- gerner1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hego
tag
válasz
Kornel #22647 üzenetére
Azthiszem totalcaron olvastam egyszer, hogy mindenképp a hátsó tengelyre kell szerelni a jobban tapadó gumikat, mert akkor nem csúszik meg a hátulja.. Mondjuk ezután bennem olyan kérdés merült fel, hogy "Miért, az eleje nem fog megcsúszni?"
Mondjuk télivel is megcsúszott az eleje. Az ónos eső ráfagyott az útra én meg hiába tekertem a kormányt jobbra, az autó előre ment. Ijedtemben beletapostam a fékbe, a szemközti padka előtt fél méterrel álltam meg
Még szerencse, hogy nem jött szembe semmi.
Megyj.: A swiftre nekem is csak 2 télim volt, mert pótkereket vennem kellett, meg volt 2 felnim, gondoltam akkor veszek már 2 télit. Hát dobálta a hátulját rendesen
Rendőrkanyar nagyon ment tavaly a hóban
Tényleg, jöhetne már egy kis hó
-
Kornel
veterán
Az a baj telen a teli gumi elso hajtott tengelyen es a nyari gumi hatso tengelyen valo hasznalataval, hogy amig az elso tengelyen megvan a tapadas extrem korulmenyeknel is, akkora a hatson mar elveszik a tapadas, es barmilyen kis egyenetlenseg, ko, iranyvaltas, stb. Eseten ugy szall el az aito hatulja ilyenkor, hogy azt senki se fogja meg, foleg ugy, hogy fogalma se lesz rola, hogy mikor kovetkezik be.
-
máyköl
veterán
No.
Az imént sötétben megnéztem több indításnál is, de sehol sincs szikra, úgyhogy elméletileg áthúzás nem lehet.
Injektorfej hiba is kizárva, mert porlasztós, megnéztem.
Pjen fórumtárs utasításait is végigcsináltam, de sehol egy szikra, elméletileg testzárlat is kizárva.Gyanús nekem, hogy ma csak úgy lemerült csutkára az akksi, jópár km után... Persze mikor lemerült, betoltuk, megint mentem vele pár10 km -t, tehát elméletben rátöltött a generátor, most indul is hibátlanul az autó, reggelre ha újra lemerül, akkor valószínűsíthető, hogy az akksi adta meg magát? Azért furcsálnám csak, mert úgy kezdődött a jelenség, hogy az akksiban volt szufla, és rángatta is a motort, de nem indult... Lehet már merülőben volt, és azért nem pöccent be a motor?
-
pjen
félisten
Üdv.Egy vita eldöntésében szeretnék segítséget kérni:Szerintetek átmegy a műszaki vizsgán egy autó ha az elsőtengelyen jó állapotú nyári a hátsón jó állapotú téli gumi van?
-
máyköl
veterán
Most az akksi merült le csutkára.
Lehet végig ő volt a ludas? -
máyköl
veterán
És még egy kérdés:
93/12.havi swift. Biztos, hogy injektoros? Mert valahol azt olvastam, a 93 -asok még porlasztósok... -
máyköl
veterán
Köszönöm!
Akkor sötétben megnézem majd a szikrát, hátha...Szerk: ha áthúzna valamelyik kábel, mondjuk a páratartalom miatt, hogy lecsapódott rá a víz, attól biztos hogy indulna többet normálisan? Mert most pöccre indul...
-
Kornel
veterán
Gyujtokabel?
Sokaknak 15 evesen is a gyari...
Pedig 4-5 evente illene cserelni.
Sotetben ha athuz, akkor kuka. -
zsoika
addikt
válasz
máyköl #22627 üzenetére
Hát nem is tudom....injektor hibánál a betolásra sem kellene hogy elinduljon. Csak ködös időben csinálja akkor valami áthúzhat. Este, sötétben nézd meg indításkor nincs e kósza szikra. Elosztófedél és rotor mikor volt cserélve?
szerk: Ha jól emléxem akkor az injektor hibát úgy is ki lehet szűrni hogy amikor nem indul be leveszed a légszűrőt és megkocogtatod az injektor fejet....utána be kell induljon.(Ez sajnos csak az elején működik mert utána már ez sem segít) -
máyköl
veterán
válasz
zsoika #22626 üzenetére
Szia!
Igen, gyújtáskor búg a benzinszivattyú hibátlanul.
Hívtam a havert, aki az előző tulaj volt, azt mondta neki a pár év alatt egyszer csinált ilyet, egy ködös januári időben, akkor betolásra indult, uána soha többet nem csinálta.
No be is tolattam énis hamar, indult egyből, mentem vele egy nagyobb kört, azóta párszor kimentem lecsekkolni, és indul tökéletesen. Ergo gyújtással sincs baj.Persze szeretnék mindenképpen utánajárni, nehogy kellemetlen szituációban forduljon elő újra... De énis egyre inkább az injektorra asszociálok.
-
zsoika
addikt
válasz
máyköl #22624 üzenetére
Szia! Indítózás közben hidegindító spray-t fúj be a kivett levegőszűrő alatt látható lyukba....ha beindul(be akar indulni de persze csak a spray erejéig) akkor tuti injektorfej.
szerk: Gondolom a gyújtás ráadásakor hallod a benzin szivattyút...mert ha nem akkor az is lehet a baj forrása. -
máyköl
veterán
93 -as, ezres swift:
Pénteken estefele megálltam vele valahol, kb. 2 órára, kint a ködös időben. Utána indításnál gyújtás, majd indít, de csak rángatta a motort, nem indult. Kulcs ki, mégegyszer, semmi. Harmadszor is, akkor már hosszabb ideig húztam rá a kulcsot, kis rángatás után beindította. Így jöttem haza vele, majd péntek este letettem. Tegnap állt végig, ma is, csak most este kiszaladtam, hogy lecsekkoljam, megint csinálja -e. A tünet ugyanez, csak most abszolút nem sikerült beindítani, hiába rángattam hosszabban. Akksi nem merült le.Tippek mi lehet a gond/mivel próbálkozzak?
-
máyköl
veterán
Egy kis off így karácsonyra!
-
negroo
aktív tag
Kellemes boldog Suzukis éveket.
-
Sh@dowMAN007
tag
válasz
Motion_Blur #22609 üzenetére
Olyan amit te linkeltél csak külön kérésre nem átmenő, hanem kamrás lesz.
-
Thome
veterán
BUÉK!
Ja az nem ma van. Akkor csak szimplán kellemes karácsonyt!
Humorherold
-
Nektek is kellemes karácsonyt!
-
mdani01
aktív tag
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
-
Kornel
veterán
Kellemes Unnepeket, es sok balesetmentes km-t mindenkinek
-
HUNPSP
aktív tag
Kellemes Ünnepeket minden Suzukis topiktársnak és családjának!
-
Kornel
veterán
Ezt mondom egy ideje.
Vagy b verzio egy komoly hozzaerto emberhez elvinni, ha mar modositgatni akar valaki, de az nem nem 5 ft. -
Kornel
veterán
Sracok...
Ez a "tuning" nem cssk illegalis, de adott esetben rosszabbat is teszel, mintha hozza se nyulnal.
Most beszeltem egy ss-os sraccal, akitol a gumit vettem most, ugy vette az autot, hogy utangyartott nagy rendszer volt alatta vegig, es nem ment az auto, annyit tudott, mknt egy 1.3 swift.
Vett ra gyari rendszert, es azota ugy megy, ahogy kell neki.
Tovabbra is azt mondom, hogy senki se motortervezo mernok itt, igy fogalma sincs mit is csinal... -
Motion_Blur
félisten
válasz
Sh@dowMAN007 #22608 üzenetére
Típust tudsz majd írni hogy milyenre cserélik pontosan?
Tigi: ment pü
-
Sh@dowMAN007
tag
válasz
Motion_Blur #22601 üzenetére
Ez a saválló előtt a sima sportdob volt, de kb 2 év után kilyukadt...
Pedig az kamrás volt és nem átmenő, mint a saválló.
Annak sokkal jobban tetszett a hangja.Visszatettük a gyári dobot kb 100-km alatt nem volt semmi hibakód.
A bolt visszaküldi a Parraginak és rendelnek egy saválló kamrást.
Remélem azzal nem lesznek problémák. -
Tigi
őstag
válasz
Motion_Blur #22601 üzenetére
Bátyám 2005-ös Swift-jén 100-as Paragi (nagyon szép hangja van) volt jó ideig és semmi hibát nem dobott a kocsi sohasem.
Ugye nekünk 3 ilyen Swift volt a családban és egyikkel se volt semmi ilyesmi probléma.
Ja, egyébként megvan még a rozsdamentes 100-as Paragi dob ha érdekel valakit mivel a kocsi már nincs meg és az újra nem lehet felrakni.
Ha érdekel valakit akkor a dobon kívül a hátsó Eagle Eye lámpák is eladóak, de asszem, hogy a 4db Blaupunkt hangszóró is megvan még amit a gyárik helyett használt (sokkal szebben szólnak).
Minden makulátlan állapotban van.
Ha valakit érdekelnek ezek a cuccok akkor írjon privit.Ja, a dob felszerelést is megtudjuk oldani.
-
gerii
addikt
A motor töltéscseréjét áramlástani és egyéb modellezéssel tervezik meg, ha kicseréled egy más geometriájú, vagy akár más anyagminőségű (és ezáltal más felületű, hőtágulású, áramlású) dobra, akkor ott az összetervezett rendszerben valami nem úgy fog működni ahogy azt elképzelték-> módosítani kellene a motorvezérlést is ( nem hiába vannak gyári tuningcégek). Nyilván egy Suzukinál ez a tervezés egy Audi motorhoz képest "hanyagabb", nagyobb a tűréshatár, de az elv ugyanaz.
Jelen esetben ha visszafolytja, vagy nyomáscsökkenést képez az új dob, más lesz az égés-> lambdaszoda korrigál-> még jobban eltolódhat az ideálistól-> meghülyül.És akkor hol vannak az olyan rendszerek ahol 1-2 turbó, gázvisszavezető, melegítő, adblue is van beiktatva.
-
Kornel
veterán
Megis mi lenne.
Megvaltoztatja a motoroblitest, ergo siman dobhat p0420-as hibat, ahogy elobb forumtars is irta, sajat tapasztalatat. [link]
Ez nem regi swift, ahol max.disznek van a katalizator.
Amugy tovabbra se foglalkoznek a p0420-as hibaval, a lambda2-t be kell logatni a motorterbe, a helyet meg ledugozni, aztan szepen mindig lambda 1 lesz az ertek -
t1
veterán
válasz
Motion_Blur #22603 üzenetére
Csak kérdezem, amúgy mi köze van a lambda szondának a hátsó dobhoz? Nem oda csatlakozik be hanem vagy a leömlőbe vagy a katalizátor elé - után. Régebbi Swiften használok most is ilyen saválló Paragit az előzőmön is ez volt fent, egyszer sem volt hiba.
-
válasz
Motion_Blur #22601 üzenetére
Ne haragudj meg, de egy ilyen helyesírással/írásképpel író embert Te komolyan veszel?
Kár, hogy nem írta meg, hogy milyen labda volt: pöttyös~, foci~, kézi~, vízi~, tenisz~, vagy milyen....
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Sh@dowMAN007 #22587 üzenetére
Én is elgondolkoztam ilyen dobon: [link]
De az ilyen sztorik elrémisztettek:
"Amugy már el adtam a dobot mert 1es labdaszonda hibás lett a kocsi,(a labdaszonda a kipufogó leömlő csőben van)Labdaszonda csere(40 ezer ft denso gyári)gyári dobot vissza raktam!Ez után is ki jött a hibajelzés,gyári dobbal,ugyanúgy labda szonda hibát jelzett,többszöri hibajelzés törlés után is!!(de ugye új lambda szonda van benne,nem értettem)Ezután gyári minőségű katalizátort vettem bele,fel újítottat!(nem mondom meg az árát)Katalizátor csere után kb egy hét múlva megint labdaszonda hibajelzés!Fel hívtam Parragit aki röviden annyit mondott hogy ilyen vissza jelzést még nem kapott hogy labdaszonda hiba jön elő a dob miatt!De nem zárja ki hogy ez miatt lehet a gond!!Más meg azt mondta hogy ezeket az autókat több évig tervezték,és nem szabad változtatni mert az össze zavarja az egész motor működését!!Szóval ezek után szépen el adtam a kocsit,mert nincs megoldás a problémára!!!!"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Oculus Rift virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple Watch S9 45mm Cellular acél GOLD okosóra garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest