Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Sleeper is meg nem is...
[link][ Szerkesztve ]
-
sziku69
őstag
válasz F_Gergely #56391 üzenetére
Pont így nézett ki a műhely autónk. Még a színe is ugyan az. Mondjuk csak 2.0 benzines volt. De azért volt ereje. A tetejére szerkesztettünk egy bazi erős csomagtartót. Vittük rajta a 4 méteres tolókapukat. Négyen alig tudtuk felrakni a tetejére. Bírta a kaszni. Nagyon erős konstrukció volt.
A főnököm autója volt ez is. A bátyjának b vectrája volt. Mindez a 2000-es évek elején. Szóval az is opeles familia.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz AMD Power #56386 üzenetére
Biztosan a Renaultot választanám ... nekem sokkal jobban bejön, valamelyik nap a hátamnál láttam egy UFO -t mondom hé ez meg mi ? csak az új Megane volt ... olyan este mint egy űrhajó tiszta led az egész, nekem nagyon tetszett
De mondjuk egy ilyen RS 01 -t jobban elfogadnék
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #56389 üzenetére
Mar a 2.5 dizel is olyan hogy gyonyoru szep hangja van, menetzaj szinte nulla, nem zorog a belseje, jol osszeraktak. Es igen, full full extra... az egyik legjobban sikerult opel, igazi zaszlos auto. Volt egy stilusa, egy megjelenese, es ha meglattad nem azt mondtad opel, hanem azt hogy huuu bazzz egy omega! Insignia meg a tobbi csak tucat auto, stilus, jellem es karakter nelkul... hiaba tosszak tele extraval egy omega meg most is tobbet er a maga nemeben. Arrol nem is beszelve hogy hatul is annyi hely volt hogy fekudtel az ulesben, boseges hely van benne!
-
-
tixem
addikt
válasz AMD Power #56386 üzenetére
Ezen én már meg sem lepődöm, a TC évek óta ahol tudja lehúzza az Opelt, a franciákat meg tolja, mint állat. Tegyük hozzá azért, ez az új Megane azért tényleg ott van a szeren és néhol valóban átgondoltabb, mint az Astra.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #56385 üzenetére
Nekem a csucs renault a mai napig a safrane, nagyon akartam olyat venni, meg azt is elneztem volna hogy nem.kombi, de nem volt jo dizel a piacon, amikor meg volt , akkor meg penzem nem volt es par nap alatt el is vittek.
De hogy opel is legyen, omegaban gyarilag volt elektromos memorias ules, hozza elektromos kozepso tukor, es ha benyomtad az ules memoriajat hozza allitotta a tukrot is tehat ha ulest allitottal mozgott vele a tukor is. Es ezt mar a B omega tudta 90es evek kozepen![ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Ez a cikk azért elég gázos lett.
Na, ki a németebb?
ÖSSZEHASONLÍTÓ: OPEL ASTRA 1.0 TURBO ENJOY – RENAULT MÉGANE 1.2 TCE BOSE -
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #56380 üzenetére
elég ha megnézed 80-as években milyen felszereltség volt egy francia autóban. Sok autógyártó a mai napig nem hozza azt a szintet amit anno a franciák tudtak 30 évvel ezelőtt.
Nekem is a vectra full extra, hűthető kesztyűtartó, fűthető ülések, ködlámpa elöl-hátul, ABS, 10 hangszóró, satöbbi.
Sok autóban még ez a szinvonal sincs meg...
Hol van ez attól amikor a franciáknál, minden ajtóban volt egy szivargyújtó például, elektromosan állítható könyöktámasz, kanyarkövető fényszóró,állítható futómű, thermo üvegezés (xm-nél hátsó klíma üveg), szóval jah... -
Nemt0m12
tag
Sziasztok.
Adott egy 2003as Meriva Z16SE motorral.
A probléma a következő. Gondoltam kipróbálom ma a klímát, hogy működik van e benne gáz stb.
A klímával nincs is gond viszont, ha benyomom a klímát akkor leesik az alapjárat olyan 550 környékére majd visszaáll a normális fordulatra, de nem is ezzel van a baj hanem ,hogy egy ismétlődik 10mpként kb.
A pirosnál 1 alkalommal annyira beesett a fordulat, hogy a kis olaj lámpa is kigyulladt szóval nem hiányzott sok a lefulladáshoz, hozzá tartozik, hogy ilyenkor érezni a motor beremegését nyílván a nagyon alacsony fordulat miatt.
Én az alapjárati motorra tippelnék, de ha van egyéb ötlet akkor szívesen meghallgatom.
Itt van egy kis videó róla. Benyomott klímával.
[link][ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #56370 üzenetére
nem igazan ertem amit irtal
"Ha tölti az akkut,minek még hálózatra rákötni,és tölteni ?" ez mit jelent? Mi az ha tölti meg az akkut? Az en akkutöltöm, ugy tölti csak az akkut, ha "halozatra ra van kötve"
A lenyeg, hogy erzekeli, mennyire van lemerülve az akku es annak megfelelöen tölti [link]
Es ahogy irtad, ha vegzett, akkor impulzusokkal szulfatlanit
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56371 üzenetére
hát igen de most ha megúszom kb 20-ból és jó, akkor nem fizetnék ki 45-öt...
Attól függ mit kell kicserélni. Minden mérhető, ezért is vagyok rohadt mérges, és dühős mert szar, szerelő meg mondja jó, nem-nem jó, mert mérhetően szar... Belefáradtam, inkább viszem máshoz, de elkeserítő mennyire leszarják az embert. Rég megcsináltam volna ha benzines a verda, de ennél nem férek hozzá a generátorhoz, marha macera kiszedni, ha hozzáférnék el se vittem volna szerelővel otthon megcsinálom egy 20-asból cakk pakk... -
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56369 üzenetére
Persze, értem én, de ha már 50-nél tartasz az új meg 45, akkor nem mindegy hogy részletekben vagy egyszerre locsolod rá a zsét?
Másfelől a feszszabályzót is lehet ellenőrizni, nem? Mármint arra is rá lehet mérni külön?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #56365 üzenetére
..".Lenyeg, hogy egy ilyen "okos" impulzusos töltö erzekeli milyen allapotban van az akkud es annak megfelelöen tölti..."
Ha tölti az akkut,minek még hálózatra rákötni,és tölteni ?
Ha csak simán rajta van az akkun,akkor nem tölt,hanem "szulfátlanít. .... 5…20 sec időközönként 80-100 A lórúgásszerű töltőáramot nyom az akkuba,ezzel megakadályozza az akku lemezek idő előtti elszulfásodását.
[link][ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #56367 üzenetére
nézd alapvetően egy generátor nem egy bonyolult szerkezet, ki lehet cserélni újra de "felesleges" nameg az új ebay-ről is kb 45 ezer lenne, ennyit meg nem szeretnék rá áldozni, plusz az meg idő is.
Elviszem, megnézi aztán mond valamit. Szerintem akkor is a feszszabályzó a tré....
Jobbat nem tudok, muszáj megcsináltatnom mert tönkre megy a zsír új 30 ezres varta akksim, állandóan le van merülve...(#56368) sziku69:
A rádió bekötése nem relé hiba, inkább bekötés kérdése, igazából elég 2 vezetéket felcserélned és akkor gyujtásra lekapcsol.
Nálam úgy van, hogy gyujtásra kapcsol be (bekapcsol gyujtás nélkül is de akkor külön be kell kapcsolni) ha leállítom az autót még nem kapcsol ki, de ha kihúzom a kulcsot akkor visszaugrik a gyujtáskapcsoló, és ki is kapcsol a rádió.
ott az elvágott vezetékeket viszont meg kéne nézni...[ Szerkesztve ]
-
sziku69
őstag
válasz mohabá 007 #56336 üzenetére
Valami biztosan össze vissza van kötözve nálam, mert a rádió sem kapcsol ki, ha kiveszem a kulcsot. Ez pedig nem jó, mert ha bekapcsolva felejtem másnap reggelre nálam is előjönnének az aksi gondok.
Ezen kívül van még egy gomb az ECO mellet, ami mögött el vannak vágva a vezetékek. Nem tudom milyen célt szolgálhatott. -
F_Gergely
őstag
Pénteken fél 9-re viszem a verdát w333 kolléga által ajánlott szerelőhöz, remélem rendbe teszi. Vicc hogy már kifizettem lassan 50 ezret és még mindig rossz a generátorom, a szerelő meg asszondja tökéletes, nincsen semmi baja... Meglátjuk ez a bácsika mit mondd...
-
Declare
őstag
válasz Directors #56360 üzenetére
Ilyen hasznalat mellet abszolut celszerü egy jo töltö. Szakember en sem vagyok a temaban, neten informalodtam
Lenyeg, hogy egy ilyen "okos" impulzusos töltö erzekeli milyen allapotban van az akkud es annak megfelelöen tölti. Azzal, hogy impulzusosan tölt szulfatlanitja az akkut (ezt a kocsi nem csinalja, mert ott a generator maxon tölt mindig), ezert igy növelhetö az elettartama es üzembiztonsaga.
En 1-2 havonta radugom, gyorsan elkeszül.
Soha nem szedem ki a kocsibol az akkut tölteshez Megvettem hozza a Ledes komfort csatit es a szivargyujto töltöt is. Mivel udvarban all, igy a szivargyujto töltöt nem hasznalom, de müködik es tenyleg tölti a szivargyujton keresztül is....de közben rajöttem, hogy sok ertelme igazabol nincs.
A komfort csatlakozo viszont bitang jo. Rajta van az akkun minidig, igy tölteshez csak egy kis csatlakozot kell összedugni es kesz....nem kell pozitov negativ polusokkal szorakozni, jol ra legyen csiptetve esetleg sarukat csavarozni....azt mindenkepp ajanlom a LED es villogonak megint csak nem sok ertelmet latom igy utolag....500 ft difi miatt, mondjuk kb mind1. -
w333
félisten
válasz diablo1984 #56345 üzenetére
Hát figyelj a kozmetikában legalább vagy 3 éve már biztosan megvan ... nagyon sok akkut feltöltöttünk már vele, soha nem volt semmi gond, szépen teszi a dolgát, én innen ismerem ezt a töltőt persze biztosan van ettől jobb is de én nem találkoztam még semmi hátrányával ennek a töltőnek !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #56343 üzenetére
Egy kicsit megnéztem a motortérben lévő reléket,hogy mik is azok.A gépsárkányodban is a klímához annyi relé van,mint égen a csillag Ha ebből bármelyik behal nem fog normálisan működni a klíma,és még az akksit is "leszophatja? "
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Directors
senior tag
válasz mohabá 007 #55936 üzenetére
Szia!
Kicseréltem a tankszellőztető szelepet és azóta rendesen jár a motor. Nincs lefulladás, nem ingadozik össze vissza a fordulatszám. Végül is csak sikerült rájönni a problémára. Megszenvedtem vele míg meglett.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Directors
senior tag
válasz Declare #56301 üzenetére
Szia!
Nekem is megtetszett ez az aksitöltő. Szerintem be is szerzek egyet.
Milyen időközönként célszerű rátölteni az aksira ? Sajna garázsom nincs így télen nyáron a szabadban pihenget a B Corsam. :/ Most munkába járáshoz is használom a kocsit(Napi 30km), de ha nem ezzel megyek melóba akkor vagy hogy 2-3 hétig sem indítom a kocsit. Vagy inkább a városban 4-5km megyek vele.
Írja azt is hogy nem kell kiszedni a kocsiból az aksit hanem ott is lehet tölteni. Próbáltad, tényleg nem lesz belőle gond ?A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Vedro
tag
Üdv, akit esetleg érdekel led izzó írjon priviben (azért spameltem ide, mert nekem régi Astrában van és nagyon jól világít). Vannak képeim, összehasonlítva GE izzóval.
[ Szerkesztve ]
HTC Touch Diamond -> HTC Legend -> Google Nexus -> Samsung Galaxy S -> Acer CloudMobile S500 -> Motorola Moto G-> Google Nexus 4->Wileyfox Swift
-
_seth_
veterán
válasz Declare #56352 üzenetére
Nekem is mindig bent van a csomagtartóban, praktikus lenne ha menne szivargyújtós 220V adapterrel... feltölthetné önmagát az akku
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
sziku69
őstag
válasz F_Gergely #56346 üzenetére
Ma az iparban például, már nagyon elterjedtek az inverteres hegesztő gépek. Azokban sincs trafó, ami a súlyt képviseli. Nekem már vagy 8 éve üzemel egy inverteres kis hegesztő gép. 3 kg az egész. 140A. Szóval ez az új technika. Megbízhatóak, könnyűek, és nagyon mobilisek.
Van egy több tekercses co gépem is. Az van alaphangon egy mázsa. Van benne aksi töltő, co, bikázó, meg elektródás hegesztési funkció. Már vagy 30 éves. Csak takarítani kellett eddig a belsejét, meg egyszer át lett festve, mert már csúnya volt. De a kerekein is nehéz odébb húzni. Ez az ára.
Emlékszem még a Hetrás időszakra. Kb. ugyanennyit tudott teljesítményben, de ketten lépcsőztünk vele, amikor korlátokat szereltünk anno. Most meg feldobom a vállamra, és futok fel vele a létrán.
Amúgy már a kínaiak is egyre megbízhatóbb cuccokat csinálnak.
Szóval nem kell félni ennyire ezektől az új cuccoktól.
-
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #56345 üzenetére
Haladj a korral
Teljesen rendben van a kis lidl töltő, faterom zselés akkuit is tölti (jobban mint a gyári töltő!), 44-72Ah között már több akkut feltöltöttem vele. Ez pl túlfeszt nem ad az akkunak mint a többi 5-6e forintos trafós kínai vacak, annyi feszt ad pontosan amennyi az akkunak az adott töltési fázisban szükséges.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #56347 üzenetére
Nekem is egyböl a Blöff ugrott be, meg Borisz
(#56349) diablo1984 : Az a CTEK, amit linkeltem sz is tök könnyü es megis a legjobb töltök között tartjak szamon, amennyire en lattam. Nekem be van dobva a csomiba mindig...pici, könnyü, ellenallo
-
titán
válasz diablo1984 #56349 üzenetére
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #56349 üzenetére
Nem nagyon értem miért lényeg, hogy ólom vagy lítium. Az hogy trafós vagy kapcsolóüzemű a töltő csak a tápfeszültség előállítási módját jelenti. A kapcsolóüzemű sokkal jobb minden szempontból mert jól tartja a feszültséget terhelésváltozásra és jobban szabályozható, ennyi. Plusz, ha a konnektorban felejted akkor egyáltalán nem fogyaszt.
Hidd el a kapcsolóüzemű mindenképp jobb tanktól repülőig, dízeltől benzinig. Mindegy neki mit tölt.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #56347 üzenetére
de a mai akkuk még mindig ólom savasak és nem lítiumosak! az ólom savasnak nem árt a trafó. pláne nekem dízelnél, ha télen lemerül, akkor feltölteném minél hamarabb a kis 72Ah, vagy a furgonban a 100ah-st, nem csak pöcsölgetnék vele szinten tartással......
kis teljesítményű benzines akkukhoz/autóhoz jó lehet, ha nem feküdt meg az akku(de akkor meg minek???), de egy dízelnél, ahol az akkunak nagy szerepe van, na ott nem hinném!tény hogy nem próbáltam, 5-6k-ért engem is megkergített, mikor töltőt néztem, de mikor kezembe fogtam, inkább úgy voltam vele, hogy inkább dupláját kiadok egy hagyományos trafós régivágású cuccért, az faternak is már 30 éve szolgál.....
-
beg
veterán
válasz diablo1984 #56345 üzenetére
Nézted, de nem használtad
Teljesen jól működik automata módon, kukára merült akksit nem éleszt fel, de szinten tartáshoz és karbantartáshoz tökéletes.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #56345 üzenetére
A mai telefontöltőknek sincs súlya, mert nincs bennük trafó, mégis jobbak.
Szóval erős a gyanú, hogy kapcsolóüzemű tápegységről van szó.Ez nem a blöff, amiben a pisztoly nagy súlya a megbízhatóság jele.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #56345 üzenetére
valami lehet ezekben a műanyag vackokban ha 25-50 ezer között mennek
De persze értelek, én is nehezen bízom benne. -
F_Gergely
őstag
nem tudtok esetleg olyan magyar céget ahol ilyeneket lehet kapni normális áron?
Kicserélném az összes csövet, mondjuk azt nem tudom ahol szilikoncső van oda be lehet-e tenni fémet, pl olajhűtő, vízhűtő? -
sziku69
őstag
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz mohabá 007 #56336 üzenetére
A késleltetés, ha valami miatt égve marad a belső világítás, egy idő múlva áramtalanítja azt.
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
trassher
addikt
Vectra b caravan irmscher jó pénzért.
Redmi Note 7
-
mohabá 007
aktív tag
Nem vagyok gondban,csak tudni szeretném amit nem tudok,ezért kérdezek.
Így néz ki a bizti táblám:Középen van 2db világos zöld színű relé.Az álmoskönyv szerint a felső az "Járműsebesség" az alatta lévő pedig "Fogyasztó kikapcsolás késleltetés" Ezek mik ezek?
Amelyik vekiben nincs ez a két relé úgyanúgy működik.Akkor meg minek?
/mit kellene tudnom,amit nem tudok? /[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #56332 üzenetére
Igen a multkorrol remlik hogy volt aztan remenykedtem hatha maradt valahol de ez pont nem volt... egyebkent ahany uzlet annyi arukeszlet mindegyikben volt 1-2 "maradek" ami a tobbiben nem volt.
Ha mazlim van penteken tudom vinni a generatoroshoz az autot... addig nem is viszem se klimashoz se mashova mert igy is 12,2 korul van az akksim. De ez is rohej 3szor vittem ugyan oda, es csak lehuztak, azt ugyan ugy szar. Most allitolag uj feszszabalyzot tettek be de szarabb mint volt...
-
MODERÁTOR
-
AMD Power
titán
Rászántam magam lementem és "lekezeltem" a gépet. Egy kis csiszolás itt-ott majd mehet rá a finom kis alapozó. Hozzá már nem rohad sehol sem a gép. Annál szebb mint volt és nem is "terjed" tovább a rozsda.
-
titán
Multkor a generator gondom miatt mikor koppra le volt merulve az akku, majdnem 20A-al nyomatta kis ideig, aztan visszacuppant 5-10A koze es onnan csokkent le szepen nullara ahogy toltodott fel az akku.
(#56323) F_Gergely Nincs ezzel gond, akkor olyant valassz, amiben megbizol.
-
w333
félisten
Egyetértek ha nagyon le van merülve akkor kb. 14V körül tölti majd szép fokozatosan csökkenti, ha jól emlékszem 12.2V -ra míg teljesen feltölti !
Amit linkeltem ugyan ezt tudja, olcsó pénzért
(#56323) F_Gergely
Téli üzemmódban tölti mint a barom, nagyon gyorsan feltölti 100% -ra !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
titán
válasz F_Gergely #56307 üzenetére
Az a maximum amit le tud adni azon a feszultsegen. Hosszu tavon valoban nem szabad 10%-nal nagyobb aramerosseggel tolteni. Ezek az automata toltok eloszor nagyobb aramerosseggel toltenek, aztan szepen visszaall, attol fuggoen, hogy mennyit vesz fel az akku. Nekem egy komolyabb automata toltom van, azon is csak min/max kapcsolo es 12/24v es omen. A tobbi az o dolga.
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #56307 üzenetére
Erre vadássz ... Link a Lidliben 5-6 ezer Ft és nagyon jó !
