Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98051) Landsmann válasza Gubu0101 (#98050) üzenetére


Landsmann
addikt

Megnéztem én is. Csak annál a kártyánál van ott, ahol aktív a tiltás. Amin engedélyezve van, ott a megrendelt szolgáltatások között sincs. Ami érdekes, a tiltás aktiválásának időpontja tavaly augusztus 8. Ebben az a furcsa, hogy az előfizetés már pár éves és az a SIM sosem volt VoLTE képes telefonban. Tehát annak a dátumnak elvileg akkorinak kellene lennie, amikor az előfizetés meg lett kötve, hiszen teljesen új szám és kártya volt, nem meglévő lett bevíve. Akkor ezek szerint valamikor lekerült róla, majd augusztusban vissza került a tiltás. Nekem volt/van egy kártyám, amire aktiváltattam a szolgáltatást, de vagy 2 évig 3G-s telefonban volt. Aktív maradt rajta a VoLTE. Az a kárty amár VoLTE képes, elvileg támogatott készülékben van.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#98052) Narxis válasza tomp (#98049) üzenetére


Narxis
nagyúr

Nem ment sose, én felhívtam, hogy kapcsolja be, azt mondta megnézi, utána annyit mondott, hogy nem lehet bekapcsolni mert a készülék nem támogatott. Elköszöntünk egymástól. Na felhívtam ma a 2. ügyintézőt, hogy most már nem hagyom magam, de ő nem is értette a kérdést, azt mondta az megy magától, mondom nekem nem megy, megnézte, azt mondta tiltást kértem rá azon napon amikor az első ügyintézőt hívtam. Mondom én biztos nem. Kérdezi, hogy akkor levegye a tiltást? Mondom igen. Levette és egyből lett Volte. Én már annak is örülök, hogy megoldódott de szerintem nagyon sajátosan értelmezik az ügyintézők ezt a témát.

Thanos was right.

(#98053) tomp válasza Narxis (#98052) üzenetére


tomp
félisten

Akkor a te esetedben az egyik ember azt se tudta mit csinált a másik vagy mit kellene hogyan csinálni.
Ha eleve nem ment akkor azon eleve tiltás volt. Ennyi. Pont. Az első nem rakott rá semmit hanem szimplán nem csinált semmit.
A második pedig Viktor szerint óriásit hibázott azzal, hogy levette a tiltást és emiatt használni tudod a szolgáltatást...
Na melyik a jobb?
1, nem csinált semmit mivel "majd a rencer leveszi magátó" (vagy nem...)
2, a kollégájára fogja, hogy ő miatta van
3, mivel levette így hibázott és a hibája miatt tudod használni a ma már eléggé alap szolgáltatást. :DD

(#98055) Narxis válasza tomp (#98053) üzenetére


Narxis
nagyúr

De amikor az első ügyintézőt hívtam akkor másfél napja voltam Yetteles, tehát lehet ha kívártam volna mondjuk a 72 órát akkor magától lett volna Volte? Ezt mondjuk most már sosem tudjuk meg. ;]

Thanos was right.

(#98056) sebijani1982 válasza Narxis (#98055) üzenetére


sebijani1982
senior tag

Nem lett volna magától VOLTE-d!
Saját tapasztalat. Vodától mentem yetteles flottába, s külön telefonos üf-en kellett kérnem a bekapcsolást, mert hiába vártam...

"Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."

(#98057) zseko válasza tomp (#98045) üzenetére


zseko
veterán

Ez se lesz egy népszerű kijelentésem, de én megkérdőjelezem annak az értelmi képességét, aki ezeket a hülye elnevezéseket csinálta. De még azét is, aki ezt így elfogadta és engedélyezte.

HR24.hu

(#98058) tomp válasza zseko (#98057) üzenetére


tomp
félisten

Prime Plus+? ;]
Ezt hogyan gondolták? Prime duplaplusz? Vagy Prime plusszosplusz?

Ejjnye megy is a fekete pont az ellenőrzőbe! :D

Igen a tiltás mint megnevezés nem előnyös de a székházban nem érezték ennek a szónak a súlyát...

