Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
cskamacska
addikt
Gyászos lejtmenetben? Egy még meg sem jelent játék? Az kemény volna.
má:
Néhány gondolat a Star Citizen kihasználná az Intel és az NVIDIA grafikus vezérlőit hír topikjából:
A GTA V marketing és fejlesztési büdzsélye semmilyen szempontból nem releváns bármely más játék fejlesztése kapcsán. A GTA a játékok Titanic/Avatar/Waterworld-je, kirakat project amire eszetlen sokat költöttek, és eszetlen sokat hoz a konyhára is. De ez nem jelenti azt, hogy nem lehet kevesebb pénzből hasonlóan jó játékot csinálni. Lásd még a tizedébe se kerülő, és mégis sikeres, és a GTA sorozathoz mérhető Saints Row 2/3/4-et.
A Star Citizen úgy fog 10 féle gyártsóspecifikus spéci fícsört tartalmazni, hogy a gyártók maguk lesznek szíves azt fizetni. Konkrétan minden nagy hardver gyártónál(AMD nVidia, Intel, stb) futnak olyan programok, ahol a kiadóval/fejlesztőkkel történő megállapodást követően a gyártó saját költségen programozó csapatot delegál, és "szaktanácsadást nyújt", azaz az egész fícsört vagy legalább egy részét a gyártó a saját költségén teszi bele a játékba és mellé optimalizál, cserébe csak a saját hardverén működő effekt lesz a játékban, és/vagy jobban fog futni a saját hardverén. Mindez magának a fejlesztőnek minimális erőfeszítésébe kerül, viszont egy olyan résszel lesz gazdagabb a játék, ami egyébként bele sem került volna külső segítség nélkül.
Anno Planetside 2-nél sírtak a népek(köztük én is), hogy miért kerültek bele nVidia vidkártyára korlátozott PhysX effektek. Mint kiderült azért, mert semmibe nem került nekik, az nVdia volt olyan jótét lélek hogy ingyé beletetette(sőt állítólag még fizetett is érte külön), egyébként azok részecskehatások bele sem kerültek volna.
Mantle elég sok fejlesztő fantáziáját megmozgatta, látszik hogy a jelenlegi DirectX leváltása már nagyon napirenden van a fejlesztőknél. Lehet hogy maga a Mantle projekt csak addig él, míg a Microsoft nem kegyeskedik lehozni Boxról a saját API-ját DX11.2-11.3/DX12 néven PC-re, meg Khronos Group is összekapja magát és összedobnak egy OpenGL 5-öt a Mantle által kijelölt úton, és ezeket már az nVidia és az Intel is jobb szívvel fogja támogatni, de a lényeg, hogy az állóvizet megkavarták és a PC fejlődését újra a hardverek határozzák meg és ne a szoftveres környezet fogja vissza.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"