Szerintem a Swift pofás lett elejét és a hátulját tekintve is. :K

(#39632) szabod válasza szabod (#39586) üzenetére


szabod
senior tag

Valaki? :F :R

(#39633) villifog válasza Napfénysüti (#39630) üzenetére


villifog
tag

Nekem meg tetszik a ( régi ) Vitara hátsó lámpája. De gondolom a kicsivel 4 milió feletti ár is szimpatikus volt nagyon sok embernek, meg az 1.6 szívó motor. De mint irtam izlésről kár vitatkozni. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#39634) HKorn válasza villifog (#39633) üzenetére


HKorn
addikt

Jelen :) Nekem még mielőtt megérkezett volna a facelift sikerült jó áron egy GL+ 1.6-ot elcsípni 4.1M-ért.

Nekem sem tetszik a FL Vitara, főleg nem a hátsó lámpa, valahogy csak rontottak az összképen a sok króm csicsával is.

Ennek ellenére az 1.4T-t elfogadnám, viszont annyit nem akarnék érte fizetni amennyibe úgy kerülne a GL+.

Run&Ride

(#39635) villifog válasza HKorn (#39634) üzenetére


villifog
tag

Szerintem jó vásárt csináltál vele. :K

(#39636) Dvix


Dvix
senior tag

Sziasztok! Szeretnék vernni az Igniszemre egy kormányvédőt de nem tudjátok mekkora az Ignis II-nek a kormány átmérője? :U A kormányvédő 36-38 cm átmérőjű

(#39637) tboldi válasza Dvix (#39636) üzenetére


tboldi
nagyúr

[link1] és [link2]

Továbbra is inkább a bőrözést javasolnám, én is így tettem. :)

[ Szerkesztve ]

(#39638) Dvix válasza tboldi (#39637) üzenetére


Dvix
senior tag

Yessss.---- :) :U De ugye nem kérik h szedd le a kormányt hozzá?
Köszönöm! :R :R :R

[ Szerkesztve ]

(#39639) yanna válasza Dvix (#39638) üzenetére


yanna
őstag

Pedig igen valószínű, hogy de.

(#39640) tboldi válasza Dvix (#39638) üzenetére


tboldi
nagyúr

A legtöbb helyen ők maguk szedik le és rakják vissza, nem neked kell ezzel szórakoznod.

(#39641) Zsocó


Zsocó
aktív tag

Tudna valaki ajanlani gyarival egyezo hangszorot 1.3-mas, 2005-os Suzuki swift mk4-be?

(#39642) hundai válasza Zsocó (#39641) üzenetére


hundai
aktív tag

Szia!

Coax
Szett

-Wake up Neo!

(#39643) Zsocó válasza hundai (#39642) üzenetére


Zsocó
aktív tag

Valami olcsobb? :B

(#39644) hundai válasza Zsocó (#39643) üzenetére


hundai
aktív tag

Még ez is csak a belépő szint.
Ha ennél is olcsóbb kell, akkor a rendelkezésre álló ársávban keress.
Volt már 6-13-24 ezres hangszóró is a kezemben/ szuszkában, jó nagy különbség van közöttük hangzásban.

-Wake up Neo!

(#39645) Szilágyi84


Szilágyi84
senior tag

Sziasztok 10 éves Swift fogyasztásom 10 ezerből nyáron 330- 350 km most télen amikor olcsóbb több megy bele kereken 300 után gyullad a jelző. Nyár vége óta van meg ez az első telünk reggel mindig járatom kb 10 percet fűtés 5 perc után kapcsolom és nem spórolok vele. Ez ennyit számít fogyasztásnál mondjuk igen rövid távokat megyek 2-3 km de nyáron is ugyanez az út pedig.

[ Szerkesztve ]

(#39646) pjen válasza Szilágyi84 (#39645) üzenetére


pjen
félisten

10 percet nem tudom mért járatod.Olvass utána,csak ártasz vele a motornak.Egyébként télen többet fogyaszt minden autó.

(#39647) Drughi válasza Szilágyi84 (#39645) üzenetére


Drughi
addikt

Téli gumi+hideg+sok járatás = magasabb fogyasztás

Nekem is 1l több most, mint október-november tájékán

(#39648) Szilágyi84 válasza pjen (#39646) üzenetére


Szilágyi84
senior tag

A fűtés miatt mert különben mire leérek az ovihoz se lenne meleg 5 perc alatt. Különben azért kérdezem itt mert valaki ezt mondja valaki azt és itt legalább valós tapasztalatok vannak. Akkor valójában hogy lenne a megfelelő nincs garázs azt is elfelejtettem mondani de akkor indítás után kb 2 percre indulás és a fűtés az alacsonyabb fogyasztás érdekében kicsit később hamár meleg a motor vagy annak nincs jelentősége?

(#39649) pjen válasza Szilágyi84 (#39648) üzenetére


pjen
félisten

Garázsba én is csak ritkán állok be,de udvaron parkolok.Ha nagyon hideg van bele szoktam tenni egy hősugárzót.Öt perc alatt meleg az autó.Ha kicsi a gyerek sajna nem nagyon van más megoldás mint a melegítés.Nemrég volt TC n is egy cikk,hogy amilyen hamar lehet el kell indulni.

(#39650) Roxbury válasza Szilágyi84 (#39648) üzenetére


Roxbury
őstag

TOTALCAR Hogyan indítsunk kemény mínuszban?

GAJDÁN TANÁR ÚR VIDEÓ

Ha benzines autónk van, akkor indítsuk be, 20 másodpercig ne nyúljunk a gázpedálhoz, ez után induljunk el az autóval. Ezalatt a 20 másodperc alatt a kenőolaj megfelelően „összetörik”, az olajnyomás felépül és a szóróolajzással kent alkatrészek is megfelelő olajfürdőt kapnak, hiába sűrű és hideg az olaj. Elindulás után ne nyomjunk nagy gázokat és folyamatosan 2000-es fordulat környékén utazzunk, ne alatta, de semmiképpen ne 3000 fordulat felett. Az álló helyzetben melegítés azért nem jó, mert a motor lassabban melegszik, több savas víz gyűlik össze az olajban és úgy szennyezünk, hogy közben még csak nem is haladunk egy métert sem.

[ Szerkesztve ]

| Galaxy S23 | Watch5 Pro |

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.