Kozmetikában ilyen van ezt ismerem, van rajta többfajta üzemmód Téli, nyári, motor, személyautó, gyors töltés, már évek óta megvan és tökéletesen teszi a dolgát ... én is vadászok rá, nem mindig szokott lenni (de ennyit mindenképp megér) nagyon profi cucc !
Itt van róla egy másik videó is a funkciókról
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
válasz becsitibi #56316 üzenetére
ennek fehér lesz a fénye, nekem nightbreaker mellett volt, és nem láttad a különbséget, nem volt sárgásabb, vagy kékesebb.
Abból a szempontból volt csalódás, hogy én kéket akartam ennek a neve meg ugye blue intense, de semmi köze a kékhez. Inkább hidegfehér, mint a nightbreaker.
Nightbreaker 3700k ez meg 4000k nagy különbség nincs.[ Szerkesztve ]
-
becsitibi
senior tag
Szevasztok!
Melyik helyzetjelző áll a legközelebb színben a H7 osram nightbreaker unlimited-hez?A kékes ledes helyzetjelzőktől okádok,meg a sima sárgás hatásútól is.Valami olyasmi kéne ami semleges fehér.
-
sasa58
tag
válasz haddent #56305 üzenetére
Már épp akartam kérdezni mi van az indításkori traktorhanggal. Nekem is ritkábban csinálja mostanában (kb. minden 5. - 6. indításnál), lehet, hogy a jobb olajtól. Én is megvétel után csináltam 2x 6000 km-es olajcserét, az előző tulaj 30000-enként cserélt olajat, gondolom egy kicsit sikerült kitisztítani a rendszer. Nomeg öntöttem bele 2x injektortisztítót, az érezhetően jót tett neki.
-
djalczo
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy leírást, vagy videót, Opel Astra G(2001 Diesel) típusú kocsimon, a váltó és a kézifék szoknyáját akarom kicserélni, megoldható házilag csináld magad módon is? esetleg ha valaki ebben, valami segítséget tudna adni az fantasztikus lenne
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #56310 üzenetére
Még 2 hónap és megkapja.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #56291 üzenetére
Pont alacsony fordulathoz kell jobb olaj, ami ki tud alakítani terhelhető olajfilmet kis nyomáson is. Jó persze a nagyon magashoz is kell a jó olaj ami nem ég csomósra. A mi max 4-5ezres fordulatunk az semmi ...
Amúgy neked az 5w40 a rövidtávokhoz jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #56306 üzenetére
24A ?
Akku tényleges kapacitásának max 10%-ával érdemes tölteni az akksit, ha ez 24A-el tölt akkor minimum 240ah-s akku kéne hozzá...
Nekem max 7A-s töltő jöhet szóba ha kevesebb az nem baj. -
haddent
addikt
válasz sasa58 #56295 üzenetére
Én anno érzékeltem Mannol 5W-30 -ról MObil1 ESP 0W-40 -re átállással. De az is lehet, hogy a rövidített sokszori csere megspékelve a melegen fossá pörgetéssel tisztította át. De az tény, hogy jelenleg gyári állapotú, kevesebbet eszik, mint eddig, és halkabb hidegben is, hamrabb elhalkul napi első indításkor is, és nincs az csattogás
Lauda hidegen is eszi ugyanúgy, csak arányaiban nyilván ott kevesebb időt tölt, nem? Melegviszkozitást meg akkor is érdemes növelni, ha nagy igénybevételnek van kitéve. Pl én szeretem meghajtani, meg ezek a nyarak már nem embereiek alapból sem, a 40 -es tökéletes. Drift és rallye gépekben nem azért van 60-70 -es olaj, mert szarok a motorok, hanem mert a 20 -as kis lóhúgy elforrna
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #56298 üzenetére
En anno ezt talaltam a legjobbnak Ctek
Nekem az mxs5.0 van....nincs ra panasz, neha radugom, es szepen rendbeteszi az akkut (2 eves lesz az akku, szoval nagy csodarol eddig nem tudok beszamolni )
picit dragabb, mint amit irtal, nezdd meg esetleg a kisebb variansokat
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest