Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25
LOGOUT.hu
Hozzászólások
4Grider
nagyúr
A vodánál nem véletlen volt túlterhelve közel egy évig a telefonos ügyfélszolgálat. A "jól" sikerült ügyviteli rendszerváltás miatt marha sok ügyfélszolgálatos borult ki és mondott fel Miskolcon. Logikusan a 15-20x-osra váltott ügyfélpanaszok és a részben jogosan háborgó ügyfelek miatt. Mostanra csillapodott le a második lépcső (számlázás elcseszése) utáni csúcsterhelés.
Itt azért remélhetően nem fél évig lesz a túlterhelés. Én kiemelt ügyfélként ilyenkor nem várom el, hogy a szokásos módon (azonnal) felvegyék.