Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22801) Motion_Blur válasza Kornel (#22800) üzenetére


Motion_Blur
félisten

:DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#22802) Bandus99 válasza dnelb (#22799) üzenetére


Bandus99
őstag

A linkelt oldalról:

Péter Juhász Nem akarom védeni Henit, de ha megnézitek a balesetek 95 % ban suzuki van, és mindig ők is a hibásak!!(tisztelet a kivételnek) Kettő: minden alkalommal ők akarnak összetörni a városban is!! 😬 kérdezem én, miert nem akar nekem jönni, vagy miért nem húzza rám a kormányt egy Audi, Bmw, Merci, VW??? Hmmm??

Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben

(#22803) Kornel válasza Bandus99 (#22802) üzenetére


Kornel
veterán

En egy bmw-t is levillogok, ha nem megy elolem.
En vagyok a suzukisok ellenparja :D

(#22804) Doze válasza Kornel (#22803) üzenetére


Doze
aktív tag

Erről jut eszembe, ma is megyek pályán 2 db fekete audi tol le mindenkit az útból, már már veszélyes módon, gondolom kormányzati, vagy tek-es verdák lehettek, semmi sziréna, vagy villogó... mekkora flash lenne valami szarrá tuningolt verdával, 250-nél levillogni, majd beintegetni a kommandós és/vagy államtitkár úrnak. :C

(#22805) Kornel válasza Doze (#22804) üzenetére


Kornel
veterán

Oszinten en szivesen elmennek ilyen kormanyzati vagy tek sofornek.
Engem egyszer a 4-es elkerulon a repternel toltak le a regi swifttel majdnem az arokba ilyenek.
100-as tablanal 200 felett.
Elveznem asszem.
Igy se birom a tablakat, elobb utobb kellesz egy blokkolo.

[ Szerkesztve ]

(#22806) roberto211 válasza Bandus99 (#22802) üzenetére


roberto211
őstag

Magam meg a suzukisok ellen is beszélek (úgy mondom ezt hogy ugye nekem is suzukim van s továbbra is suzukinál szeretnék maradni) de ezt mindenki észreveszi minden elfogultság nélkül mondom,hogy ha valaki beül suzukiba akkor barom módon elkezd közlekedni tisztelet a kivételnek, illetve akkor nem ha nem kalapos a suzukis azaz nem 60év fölött van)...

Én úgy ultem be a régi swiftbe kezdő jogsisként meg úgy vettem,hogy áhh én leszek a világ leglassabb legurasabb vezetője , ugye hozzászoktam francia kocsikhoz(anyám,apám).. Beültem 3 ajtós gls swiftbe,második alkalomnál kipróbáltam milyen az a padló...

Aztán sorba ismertem meg a kocsit, sorba feszegettem a határokat ami akkor nagyon friss jogsisként veszélyes volt de olyan szempontból jó,hogy megismered a saját autódat..

ÉS az a furcsa,hogy más gyártmányú kocsinál nem érzem azt h most nyomni kéne, hogy most elkéne rúgni 6ezerig, h most csinálnom kell egy 0,01s -es váltást, stb stb pedig még minsig csak egy ezres swiftről beszélünk... Hétvégén vezettem egy pug 306ot... Abba se éreztem azt h most nekem nyomnom kell, végigdöcögtem 50el a városon 4-es ben.. Átültem suzukiba egyből toltam neki.. Ilyen ez , nem kell meglepődni... Szeretik a boyracerek, szeretik a fiatalok a sport változatokat mind a régiből mind az újból és tényleg nem lehet megállni h most ne talpald..

És így lett nálam is a 5,5l es fogyasztásból átlag 7, sűrűbb fékbetétcsere, meg sűrűbb olajcsere,stb,stb...

De ez nem egyenlő az autórongálással.. Mert ugye én meg is csináltatom ha valami van vele nem csak hajtom amíg szét nem esik...

Hogy miért nem tolnak az audisok-vw-stb-k? Nem tudom.. Mert más az autó " szelleme" talán, más az autó környezete és nincs az embernek kedve ahhoz,hogy most talpalja mint az állat a töbliteres dízelt..

