De nekem is csinálta, de csak ha belemelegedet. Betolva jó volt. Utána teljesen behalt. Te még kezdődő félben vagy nézesd meg
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
negroo
aktív tag
Mr X
veterán
Ellenőrzöm, amint lehetőségem lesz rá. Az a baj, hogy annyira random a dolog, plusz amikor előjön, általában épp sietnék, nincs időm szétkapni.
Kornel
veterán
remélem nem volt már
ezek alapján egyébként eléggé elgondolkoztató választás lehet, főleg aki új swiftben gondolkozik.
szvsz ilyen GL+ körüli esztergomi gyártású felszereltséggel 3M környékén még lehet, hogy elgondolkoztató lesz.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
ja és ha lesz svhs mild hybrid változat itthon, akkor főleg kéne.
ugyanaz a motor, mint a splash/swift-ben muzsikál, megspékelve egy kis villanymotorral, nekem a splash +100 kg önsúllyal evett nagyátlagba 5,3 litert százon, akkor ez tényleg elmenne 4,5 körül, egy fabianál nagyobb utasterű benzines autótól nem rossz, maradjunk annyiba
bajnokpityu
félisten
mit jelent itt a gl+ ?
nekem végtelenszer jobban bejön,mint az scross. hiába nagyobb az utóbbi, azzal a külső/belsővel én nem szeretnék élni. ez azért már vállalható forma.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Kornel
veterán
Hat a tied gl+
Ha egy ilyen szintet ideadnak 3-3,2M kozott, akkor szerintem jo vetel lesz.
Szvsz legyen benne egy automata ketzonas legkondi, kulcsnelkuli inditas, ulesfutes, tempomat, meg a szokasos alap dolgok, szerintem ezek nem nagy igenyek manapsag.
Utastere a teszt alapjan vallalhato meretu, ahogy irtak, egy kategoriaval feljebb versenyez.
A mild hybrid meg nagy szam lenne az 1.2-es k12b-vel, igazi szomjazo mester lenne, foleg nalam, mindig motorfekkel lassitok, mindig lenne kraft a litium akksiban az elindulashoz.
Mondjuk az ezres boosterjet meg menne mint az okor, tomeg/teljesitmeny alapjan 10 mp alatti ertek lesz a 0-100, mig az 1.2-es 12 sec koruli ertek lesz.
bajnokpityu
félisten
gl+ más jelent a különböző tipusoknál.
4Mért se tudok autót, amiben 2 zónás klima, kulcsnélküli indítás van gyárilag, szóval erre nem számítok.
sztem beérik manual klimával, nagykijelzővel,blútússzal, esetleg kap még 15-16körüli alufelnit.
10mp 0-100 az már megy,mint ökör? nekem 6mp kéne, hogy azt mondjam,megy,mint ökör. az meg bőven 200ló fölött keresendő.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Kornel
veterán
Bocs, csak automatat akartam irni, az is boven eleg.
De ha csak manual lesz, az is kibirhato, ellenben a tobbi jo lenne.
10 mp-es 0-100 egy B szegmensu kisautotol szerintem nem rossz.
[ Szerkesztve ]
HUNPSP
aktív tag
Most hazafelé több alkalommal sem tudtam egyesbe tenni a váltót üresből (swift szedán). A furcsa hogy egymás után 2-3 alkalommal sem sikerült, egyszerűen megakadt, erőltetni pedig nem akarom. Utána direkt próbálgattam, és nem volt meg a jelenség, de ezelőtt sem egyébként. Azt tudom jó ideje, hogy a váltónak van hangja még alapjáraton is, de a szerelő azt mondta hogy nem sürgős, akár tavaszig is kibírja. Váltó olaj az majdnem napra pontosan 3 hónapja lett cserélve... Mennyire súlyos ez a probléma, mi lehet a gond?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
pjen
félisten
1 est, hátramenetet néha minden autó nehezen veszi.Tedd kettesbe és picit mozdidst meg,hogy a fogaskerekek tudjanak helyezkedni.
Járókeret
senior tag
ilyenkor próbáld meg betenni más sebességbe, és úgy 1-esbe. nekem a hátramenet szokott ilyen lenni.
roberto211
őstag
Dehogy veszi minden autó nehezen.. Enyém pld tök simán , néha még menet közben is (5-10) .. Rükverccel szokott gond lenni de rekuplung megoldja..
HUNSP: Mennyi olajat töltöttél bele anno? Elvileg ha nincs tele és töltesz utána akkor ideig óráig ellehet húzni..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Halver
csendes tag
"szvsz ilyen GL+ körüli esztergomi gyártású felszereltséggel 3M környékén még lehet, hogy elgondolkoztató lesz."
Ha elolvastad az általad linkelt cikket, akkor világosan benne van:
"Indiában gyártják, és később sem fogják a csúcsra járatott Esztergomban"
tehát a kalkulált árához vedd hozzá, hogy Nirmal-ék rakják majd össze a távoli Kelethonban,
pjen
félisten
Azt irtam:néha,de Neked ezekszerint szerencséd van.Volt már pár autóm és néha előfordult meg kellett mozgatni a kart,esetleg megmozdítani az autót,hogy vegye az 1 et.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
arra céloztam, hogy a jelenlegi esztergomi gyártású scross/vitara gl+ körüli felszereltségben jó vétel lenne, ha az árat is jól lövik be.
az árról meg annyit, hogy le van írva, hogy swift +300k, ami nagyjából stimmel is az indiai árakat alapul véve.
[ Szerkesztve ]
Des1gnR
őstag
Sziasztok!
Van egy 98-as 5 ajtós benzines swiftem. Agyalok egy GSM modulos távoli indításon házi beszereléssel.
A modul teljesen egyszerű, van 2 kimenete kapcsolni és 2 bemenete szenzoroknak amennyiben szükség van rá. Ha csörgeted (csak adott számról), akkor a modul kinyom (foglaltat jelez) és kapcsolja a beállított kimeneteket, akár időzítve egymás után.
Arra gondoltam, hogy a kulcs mögé be lehetne kötni "vagy" kapcsolatba, de nem mentem bele a részletekbe, egyelőre elméleti síkon mozgok. Gondolom van két vezeték (gyújtás, indítás). Ezeket kapcsolnám időzítve, de nem tudom, hogy a motor min keresztül jelez vissza, hogy beindult. (Ez kerülne a modul bemenetére, hogy elég volt az indításból.)
Remélem jó irányba mozdultam el, kíváncsian várom véleményeteket és minden segítséget örömmel fogadok.
Nem mellesleg ma sikerült kiakasztanom (vagy eltörnöm) a nyitófület belülről, így csak kívülről nyílik a vezető oldal felőli ajtóm. Meg lehet csinálni bontás nélkül?
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
negroo
aktív tag
Ez így nagyon futurisztikus. Miért nem kéred meg fiadat, hogy inditsa be? A busznál sem engedik webastó használatát, ha nincs ott a söfőr, de te meg ezt meg mered csinálni? Netán sebbeségben hagydtag volna a gépet és te indítás parancsot adsz neki azt el kezd minenkit gyalulni? Felejtsd el olcsóbb.xD
Kornel
veterán
Ez viccnek is rossz.
Ha van aram a kozelben (dugo), akkor egy elektromos vizmelegitot be kell epiteni, ha nincs, akkor webasto, de gondolom nem er annyit az auto, mint amibe az kerul.
Szvsz ilyen igenyek mellett mas autot kell valasztani, nem suzukit
pjen
félisten
Nem ördögtől való az ötlet,haverom 23éves bömösében van.Ha gondolod megírom a pontos típust.Tanulmányozhatod a megvalósítást.
BrownB
tag
Des1gnR
őstag
Ha fáznék, akkor csak vennék egy 4k-s ülésmelegítőt. Inkább a motort szeretném kímélni, hogy ne kelljen hidegen menni vele. Egyébként soha nem hagyom sebességbe és az indítást figyelném is bentről.
A cucc ára hozzávetőlegesen 15k, ennyit végképp megér. Nem mondom, hogy mindenképp szükségem van rá, de miért is ne?
Szóval, hogy ne szemeteljünk, nézzük inkább, hogy a megvalósítás lehetséges-e úgy ahogy gondoltam.
BrownB: Ez szuper, valami ilyesmit kerestem. Ugyan régebbi típushoz, de lehet senki nem olyan elvetemült, hogy ehhez csináljon. Ha megvalósul a projekt, akkor nyilván kattan pár fénykép és legalább egy blogbejegyzés.
[ Szerkesztve ]
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
pjen
félisten
A motort akkor kíméled ha melegítés nélkül elindulsz és kíméletesen haladsz.
Igy van. Az alapjaraton melegites nem tesz jot neki, nincs meg a megfelelo olajnyomas es a csapagyakra extra terheles adodik.
Des1gnR
őstag
Na ezeket jó tudni, már megérte benézni
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
Kornel
veterán
Az megvan, hogy alapjaraton sokkal jobban adsz a motornak, mintha rendesen hasznalva melegited be az autot?
Benzinesnel inditasz, utana 30-60 mp mulva elindulsz, es lehetoleg 2000-2500 kozott tartod a fordulatot, a kevesebb se jobb, de a tobb se.
Alacsony fordulat eseten hideg motornal foleg vegyes surlodas alakulhat ki, hosszu tavon egy jo kis motorgeneralt is okozhat. A magas fordulatot gondolom nem kell ecsetelnem, hkgy miert nem jo.
Az alapjaraton melegites azert sem jo, mert a tuldusitott keverek lemossa a hengerekrol az.olajfilmet, ami meg rendesen ki se alakult a hideg olaj miatt, ergo meg jobban kopik a.motor, raadasul sokszor annyi ido alatt melegszik be alapjaraton, amivel csak kinyujtod a hideginditas utani bemelegedesi fazist.
Ha valamit akarsz tenni a motorod egeszsege erdekeben, akkor hasznalj szintetikus olajat, lehetoleg 0w vagy 5w hidegoldali viszkozitassal, ezzel sokkal tobbet teszel erte, mint amiket itt talalgatsz.
Ezen kivul a leghatekonyabb megoldas amit az elobb is irtam, az elektromos, vagy kahyhas motor vizmelegito, na ezzel mar ersz is valamit.
Des1gnR
őstag
Értem. A motor vízmelegítőnek utána szagolok, de ennyit valszeg tényleg nem ér. Az olajat pedig úgy is cserélni kell, szóval azt megfogadom.
Közben az ajtóra találtam pár jó képet...holnap nekiesek, rosszabb gondolom nem lehet.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
BrownB
tag
Fontold meg a többiek tanácsát, mert az alapjáraton történő melegítés nem tesz jót a motornak. A DEFA megoldása meg nem olcsó.
alexy92
aktív tag
Ezeket jó tudni, én meg mindig szorgosan melegítettem a kis verdát, hogy kíméljem
Kornel
veterán
Vannak olcso de hasznalhato elektromos motormelegitok, de ugye ezek berhaz elott nem hasznalhatok praktikus okokbol, nem fogsz egy hosszabbitot kilogatji a 10-rol
A kalyhas megoldas meg egy vagyon, es foleg dizelnel lehet relevans. Egy jo kis webasto milyen kiraly lehet
Viszont ha netan veszek egy uj ajtot a kozeljovoben, akkor valoszinu berelek majd helyet neki egy orzott parkoloban, ahol akar egy elektromos csatlakozas is megoldhato, na az lesz a kiralysag, kezdettol bejaratom, ahogy en akarom, 10 ezrenkent 0w20 olaj, telen motormelegito...
Des1gnR
őstag
Árány élete lesz
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
Kornel
veterán
Ha elhozzak ide a SVHS verziot is a baleno-bol, akkor tuti van egy vevojuk ra.
Bar az ezres turbossal is meggondolnam, bar ott a kormolodas valoszinunbe fog figyelni.
Motion_Blur
félisten
Nekem is csak 3 hónapja lett rendes garázsom, a lakóház földszintén, pont a lakásom alatt. Ilyen időben 15 fok van, állítólag kemény mínuszokban sem megy 10 fok alá a hőmérséklet pedig nem fűtött, csak az épület része ugyebár.
Megfizethetetlen amikor reggel nem a jéghideg, macskák által összeszart autó fogad befagyott szélvédőkkel
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Kornel
veterán
Jo hely lehet.
Ujpalotan egy garazs sincs, igy felpiteni egy paneldzsungelt, hat mit nem mondjak, kellett hozza tehetseg.
Motion_Blur
félisten
Bandus99
őstag
Ezek a 4ks ulesmelegitok ernek valamit?
Mennyi ido mig erezhetoen bemelegszik, ha az autoban amugy -5fok van?
Igaz en a gyarilag beepitett futest sem tudom mennyire hatasos...
Gyerek szokott haborogni telen mikor indulunk.
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
Des1gnR
őstag
Nem tudom, egyelőre nem volt olyan hideg, hogy azt mondjam, hogy ma veszek egyet
Motion_Blur: Uhh ez pöpec. Egy ilyen nekem is jól jönne, de a közelbe sincs még kiadó se.
[ Szerkesztve ]
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
Hego
tag
Én 1,5k-ért vettem egyszer a madaras teszkóban. 2-3p után már melege volt a tojásoknak, úgyhogy odaadtam faternak.
Volt egyszer totalcaron egy cikk erről. Ahh, itt is van. http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/08/rotyogjanak_azok_a_tojasok/
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
bajnokpityu
félisten
gyárik jók. nem túl erősek, és nem is gyengék.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Des1gnR
őstag
Ma elkezdtem leépíteni a bal első ajtót, hogy megnézzem mitől nem nyílik belülről.
Kipattintottam a kilincs körüli műanyagot. Szerencse, hogy előtte rákerestem, mert eltörtem volna simán.
Kicsavartam az ajtó behúzó műanyagot és kipattintottam körbe az egész kárpitot, de még nem engedi. Úgy érzem, hogy a kézi ablakemelő a ludas, de azt hogy kell leszedni? (ha lekell)
Utána csak emelem felfelé az egészet? Mert felül nem nagyon tudtam pattintani semmit.
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
Járókeret
senior tag
sziasztok!
nem hagyott nyugodni a drasztikus fogyasztásnövekedés a 99-es swiftemnél (1.3), így rágoogliztam, ahol azt írták,hogy normális a 7-8 L fogyasztás télen városba. ha nincs hideg és nem városba vezetek akkor kevesebb mint 6 L-t eszik.
kérlek erősítsetek meg,hogy tényleg nem a kocsival van gond, hanem ez ennyi.
köszi
dudika10
veterán
Mennyi tmész egyhuzamban?
Amikor 10km-t megyek, akkor 1 literrel többet eszik átlagban ilyen hidegben, mint mikor 20km-t. Szerintem városban, rövid utakon, ilyen hidegben, teljesen normális a 7-8 liter körüli fogyasztás.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
Járókeret
senior tag
10km-t megyek reggel,meg délután vissza. ezt heti 5 ször. 5000-ért tankolok molnál, ez átlag 15L.... és ez másfél hétre... 160km-170km-t megyek vele kb. mikor jó idő volt akkor 250 km-t mentem vele max.
[ Szerkesztve ]
Hego
tag
nem a kocsival van a gond. nekem is ennyit evett télen az 1.3
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
Járókeret
senior tag
karlkani
aktív tag
Augusztus közepén vettem a kocsit, 1.3-as, 8 szelepes. Napjában 2*6 km-t megyek heti 5 alkalommal (munkába, majd haza), hétvégén bevásárlás 3-4 helyen (~16-17 km oda-vissza összesen). Mindig teletankolom, így az átlagfogyasztásom 7,62-7,14-8,15-7,89. Én is sokallom, főleg, hogy az előző autóm közel 150 kg-mal nehezebb volt (Skoda Felicia) és a téli hidegben evett 7,3-7,8 között. Eddig még igazán nem is volt hideg. Várom mennyeit fog enni majd, ha bejönnek a hideg idők. Tudom rövid távon sokat eszik, meg be sem melegedik... Reggel, mire beérek a munkahelyre még ki sem nyit a termosztát (a termosztáttól elmenő cső felső része "meleg", alul hideg, langyos, a hűtő teljesen hideg), vagy talán egyszer. Szerintem sem a kocsival van gond.
Motion_Blur
félisten
ajándék
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Járókeret
senior tag
ja hát ezek a rövidtávok egyáltalán nem jók semelyik autónak se és gondolom ez a fogyasztásban is megmutatkozik. de hát akkor ez van, nincs mit tenni
zsoika
addikt
A bajom ezzel csak az hogy a feleségemé naponta 2x 25km (oda-vissza út) eszik 7,8l/100km most.
[ Szerkesztve ]
gerii
addikt
Metálfényre már nem futotta, elég ronda fehérben.