A vízhőfok mutató 5perc alatt beáll középre? Ebből gondolod, hogy felmelegszik hamar a víz?
Nekem kell mennem kb 5-6 km-t mire mutató szerint meleg a víz. Illetve nálam az alapjárat nem ingadozik, se hidegen, se melegen.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
A vízhőfok mutató 5perc alatt beáll középre? Ebből gondolod, hogy felmelegszik hamar a víz?
Nekem kell mennem kb 5-6 km-t mire mutató szerint meleg a víz. Illetve nálam az alapjárat nem ingadozik, se hidegen, se melegen.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
Én 5 percet látok az eredeti hozzászólásban.
Valóban, kicsit összemostan a 3mp-s alapjáratos kérdéssel
Run&Ride
Öt perc alatt,főleg ha mész vele simán meleg a víz 0 foknál.
5-6 kilómétert kb 5-6 perc alatt mész.
J,a kb stimmel, szóval nem gond szerintem. Én kifejezetten szeretem ezt benne, hamar van meleg.
Run&Ride
Múltkor ajánlottatok egy CTEK MXS 5.0 tipusú akkutöltőt. Elég nagy teljesítményű ez a töltő. Van belőle 3.8-as tipusú is, ez csak a teljesítményében tér el?
Az új akkut fel kell tenni töltőre mielőtt bedobjuk az autóba?
Üdv:Viktor
Szia!
Mivel nem sok a difi (árban), én inkább a CTEK MXS 5.0-át választanám. Nekünk 2db. is van belőle.
Természetesen fel lehet tölteni az új akksit is, de berakod az autóba és akár szivargyújtón keresztül is töltheted. Illetve funkcióba is többet tud (recond).
CTEK MXS 5.0
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Kinéztem egy új 1.2-es CVT váltós Swiftet 4,5 millióért.
Borsodban van olyan Suzuki szalon, ahol tudnak ilyet rendelni? Mert eddig ahol voltunk, mindenhol azt mondják, hogy ilyet nem tudnak rendelni, legfeljebb szólnak, ha éppen gyártanak ilyet és lefoglalózzák, de erre nagyon kicsi az esély.
(#39860) BigBlackDog válasza gyenesmartin (#39859) üzenetére
Hehe... Pont ugyanezzel küzdöttem én is pár héttel ezelőtt. Felhívtam vagy 10 szalont az országban, illetve személyesen is elmentem négy-öt helyre Budapest környékén. Legkorábban májusra ígérte egy szalon (de ők kihangsúlyozták, hogy elő szokott késés is fordulni elég sűrűn), többiek júniusi átvétellel riogattak. Feltéve, ha kb. január első felében megrendelem. Írtam a Magyar Suzukinak is, de ők csak megerősítették, hogy igen, létező lehetőség és lehet rendelni, de sajnos tényleg 5-6 hónap, mire át tudom venni. Ha esetleg hasznos, akkor pár héttel ezelőtt még volt egy szabad, ásványszürke 1.2 CVT Swift Csepelen, amire márciusi beérkezést jósoltak, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Jól látom, hogy a Suzuki Swift Sport MK4-es 2004-2010 között gyártott 125 LE-s szíjas motor, míg az
MK5-ös 2010-2017 között gyártott 136 LE-s motor láncos?
Elég sok rémhíreket olvastam a láncos motorokról, kérdés lesz e olyan legendásan tartós a láncos motor, mint a szíjas.
undefined
Láncos motor nyűgökről eddig többnyire csak VAG/Opel esetén hallottam. Japánoknál tudomásom szerint nem szokott hátrány lenni.
Dafuq
Az M16A mindig is láncos volt, és igenis sokkal tartósabb, mint a szíjas. Nincs is megadva rá csereperiódus.
Suzuki, mazda, toyota, honda tud láncos motort gyártani
vw, bmw, opel fronton szokott nyűg lenni bőven
Okés, köszi az infót!
undefined
és tboy93:
Csak meg kell nézni, hogy az említett Suzuki motorban milyen komoly lánc van, a németekben meg majdnem olyan, mint egy biciklilánc.