De amúgy a régi 16i compactokban(e36) ,megnézed a fiatalokat ugyanúgy nyomják mint a fiatal suzukisok annyi különbséggel h 1.3as suzuki előtt nem nagyon szoktak lenni. :D Inkább mögötte de ez nagyon off..

Lényeg mindenki vezessen úgy ahogy biztonságba érzi magát, illetve ahol még érzi az ő és az autója határait.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#22807) Motion_Blur válasza roberto211 (#22806) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nekem lassan 6 éve megvan az autó de soha nem éreztem azt hogy tiporni kéne, se akkor se most. Sajnálom gyilkolni..

Nagyon meghajtva egyszer volt igazán, egyhuzamban 1 tank benzinnel 140-150 környékén pályán, ugyanez visszafele is a tengerpartról. De nem éreztem hogy ennek bármi értelme lett volna, kitisztított volna bármit is vagy fürgébb lett volna után az autó. Csak sietni kellett.

A havat viszont nagyon szeretem, ott mindig próbálgatom hogy mi fér el, ma is kerestem a körforgalmakat, derékszögű kanyarokat ;]

Az eredeti témához: akik mögött és is szentségelek azok legnagyobb részt régi Switesek, vagy F Astra-sok... nagyrészt 50-es mamik, akiknek vettek egy 150-200e-es roncsot hogy járjanak be vele a városba, mert arra jó lesz.... csak vezetni nem tudnak. Jó belátható, nagy tempós körforgalom bejáratánál satuznak, ez a kedvencem... amikor persze senki nem jár arra, még a környéken se. Na ilyenkor duda + refi és a seggébe állok, vagy kimegyek mellé, kacsázok mögötte stb., mert elkap az ideg. Addig baszogatom amíg le ne áll előlem. Aztán elküldöm a kurva anyjába.

Amúgy nyugodt úri vezető vagyok :DDD

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#22808) Doze


Doze
aktív tag

Másfél év nézegetés után végre vettem egy 2 dines androidos rádiót, többször kútba esett a terv de most megvettem. Nehéz volt megbízható márkát és eladót keresnem.. aliexpress és társait hanyagoltam, csak ebay jöhetett szóba és most végre (a héten remélem) megjön, mindenről beszámolok.

A nagy szívfájdalmam hogy ugyan SX4-hez való, de nem 100%-ban.... Kormányvezérlés marad, minden van hozzá... :) , úgyhogy most öröm van meg bódogság. 80.000 huf (ebben már benne van a szállítás), de az áfát még le kell szurkolnom, szóval egy százas... A márkája Pumpkin... több éve gyárt ilyen cuccokat, és ami az érdekes van nekik német képviseletük is (csak suzukihoz nem forgalmaznak semmit :W )

(#22809) domojko válasza roberto211 (#22806) üzenetére


domojko
senior tag

Ha más márkájú autó lenne a tulajdonod azt is taposnád mert még kezdő vagy. Ez nem a suzuki miatt van. Ha más autóját használod alapból ösztönszerüen jobban vigyázol rá mint a sajátodra. Hiszen ha gallyra vágsz rajta valamit akkor fizetheted. Majd ha több év és még több km lesz a hátad mögött a suzukit sem fogod annyira taposni. Előbb utóbb lenyugszik az ember. Van akinél ez rövidebb ideig tart van akinél kicsit tovább.

[ Szerkesztve ]

(#22810) bajnokpityu válasza domojko (#22809) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Hja, nekem a 200lovas oktávra se hiányzik. És azzal soha nem lőttek le, bezzeg fókusz fele lóerővel megvolt..

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#22811) Bandus99 válasza Doze (#22808) üzenetére


Bandus99
őstag

Szep cucc grat hozza. Gondolom majd dobsz fel kepeket beszeret allapotban, meg hasznalatrol tapasztalatot.

Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben

(#22812) Doze válasza Bandus99 (#22811) üzenetére


Doze
aktív tag

Egyébként swifthez is van ilyen, sőt a legujjabb szériáshoz meg már 100% oem... tehát keret sincs hozzá.

