- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dptrsk
addikt
válasz
Stunts666 #34221 üzenetére
Családban 2 esetben is előfordult már ez.
Egyikbesetben fél év után jött a végrehajtótól a levél, majd a Telenor elismerte hogy elrontotta s csak a számlát kellett kifizetni.
Másik esetben telefonon kértük, hogy állítsák vissza a Telenor Online felhasználót, hogy befizethessük... -
-
válasz
Stunts666 #32835 üzenetére
Szükségtelen bemenned a boltba.
Érdemben nem tudnának segíteni, még egy panaszbejelentőt vehetnének fel. De no para, a korábban elküldött miatt mindenképp' megkeresnek. A 15 nap már nem érdekes, mert ugye neked kell ezen időn belül megtenned a bejelentést, ami megtörtént. -
Rusi
senior tag
válasz
Stunts666 #32829 üzenetére
Úgyis írtál privátot, akkor válaszolok itt:
Ha jól emlékszem, akkor én az "Információkérés -> Általános információk" lapon küldtem be a dolgot. Egyszerűen (és kulturáltan!) leírtam, hogy nagyon inkorrektnek érzem az emelést, egy éven belül másodjára emelnek, az eddig eltelt kb. 1,5 évnyi hűségből már 1 éve eleve emelt havidíjat fizetek, amelynek a további emelését nem tudom elfogadni és szeretném, ha lenne valamilyen megoldás ennek rendezésére. Továbbá leírtam, hogy a hűségem lejártával alaposan megfontolom, hogy az (egyébként idehordozott) előfizetésem átvigyem máshova, valamint a család és a telenoros ismerősöket is hasonlóra buzdítsam. Nem káromkodtam, meg semmi, elküldtem 1-jén, ma felhívtak, elmondták az ajánlatot (amit fentebb is írtam) és virtuálisan "kezet fogtunk", elfogadtam és jól jártam.
Azért annyit még megjegyeznék, hogy részemről is korrekt volt eddig is a hozzáállásom a Telenorhoz. A számlákat mindig időben és pontosan fizettem, illetve az eltelt 1,5 év alatt (a tavalyi emelést leszámítva) semmilyen problémánk nem volt egymással.
Új hozzászólás Aktív témák
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Lian Li HydroShift II 360 LCD /FANLESS/ GHS2LCD36W (593931)
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RW (593930)
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W