Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23021) Doze válasza Kornel (#23015) üzenetére


Doze
aktív tag

Gátlóból gondolom a gyári annyi.... nem tudom mi van benne KYB? Pl nipparts meg van 11k-ért is... kérdés tartósság/ár függvénye. Ha neked a legjobb kell akkor koni... bár én nem kétlem hogy jó cucc, csak nem is állítható, meg kb annyi hogy az ültetés miatt kap egy extra keménységet, jobb műhelyekben fent pesten a gyári gátlókat is át tudják szelepelni/felújítani. Ha megnézed a mai utakon kell a keményebb progresszív futómű?, max arra hogy elélvezz a körfogalmakban, más haszna nincs, plusz hozadék hogy kiveri hamarabb a szilenteket... Meg ugye pont az árból indultál ki, ha keménység+ültetés kell nem vitás akkor koni kell, de szerintem nem kapsz igazán jobb minőséget mert azok a gátlók ugyan olyanok mint a gyári, radásul nem is aluból vannak, másrészt az áruk is tükrözi ezt a dolgot, főleg hogy rugóval együtt ennyi..

Az én meglátásom az maradj a gyárinál, persze ha szeretnél egy keményebb nyáriasabb ültetést akkor koni, de ez igazán nagy lépés az olyan futómű ami aluból van, olajos-gázos, és lehet állítani a magasságot+kirugózást+rugó előfeszítést. pl: [link] Vagy pl ez: [link] , ez utóbbi pl azon túl hogy tudja fenti dolgokat, még kerékdőlést is lehet állítani. Persze az ára 400k, de tényleg örök élet, felújítható, nem rohad (alu), és hamarabb fogja megadni magát a kaszni bekötési pontja mint ez. :DDD (ja meg upside down :DDD )

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.