Egyébként kínai eladóknál van igazából mindenféle autóhoz, csak a minőség kétséges. 1 kitalálja a többi másolja, aztán ellepi a piacot. (aminek igazából még márkajelzése sincs)

2 kínai márka van ami jó: Pumpkin, meg a Witson, viszont a win CE op. rendszeresek nagyon gagyik.

Remélem beválik a kütyü..

(#22813) roberto211 válasza domojko (#22809) üzenetére


roberto211
őstag

Nem tudom....Én így vettem észre meg utakon is ezt tapasztalom. Mostmár én is nyugvó fázisba vagyok , de persze nem azt jelenti hogy alig megyek csak azt h már nem tolom neki ha kell ha nem..

Motion_Blur: Régi swifteseket néha én is átkozom :) (annak ellenére h nekem is az van) de általában a lomha swiftesek, öregek vezetik.. Viszont annál inkább nem csipázom én sem a fastrásokat.. Kikészítenek egyszerűen..

Egyik véglet az h bemegy a tyuning dísztárcsákkal belsőbe kerek 50el 5.-be , előzni nem tudom(záróvonal,stb), ilyenkor szokott elkapni az ideg... Másik h ugye szokásom nem 5-el bemenni a körforgalomba sjnos vagy nem sajnos, fastrások meg azt hiszik 1.4i vel mennyire fürgék és kiugranak előttem a körförgalomba, de még nem is nagy gázzal hanem megindulnak utána visszaveszik és szép lassan ilyenkor kell nekem majdnem satuzni...

Enyém se valami fürge de ha tud menni az ember akkor ne tartsa fel legyen az f astra vagy bármi más szánt szándékkal..

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#22814) anonymus89 válasza pjen (#22788) üzenetére


anonymus89
addikt

Megnézetve jól tölt a generátor, indításkor egy picit később kb. 20s múlva kezd el tölteni de utána szépen tartja 3000rpm-nél is.

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#22815) Barell


Barell
senior tag

Sziasztok. Adott egy régi swift amin bal első lámpát szeretnék kivenni majd egy másikat berakni. Kérdésem az hogy ehhez elegendő a csavarjait illetve csatlakozóját szétszedni és ki jön vagy esetleg útban lehet neki a lökhárító, helyzetjelző?

(#22816) Thome válasza Kornel (#22793) üzenetére


Thome
addikt

Ugyanez, jó lassan húz, 1,5mp utánmeg röff. Én is megvoltam ilyedve, hogy miért nem teker jobban, de akkor ez normális dolog.

+

Eneos Hyper Premium került az enyémbe október elején, semmit sem nyalt még be belőle, szóval nálam jónak tűnik, és nem kímélem én sem (165 000 km van benne).

[ Szerkesztve ]

(#22817) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Nekem is lámpás kérdésem lenne:

2005-ös autómba szeretnék hátsó lámpákat cserélni, 2008 - facelift utáni gyárit rakok bele, (sikerült nagyon jó áron szereznem). Izzók + kábelezést is kapok hozzá.

Gondolom nem egy bonyolult dolog, de ha csinálta már valaki és van benne buktató akkor írja már meg.

Köszi.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#22818) Thome válasza Motion_Blur (#22807) üzenetére


Thome
addikt

Én is kimondottan nyugodt autós vagyok. Csak ne legyen előttem útakadály, mert akkor a hajam hullik és finoman elkezdek anyázni... :DDD

Ezt pedig párom vette az ablakba mert szerintemókás, kitettem, de mondtam neki, hogy ezt nem az enyémre kellene tenni... :DDD

(#22819) Kornel


Kornel
veterán

Na megvan a futóműmérés...

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwd0M5Y0NPRC1fNjA/view?usp=sharing

Elsők tökéletesek: 54,6% - 54,6%
Hátsók: 29,2% - 35,5%

Elvileg semmi se lóg...

Ami zöröghetett, az a jobb hátsó lengéscsillapító porvédője.

Kérdés, hogy mennyire számít gatyának a hátsók ezekkel az értékekkel?
Esetleg cserélhető lenne-e magában csak a porvédő?

A mókus azt mondta, hogy ő nem cserélné a lengéscsillapítót...

Ki mit mond?

Ja és a hátsó szilentek ki vannak repedve, de nem lóg...

Teendő?

Azt akarom, hogy ne zörögjön semmi :D

Ja és attól még beleért a gumi az ívbe körforgalomban...

(#22820) domojko válasza roberto211 (#22813) üzenetére


domojko
senior tag

A teljesség kedvéért azért azt hozzátenném hogy a lenyugodott egyedeket is indőnként el-el kapja a gépszíj. :D

(#22821) Doze válasza Kornel (#22819) üzenetére


Doze
aktív tag

Az túlzás hogy tökéletes.... de nyárra, vagy őszre mind a négyet cserélned kell :( Megoszlanak a vélemények, de 20% alatt már teljesen gatya, valaki szerint mát 50 alatt is cserélni kell... De egyébként hajtott keréknél létfontosságú, nem csak azért mert kanyarból kigyorsításkor elpattog, hanem mert fékezéskor is elpattog ami ABS-el kombinálva kicsit cifra :DDD , mikor levegőben van beáll-->oldja, mikor leér a földre akkor nem fog mire megint befognád addigra megint elpattan majd megint oldja.... ha kifogsz egy olyan pattogási "amplitúdót", akkor aztán mindent csinál csak nem fékez :U

(#22822) domojko válasza Motion_Blur (#22817) üzenetére


domojko
senior tag

Az enyém 2006-os. Én [ilyen] lámpákat raktam be hátra. Semmi extra nincs a cserében. Alul felül 1-1 csavar. A lámpatest hátoldala hosszú patent szerüséggel kapcsolódik a kasztnihoz. Talán csak annyi h a kasztniban levő csatlakozóra kössél valamit mert elég rövid a kávelezése, könnyen visszacsúszik a kasztniba. Utána bogarászhatod.

(#22823) Kornel válasza Doze (#22821) üzenetére


Kornel
veterán

oké, akkor amit az ürge mondott:

az elsők ha újak, akkor 60%-ról indulnak, most 54,6%-osak, és 40%-tól javasolt a csere elől.
hátul 40% körüliről indulnak, ha újak, most pedig 29,2% - 35,5%, és 20%-tól javasolt a csere.

Tehát a mind a négyet cserélni felvetést nem értem, max. a két hátsó, azon gondolkozok én is most, csak ugye ez nem swift gátló, hanem spéci megy bele, így le kell vadásznom a legjobb ajánlatot :)

(#22824) tboy93 válasza Doze (#22821) üzenetére


tboy93
nagyúr

+1 Cserélném az összeset. Nekem a hátsók valami 27% körüliek voltak amikor cseréltem,de brutál szarnak éreztem már. Újíttasd fel, az megvan 30k-ból (4db).

Mi az hogy 60%-ról indulnak? :F

[ Szerkesztve ]

(#22825) domojko válasza Kornel (#22823) üzenetére


domojko
senior tag

Nem vagyok biztos benne, de ugy hallottam h 20%-nál már vizsgán is megbukik. Tavasszal nekem is cserélnem kell a gátlókat. Esetleg tudtok mondani milyen gátlót érdemes venni? Illetve én nem nagyon találtam már olajos gátlót. A legtöbb már gázos. Egyik ismerősnek cseréltük peugeot 206-on, szintén gázos került bele. Mit mondjak, tréfásan nézett ki. Kicsit kiemelte a kocsiszekrényt.

(#22826) tboy93 válasza domojko (#22825) üzenetére


tboy93
nagyúr

17% alatt bukik vizsgán ha jól tudom. nem hiszem, hogy a gázos gátló miatt emelte ki. Olyan volt az gyárilag is, csak az elfosott gátló szépen lassan enged magából, aztán az újjal újra a gyári magasságba kerül:)

Nálam a monroe bevált.

[ Szerkesztve ]

(#22827) domojko válasza tboy93 (#22826) üzenetére


domojko
senior tag

Nem tudom, lehet. Az tény h egy hétig járt vele igy, de olyan volt mint egy hajó. Megelégelte, valahol vett olajos gátlót, azokkal már normális helyre került a kasztni.

(#22828) Motion_Blur válasza domojko (#22822) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Köszi! ;) Akkusarut nem kell ilyenkor levenni? Az izzócsere miatt.

Nézegettem én is ezeket, számomra a LED-esnek lenne értelme az meg már másfélszer ennyi. Egyébként jól néz ki, bár nekem a króm alapú lenne jobb az autó színéhez és a többi elem miatt (tükrös fóliák, tükörpolír /vót egyszer :DDD/ felnik).

De hátsót is csak akkor cserélném customra, ha elöl is az lenne, a kettő meg már 100+k, annyit azért nem ér. Talán ha az első búrák megfakulnak vagy annyit kapnak hogy már nagyon karcos lesz, akkor meglépem.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#22829) Doze válasza Kornel (#22823) üzenetére


Doze
aktív tag

60%? ez gépfüggő?

(#22830) domojko válasza Motion_Blur (#22828) üzenetére


domojko
senior tag

Mondjuk ugy h én is nagyon jutányos áron jutottam hozzá. Cserébe adtam a saját gyári lámpákat. Az enyém fehér így pont illik hozzá a fekete. A biztonság kedvéért minden elektromos művelet előtt le szoktam venni az akkusarut.

[ Szerkesztve ]

(#22831) Kornel válasza Doze (#22829) üzenetére


Kornel
veterán

lényeg, hogy ez nem úgy 54%, hogy egyszer 100%-os volt az érték, és most már csak 54%, hanem ez maradék tapadó erőt mér.
az ürge mondta, hogy gyárilag ennél 60% körül van az érték elől, hátul 40%.
ez betonkemény futómű, gyakorlatilag egyetlen eleme sem egyezik meg a sima swift/splash-ével, méretre pl. a hátsó gátló azonos, be is menne a sima swift, de ez gyárilag sokkal keményebb, kevesebb a csillapítása is nyilván ezáltal.
az elsőre azt mondta, hogy tökéletes, biztos, hogy nem nyúlna hozzá.

engem a hátsók viszont annak ellenére is idegesítenek, hogy szerinte jó az, meg az eddig megkérdezett szerelők szerint is, de ugye a porvédő alapból zörög, és nem nagyon láttam hozzá külön porvédőt, illetve ugye a 40% helyett már csak 29 az egyik, de szerinte 20-ig simán jó...

a hátsók cseréjén filózok most, az elsőket biztos, hogy hagyom így most, nem gondolom, hogy ez olyan rossz lenne :N

ja ehhez eddig csak gyárit, és TRW-t találtam, a bárdi és unix keresők nem is ismerik a SS-ot, mint külön típust, azért majd telefonon megérdeklődöm a bárdit, hogy mit mondanak rá :D

[ Szerkesztve ]

(#22832) Motion_Blur válasza Kornel (#22831) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Mennyibe volt egy ilyen mérés?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#22833) Kornel válasza Motion_Blur (#22832) üzenetére


Kornel
veterán

el se hittem, de 2000 huf-ot kért a manusz...
bemérte a gátlókat, rázópadon vagy negyed óráig nézegettük, hogy semmi, de semmi az ég egy adta világon nem lóg, a végén meg rájöttünk (3 szerelő eddig nem), hogy a lengéscsillapító porvédő zörög, de nagyon.
ami furcsa, hogy hogy a francba érhetett bele a jobb hátsó gumi a kerékjárati ívbe?
csak nem olyan faszák akkor azok a gátlók...

vagy pont attól, hogy hátul nem egyformák, és így már nem díjazzák a 60-80 közötti körforgalomtempót.

[ Szerkesztve ]

(#22834) Motion_Blur válasza Kornel (#22833) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Az tényleg nagyon jó ár. Korrekt volt.

