Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
válasz mohabá 007 #54590 üzenetére
Akkor a kapcsoló vagy mi lehet a ludas? Tényleg egyik napról a másikra történt a dolog...
Előtte 2-3 nappal ellenőriztük le a lámpákat, megnéztünk mindent (helyzetjelző, rövid, hosszú, index, vészjelző, fék, köd), akkor okés volt. Egy este meg az tűnt fel, hogy korom sötétben amikor kapcsolom, elől semmi fényt nem adWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
oliwire
őstag
-
gban
veterán
válasz oliwire #54595 üzenetére
Nem az ODB kütyütől függ hogy mivel kompatibilis, hanem a szoftvertől amit használni akarsz.
A kütyünek mindegy hogy milyen sw kommunikál vele.
Ebayről 1000 Ft alatt vannak BT-os OBD2-k, a BT meg bármivel kommunikál, asztali géppel, bármilyen telefonnal, csak sw kell hozzá a gépre, telefonra.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #54500 üzenetére
Elvittem villamossági szerelőhöz, ott kiderült, hogy az alapjarati motor rakoncátlankodik, pedig Mohabá mar korábban is javasolta nekem privátban, hogy ha mar az EGR-rel maszatolok, azt is takarítsam meg. Na most vettem hozzá ismét egy új szerszámot, 20-as torx kell hozzá, L alakú, nehezen hozzáférhető, de kellő türelemmel le lehet venni. Picit megtisztogattam, mar nem is pörög fel mindig az alapjarati fordulatszám, de azért nem tökéletes. Cromaxnál ma fog érkezni az új, kb 3-4000 Ft lesz. Amit még szeretnék amugy venni, az egy viszonylag olcsó obd-s diagnosztikai eszköz, bőven elég, hogy tudja olvasni a hibakódot es törölni. Ha mondjuk Bluetoothos vagy WiFi-s menjen iOS-szel, vagy ha kábeles, menjen win10-zel, vagy ha nagyon drágák ezek és csak android vonalon van olcsóbb, akkor legfeljebb barátnő mar nem használt galaxy s3 Mini telefonját befogom erre, és elviszem majd valami szép helyre cserébe tudtok ilyen eszközt?
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
Ezért félek én is előre hogy infarktust kapok ha lecserélem valami szépre a mostanit, és meglátom az első győkér nyomát. Mondom is mindig, jó agyonzúzottat kell venni, ott eggyel több vagy kevesebb nem számít.
Persze nem gondolom komolyan, de lakótelepre kész szívgörcs egy szép állapotú, hibátlan autót venni.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gzbotii #54582 üzenetére
..."Hogy lehet, hogy egyszerre ment ki mind a kettő?"...
Az csak úgy lehet,hogy a biztosítékod nem ment ki,ugyanis az első,hátsó egy biztin van (oldalanként)
- 8. 10A- Parklámpa,hátsó helyzetjelző (bal oldal)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz sasa58 #54586 üzenetére
Azt kölcsönbe kaptam Kickass kollégától. Ő anno használta, most nem jött össze nekünk.
Most néztem meg hogy a lámpa kivételéhez le kell venni a lökhárítót is. Úgyis ki kell töröltetni a hibát szerelővel, akkor már inkább ő kiveszi emelő alól a csatlakozót.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Directors
senior tag
válasz diablo1984 #54573 üzenetére
Rendben. Köszönöm. Majd beszámolok a fejleményekről. Remélem pozitív lesz.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
sasa58
tag
válasz trassher #54579 üzenetére
Nekem működik az Auto Doctor is, igaz néha csak többszöri próbálkozásra kapcsolódik, az OBD Joe stabilabb ebből a szempontból. Lehet, hogy az ELM-ed hibás, több helyen olvasható, hogy gagyi kínai chippel elátott, olcsó kütyük lepték el a piacot.
Beg: azért, hogy tudd használni az OBD-s hibakódolvasót?
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz gzbotii #54582 üzenetére
Az nem lehet hogy az egyik oldalt már rég ki van égve az égő ... a másik oldalt pedig a biztosíték miatt, ritkán szoktam én is nézni hogy világít !
De az is lehet hogy kis zárlatot kapott pl. vizet és kivágta mint a kettőt !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gzbotii
nagyúr
Ezen valaki megtudná mutatni melyik a pozició (helyzetjelző?) biztosítéka? Ha kapcsolom a fényszórókat, első kapcsolásnál elől nem világít semmi, hátul viszont minden okés
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #54575 üzenetére
Debrecenben semmi szerszámom nincs sajnos.
sasa58: Az autó obd2-es rendszerű. Tudom mivel ezelőtt is volt használva már rajta hibakódolvasó. Már lényegtelen, holnap megyek haza aztán kiszedem amit kell, szerelő meg kiüti a hibakódot.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
beg
veterán
válasz sasa58 #54576 üzenetére
Tévedés, a Z-s motorokkal vezették be. Az enyém 2000 évjárat, Z-s motor és köszöni remekül kommunikál OBD II-n a telefonommal
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
w333
félisten
-
diablo1984
veterán
válasz Directors #54567 üzenetére
ha csak gyűrűzik, de a hengerfalat nem simítják meg(mondjuk fúrják), akkor az messze nem lesz új, a hengert nem láttam, hogy mennyire fos, de azért gondolom kapott már az élettől, az új gyűrűk sem fognak karcos hengeren úgy zárni, jobb lesz mint most, de nem lesz olyan, mintha meg is lenne jól csinálva!(szomszédnak egy renault 19-esét gyűrűzték meg ily módon, télen köszörül is rendesen, mire beindul, igaz az előtt még beindítani sem tudta....). új autónál az első 10-15ezer km a bejáratós fázis kb, gondolom te sem vagy kilóméter faló, de azért 5-10ezer kilóméterig ne forgasd üvegen.......
-
korobi
aktív tag
válasz korobi #54516 üzenetére
itt is volnék a helyzetjelentéssel.
Szóval a hiba forrása kábelszakadás! nem a relléknél hanem már a fedélzeti sem kapott áramot. el vannak öregedve a kábelek. javították amit kellet, de azt mondtákk sürgősen cserélni kellene a köteget a vezérlőtől a motortérfelé menőt! sok kábelt ha megmozdítok, lepereg az árnyékolása!egyúttal kérdésem is volna. nincs e valakinek jó állapotú, szakszerűen kibontott kábelkötege X20XEV motorhoz? vezérlőtől a motortérbe tartó! reális áron!
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
-
gban
veterán
Megvolt az elöregedett benzincső cseréje tele is tankoltam.
Érdekes lett az eredmény, írtam, nálam a város a dugók miatt 9,1 minimum.
Most, hogy nem dugóban mászkáltam, a 20 perces út 20 perc volt, nem 40-60, a fogyasztás is lement 7,7-re.
Úgy, hogy még el is folyt benzin. Pedig tökugyanaz az útvonal, csak nem ugyanakkor.
És, sokaknak magas labda adalék: utoljára az OMV-nél tankoltam, máskor pedig Auchannál szoktam[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
Directors
senior tag
Remélem ha beleölöm most a pénzem akkor megéri. Szeretném használni még vagy 4-5 évig. Ha annyit kiszolgálna akkor én boldog leszek.
Ha a dugattyú gyűrűket cserélik akkor egy jó darabig nem szabad neki tolni ugye, csak ilyen 2000-es fordulatig. Hány km-ig van ez a motor bejáratás ?A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Directors
senior tag
Lehet olcsóbb lenne de azért is elmenni, kiszerelni beszerelni,persze az se biztos hogy üzemképes.Lehet mikor megveszem semmi gondja nincs de később kiderül hogy még sem jó a motor. Ezen kívül a lepapíroztatása se kis meló és költség. Ha pedig nem papíroztatom le akkor meg a műszakin mindég lehet perkálni.Később pedig szeretném eladni a kocsit ha úgy alakul.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Directors
senior tag
Nem ette a vizet meg az olajat. Ezen csodálkoztam én is. Mikor kicsit odapörgettem neki akkor hallottam hogy bugyogott a víz a motortér felől.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #54552 üzenetére
Ha nincs benne gaz a kompresszor se kapcsol, erre van egy nyomaskapcsolo. A kompresszor zsir uj... most neztem menetkozben, marhara nem kapcsol a klima... mehetek majd megint klimashoz. Kezet tornem szilankosra az osszes rohadt szerelonek hogy van pofajuk penzt kerni es semmit nem er a munkajuk
-
Directors
senior tag
Üdv!
Azt hiszem tudom miért nem volt erő az amúgy sem erős motoromban(C12NZ). :/
[link]
[link]
Ezen kívül a dugattyúk is kotyognak,bár nem nagyon. Szerencsére nem vészes, és nincs a dugattyúknál felperemesedve a blokk.
Teljes hengerfej felújítás plusz a dugattyúk újragyűrűzése következik.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Borokafa
őstag
Nekem volt olyan klíma hibám a G-nél, hogy a mágnes tekercs nem húzta be a kuplungot, így el sem indult a kompresszor. Persze először minden másra gondolt az iparos. A javítás végül aztán nem volt húzós.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #54540 üzenetére
Na, ez kicsit megnyugtat, mert nekem van ilyen hibám.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #54543 üzenetére
ez a klima nalad egy ilyen x-akta
en bekapcsolom a klimat, azt azonnal eszrevenni...telen is neha hasznalom, ha hirtelen beparasodik az üveg...klima benyom es azonnal jön a szaraz/hideg, ami lekapja a parat es kiszaritja a szememet/torkomat masodpercek alatt ezen kivül sokkal hangosabb lesz a motor, meglendül a fogyasztas es eltünik az a par lo es jobban kell taposni a pedalt...egyszerüen ennel a teljesitmenynel ez meg abszolut eszrevehetö....de a 2,5ös navaraban a 170+lo es 400+Nm el is eszrevenni....
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54544 üzenetére
kint van 2 fok én hiába kapcsolok rá klímát
-
trassher
addikt
A nőnapi hibakód kivillogtatás eredménye: P0530=Klímaberendezés-nyomásjeladó funkció-rendellenesség
Opel fórumon Darth Vödör írta hogy a nyomáskapcsoló csatlakozója télen/ősszel be tud ázni, el tud retkelődni és ez okozza a hibát. Meg kell pucolni és kész.Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz Pompiere #54538 üzenetére
Igazából régóta meg akarom csinálni csak úgy "extraként", hogy elmondhassam nekem ez is megvan. Egyfajta megerősítés lenne nekem. A mentőkhöz pár éve már csábítani akarnak, (tesom orvos, és ismerősök nagyrésze mentős, orvos, ápoló), a felvétellel nem lenne gond azt hiszem. Fizetés kiegészítésnek meg jó lenne hétvégente letolni 2x12 órát. Ahogy olvastam neten, erre a pávra sehogy se lehet készülni (nem tudsz rá tanulni), igy marad az hogy kérek valamikor egy időpontot bemegyek aztán lesz ami lesz. Ha sikerül akkor meg 5 évente legkésőbb meg kell ismételjem...
-
Pompiere
csendes tag
válasz F_Gergely #54523 üzenetére
Azért először érdeklődd meg, hogy kellesz-e. Én húsz év kéklámpás tapasztalattal sem kellettem, pedig friss PAV I.-et is vittem, ami tavaly járt le. Az a gyanúm, hogy már nem nagyon kapkodnak a másodállásos sofőrök után. A tapasztalataim alapján huszonöt éve sokkal nehezebbnek tűnt a PAV mint manapság. Nem kell félni, nem esznek ott embert. Amikor én csináltam a civil PAV-ot akkor ezek a feladatok voltak.
-
Kickass
őstag
válasz trassher #54532 üzenetére
Ha bovdenes akkor a rövidre záráshoz kell a gémkapocs gondolom....
Elektromos gázpedál esetén:
Gáz és fékpedált egyszerre be kell nyomni, majd a gyújtást ráadni.
Ezután számolni kell motorvezérlő hibáját jelző ikon villogásait.Bowdenes gázpedál esetén:
A kézifék kar alatti borítást fel kell nyitni egy vékony csavarhúzó, vagy penge segítségével.
Az ott található OBD2-es csatlakozó 5-ös és 6-os érintkezőjét rövidre kell zárni lekapcsolt gyújtás mellett.
Be kell kapcsolni a gyújtást és számolni a motorhiba jelző lámpa villogását.Borítás felnyitása:
Pinek összezárása:Hibakódok értelmezése:
A hibakód 4 számjegyű. Egy számjegy értéke a villogás számával egyezik meg. A számjegyek között rövid szünet van. 10 villogás 0-át jelent. A következő hibakód előtt hosszabb szünet van.
Ha a villogás folyamatos, akkor nincs aktív hiba. -
F_Gergely
őstag
nekem meg már a ködlámpát kéne berakni, meg az új osram izzókat remélem a 4 napos hétvége alatt lesz hozzá megfelelő időjárás.
porszívóznom nekem is kéne, de még mindig nem tudok beállni a kertbe, utcán meg nem fogok szórakozni csak ha már jó idő lesz, mert utána meg takaríthatom a porszívót a sok sártól meg mocsoktól...
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Na 1 hétig nem lesz eső ... irány autót mosni (nem sok kedvem van hozzá)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
7Sony7
addikt
Srácok, cimbi ecotec f astrákat nézeget. Mire kell ezeknél figyelni vásárláskor? Mit kell ezekről tudni? ( fogy, olajfogyi, megbízhatóság, stb?)
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
zolikaDB
veterán
Sztem valami hasznos linkekbe nyugodtan be lehet tenni:
- opelforum.hu kozvetlen linkje
- spritmonitor, mint objektiv fogyasztas
- opelmuhely.com, sok hasznos leiras
- Darthvödör mókolós oldalai: [link], [link]
- Astra G okossagok, pl, behr vagy delphi futesrendszerem van-e, es mas gyakori dolgok: [link]
- Jo aru autosboltok: zsu.hu es alkatreszek.hu
- Csak Opel, es tobbnyire gyari cuccok: redkoala.hu -
Declare
őstag
válasz zolikaDB #54498 üzenetére
Ezt pl lehetne betenni a topic összefoglaloba
(#54503) M_o_g_y_i aCseheknel van egy olyan szakasz, amerre szoktam jarni, hogy jo minösegü ut, de szerpentines, dimbes dombos...ott szoktam neha probalgatni a kanyarokat, altalaban nincs forgalom sem es jol belathato minden....ha bena vagyok, csak magammal szurok ki. Na ott jartam ugy, hogy kb a regi nyarigumikon, amik a kocsihoz jartak, kitapasztaltam, hogy kb mikor mozdult meg a kocsi/nyekkent a gumi a kanyarban. Aztan vettem uj michelin primacy 3 (asszem 3 ) es hoppa, nagyobb sebesseggel se mozdul meg, meg mindig nem mozdul meg aztaq... aztan megint erdekes erzes, amikor felmennek a teli gumik (pedig azok is 1 eves conti ts850 es) es mennyivel puhabb, lesza kocsi, mennyivel jobban sodrodik ugyanabban a kanyarban....pedig ugye hideg van, de akkor is annyira erezni az elterest. El sem merem kepzelni, egy 30 fokos nyari melegben hogy viselkedne kanyarban... alig varom, hogy felkerüljenek ujra a nyari gummak de a vezetestechnikai training nekem is tervben van, jo moka lehet
Mas: tegnap igy lassan 2 ev utan felfedeztem egy uj fiiiicsört az auton....van coming home/ leaving home funkcio.... ...na mondom bravo....asszem erre mondjak, hogy parasztnak a csokolade...minek?
-
trassher
addikt
Androidos telefonnal is kipróbáltuk. Torque, Piston, OBD Doctor, Scan my Opel. Egyik sem tudott csatlakozni az eszközhöz. Felnyitottuk a motorháztetőt és nem csak a vízhűtő megy hanem a klímahűtő venti is. Ebből nagy eséllyel az következik hogy az előtétellenállás adta meg magát.
Redmi Note 7
-
mohabá 007
aktív tag
válasz oliwire #54500 üzenetére
A relét Te is le tudod ellenőrizni..A motortében a főfékhengernél szemből jobbra fent van egy téglalap alakú relédoboz.(kis szerencsével ugyanilyen a tiéd is)
Egyesével szedd ki a reléket,a vezeték csatlakozásokat is le tudod ellenőrizni.Ez kb:10 perc.(ha csak érintkezési probléma)Ennyi melóhoz még nem kell szakember.A lambdaszondáról:
....."Könnyű dolgunk van, ha hibás motorműködést jelző ikon világít a műszerfalon. Ilyenkor a szondákat is érdemes bevizsgálni. A lambdaszondát oszcilloszkóppal ellenőrzik. Itt nincs kisipar! A meghibásodott lambdaszonda nem csak az emissziós értékeket rontja el, de teljesítményvesztést is okozhat, ezenkívül akár 15%-kal is megnőhet a motor fogyasztása....".."Hát igazából látni kellene a hibát, így nehéz. És igaza van, nem egyszerű ezt megmondani:"
Ne hagyd magad beetetni. Ha begurulsz a szervízbe,az autóra simán rákapcsolják a műszert,és leellenőrzik,hogy jól működik e,vagy nem.Semmit nem kell ki-be szerelni,(az ellenőrzéshez) Ez max 15 perc.
Az autót nem szabad otthagyni.Nézd végig,hogy mit csinálnak rajta.Az a biztos.Így nem tudják süket dumával felsrófolni az ellenőrzés árát.
Volt már másnak ilyen? lambdaszonda hiba nekem is volt.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
-
korobi
aktív tag
válasz mohabá 007 #54491 üzenetére
köszöntem szépen. a relé meg lett, a leírás alapján tökéletesen megy a szivattyú, kaptam egy új utángyártott relét egy autóvillamossági szervízből, de nem az volt a ludas. ma már nem tudtam elhúzni hozzájuk, mert nem volt kivel, pedig csak 6-700 méterre vannak...
reggel viszem, s ha megtudom a hibaforrást, megírom ide! -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #54512 üzenetére
azt pontosan nem tudom, hogy mikor, csak azt tudom, hogy hosszabb idő múlva(fél, 1év, de lehet már 2 is, passz) nem drága dolog, de akkora lutri pl a pszichológiai vizsgálat is, mert próbálsz mindenre jól válaszolni, holott az úgysem te vagy, előre nem tudhatod, hogy a szakember ebből mit szűr le, képeket kiválasztasz, az is mit takarhat.....felkészülni nagyon nem lehet rá....
(#54513) zolikaDB : igen, ha g astra, akkor ez a legsportosabb kasztnija, és attól ez sem lenne sportosabb, ha a rendszámot letaknyolnál a hátsó lökösbe.....
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #54510 üzenetére
Nem is mondtam, h ennél van szebb Opeles berkekben (na jó, egy-két Omega...) ->
Astra Coupe -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54510 üzenetére
Igen azert kerdeztem, megkulonboztetore kene nekem is, csak fosok elmenni a vizsgara. Nameg olvastam ha nem sikerul 2 ev mulva probalkozhatok ujra?
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #54506 üzenetére
páv 2esem van..... a páv 1 a megkülönböztető jelzést használó járműhöz kell és 5 évre adják.....
zolikaDB: nekem nem tetszik eleve a 3 astós g, valahogy olyan elcseszett a 3 ajtó miatt oldalról, a coupé sokkal de sokkal szebb, ha már a sportosság számít! pár év múlva mikor ez a sok taknyolás a lökösökön atomjaira hullik piszok gyönyörű lesz a kocsi! szép a ledes rendszámtábla világítás is, de a kiégettet kicserélni biztos sokba kerülne...
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
WP-s telefonnal nem lehetett párosítani az elm327-et. 3-ból 3 app nem működött. Álló helyben megint felment 92 fok körülire a víz. Azóta nem alszik ki a hibalámpa de a hűntőventillátor 2-es fokozaton megy állandóan.
Redmi Note 7
-
zolikaDB
veterán
válasz diegho #54505 üzenetére
Várjuk majd a beszámolót!
Kedves topicgazda! Nincs pár autónál az összefoglalóban kép!
A spoliert kár volt elcsúfítani, meg a kormányt is, de a felni király, a szín egyedi, meg OPC mivolta miatt 5/4!
Hungarian white OPC[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Van itt valakinek PAV I. vizsgaja?
-
diegho
nagyúr
válasz zolikaDB #54498 üzenetére
Én ezt a Shell-t vettem most, még nem raktam bele, majd a tavaszi gumicsere+átvizsgálás során.
-
oliwire
őstag
Jó lenne elvinni, de olyan kevés időt tudnám ott hagyni. Az EGR mar egy ideje nem jó. Amúgy azt vettem észre, hogy valahol, gyanúm szerint a zárófedélnél (a híres 710 alkatrésznél)-szivárog picikét az olaj és néha pár csepp van a kipufogórészen és az eléggé tud füstölni, álló helyzetben és meleg motornál rendesen füstszagot érezni.
Beg: köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Declare #54481 üzenetére
Így-így.
Nem vagyok ugyan nagy "sportoló", a 122 ló sem engedi meg ezt igazán, de amit a gumik tapadásáról írsz, azt tökéletesen alá tudom támasztani.
Sajnos már sikerült a saját bőrömön is ezt megtapasztalni, de ez egy más sztori...
(Fater Puntójával, öreg téligumival nem tudtam kellően lefékezni, az elém kanyarodó hülyegyerek szuzukiját kicsit oldalba kaptam, fékeztem és korrigáltam, de az autó csúszott, és csatt. Szerencsére nem nyírtam ki a szerencsétlen barmot, aki "mellesleg" záróvonalnál és a szélső sávból fordult elém, esélytelen volt kivédeni, már csak az autója oldalát láttam, hogy elém fordult (tehát én mentem a belsőben, ő a külsőből azt gondolta tegnap sem jött senki, hát megfordul a négysávoson )
Azóta volt egy hasonlóan kemény fékezéses élményem a vatta új Michelin Alpin4-gyel, no az tapadt a nyálkás-hideg betonon is, mint a radír.
Most az enyémen bár nem lett volna életbevágóan fontos, a telet kihúztam volna még velük, de nemrégiben lecseréltem az öregecske Conti téligumákat, hát nem bántam meg a befektetést.
Így voltam vele én is: csak egyszer kerülök olyan helyzetbe, amikor a gumik miatt rommá töröm esetleg az autót vagy letarolok a 1,5 tonnás döggel valami kis pléhdobozt, neadjisten "telecsaládgyerekstb.", és ott a tragédia...
Ezért sem fogom nyilván eladni a gumákat, odaadom Húgomnak inkább, ássa el a kertben, ültessen beléjük muskátllit.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
beg
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest