nekem kuplungot nem kellett.
meg én megvártam, amig az enyémet leszedik, szét szedik, megcsinálják majd vissza teszik.
2011 swift
nekem kuplungot nem kellett.
meg én megvártam, amig az enyémet leszedik, szét szedik, megcsinálják majd vissza teszik.
2011 swift
Na ez jol hangzik. En is jobban orulnek, ha nem valaki levetett szethajtott, megkopott fogaskereku valtojat kapnam meg uj csapagyakkal, hanem a sajatomban cserelnek ki csak a csapagyakat. Ez tetszik.
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
Nem szoktam figyelni, hogy milyen fordulaton váltok, érzésre szoktam, de majd megnézem. Hangot még nem hallottam a kuplung irányából.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Nálm nincs ilyen, ha alacsony fordulaton váltok sem. Persze ettől függetlenül én is olyan 2500-3000 körül szoktam váltani, ha nem kell gyorsítani.
Run&Ride
Az ökölszabály az hogy a fordulatszám tartomány középső harmadát célszerű használni, szóval ha 6000-nél jönne a piros akkor 2000 és 4000 között.
Én Swiftnél is, és most is úgy vezetek hogy lehetőleg 2000 alá ne essen a fordulat.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Én speciel soha nem nézem a kilométer órát.
Mindig motor hangra váltottam az elmúlt 35 évben amióta vezetek és a Vitaránál is így cselekszem
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Én is,de megfigyelöem ,elég sok autómata váltó nyomatékból vezet.Akár 1200 ra is leengedi mielőtt kapcsol.
Dettó, egy ideig papásan vezettem aztán nem volt jó semmire, mert még fogyasztásban is meglátszott, ráadásul nem is volt haladós'..
Azóta átálltam a 2200-3000 közötti elváltásra, nem csak hogy haladósabb, de fogyasztásban is észrevehető, látványosan kevesebb. Előzésnél meg visszaszúrom akár 3.-ig is ha úgy adódik.
Nyilván hideg motorral nem veretem, de üzemmelegen lehet taposni, szereti.
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
Ez az új Swift Sport tökre bejön, most hogy néztem róla pár bemutató videót, meg tesztet. Kár, hogy nem családi autó, mert cserélném rá a Vitarát
Run&Ride
1 gyerekkel jó az
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Jah, de a csomagtartó kicsi, az a legnagyobb probléma. Pedig mekkorákat krúzolnék vele
Run&Ride
Mi a külömbség
NGK IFR6J-11 és SILFR6A11 között?
neten mindenhol az elsőt ajánlja SX4-be
gyárilag az utóbbi volt benne, jelenleg is ez van még szeretném cserélni 123k van a kocsiban,
nem lenne jobb gyári típust venni? még olcsóbb is, rosszabb lenne?
2010 1.5 benzin 112le
[ Szerkesztve ]
és mi a külömbség ezek alapján mert én nem látom
illetve a 7,5mm menet hossz nem fog hiányozni?
cromax oldalán A11-re azt írja évjárat 2009.10-től
J11-re pedig addig, szóval hosszú menetes kellene gondolom akkor
Ez érdekes.
A menethosszon kívül nem látok én sem más különbséget.
menethossz elég fontos lenne nem? nem fog bele érni ameddig kell a rövidebb
Vagy hosszabb,és a dugó benyom neki párat.
elvileg gyári van benne ami a hosszú, 2010.07 után gyártott elvileg faceliftes ahol 1.5benzin 99->112le lett meg szelepvezérlés meg egy pár dolgot változtattak, gondolom itt jött be más menethosszú gyertya is.
Viszont forgalmi szerint 2010.06 első üzembe helyezés azaz a régi 99le verzió lenne, de papíron az újabb motor van benne, illetve műszerfal is a faceliftes változat így nekem nem kerek a dolog..
Én multkor néztem egy videót gyertya cseréről.A legfontosabb az volt,hogy hasonlitsuk össze a régit az ujjal.Tehát mielőtt megveszed vegyél ki egy mostanit,és tedd a leendő mellé.
na azt hiszem megfejtem lassan, ezek szerint b*rdi oldala rosszul írja..
magyarban 2009.09től már facelift változat volt, gondolom helyi gyár miatt, és az újba kell a hosszú menetes gyertya, most is az van benne ugyan ilyet veszek bele azzal nem lesz tutira hiba, eléggé végén járhatnak 123k van benne 105 a csere idő elvileg, külsőre is szépek
Suzuki Swift MK4-be tudna valaki egy autó rádió bekötést linkelni, hogy színhelyesen melyik kábel mi?
Csakazértis végiglapoztam újra a kezelési útmutatót, hátha nem én vagyok a hülye. Hát nem ott van az utolsó oldal alján, hogy 41l?!
És elvileg kb. 6 liternél kezd világítani az üzemanyagszint-jelző.
Sziasztok,
Elég régi a cikk, de ehhez hasonló megoldást csinált, csináltatott valaki? 2005 Swift-et akarok okositani..
Link
[ Szerkesztve ]
Sziasztok.
Új Vitara GL+-hoz középső órát szeretnék (mert elég rusnya szerintem ott a Suzuki felirat).
A kiegészítős prospektusban meg is találtam az órákat a 11-ik oldalon!
Ezek a képek nagyon gyenge menőségűek, tudtok egy linket, ahol normális minőségben meg lehet nézni az órákat?
(^)(>.<)(^)
itt lehet! [link]
3 ajtós Suzuki Swift MK4-be tudja valaki, hogy milyen mély és mekkora hangszóró kell?
Köszi!
(^)(>.<)(^)
Hát én 24 ezerért inkább nézegetem a Suzuki feliratot.
Amúgy szerintem nem gáz, sőt, nem vagyok elájulva az órától egyáltalán.
Run&Ride
Sziasztok.
Adjatok tanácsot srácok. SX4-re milyen alufelnit vegyek? Nekem jó lenne a gyári is de nem találom hol tudnék újonnan venni. A nem gyárinál meg nem vágom melyik márkát érdemes. 16"
Ha ügyes akkor ingyen megkapja, én is ingyen kaptam.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Szia!
Egy gyári méret, vagy egy évjárat jó lenne.
2008.06.
1,5 99LE
205/60R16
6Jx16 ET50
5x114.3
M12 x 1.5
60.1
Szia!
Téli üzemre is jó, tpms kompatibilis, bár az itt nem fontos, egy picit ugyan szélesebb, de azon kívül gyári méret. Nem kell központosító gyűrű.
A 6.5J még biztosan jó. A gyárit szerintem 50000/db. alatt biztos nem kapod meg.
ET is passzol.
[ Szerkesztve ]
Ilyen drága lenne a gyári? De aza vicc nem is találok a neten...
Amúgy amit linkeltél nagyon bejön. Köszönöm!
Swift-hez is 50000Ft a gyári felni. De télre inkább acélfelnit választanék.
[ Szerkesztve ]
Én már azon is elgondolkodtam, hogy nyárra is maradjon az acélfelni 2005 swiften.
Baromi nehéz az alu, sokszor érzem a súlyát gyorsításnál.
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
Mi megmértük, és súlyra egyezik az acél és az alufelni (könnyűfém felni). A súlyon biztos nem nyerünk semmit, a tartósság meg az acélfelni irányába tolja a mérleget. A szépség meg ?????
Asszony 2005-ös Swiftjére mi is inkább második szett acélfelnit vettünk. Ezekre az autókra szerintem fölösleges is az alufelni.
Més que un club!
Akkor legyen a SILFR, ha nincs gond. Bár nekem még mindig furcsa egy kicsit, de ha az kell, akkor az kell.
(#39823) Siriusb:
(#39830) Tom5: OZ Ultraleggera alá ne add!
Nekem Superturismo GT-im vannak, nem volt olcsó (darabja ~50k), de nem bántam meg.
[ Szerkesztve ]
A téli szett természetesen acélfelni (jelenleg is), nyárra mindenképp alufelni lesz, minden autómnál így volt ennél is így lesz. Ezelőtti kocsimnál is elenyésző volt a különbség a két felni súlya között.
Üdv!
Szeretném megkérdezni Tőletek, hogy egy új Vitarának hány kilométerenként van a kötelező szervizperiódusa?
Köszönöm.
15k km.
Köszi.
Pontosabban 15k és 20k között, használattól függően.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
Mondjuk egy turbós motort (merthogy új Vitarát már csak azzal lehet venni ugyebár) nem kínoznék 20k km-ig, de szívem szerint 15k-ig sem. Max. 10k.
[ Szerkesztve ]
Jogos, én most hirtelen az 1.6 szívóra gondoltam, annak ez van a szervizkönyvében. Turbósnál nem tudom.
Run&Ride
7,5k után kap nálam olajat. Mondjuk sokat megy városban (1.4t).
Üdv.
Vitara 1.6
Ingadozó alapjárat az mennyire normális? 500-700 között. 3mp-enként váltakozik, de csak melegen. Van amikor nem csinálja, pl 3 nap jó, 2 nap nem jó, utána megint jó...
Valamint a hűtővíz kb 5p alatt felmelegszik, 0 fokos indulásnál, pedig finoman bánok a gázzal. Olyannyira hogy van az a jellegzetes pattogó hang mikor hűik, ha leállítom. Szint rendben van.
Ez másnál milyen?
Szerintem benzinesnél természetes, hogy gyorsan bemelegedik. Viszont abban már nem vagyok biztos, hogy a vízhőfok visszajelző mutató középen állása tényleg azt jelenti, hogy üzem meleg a víz (az olaj még ilyenkor simán lehet üzemi hőfok alatt), nem egy típusnál tapasztaltam/olvastam, hogy 70-90 fok között fixen középen áll a mutató.
A pattogó hang is normális szvsz, eddig mindegyik autómnál hallottam (-negatív- hőtágulás kihűlés közben).
Az alapjárat ingadozásnak nem kéne lennie (ilyen nagy mértékben) szerintem. Mikori az autó?
[ Szerkesztve ]