Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Jézus Mária... szégyen ez az ember! Biztos nem ma barnult le az esőben.
-
Kickass
őstag
Ide is bedobom opel fórumon kívül hátha
Valaki mondja már meg legyen szíves hogy az anyjába jön le ez a nyomorult csatlakozó
G Astra övfeszítő csati ülés alól.Előre is köszi!
-
AMD Power
titán
válasz
F_Zolee #46991 üzenetére
Bárkinek elérhető ha kell!
Akihez én járok szerelő (már már inkább haver) nagyon becsületes , jól dolgozik, és ami nagyon fontos ,hogy olcsón. Mondta ,hogy sokat áll az autó és a "tárcsán látszik" ,hogy sokszor rozsdás a pofa és ettől is nyikorog, nyekereg. Kivette a pofákat, megcsiszolta stb. De mondta ,hogy idővel ha meghal a betét akkor a tárcsát is kell majd cserélném. De az még messze van.
-
-
AMD Power
titán
válasz
AMD Power #46986 üzenetére
Megnézte a szerelő a fékeket. A probléma az ,hogy elég sokat áll az autó. Se a tárcsa se a betét nem kopott sehol sem. Lecsiszolta a betéteket, megnézet , kipucolt mindent. Azt mondta ,hogy még így is van kb 10e km a fékekben. Az egészért kért mindössze 3000Ft-t vasárnap reggel.
Még az elindulás előtt azért megint megkérdezte. Mikor akarok másik autót venni?!
-
-
AMD Power
titán
Az én drága szerelőm ma fog reggel fogadni a fékproblémám miatt. Most mondjátok ,hogy nem egy szent?!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
sasa58 #46977 üzenetére
Átbogarásztam a „tudástáram”…
ebből röviden:
-A beszívott levegő hőmérséklet érzékelő gondoskodik arról, hogy a motorban a sűrítés alkalmazkodjon a levegő hőmérsékletéhez.
A beszívott levegő hőmérséklet érzékelő hiba következménye a nem hatékony motorüzemelés, szélsőséges esetben az alapjárat összeomlása, a motor leállása lehet.Ha mindez nem igaz,majd megcáfolnak.
-
berek21
őstag
Van valamijen VIN szám olvasó ahol megnézhető egy autó valós gyári felszereltsége?
-
berek21
őstag
Tudja esetleg valaki hogy a Zafira Tourer 2.0 CDTI 165 le. motoros autónál mit takar a 140000-es nagyszervíz?
-
tresh
veterán
válasz
haddent #46939 üzenetére
Ne aggódj engem nem izgat a dolog elvagyok én a fos euro 2-es dieselemmel
Az hogy irreális baromságokat várnak el az egyértelmű volt már szerintem az autóiparba elég régen, nem hiába így oldották meg a gondokat. Minden technológiának vannak korlátjai és jelenleg a dízel pl elérte ezt. Idő kérdése és a benzin is ide fog jutni. Nekem pusztán csak az nem tetszik hogy megy a kárörvendés aztán majd mindenki pislog hogy kb mindegyik gyártónak lesz egy vagy kettő olyan motorja ami köszönőviszonyba sincs a valós adatokkal. Bár maga a mérés is egy vicc kb labor körülmények között mérnek ahol minden feltétel ideális és adott. Kb ugyanaz mint a fogyasztás..ennyi erővel te is perelhetnéd az opelt pl mert neked egy literrel többet eszik mint írták. Semmi értelme nem lenne ahogy ennek sincs most. Normális mérési normákat kéne felállítani és a szerint osztályozni.
-
sasa58
tag
válasz
mohabá 007 #46976 üzenetére
Ha már így belementél a dolgokba, én is kérdeznék valamit:
a beszívott levegő hőmérséklet jeladó hibájánál mi a hibajelenség?
Egyszer hibakód kiolvasásnál egy ilyen kódot dobott, de eltűnt és nem jött elő azóta sem.. Ennek ellenére néha nekem is rángat kicsit, főleg gázelvételnél, illetve váltásoknál alacsonyabb fokozatokban.Köszi a választ!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
sergiooo #46941 üzenetére
„..Neha mikor meleg a motor rangat..”
Mikor? Hirtelen gázadásra,motorfékre,összevissza mindegy neki?
Amit leírok,csak annak mondanak valamit,aki saját maga bütykölgeti a gépet.Egy hibára választ várni úgy,hogy kérdezel,de a hibát úgyis a szerelő fogja kijavítani,nem sok értelme van.Ez esetben keresse meg,,javítsa ki,azért fizetsz,oszt jóvan.Kezdésnek néhány tipp,ha sk.bütykölés fennforgásos esete áll elő:-Ha az oxigénszonda (lambdaszonda) úgy romlik el,hogy több oxigént mutat, mint amennyi a valóság, akkor az elektronika csökkenti a motorba jutó friss levegőt, így hirtelen gázadáskor a motor megtorpan,az alapjárat is ingadozik.Ha kevesebb oxigént mutat, gyengébbnek érzed az autót. Akár 15%-kal is megnőhet a motor fogyasztása. (nem minden esetben van sárga lámpácska)
-Hasonló tünetek vannak,ha rossz a vízhőmérséklet jeladó.Ha bemelegszik akkor elkezd rángatni, illetve nehezen is indul be melegen.A meleg motor a sok benzinnel nem tud mit kezdeni, rángat tőle,illetve nehezen,csak gázzal indul,mert lenyomott gázpedálnál sokkal több levegőt tud beszívni a motor.
-MAP szenzor (légmennyiség mérő) Ha hibás, a motor gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathat, túlfogyaszt, alapjárati problémák merülhetnek fel.
-Az AGR egy idő után elkoszolódik, a szelep megragad. Jönnek a rángatások.(tisztítás sose árt)
Kezdésként talán ennyi.(röviden,pár szóban leírva)
-
Markizmark
addikt
válasz
F_Gergely #46966 üzenetére
Igazából nincs is szükség izzitásra ezeknél a motoroknál. A hangjából ítélve közvetlen befecskendezéses a veki, nincs előkamra. Ilyenek a fordjaink is. Még a 20 éves is -20 fokban egyből indul 1 másodperc izzitás nélkül is. A 2001-es és a 2007-es szintúgy.
Viszont van egy előkamrás Peugeot Boxer is a "flottában". Azt jó pár másodpercig izzitani kell, 30 fokban is. Különben hiába tekertetjük. A közvetlen motorok jó keményen járnak, az előkamrás dízelek meg lágyabban. -
lsebestyen
addikt
válasz
F_Gergely #46968 üzenetére
Nem. Ereditleg úgy volt, hogy én fogom megcsinálni. A terv az volt, hogy műbőrrel csinálom meg, egyrészt mert mutatósabb, másrészt mert könnyű vele dolgozni. De csak az anyag lett volna 8k és akkor még ragasztót is kellett volna vadásznom. Ismerősömék garázsában van egy kárpitos, 8k volt, viszont ugyanolyan anyagból van mint ami volt rajta. Ja igen, úgy volt 8k, hogy leszedtem, és letisztítottam, zsíroldóztam a felületet. Ha ő szedi ki/be stb, akkor a duplája lett volna. Az eredményt még nem igen láttam, egyrészt mert a műhelyében tök sötét volt, kint meg szakad az eső.
-
F_Gergely
őstag
én ugy tudom csak ha tök ugyan az a kasztni akkor egyezik. A fixpontos és a tetőléces csomitartó még tipuson belül sem egyezik. Pl nekem kombi vectrám van erre csak direkt kombi vectrára vaéó csomitartó jó, hiába van havernak vectrára való csomitartója nem tudom felrakni mert az ővé nem tetőléces, hanem a tetőben lévő mélyedésbe rakja a körmöket. Kombira csak és kizárólag kombira való jó.
A szélesség elvileg ugyan az, de teljesen más a rögzítés. -
-
Bucy
aktív tag
Erre a tetőcsomagtartós kérdésemre nem tudja senki a tutit? Fontos lenne. Köszi.
-
F_Gergely
őstag
válasz
lsebestyen #46967 üzenetére
te csináltad? én kárpitanyagot vadászok, A-B-C oszlopokat akarom bevonni, de sehol nem kapni normális anyagot :/
-
lsebestyen
addikt
Kész lett a etőkárpit a fastrába, de annyira esik, h csak bedobtam a csomagtartóba, meg sem tudtam nagyon nézni, hogy milyen lett...Ilyen tré időben fel sem tudom rakni.
De majd rakok fel képeket, ha esetleg érdekel valakit.
-
F_Gergely
őstag
válasz
Declare #46965 üzenetére
Én is ezt gondoltam, de igazából fene se tudja. Több opelest kérdeztem már, vectrásat is más típussal rendelkezőt is, de többen vannak vele úgy mint én, hogy csak akkor villan fel a lámpa ha izzít. mivel 5 fok alatt izzít, így felette még csak fel sem villan mint mondjuk gyújtásnál a légzsák, a check lámpa meg ezek. Érdekes mert B vectránál is van akinek felvillan gyújtásnál és van akinek nem... Nem tudom miért van ez.
Én pl mikor megvettem a kocsit azt hittem kiégett az izzó, mert sose villant fel. Aztán szerelő esküdözött az jó... És másfél év után egyszer csak felvillant, de mikor már meleg volt a motor, utána már nem (pl leállítottam és indultam vele később).
Ismerősnek B2 van, nála felvillan minden gyújtásnál, csak ha izzít égve marad, ha nem akkor kialszik.
De eddig senki nem tudta megfejteni ez mitől van. -
Declare
őstag
válasz
F_Gergely #46964 üzenetére
Nalam is fekete
Nem izzit?
nekem 30 fokban is felvillan a müszerfalon az izzito jel, tizen x fokokban mar hatarozottan latszik is 1-2 masodpercig kb. Azt hittem ez minden dizelnel igy van, de akkor biztos van különbseg müködesben
a bagoly forumtarsaknak linkelnem [vilagvegeeee]
-
F_Gergely
őstag
válasz
AMD Power #46961 üzenetére
ha picit járatosabb a témában otthon simán át tudja nézni, lengéscsillapitokat, szilenteket stb. De ezeket ugyis érzi/hallja mikor vezeti az autót. Kérdés mennyire van rutinja.
Más:
Ma találkozom a lakatossal az alváz miatt kiváncsi vagyok mit fog mondani. Néha van ilyen fellángolásom hogy eladom a retekbe, de a 2,5 V6 dizelekről sok jót nem olvastam, állítólag elég nagy pénztemető az is
Meg eszik is rendesen, most voltam tankolni 5,8 lett a fogyim, ebben van 250 km autópálya, a többi meg város, klíma mindenhol ment, és városban szeretem néha kicsit pörgetni ( jó tudom van akinek a 3 ezer az alapjárata). Szóval a fogyi jó, a rohadt belső zörgéseket kéne megszüntetnem, de addig nem tudom leszigetelni mig nincsen lakatolva, de ma rákérdezek. Ha azt mondja nem befolyásolja akkor addig megcsinálom, zörögni nem fog, és halkabb is. Csak szar hogy nincsen garázs, ha lenne már rég kacsalábon sprintelő lenne. Rég kész lenne már
-
Declare
őstag
válasz
haddent #46939 üzenetére
Na nehogy hirtelen a turbomotorok vedöszentje legyel
Visszakereshetnenk, hanyszor hurrogtad le a 2 literes motorokat, hogy kis fostalicskak
pl a skoda RS eseten maradt meg élénken, de ugy alapbol mindent le szoktal hurrogni, ami turbos, legyen az disel vagy benzines. Szolj ha tevedek
-
F_Gergely
őstag
válasz
sergiooo #46941 üzenetére
Szia, ismerősnek ugyan ilyen kocsija van. 1-2 éve neki hirtelen felugrott a fogyasztása 10-12 literre de nem tudjuk mitől. Most sikerült 9 literre levinni de egyenlőre nincsen meg a hiba oka.
A rángatás EGR-től lesz, neki is berángat, tisztítva volt, de örökkévalóságig ezt sem lehet takarítani, egy idő után cserélni kell, újra nem bontottra! Érdemes cserélni a gyertyákat, 1-2 ezer forint darabja. Nézd meg folyik-e olaj valahol (miután letakarítottad), ha igen hol. Olajteknőnél csak gyári tömítést vegyél mert az után gyártott engedni fogja az olajat. Nézd meg hogy gázadásnál füstöl-e illetve mikor beindítod, dob-e ki fekete korompamacsot.
És ugye a kötelező dolgok: összes szűrő, olajcsere, fagyállócsere, szíjcsere stb. -
-
sergiooo
csendes tag
válasz
Markizmark #46952 üzenetére
Hibakofot hol vasok?
Koszi a sok valaszt mar elorebb vagyok.
Teletankolom megint meg egy kis kannat, nullazom a szamlalot, megnezem igy. Ha valoban van benne 10Liter meg a az uzemanyag kijelzesnel akkor el kell h guruljon 500km-ig. Ugy lenne kb 7-9L fogyasztas.
Ha vannak meg otletek akkor johet!
-
Bucy
aktív tag
Sziasztok! Az Astra G és F fix pontos rögzítésű nem állítható tetőcsomagtartója megegyezik?
Lenne egy F-en használt, amit G-re vennék, de nem tudom , hogy a korlátos és a fix pontos közül melyik egyezik. -
lsebestyen
addikt
válasz
sergiooo #46941 üzenetére
Lehet csak az uzemanyag szintmero a szar. En mondjuk igy ellenorzom a fogyasztast h kattanasig tele, felirom mennyin van a km, aztan kovi tankolasnal megint tele megnezem mennyit autoztam kozben utama egy kis matekkal kijon a fogyi. De ha beirod a googlebe h uzemanyag kalkulator, ott is csekkoldhatod.
Új hozzászólás Aktív témák
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol fejhallgatóval garanciával hibátlan működés
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Kolink Observatory LM RGB 600W
- Apple Pencil 2.gen, Új, Dobozával 12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest