Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- Austin F.: Hardverapró szűrő script 🛒
- urandom0: Mégsem számőzöm az AI-t az életemből :(
- Pajac: Windows XP még mindig letölthető
- --HARDCORE--: Hogyan adjuk meg a Foxpost címünket hatékonyan?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 11 – Vörösboros marhaszelet
-
LOGOUT
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Találtam bontott nagy féknyerget Bubira (277 vs 294). Azt honnan tudnám kideríteni, hogy a nyeregtartó konzol azonos vagy kell-e a nagy nyeregé?
Robbantott ábra segít?!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom
#15410
üzenetére
Na latod.
Zimmermann van, az lassú fékezésnél melegen is sípol neha. Viszont tolataskor mindig.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15408
üzenetére
Oké, csak izgulok.

-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15406
üzenetére
Hogy all a projekt?
-
czanga
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom
#15402
üzenetére
Német cucc, Knorr-Bremse a teljes nevük. Főleg vasúti kocsikba (metró, villamos) gyártanak tárcsaféket.
Elég neves cégek beszállítói, pl CAF, Alstom, Siemens, stb.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom
#15397
üzenetére
Akkor vmi utángyártott lesz sztem. Bár ismerve a gyári tárcsát nem feltétlenül jársz rosszabbul.
-
NoLF
veterán
általános úthibákon, a legkisebben is, leginkább keresztbordákon, folyamatosan bubog. Kétszer átt lett nézve a teljes futómű, csak hátul cseréltek stabpálca szilentet, mert semmi másnak nincs baja (az első átvizsgáláskor az első alsó lengőkarokban lettek szilentek cserélve)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom
#15391
üzenetére
Gyarit kap? Vagy vmi jobbat?
-
97e ft lett végül a szekunder levegő szivattyú, december 11-én érkezik haza. kíváncsi leszek, jó lenne már csekkangie nélküli műszerfalat látni...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15388
üzenetére
Nincs gond szerencsere. Keves ebben meg a km es azt se nagyon veszes utakon szedte ossze.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15379
üzenetére
Voltam a heten az EF-nel, 60k/oldal lenne a toronycsapagy. Ezt most a'szem kihagyom.
-
Qru
MODERÁTOR
Na megkerdeztem mennyi lenne a gyari toronycsapagy. 60k/oldal. Borsos... Igaz ebben kompletten benne van a porvedo meg a felutesgatlo is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom
#15380
üzenetére
Remek...
Hallom hozzátok is odaért a tél.
-
NoLF
veterán
köszi! olyan csodás, hogy az összes hozzáértő full a világ másik végén van hozzám képest... de legalább a Sebikio közel van a munkahelyemhez

@MasterMark: neked is köszönöm!
(egyébként cserélt, Euro5 motoros 2009es outback az áldozat, tudom tudom, mea culpa. DPF már kivéve, katalizátorral helyettesítve. osztómű meleg állapotban olyat üt mint Piedone, gondolom ez sem lesz olcsó mulatság
) -
MasterMark
titán
válasz
stickermajom
#15380
üzenetére
Ez gyanúsan féltengelycsuklónak hangzik. Ha kicsit kopott akkor még nem olyan vészes hangja van.
-
NoLF
veterán
a biztos hogy fura, mert nem üt, nem lóg semmi, de elég betyár hangja van, mostmár mindkét oldalon...
valamint a bal első kerékcsapágy is elkezdett búgni. milyen márkákat ajánlotok? Kayaba, Japanparts? vagy vany más alternatíva ami nem ököráron van, de a minősége elfogadható?
-
NoLF
veterán
válasz
_Smooth
#15374
üzenetére
köszi!
olaj, szűrők plusz ékszíj szerintem ez tök reális, lehet én is oda viszem legközelebb mert a seibikoval kicsit tele van a zsákom... harmadjára sem sikerült megoldaniuk a kopogást az első futómű felől, ráadásul másodjára képesek voltak azt mondani, hogy a hátsó stabpálca szilentet kellett cserélni és biztos azt hallottam
(2009 Outback)teljesen nyilvánvaló, hogy egy métert nem mentek az autóval mert úgy kotyog mostmár, hogy ihaj - meg lett már rángatva minden oldalról, de a futóműben elvileg nincs probléma. akkor vajon mi lehet? toronycsapágy? kormánymű? babámf@sza?
-
_Smooth
senior tag
Nem tudom, hogy a szervoval van-e bajom (illetve, nem tudom, hogy annak van-e baja). De úgy maga a kormányzás egészében kissé fura. És azóta már a 205/50R17 gumik vannak fent a 215/45R18-hoz képest, amivel vettem. Ráadásul azok szélesebb felnik is voltak, más ET-vel. Ezért is gondoltam, hogy esetleg az okozza.
Eleve kicsit nehézkesebb, de ez még önmagában nem lenne gond. Inkább az, hogy érzésre lassabban is forgatja vissza magát. Egyenesbe állítva van egy +/-5-7cm (a kormány kerületén mérve) ahol esetlen, légies. De nem a holtjáték nagy, mert amúgy reagál, mozog az autó, csak ott túlságosan is könnyűnek tűnik. Ezt követően meg a (más, jellemzően max 5 éves) autókon megszokottnál nagyobb az ellenállása.
Ha ebben a fent nevezett tartományban mozgatom menet közben kicsit jobbra-balra, akkor mintha laggolna is néha O.o először mintha nem akarna reagálni, aztán meg hirtelen be akarja pótolni. És mondom, lehet, hogy csak én szoktam el túlságosan az idős autóktól és ez tényleg normális.#15373NoLF
83k volt a vége
Páromnak a '13as Megane-ra is kb ennyi szokott lenni, és abba nem is Motul megy. Úgyhogy nem tűnt irreálisnak.Szerk: most nézem, hogy előzőben melléütöttem. Nyilván nem 8200, hanem 8100X ment bele. Csak azt már nem tudom korrigálni.
-
_Smooth
senior tag
Na hétfőn nekem is megvolt az első revízió, olajcsere (most csak motor; 8200X 5W40 került bele), egy ékszíj is, meg szűrők.
Először dobtak egy facepalmet, kaptam is a kérdést, miért ezt vettem. Uuu, ráadásul automata. Mennyi km van benne? Mondom, 324k. Uuuuuu.
Finoman próbálták jelezni, hogy hát vehettem volna opelt is 200k futás alatt.
Aztán végül körbenézték alaposan. Rozsda kb csak felületi, hátsó dobok előtti csatlakozópontok kivételével; azok eléggé rohadnak, így az Y-nal együtt csere.
Hátsó lengescsillapítók is megérettek a cserére (előző tulaj trailerezett is vele, úgyhogy nem lep meg).
Fényszórómagassághoz szintjelző be van állva, azt is cserélni kell.
Fékeket is felújítanák.
Vezérlés is esedékes lesz lassan (275ezernél volt cserélve 2021ben az összes olajjal együtt).
Illetve a lambdaszonda egy kiemelőn van jelenleg; valszeg halott a katalizátor, úgyhogy az is cserés.
Amúgy a végén gratulált hozzá, azt mondta, nagyon kellemes csalódás, korához és futáshoz képest abszolút jó állapotban, látszik, hogy volt gazdája.
Rohadást meg kéne előzni, illetve olajfogyást kéne figyelni (bár egyelőre nem fogy - pedig eddig 5W30 volt benne).
Váltón érzett némi rántást, azt mondja, ez még nem vészes, de már ezen is érződik a kor és a futás.Úgyhogy jövő év elejét is egy kis szervizzel kezdem, aztán majd valami alvázvédelmet kéne nézni.
De örülök, hogy nem azt hallottam, hogy a motor éppcsak nem hengerfejes még, a váltónak napjai vannak, stb.Hja, a 4-5kRPM tartományban hallható fémes hangra azt mondta, ez természetes (nem vagyok még győződve róla, hogy ugyanazt hallottuk/ugyanarról beszéltünk, de rendben). Illetve szerinte kormányzás is teljesen rendben.
Lehet, hogy csak én vagyok nagyon elszokva a hidraulikus szervotól, de nekem nem szimpi ez így.
Mindegy, egyelőre örülök, hogy végre nagyjából van egy képem az autóról, látom, mit kéne cserélni, de amúgy meg rendben van összességében.Ráadásul tök szimpatikusak, készségesek voltak a szervizben. Más (nem subarus) szervizekben megszokott arroganciának, lekezelő stílusnak nyoma se volt. Nem letudni akarták, nem minél előbb lekoptatni, kérdezni is azért kérdeztek, hogy képbe kerüljenek, mi a motivációm. Persze az nyilván már az elején is kiderült számukra, hogy nem tuning
De nem is csak mezei boltbajárósnak vettem.
Úgyhogy HaceCarnak abszolút jár az ajánlás.
-
q nagy kár ezért a rendszerért, mert amúgy a kocsi érzésre egy primkó, full mechanikus, elpusztíthatatlan valami, ami manapság már nem létezik. szóval pont az, amit szeretek (és a guruló okostelefon vonal meg pont az, amit nem). na mindegy, alul gyenge, ha elkoszolódik a pillangószelepnél, akkor még gyengébb
, de megy teljesen jól és átmegy bármin. városban vállalhatatlanul sokat fogyaszt, utazva 8-10 liter, ami nekünk tök oké. -
nekem meg utángyártott szekunder levegő csodahajszárító lesz: Autotecnica SU0318636
300 dollár tokkal-vonóval -
Qru
MODERÁTOR
Na megjott a 2 elso csillapito. Toronycsapagybol melyik marka ajanlott? Vagy legyen az is gyari?
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor ez egy megvan nap lesz. Nekem meg reggel jött az üzi, hogy megjöttek a lengéscsillapítóim és átvehetem őket.
Közben a fék vonalat sem engedtem el. Autodoc-nál találtam olcsóbban a Szlovákoknál (CentralCar). Sőt a GaFa Auto-nál még olcsóbb: [link]
-
válasz
MasterMark
#15341
üzenetére
köszi, meg is van: 14828AA050
seibiko megerősítette, hogy ez jó nekem. látok belőle ebay-en végtelent, zsu.hu-nál is kettőt stb., sejtem, hogy ezek vmi utángyártottak.
megkérem a húgomat, hogy kérdezzen rá a subaru usánál, hogy mennyi egy gyári. ez az ackoja vajon lehet a gyári?
update: valószínűleg a DENSO 125600-0180 lesz a gyári. hát, fogalmam sincs, hogy honnan kéne tudnom, hogy megvehető-e bármelyik utángyártott, nem értem, hogy mindezt miért nem a seibiko csinálja...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15357
üzenetére
Nekem most a kuplungcserekor a full észteres Gear300 ment bele.
-
Qru
MODERÁTOR
Chipsz után túl vagyok már a 4000+ km-en. Meg is osztom a tapasztalatokat:
- Alul egyértelműen erősebb lett (érzésre is és a mérés szerint is), illetve magasabb tempónál is érezhetően jobban gyorsul. Középtartományban nem érzek nagy difit de ott nincs is sok változás a nyomatékban.
- A fogyasztás kvázi nem változott, 1-2 tized dl-el lett kevesebb. Írás óta 100-ast kap (sőt előtte már 2 teljes tank 100-ast, hogy tiszta lappal induljon), 95-el nem próbáltam még.
- A váltó kiosztás úgy van belőve gyárilag, hogy teljesítmény csúcson váltva nyomatékcsúcsra érkezzél a következő fokozatban. Mivel a teljesítmény csúcs 500 rpm-el lentebb kerül (nem érdemes fölé menni mert ott érezhetően beesik a teljesítmény) de a nyomatékcsúcs kb maradt ahol volt, ez most nem annyira optimális de így is sokkal jobban megy mint előtte.
- A gázpedál nagyon érzékeny lett amire lassú manőverekkor (tolatás, parkolás) figyelni kell, mert könnyen megégethető a kuplung. Bár ez igazából csak kuplungcsere után lett égető probléma, de már nagyjából megszoktam mekkora gázt kell adni (leginkább csak éppen hozzáérni).
- A fordulatszám visszaesése érdemben nem változott, ez picit lehetne gyorsabb.
- A gyári Vmax limit ki lett írva, még nem próbáltam de egyszer majd megnézem mennyi a vége. Most a H indexes gumik miatt nem erőltetném (következőre V-set kap ami a gyari eloiras am.).
- Jól jött volna egy rajtprogram. Sajnos csak rükvercben akítv ez a dolog. Ki érti ezt...

Összességében havernak lett igaza, hogy csak egy dolgot fogok bánni: hogy nem előbb lépetem meg. És tényleg...

-
_Smooth
senior tag
válasz
MasterMark
#15357
üzenetére
Szuper, köszönöm.
-
_Smooth
senior tag
Tudja valaki, mi történt a Hace weboldalával?
Végre akadt egy kis időm, hogy ajánlatot/időpontot kérjek olajcserére, átnézetésre, téliesítésre stb.
Erre eltűnt az oldaluk XD
Esetleg nincs meg valakinek az email címük?
Amúgy egy 2.5-ös boxerre mennyi szokott lenni az olajcsere? (2015-ben volt utoljára saját autóm XD)
Illetve 4AT és difik esetén is évente vagy 10k a csereperiódus?
Bízom benne, hogy korrektek, ha már ajánlott szerviz, de azért szeretnék valami viszonyítási alapot. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15353
üzenetére
Dugóból mekkora kell? Sima gyári, vagy 1-es túlméret?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15350
üzenetére
Mondjuk csillapítóból megvettem a gyárit. Kb úgy néztek rám mint az ufóra.

-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark
#15350
üzenetére
Hol tart a projekt? Most még csak hardver gyűjtés megy vagy már közel az összerakás?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15348
üzenetére
Jó ezt látni, hogy nem vmi alsópolcos cucc megy bele.
-
MasterMark
titán

Végülis gyári lett, mert minden horror áron van. (Ezis.
) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15341
üzenetére
Ez jó, ezt be is dobtam az összefoglalóba.
Btw megrendeltem a 2 első lengéscsillapítót is. Kb 3-4 hét mire megjön Japánból. Ha már ott voltam rákérdeztem a fékre is: VIN alapján megerősítették, hogy a 277-es fék van elöl.
-
CB
senior tag
Nekem nem tetszik....
A Subaruba pont azért szerettem bele, mert ott volt a kiemelkedő hasmagasság, bakancs forma, hatalmas oldal üvegek és napfénytető, meg a nyers technikai tudás.
Az összkerékhajtás okosságait oldják csak meg a fogaskerekek. (na persze az enyémnél is inkább elektronika már sajnos).
Nekem ezek a lőrésnyi ablakok, meg túlzott elektronikai csodák nem jönnek be.
A néhány éve futó széria Subaruk formatervével sem vagyok kibékülve. Mik már ezek az eltúlzott műanyag izék a kerékjáratoknál? Valami verseny van, hogy ki tud szélesebb, és minél elbaltázottabb formájú műanyagot odabiggyeszteni?
Belső térre egyébként még most is nagyon tetszik a Subaru, és inkább a Forester még mindig. -
MasterMark
titán
Lenézed a meglévőről, vagy kikeresed magadnak VIN alapján itt: https://catalogs.ssg.asia/subaru/?lang=en
-
srácok, hogyan tudhatom meg biztosra, hogy mi a cikkszáma a vasamhoz szükséges szekunder levegő szivattyúnak, tud ebben valaki segíteni? húgom valószínűleg tudna hozni amerikából.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15338
üzenetére
Csekkoltam, mérni sem kellett. Szemre is látszik, hogy a hátsó nagyobb, az meg ugye 286-os...
-
Qru
MODERÁTOR
Na ma beugrottam az EF-be (bocs tegnap), ott meg azt hozza VIN alapján, hogy 277-es tárcsa kell előre. Abban jobban bízok, mint vmi netes webshop-ban.
Jah és megrendelve a 2 gyári első csillapító. Ne akarjátok tudni mennyiért... Úgy látszik rajtam kívül senki nem vesz ilyet, mert még a németországi központi EU-s raktárban sincs. Japánból jön, kb 3-4 hét. Még jó, hogy lehet kapni.

-
_Smooth
senior tag
Ja ez most nem egy "EV-ellenes, régen minden sokkal jobb volt" rant akart lenni.
Városba tökéletesek ezek a háztartási gépek. Inkább a dieseleket kéne kiirtani végre.
Csak azt mondom, hogy igazából semmi nem szól mellette. Értem, hogy kis gyártók csak így tudnak fennmaradni, de csak azért, hogy a logót életben tartsák, nem tudom, van-e értelme.
Subaru mellett a boxer és az AWD szólt kb mindig. Bármi mást nézünk, azt tudja kb bármelyik másik gyártó is.
Így akkor miért vegyen bárki Subarut? Miért ne Toyotat?
Amúgy legyen, nekem nem fáj. Csak úgy érzem, ez lesz a vége. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom
#15329
üzenetére
Oucs, igen ha allsz a feken akkor ahol a betet hozzaer ott nem hul, a tobbi helyen meg igen, igy pontszeru hoterhelest kap. Nem szabad a feken allni. Ezt mar en is megtanultam a sajat karomon.
-
czanga
őstag
válasz
MasterMark
#15322
üzenetére
Lyuggatott inkább a fékezés közben felszabaduló gázok elvezetésére szolgál, kis részben csak hűtésre. A maradék pedig, hogy qrva jól néz ki.
-
MasterMark
titán
válasz
stickermajom
#15329
üzenetére
De minek állsz a féken?
Én hagyom ilyenkor gurulni kicsit hogy ledobja a betétet, és utána kézifék. -
czanga
őstag
válasz
MasterMark
#15313
üzenetére
Hiába, ahogy a magas széntartalmú sport tárcsák is. El tud az is lightos fékezés mellett is. Tapasztalat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15313
üzenetére
Jah erre nem válaszoltam:
Egyébként ezt a hullámosságot hogy érzed? Fékezésnél ráz a kormány?
Igen, csak fékezésre rázza a kormányt. Olyan 100-110 környékén már picit érezhető és 130-nál meg már egészen egyértelműen. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15322
üzenetére
Köszi, a bikább hűtésű kell.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15317
üzenetére
Na látod, milyen jó hogy beszélünk róla?!
Ez a cikkszámos kell nekem előre: 26300SA001
Ez meg a hátsó: 26700FG000Elsőből van a lyuggatot Zimmermann (40k) vagy drágábban a hornyolt verzió (50k).
Hornyolt ér ennyivel többet?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15317
üzenetére
Jó és alapos szerelő rakta fel, ezzel nincs gond (remélem). Viszont elbizonytalanodtam, mert a gyári kereső meg 294-es tárcsát hoz rá. Na legközelebb ha átcseréljük a kerekeket akkor lemérem az a tuti. Vakon nem rendelem meg.
-
Qru
MODERÁTOR
Az a baj, hogy telken nem tudnám tölteni jelenleg, szóval azért kéne egy bő 200 km-es hatótáv nyáron. Az se baj, ha ahhoz 90-el kell mennem végig. De az nekem nem reális, hogy egy kb 200 km-es távon megálljak útközben tölteni valahol... Ennyi erővel mehetnék lóháton is, aztán max félútnál lovat cserélnék.

-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15313
üzenetére
Igen, azért akartam azt. Munez-nak az van az Audi TT-n és (ő elég sportosan megy) elégedett vele. Oké akkor megpróbálok abba az irányba menni akkor.
Nem is vészes, 32k/db most a Zimmermann Sport a Fékmesternél.
-
Qru
MODERÁTOR
Jah ha már felpörögtünk:
Viszont a fékkel megint gondban vagyok. Sajnos ezt a Zimmermann-t is sikerült kinyírnom (hullámosra fékeznem) most az autópályán. Megvasaltam, most jó de itt már késélen táncol a dolog, pár combosabb fékezés és menthetetlenül hullámos lesz. A gyárival is ez volt. Beszéltem több szakival, a felszabályozás nem tartós megoldás, akkor is max ideig óráig lesz jó.
Az a baj, hogy nem a Zimmermann Sport tácsát kapta, hanem a simát. Hiába mondtam a szerelőnek, hogy az legyen...
Ezt a 3 opciót látom jelenleg:
- veszek Zimmermann Sport-ot és remélem, hogy ez nem deformálódik el 3 fékezés után
- veszek EBC-től vmi sport tárcsát és remélem, hogy ez nem deformálódik el 3 fékezés után
- vagy upgrade a dízel Impreza nagyobb fékére (277 vs 292 mm) és remélem, hogy az nem deformálódik 3 fékezés után vmi jobb tárcsával (bár ennek még utána kéne járnom, hogy 1:1-ben jó-e).Vélemények?
-
Qru
MODERÁTOR
Ha sokkal olcsóbb lenne és/vagy sokkal gazdagabb lennék akkor telekre járósnak pont jó lenne (bár mióta van út, azóta igazából Bubi hasmagasságával is megoldom a dolgot).
A 160-as Vmax az nagyon fájna de még éppen belefér a tűréshatáromba, a 140-et be sem vállalnám. Azzal örökre a külsőben rohadnék a hazai pályákon.

A hosszútávú terv, hogy Bubi lenne nálunk a kirándulós és vmi villany meg a helyben járós (hatótáv sem kell nagy, tudjon 300 km-t az bőven sok). De ahogy nézem erre még vagy kb 10 évig marad a jó öreg Jazz.
-
ez ugye egy e-chr toyota. nyilván soha a büdös életben nem lesz ennyi pénzem autóra, és ez rendben is van (egyszerűen nem fenntartható az a világ, ami arra rendezkedett be, h olyan tevékenységet végezz, h aztán egy ilyen erőforrástemetőt birtokolj), de ha ezt félreteszem, és csak úgy meg tudnám venni, mint a lidlis nagybevásárlást, akkor nekem tetszik.
21 centis hasmagasság, ezexerint kipróbált terepezés, összkerék, és egy rendes villanyautó. szerintem egész jól is néz ki.
más kérdés, hogy nálunk családi autó = benzin, városi autó = kisebb kocsi. és egy ilyen villanyizével egyelőre nem akarnék utazni, városba meg fölöslegesen nagy.
-
Qru
MODERÁTOR
Subaru Uncharted 2026 terepes menetpróba: [link]
Azért a 160-as max tempó elég langyi, nem is beszélve az alapkivitel 140 km/h-s Vmax-áról.

-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15305
üzenetére
Köszi! Ez az indoklás amit senki nem mondott csak a kell/nem kell választ kaptam. Meg akarnám csináltatni de most voltam 1 hónapja állításon akkor ráérek elvinni műszaki előtt majd nyáron. Mióta kicserélték a két hátsót azóta érzem, hogy az elsők sem vmi acélosak... Még a gyári van benne... Csoda, hogy ezeken a remek utakon eddig bírta.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark
#15298
üzenetére
Ha kicseréltetem a 2 első lengéscsillapítót akkor kell futómű állítás is? Eddig akárkit kérdeztem 50-50%-ban volt az igen és nem válasz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Alkoholista nevelde
- Könyvajánló
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- MIUI / HyperOS topik
- Wuthering Waves
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060TI 8GB Rampage SHIVA ADATA 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3932
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest

Hallom hozzátok is odaért a tél.


(2009 Outback)