[ Szerkesztve ]
Láttam benzinkúton 700.000km-t futott Swift 2-t, tulaj szerint a futómű már komplett cserés volt többször is a magyar utaknak hála, viszont a motorblokk nem volt bontva soha!
Kutas srác is csak pislogott, tartós kis szerkezet!
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
Megfelelo olaj legyen benne, meg ne legyen hidegen szetrugva es kis tulzassal orok elet
[ Szerkesztve ]
Sőt, az M13A is láncos és igen jól bírja.
Hiába na, TC-n is megmondták, hogy a Suzuki a motorgyártás Mozartja.
Run&Ride
Az összes M-szérias motor láncos.
Emlékszem erre. Hiányzik a Stump Bandi.
nem tudom ti hogy vagytok vele de engem minden Ledes vitara meg s cross vakit mint állat.. Mintha valami gagyi utólagos xenon lenne bennük
Engem nem, pedig egy "ültetett szarral" járok.
Pedig benne ülve brutál jó a fény
-= Suzuki SX4 S-cross 1.4T 6aut - i5-13500 / MSI PRO B760 / GW 2060S =-=-
Mindenki dicséri, hogy milyen jól lát vele, nekem valahogy annyira mégsem adja ez a hideg fehér fény. A szemem nem ehhez van kalibrálva.
Én se szeretem ha ilyen ledes csodalámpás kocsi jön szembe.
Més que un club!
Ne is mondd, legutóbb országúton jött egy Vitara mögöttem 20km-en keresztül, szemben folyamatos forgalom, végül inkább lehúzódtam, csak menjen már el, olyan szinten vakított mindhárom tükörben.
Ráadásul mivel magas/terepjárós így pont szemmagasságban vakít el, utálom az összes ilyen magas autót mikor beáll az ember mögé 2 méterre..
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
A három tükörből egynél van hatékony védelem ilyen helyzetre: a belső visszapillantó másik pozícióba döntése (ún. éjszakai módba). Nyilván a két külsőn ez nem segít akkor sem, ha éppen belülről állíthatóak, elektromosan (túl veszélyes lenne menet közben).
Sziasztok hőfokmérőm úgy tűnik beragadt reggel óta -6. Volt már valakinek ilyen és mit tudok vele csinálni? 10 éves Swift.
Enyém sokszor beragad, aztán megint jó.
(#39880) szaniszlokar válasza Szilágyi84 (#39878) üzenetére
Nálam is szokott, hogy beragad, aztán majd csak egyszer jó lesz újra.
Minden ellenállás hasztalan.
Nálam nem volt még ilyen most először ezek szerint ez is Suzuki sajátosság. Most néztem nincs változás pedig +6 már. Kicsit zavar mert jó pontos volt. Nem lehet ezt javítani esetleg valahogy most ezután lehet 2 napig nem lesz 2 napig igen szórakoztat majd?
Nálunk 2006-os Stiftnél olyat is csinált egyszer, hogy totál nem mutatott semmit,azt hittem gallyra ment, mikoris kb 1 hónap után magától helyrejött és azóta is frankón működik.
Run&Ride
Nálunk 2005-ös Swift 2 csinál nyáron olyat, hogy néha nem mér a kilóméteróra, aztán mikor visszahül a motorháztető megjavul magától.
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
hidegben meg visszafele teker?
Nem írtam le érthetően, az alső digitális számláló az mér, ellenben a mutató leakad, az nullát mutat 90-nél is.
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
Nekem a fordulat szám mérő is abbahagyja néha.
Az enyém megjavult fél nap után szerencsére.
45-ezres szervíz—>45k.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
Ezeket a jelenségeket általában egy gyujtás le majd gyujtás vissza meg szokta oldani. Akár menet közben is.
Nekem csinált már olyat is hogy a vízhőfok mérő nem ment vissza alaphelyzetbe. Következő indításnál innen folytatta a mérést. Műszer szerint persze h pillanatok alatt felforrt a vizem. De gyujtás le gyujtás vissza, indítasz és helyreáll a rend.
A km mutató is több ízben megtréfált már.
[ Szerkesztve ]
Hát menet közben inkább ne. Ha véletlenül eggyel visszább fordul a slusszkulcs, beakadhat a kormányzár.
Dettó xd
Ha nem veszed ki a kulcsot akkor nem fog bekattanni a kormányzár, de egyébként sem szerpentinen kell gyakorolni ezt a műveletet. Ha egyenes útszakaszon leállítod az autót majd visszaindítod, az égvilágon semmi bajod sem lesz.
Természetesen ezzel nem azt szerettem volna sugallni hogy ezt menet közben kell csinálni.
Az a biztonságosabb ha félreállva csináljuk.
[ Szerkesztve ]
Nem is tudom, miért kéne ezt menet közben csinálni. Nekem ez eszembe se jutott volna, még opcióként sem.
(még jó,hogy nem azt írtad, ki kell szállni. Egyesek azt is menet közben próbálták volna)
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Például ha egy álmos reggelen beülsz az autódba, nem biztos hogy azt figyeled hogyan áll a vízhőfok mérőd, és csak menet közben veszed észre hogy nem stimmel valami?
Vagy pl a km óra mutatót is csak menet közben veszed eszre hogy nem mozdul a nulláról?
Természetesen mindenki úgy csinálja ahogy akarja, felőlem ki is szállhat ( bár ez sztem nagyon nem egy kategória azzal amit én mondtam), de az ilyen egyesek inkább ne üljenek autóba, csak utasként.
Kicsit túlbonyolítjátok a mondandómat. Persze lehet okoskodni.
Ezek szerint itt soha senki nem került meg olyan élethelyzetbe hogy valamilyen oknál fogva teszem azt leállt a motor, menet közben újra indította.
Részemről itt befejezném a témát. Mondtam egy javaslatot hogyan lehet ezt a hibát gyorsan orvosolni.
Mindenki úgy csinálja ahogy akarja.
[ Szerkesztve ]
Kiegészítésképpen még annyi jutott eszembe, hogy leállított motor mellett fékrásegítés, illetve szervó sincs többek között, ami azért okozhat meglepetéseket (jó, mondjuk zárt, egyenes útszakaszon kibírható ).
“Viszont leállított motor nem fogyaszt üzemanyagot”
Persze ez csak tréfa.
Egy szóval sem mondtam hogy így kell csinálni.
A lényeg annyi lett volna hogy ha a feltételek adottak, akkor ez a művelet menet közben is végrehajtható.
Nyilván nem csúcsforgalomban vagy olyan útszakaszon kell ezzel foglalkozni amikor halmozottan balesetveszélyes.
Maga az élet is szül meglepetéseket. Sőt az autóvezetés egy oroszrulett.
Főleg mostanában amennyi agyhalott van az utakon.
De tényleg túlbeszéltük ezt a témát sztem.
Délelőtt voltam Suzukiéknál és ott mondta a szalon vezetője, hogy a Baleno nagyon rövid időn belül, a sima szívó 1.2-es pedig szintén ki lesz vezetve. A miértre a válasz: Baleno nem elég nyereséges, a szívó motor régi konstrukció, nem fog megfelelni az eu. előírásoknak.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Pedig szerintem egy pofás facelift kellene csak a Balenonak kívül-belül, hogy jobban nézzen ki és sikeres lehetne, hiszen az árazása teljesen oké most is.
Motorból akkor lesz Suzukiéknak 3 összvissz, 1.0, 1.0T, meg 1.4T?
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
Mihez van ezres szívó?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Ez az infó a csoportjában már terjed egy ideje. Amúgy pont idén jönne FL hozzá. Kár hogy megszüntetik a forgalmazását mert ahogy nézem a tulajok imádják.
Més que un club!