(#98059) Gloob válasza sebijani1982 (#98056) üzenetére


Gloob
addikt

Szintén saját tapasztalat. Én is a Vodától mentem a KÜF-be, egy Poco x3 pro-val. A Vodánál működött VoLTE. A Yettelnél nem. Kértem a 1220-on, hogy kapcsolják be a szolgáltatást. Nem kapcsolhatják be, mivel a Készülék nincs a támogatottak között. Aztán 2 nap múlva csak úgy megjelent a jel, és működött. Akkor most az üfsz kapcsolta be, csak nekem nem mondta meg, vagy a rendszer kapcsolta be magától? Sose fogjuk megtudni!

Samsung Galaxy A52S

(#98060) tomp válasza Gloob (#98059) üzenetére


tomp
félisten

Ez a rendszer által támogatott készülék lista olyan mint Columbo felesége...
Nincs a listán de ha megkéred, hogy sorolja fel a támogatottakat akkor azt nem tudja.
Az oldalon meg van 2 helyen 2 különböző lista. Gondolom a "rencer" által támogatott lista meg egy harmadik verzió. :DD

(#98061) Gubu0101 válasza tomp (#98060) üzenetére


Gubu0101
veterán

Igen fura lenne,annak aki evente telefont cserel a legujabbra.Akkor az evente kapna a volte tiltast meg evente kellene bekapcsoltatni.Ha telefonszamhoz van rendelve az allamdo,akkor mit piszkaljak a telefont.Nekem az a szamom van amire aktivaltak anno a voltet mikor bejott.Most nekem sincs,lehet azota,miota tavaly telefont csereltem.14 pro max ahogy neztem nincs is a tamogatott listaban,iosban mutatja a kapcsolot mikor kulfoldon vagyok,hazamegyek meg eltunik :D

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#98062) zseko válasza tomp (#98058) üzenetére


zseko
veterán

Szerintem enyhe kifejezés hogy nem előnyös. Miért nem lehet értelmesen megfogalmazni, ahogy egy normális értelmes ember gondolkodik: Letiltva, Aktiválva, nem ilyen... áhhh :(((

Na meg ez a másik 'okos' is megér egy dicséretet aki ezt lefejlesztette. 'Kurva' 'jól' néz ki 24"-os monitoron ilyen ócska mobilos kinézet... :U Lehet lusta volt akár normális reszponzív kinézetet, vagy rendes webes felületet leszerkeszteni. (Vagy, csak halkan megjegyezve, esetleg nem is tudott...) Jóvanazúgy...

Arról már nem is beszélek már, ha mobilon felhasználónév/jelszó párossal lépek be a yettel appba, kétszer hozza fel az adataimat (név/telefonszám) az Előfizetésem menüpont alatt...

Na mindegy, következő pár évre kidühöngtem magam, úgyse használom se a honlapot , se az appot :) Nincs értelme, nincs mire... :DDD

HR24.hu

(#98063) csernak75


csernak75
senior tag

Hipernet->Meganet ;] :D

(#98064) tomp válasza csernak75 (#98063) üzenetére


tomp
félisten

Pedig ha lenne egy kis humorérzékük akkor lehetne Yetinet is. Yeti az ugye nagy és erős.
Azaz hatalmas adatkeret és nagyon gyors sebesség.

(#98065) aprokaroka87 válasza csernak75 (#98063) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Lehet változás lesz az otthon net csomagok körül?

Az nem lepne meg ha az otthonnet lite ki lenne vezetve...

(#98066) 4Grider válasza Gubu0101 (#98061) üzenetére


4Grider
nagyúr

A https://www.yettel.hu/volte oldalon ott van a 14 Pro/Pro Max.

(#98067) latya73 válasza Gubu0101 (#98061) üzenetére


latya73
csendes tag

Pedig ez valószínűleg így van. Pár éve amikoz visszajöttem számhordozással, kértem a gyerekeknek is 2 simet (KÜF). Egyből ment a volte minhárom számon, pedig az egyik kártyát Mido-ba raktuk. Kb egy évre rá karácsony előtt a gyerekek számaira kértem két telefont, gondoltam jó lesz a fa alá. A gyerekek szóltak, hogy eltűnt nekik a volte. Visszamentem az üzletbe, szerencsére pont ahhoz az ügyintézőhöz kerültem akinél a telókat vettem. A kérdésemre, hogy lehetséges -e hogy a vásárláskor aktiválódik e volte tiltás, azt mondta hogy igen, automatikusan, és sajnálja hogy elfelejtette kikapcsolni. Megmutatta hogy csak egy pipát kell egy jelölőnégyzetből kivennie. Az én számommal nem volt semmi gond volte ügyben.

[ Szerkesztve ]

(#98068) INGJOKE


INGJOKE
veterán

van olyan fórum, ahol nem csak yettel tv van, hanem minden szolgáltatás (tv, internet esteleg vezetékes telefon) és tudnak segíteni ebben?

(#98069) labeda


labeda
aktív tag

18 és 21 óra között nem lehet az ügyfélszolgálatot elérni. Más is tapasztalta? :((

(#98070) Gubu0101 válasza latya73 (#98067) üzenetére


Gubu0101
veterán

Na majd felhivom oket.Hatha csak ennyi gond van.

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#98071) donjohnson válasza labeda (#98069) üzenetére


donjohnson
addikt

jó számot hívsz?
1220 vagy +36-20-200-0000 ha a másik nem jó.

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#98072) labeda válasza donjohnson (#98071) üzenetére


labeda
aktív tag

Ma reggel arról tájékoztatott az ügyintéző, hogy hosszú volt a várakozási idő a sok hívás miatt. Én 2x tíz perc után tettem le a telefont. (meg volt vagy 6 rövidebb hívás is) Annyi megjegyzést fűztem a dologhoz, hogy a Prime tarifákhoz elsőbbségi kiszolgálást reklámozott a kedves cég. Jól megkaptam. :W

[ Szerkesztve ]

(#98073) 4Grider válasza labeda (#98072) üzenetére


4Grider
nagyúr

Érkeznek az emelt összegű számlák, ilyenkor valamiért az előfizetők késztetést éreznek rá, hogy hívják az ügyfélszolgálatot. Persze lehetett rá számítani, de mindig van az a hívásszám, ami után a sok lúd disznót győz.

(#98074) Viktor0610 válasza labeda (#98072) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Valószínűleg tényleg gyorsabb lehetett, mint a nem prime-osoknál.
Ezt írja az oldal:
Gyorsabb kiszolgálás a telefonos ügyfélszolgálaton
Prime tarifásként nem kell sokat várnod, ha telefonon szeretnél tőlünk segítséget kérni. Ha a 1220-as telefonos ügyfélszolgálati vonalat hívod, a gyorsított kiszolgálás Prime tarifás ügyfélként automatikusan aktiválódik, így ügyintézőink a lehető legrövidebb idő alatt a segítségedre lesznek!

Samsung Galaxy A54

(#98075) labeda válasza 4Grider (#98073) üzenetére


labeda
aktív tag

Szerintem csak munkaidőben adnak tájékoztatást számlázással kapcsoltaban. Eddig a Vodafone-nál volt gyakorlat (már megszűntették!) a hosszas várakoztatás.

Viktor0610

:C

[ Szerkesztve ]

(#98076) Landsmann válasza 4Grider (#98073) üzenetére


Landsmann
addikt

Bezzeg a számlára írt tájákoztatót lusták voltak elolvasni és a kiküldött sms-t is. Most meg játszák az értetlent. Közben mindenhonnan az folyik, hogy minden szolgáltató, nem csak a mobilcégek 14,5 %-os díjemelést hajtanak végre. Ennek ellenére még mindig sokakban nem tudatosul. Ja, hát a közmédiában ezzel bezzeg nem kampányolnak.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#98077) 4Grider válasza labeda (#98075) üzenetére


4Grider
nagyúr

A vodánál nem véletlen volt túlterhelve közel egy évig a telefonos ügyfélszolgálat. A "jól" sikerült ügyviteli rendszerváltás miatt marha sok ügyfélszolgálatos borult ki és mondott fel Miskolcon. Logikusan a 15-20x-osra váltott ügyfélpanaszok és a részben jogosan háborgó ügyfelek miatt. Mostanra csillapodott le a második lépcső (számlázás elcseszése) utáni csúcsterhelés.
Itt azért remélhetően nem fél évig lesz a túlterhelés. Én kiemelt ügyfélként ilyenkor nem várom el, hogy a szokásos módon (azonnal) felvegyék.