Ha nagyon jól tapadó gumijaid vannak és egy picit szélesebbek mint a gyári akkor szerintem beleérhet minimálisan. Mondjuk a téli gumi + hideg aszfalt, valszeg kisebb G-t kap így az autó mint nyáron meleg gumival.

x-akta marad, nálam is van ilyen :))

gátló téma: amikor splash-ed volt írtad hogy beméretted és 58%-os volt. akkor azt írtad hogy azt már kukázni kell. vagy az más mérési módszerrel volt annyi? --- persze ha jók az emlékeim

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#22835) Kornel válasza Motion_Blur (#22834) üzenetére


Kornel
veterán

akkor még jobban érdekelt :D

az is elment volna :)

lényeg, hogy nem tudom mi lesz, de majd kitalálom.
ha a porvédőt nem lehet máshogy megoldani, akkor cserélem a gátlókat, meg a hátsó szilentet.

amúgy szélesebb és nagyobb is a gyárinál a mostani gumi, de nem kéne beleérnie, eddig senkinek se ért bele, vagy tényleg én vagyok egy állat :D

mindegy, mindenhol azt olvasom, hogy ezek még jók így...
persze nem 100%-os.

egyébként hozzátartozik, hogy a gumikat túlfújva használom (én így szeretem), 2,5 bar van bennük, ez ronthat valamit a mérési eredményen... illetve kerekenként +0,9 kg van a nagyobb gumik miatt, ez is ronthatja az eredményt ugye. ezeket beleszámolva az elsők szerintem bőven jók még, de a hátsók akkor is kétesélyesek.
majd megálmodom még, hogy mi lesz.

(#22836) HUNPSP válasza roti86 (#22773) üzenetére


HUNPSP
aktív tag

Köszönöm a válaszaitokat! Ma vettem újból 4 literes kannával, 6500Ft volt. OBI-ban és a Tesco-ban ugyanezt a típust 12-14 ezerért találtam meg, kissé nevetséges a dolog... sőt az 1 literes itt 1800Ft volt kb, utóbbiakban pedig 4000 környékén adták. :C

Viszont komoly gond van, mert 1700-1800km megtétele alatt az olaj szint a maximumról a minimumra esett. Nem igazán találtam soha, sehol olaj folyást az autó alatt.. eladáson is már gondolkodtam.. úgy érzem a kereskedésben kicsit átvertek, habár amúgy rendkívül korrektek voltak, de most ütköznek ki a gondok. A hirdetésben alapból olyannak hirdették amire nem kell költeni.. ehhez képest 100+ezer ráment már az autóra. Váltót majd nyáron cserélni kell, zajos.. a motornál valóban volt olajszivárgás, ezt mutatta az eladó is annó (kereskedő), de arröl szó sem volt hogy zabálja az olajat mint az állat, ráadásul a szivárgás is meglett szüntetve 100%-ban. Ti mit javasoltok, mit tegyek? 6 hónapon belül vagyok, tehát a jog elvileg engem véd, de nem tudom mire számítsak ha esetleg a kereskedőt megkeresem hogy ez így nem oké/fizessen bele a költségekbe/vegye vissza az autót/adja vissza a pénzt...
Váltó 30k, használt, szereléssel együtt, ez jó ár. Egy új használt motor viszont 50-60k, és kitudja mi a baja annak is, szerelés költsége nincs benne..
Szerk.: Swift szedánról van szó.

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=

(#22837) Doze válasza HUNPSP (#22836) üzenetére


Doze
aktív tag

Nem tudsz mit csinálni, ha az adásvételiben benne volt hogy "állapotnak megfelelően"-vagy valami ilyesmi :U , masrészt a kereskedő sem lehet atyauristen, aki mindenről tud... nem védem, de ő simán mondhatja ezt.

Egyébként az autó füstöl? A kipufogón nincs fekete korom?, mert ilyen mértékű olajfogyás mellett már mindenre kiül a koksz. Ha nincs olajfolyás a blokkon, és ennyit bezabál belőle nem feltétlen jelent motorcserét. Szerintem gyűrűzni kell, vagy a szelepszár szimeringeket cserélni... olcsó alkatrészek, max a szerelés ami húzósabb lehet. De a 50-60k-tól jóval kevesebb...

Egyébként mennyit eszik? Hogyan megy? Gyengusz nagyon?, a legegyszerűbb módja hogy megtudd mekkora a baj az a kompresszió mérés.. nem tudom mennyit futhatott valójában, de nem is számít, ha nem csörög mint a fene akkor a mechanika jó, max tényleg széjjel vannak kopva a gyűrűk, (de már az is lehet hogy letapadtak mint állat)

Egyébként ha csak szökőévente cseréltek benne olajat, (mint haveromék 70.000km után :((( ) , akkor sem adja be kulcsot, ma is vígan használják, ha meg nagyjából cserélgettek benne olajat, tuti nem cserés a blokk... régi swift inkább kirohad alólad mint hogy a motor szétperegjen

[ Szerkesztve ]

(#22838) Motion_Blur válasza Thome (#22818) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Na az ilyentől tudok én kiborulni ha valakin előttem ilyen üzenetek vannak :DDD

Ez a "régi, meg szar is de legalább nem a banké" és társai :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#22839) negroo


negroo
aktív tag

SZiasztok.

Nekem van egy tip top sedán 1998as. Motorikusan váltosan kuplungósan tipp topp. 80.000km szeretnék még bele rakni 8 év allatt. Munkára használom. olaj 5-40w márkás váltó olajjal. 221.000km van benne ki fogja bírni 8 évig a kocsika? max 2000 pörgetem. max sebbeségem halál és 80 között szoktam hajtani amiből 5 lejön a csalás miatt. Kérek tippeket mire figyeljek még oda? Köszönöm

(#22840) Motion_Blur válasza negroo (#22839) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Hali!

Szerintem alváz és üregvédelem kell neki meg figyelni folyamatosan hogy hol kezd el rohadni. Motor, kuplung váltó ha így használod örök élet kategória.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#22841) Thome válasza Motion_Blur (#22838) üzenetére


Thome
addikt

You're welcome! ;]

Ha megyünk találkozóra, a célpontig végig a kocsim mögött kell gurulnod. ;]

(#22840) Motion_Blur: Az biztos hogy örök élet kategória, csak ne előttem használja így. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#22842) Thome


Thome
addikt

Hát ez nagyon babán néz ki: LINK

(#22843) Kornel válasza Thome (#22842) üzenetére


Kornel
veterán

amúgy most linkeltem nemrég, hogy ilyen lesz a SS utódja :D

szerzek is addig ismerőst hozzá, hogy hátha akad majd 1 szép példány :)

(#22844) Thome válasza Kornel (#22843) üzenetére


Thome
addikt

Én attól félnék, hogy kiszaladna alólam, bár mondjuk hogy melyiket választanám, az már necces, mert ez is nagyon átjön, színileg is, ahogy van: KLATTY

2-3 év múlva váltás, addig az ezüst villámmal bohóckodok. (Cimborák elnevezték... :DDD )

(#22845) Kornel válasza Thome (#22844) üzenetére


Kornel
veterán

jó a sport...
de a honda az más kategória.
mindenhogy.
ez csak egy gyors kisautó.
az meg egy tááájppperrrr :D

(#22846) bajnokpityu válasza Kornel (#22845) üzenetére


bajnokpityu
félisten

aztán kezedbe ne maradjon 1-2 műnyag alkatrész. ;]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#22847) Kornel válasza bajnokpityu (#22846) üzenetére


Kornel
veterán

?

(#22848) bajnokpityu válasza Kornel (#22847) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nekünk is erős befutó volt a vitara előtt. megnéztünk 3 vagy 4db 2009-2010eset. másfél méternél közelebből mindtől elment kedvünk. baromi jó vezető pozíció, jó ülések, kormány,váltó, de recseg ropogott minden műanyag. stb. szvsz nem méltó a hondához az ufo civic. konkrétan az összes többi típusukat azonnal vinném, kivéve ezt.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#22849) Kornel válasza bajnokpityu (#22848) üzenetére


Kornel
veterán

typeR más.
nem tudom, hogy egyáltalán az made in england-e, mint az összes többi.
az biztos, hogy ott nem ezek a jellemzők.

(#22850) bajnokpityu válasza Kornel (#22849) üzenetére


bajnokpityu
félisten

miért lenne más? majd pont a kisszériás miatt felállítanak japánban egy gépsort. használd már, ami a füleid között van :D

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.