(#98078) zseko válasza Viktor0610 (#98074) üzenetére


zseko
veterán

Mondjuk ehhez azért nem árt ha el is érhető egy élő ügyintéző, nem pedig az automata rendszerben kell bolyongani hogy végre kapcsoljon is valakit. Tegnap még a vonalat is bontotta egyszer az automata :DDD

HR24.hu

(#98079) lm83


lm83
őstag

Meddig lehet szabadon díjcsomagot váltani, mielőtt maguktól raknak át abba amit számlán írtak?
Május havi első számlazárás jó infó?
Akkor nem kell kapkodni, hogy a hónapban meglegyen?

(#98080) Gubu0101 válasza labeda (#98072) üzenetére


Gubu0101
veterán

Telekom se jobb.2 nap meg 3 ora telefonalas + cset vandaval meg ugyintezovel mire sikerult az e-simet elintezni,ami persze 3. beolvasasra se lett jo :U Most rendeltem fizikai multisimet,ami miatt megint fel kell hivnom majd oket,mert nincs aktivalva…

[ Szerkesztve ]

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#98081) PeL


PeL
addikt

Üdv.

Nem nagyon értek a lovakhoz, így érdeklődnék, hogy van valami módszer arra, hogy adott magántelefonszámról (gondolom vezetékes lehet) érkező hívásokat letiltsam? Valami marketinges nőci próbál hívogatni, tegnap előtt óta 13. alkalommal, amiből ma is már a 2. volt, így kezdem unni picit. Eleve nem értem honnan szerzik meg a telefonszámomat random emberek úgy hogy direkt ügyelek arra hogy az ne legyen publikus?

[ Szerkesztve ]

(#98082) prozodus válasza PeL (#98081) üzenetére


prozodus
őstag

Hogy jönnek ide a lovak? :D
Tehát felvetted, elküldted melegebb vidékre, és még utána is hívogat?
Már a butatelefonokon is le lehetett tiltani számokat.
Milyen telód van?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98083) szabonagyur válasza prozodus (#98082) üzenetére


szabonagyur
félisten

Privát hívásra gondolt... Ugye mindenféle banki, stb ajánlatok érkeznek és nem tudod tiltani őket, mive eleinte számmal hívtak de váltogatták, most meg már csak magán/ismeretlen/privát számról. Nálam pl. csak vagy minden privátot lehet tiltani vagy semmit.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#98084) PeL válasza prozodus (#98082) üzenetére


PeL
addikt

Ez csak egy mondás :DDD
Nem küldtem el sehova, elkezdte mondani a mondókáját én meg simán kinyomtam. Lehet csak anyázni hívna vissza, sajnos nem vagyok rá kíváncsi. Redmi Note 11-em van egyébként.

(#98085) AnonymusX válasza PeL (#98084) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Elmondani neki, hogy nem érdekel, többet ne hívjanak nem opció?

(#98086) prozodus válasza PeL (#98084) üzenetére


prozodus
őstag

Arra tippelek, h mivel nem küldted el sehova, azt hiszi, h csak megszakadt, és emiatt még mindig próbál elérni. Ha ő az, és nem másik :D

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98087) PeL válasza AnonymusX (#98085) üzenetére


PeL
addikt

Nem vagyok hajlandó kéretlen tartalmakkal foglalkozni, még ennyire sem. Nem viccből nem publikus a számom.

(#98088) prozodus válasza PeL (#98087) üzenetére


prozodus
őstag

Nemtom, felveszem, nem hallgatom végig, hanem belevágok, h nem érdekel, és nem hív többet. Nekem ez kevesebb energiának tűnik :D

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98089) PeL válasza prozodus (#98088) üzenetére


PeL
addikt

Értem, de akkor is bosszantó hogy folyton betalálnak ilyenek valahogy... Egyszer megkérdeztem egyiktől hogy honnan szerezte meg a számomat, természetesen nem válaszolt rá, rögtön kikerülte a témát.

(#98090) Gloob válasza PeL (#98089) üzenetére


Gloob
addikt

Én egyszer végighallgattam egy ilyet. Nagyon ráértem éppen. Vagy tíz percig mondta- és mondta. A végén közöltem vele, hogy nem érdekel az ajánlata, és legyen szíves a számomat törölni az adatbázisból. Azóta onnan nem hívnak. Mivel a hívást rögzítik, így kérésre kötelező nekik törölni a számot. Egyébként borotvát, meg ilyen cuccokat áruló marketinges volt.

Samsung Galaxy A52S

(#98091) Landsmann


Landsmann
addikt

Nálam alapból tiltva van minden szám nélküli bejövő hívás. Amíg nem tiltottam le, egyetlen egyszer sem fordult elő, hogy a szám nélküli hívás személyes, fontos lett volna a számomra. Mindig valami sz@rt akartak rám tukmálni. Mikor annak idején a netszolgáltatót hívtam egy hiba miatt és visszahívást ígértek, akkor mondtam nekik, hogy számmal hívjanak, mert anélkül a telefon küldi a levesbe a hívást. :) Úgy is hívtak. Azért mondtam nekik, mert korábban volt hogy szám nélkül hívtak, csak akkor éppen nagyon ráértem és felvettem. Szóval az elmúlt évek tapasztalatai alapján a szám nélküli hívások tiltásával sem maradtam le semmiről. Még egy adománygyűjtő alapítvány hívogatott évekig egy 70-es számról. Néha adakoztam nekik, de aztán kezdtek elszemtelenedni. Azutolsó hívásuk után tiltottam a számot. Azóta meg nem is próbáltak hívni.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#98092) tomp válasza Gloob (#98090) üzenetére


tomp
félisten

Engem múlthónapban az OTP hívott fel, hogy kíváncsiak a véleményemre. Na vagy negyed óráig csak én beszéltem. A hölgy szóhoz se jutott. ;]
Utána is csak "hú hát ö jó hát húú" :DD

(#98093) PeL


PeL
addikt

Mindenesetre most véget vetek ennek, be tudtam kapcsolni egy opciót a telefonon ami elvileg blokkolja az ismeretlen számokról történő bejövő hívásokat. :DD

(#98094) atosan


atosan
addikt

Üdv,
Azt meg lehet valahogy érdeklődni, hogy melyik boltban van készleten iPhone 11? Már ha van egyáltalán.

Maine coon

(#98095) apuci04


apuci04
csendes tag

5G van Yettelnél feltőltösöknek?

(#98096) tomp válasza apuci04 (#98095) üzenetére


tomp
félisten

Van.
Mindenkit felengednek.

(#98097) apuci04 válasza tomp (#98096) üzenetére


apuci04
csendes tag

Köszönöm

(#98098) EA's hit válasza atosan (#98094) üzenetére


EA's hit
őstag

A 1220 korlátozottan ugyan, de rá tud nézni, illetve az üzleteknél is érdeklődhetsz a saját készletükről. Olyan lista vagy adatbázis, amihez bárki hozzáférne, nincs.

(#98099) atosan válasza EA's hit (#98098) üzenetére


atosan
addikt

Akor a 1220 lesz, üzletek nem vették a telefont.
Köszönöm szépen :R

[ Szerkesztve ]

Maine coon

(#98100) Landsmann


Landsmann
addikt

VoLTE alatt a konferencia hívás működik üzemszerűen? Az előbb próbáltam, a két vonalban lévő telefon VoLTe kapcsolaton volt, a harmadik fél nem. Nem tudtam összekapcsolni őket. Aztán megpróbáltam megint, de akit hívtam, az normál GSM módban volt, a harmadik bevonni kívánt is. Akkor sem tudtam összekapcsolni. Akkor a hívó telefonról lekapcsoltam a VoLTE-t és úgy próbáltam, úgy sikerült. Aztán vissza a VoLTE mindegyikre és azóta működik, pedig hálózaton kívüli számokkal is próbáltam. Csak valami beakadás lehetett, vagy elvileg nem támogatott a konferanszié a VoLTE alatt?

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.