Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
vaksi8
senior tag
Ezen én is csodálkozok,hogy azt mondja nem kell adás-vételi..
Az okmány irodán nem tudom mi alapján fogják átírni?
(#19702) Topiccsendőr válasza zsolt19900 (#19699) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
volt dolgom eléggel. én tudom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
SzlobiG
félisten
Ezért viszem holnap a magyar/olasz adásvételit is.
cstomi15
tag
Sziasztok!
Mi lehet annak az oka, hogy ha teljesen betekerem a benzin-levegő keverék állító csavart, akkor a motor továbbra is jár, akár percekig is?
Alapjárati csavart is akármennyire kitekerem, továbbra is jár a motor, és az alapjárat sem csökken.
A motor könnyen indul, nem pörög fel, összességében jól is megy. Gyertyát néztem, a színe inkább feketés volt, mint barna, ezért is kezdtem el behangolni, ekkor vettem észre, hogy az alapjárati csavar tekergetésre nem igazán reagál, és a keverék állító csavart teljesen betekerve a motor továbbra is jár. Esélyes, hogy fals levegőt szív a motor?
Debilon
addikt
szerintem eléggé sanszos
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
(#19706) zsolt19900 válasza Topiccsendőr (#19702) üzenetére
zsolt19900
őstag
okés úgy legyen
előfordulHAT ezt írtam, de nekem mindegy
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
beszter1991
tag
Heló Keeway matrix, hogy bírna egy tatabánya-Budapest távot?
(#19708) Tothgera30 válasza beszter1991 (#19707) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Bírni bírja, ha műszakilag megfelelő állapotban van, viszont pihenőket iktass be, úgy félóránként!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#19710) Topiccsendőr válasza Tothgera30 (#19708) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
ez a fél óra hogy jött ki? (meg minek kell?)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#19711) Tothgera30 válasza Topiccsendőr (#19710) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Fél óránként pihen, nem tudom hogy jött ki, én ha hosszabb útra indultam motorral, fél óránként leálltam, pihentem, ittam, hagytam hűlni a motort. Inkább a pilótának kell, mint a gépnek, de azért utóbbinak sem árt, ugye egy levegős még sem úgy bírja az állandó nyelezést (kb. 70km/h), ha fel akarja venni a fogalom ritmusát azon a hosszú szakaszon.
#19709 beszter1991:
"A pokol nem hely, hanem állapot"
g@bo
nagyúr
az 50 ccm előnye. az alacsony fogyasztás mellett.
Tothgera30
Ármester
Már mint melyik része? Mert én a túrázgatást inkább a 150-es ETZ-vel végeztem, azzal is megálltam mindig (főleg azért mert levegős). Az NRG-vel nem igazán megyek nagy túrákat, se időm, se energiám arra, bár tuti bírná, legutóbb egy kb. 30km-es karikát mentem, akkor egy laza 70km/h-s átlaggal gurultam végig, ott a fordulat is megáll 8 ezer körül.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
t1
addikt
Tothgera30
Ármester
Szép kis Neo's, rokonságban volt egy ilyen anno . Látom Morzsi befigyel .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
t1
addikt
Behát
DigitXT
félisten
És azt miből gondolod, hogy egy léghűtéses motornak jót tesz,
ha megállsz vele? Pont a hűtését szünteted meg ezzel.
Szerk: az meg, hogy fél óránként meg kell állni a pilótának, hát
minimum érdekes, de gondolom (nagyon erősen) pilótafüggő.
[ Szerkesztve ]
(#19718) Topiccsendőr válasza Tothgera30 (#19711) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
Dehát a tiéd vizes, vagy nem?
Rövid minarellivel mentem le nyélen Budapest-Hatvan és vissza. A leömlő este világított, de semmi baja nem volt/nem lett. Volt hogy egy drekas lejtőn is nyeleztem, kb 90el lement szegényke.
Vagy a vizes minarelli (area 51) Budapest-Lajosmizse egyszuszra nyélen, fél óra ügyintézés és vissza. Semmi baja nincs ezeknek, nem kell pihenni. Ha hőháztartással baj van, az pillanatok alatt kijön, elkezd gyengülni a motor, satöbbi.
nem műanyagból vannak ezek. (erről jut eszembe. a choi nori vezérműtengelye műanyag)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
vaksi8
senior tag
Én nem vagyok egy nyelezős tipus,erre is vonatkozna a kérdésem.
El tud lustulni a motor ha nincs néha meg kergetve?Az autónál megszoktam hogy nem nagyon szeretik a padló gázt,ezért már lassan "bűntudatom" van ha tövig húzom a motornak..
Killing
addikt
Nem árt néha (motornak, kocsinak egyaránt) jól meghúzatni 1-2x, de nem állandóan. 1-2 km-ert húzatod aztán nyugisan tovább. Amúgy ha sokáig nem használod akkor érezhetően 'tunyább' a motor. Simsonon és a kis suzuki swiften is lehet érezni ha sokáig állnak.
Amúgy meg ne legyen bűntudatod, látnád miket műveltem péntek esténként egy kis peugeot sv 50-el annó, de bírta.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
PLaci58
őstag
A múltkor én is meghúzattam az autót egy lámpánál, induláskor.
Betöfögött egy 50-es robi a 2 kocsisor közé, előre, mellém.
Kicsit meglepődött, amikor állva maradt
Még jópár lámpa után is lesegetett visszafelé.
Időbként országúton szoktam 3-ban kihúzatni az autót. A robit automatikusan meghúzatja az ember
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
(#19722) runner 125 válasza Topiccsendőr (#19718) üzenetére
runner 125
nagyúr
"choi nori"
Már ezen beszarok. Mindent elmond.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Tothgera30
Ármester
Gondolom mikor megállok, leállítom a motort, megállás előtt meg már nem húzom neki.
#19718 persuader: Igen, jól tudod, vizes. Azért én nem kínzom, mégiscsak magamnak kímélem. bár a korábbi hsz.-ben inkább a levegős motorokra utalgattam, mert anno az MZ-vel mentem "túrázgatni", az NRG-vel nem sokat voltam. Choi Nori-t pedig nem bántani, rohadt aranyos kis motor, ha lenne 2T-ben (Minarelli vagy Piaggio blokkal), már réges-régen vettem volna egyet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Topiccsendőr
addikt
ez egy kicsit összetettebb probléma, és megint egy félreértésen alapul.
A régi szocmotorokat, autókat új korukban, illetve felújítás után be kellett járatni. Ha a bejáratás során nem volt minden fordulatszámtartományban használva, akkor egy váll alakult ki a hengerben, ami magasabb fordulatszámoknál gyengeséget okozott. Ez volt a rosszul, kímélősen bejáratott motor tünet.
Ez a dolog úgy ragadt meg a köztudatban, hogy ha nem hajtod a gépet, akkor ellustul.
a kétütemű motoroknál inkább a kipufogó elkokszosodása okoz lustulást, ami megakadályozhatatlan még a kemény hajtás mellett is. Egyszerűen idővel ellustul. ennyi. Akármilyen olajat rakhatsz bele, az rakódik.
A mai négyütemű motoroknál nincs annyira probléma a lerakódásokkal ha nem nyelezi az ember akkor sem. nagyon tiszták a motorolajok is, meg az üzemanyag is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#19725) Topiccsendőr válasza Tothgera30 (#19723) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
choi nori nekem is tetszik!!!
nem fikából írtam. csak olyan aranyos a gép szétszedve is. egyébként megbízható darab a spórolás ellenére is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#19726) runner 125 válasza Topiccsendőr (#19725) üzenetére
runner 125
nagyúr
..én rá sem ülnék, félnék, h nem indulna el alattam. Vagy, szimplán az első kátyuba kettétörik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#19727) Topiccsendőr válasza runner 125 (#19726) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
csodálkoznál, hogy 30ig hogy gyorsul, nem gondoltam volna
alattam is
Nem menekülsz a csendőrség elől.
cstomi15
tag
Leszereltem a légszűrőházat, benin-levegő keverék csavart 1.5-el kitekertem, alapjárati csavaron 4-et tekertem és beindítottam. Mikor ment a motor, befogtam a karbi légszűrőhöz csatlakozó oldalát (tehát elvileg meggátoltam, hogy levegő jusson a rendszerbe) és a motor azonnal meg is állt. Ebből feltételezhetem, hogy akkor nem szív fals levegőt a motor?
Viszont még mindig fennáll a fentebb írt problémám, hogy ha teljesen betekerem a benzin-levegő keverék csavart, akkor a motor továbbra is jár, nem áll le. Sőt, be is tudom így indítani, hogy a keverék csavar teljesen be van tekerve.
Továbbra is tanácstalan vagyok, vajon mi lehet a probléma?
(#19729) Tothgera30 válasza Topiccsendőr (#19725) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Hát igen, feketében valami nagyon ütősen néz ki, csak kicsit érdekesre sikeredett. Sajnos 4T-t nem szívlelem 50ccm-ben, esetleg 2T befecsis lenne számomra az ideális egy ilyen kis motor esetében, bár akkor nem annyiba kerülnie mint amennyi most. De olyan aranyosan mosolyog hogy nehéz lenne visszaadni, ha egyszer ráülnék. Viszont a Honda Zoomer a másik kedvenc még, de ugye az is 4T, viszont legalább injektoros és rohadt stílusos egy robogó.
#19726 runner 125: [link]
#19727 persuader: 50km/h körül van a vége, ha jól tudom...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
PLaci58
őstag
cstomi15
tag
Persze, üzemmeleg motoron állítom a dolgokat, viszont automata szívató helyett manuális szívatót használok.
[ Szerkesztve ]
PLaci58
őstag
Akkor szokott ilyet csinálni, ha sokat kap, pl a szívatóról megy. Ettől is lehet fekete a gyertya és hatástalan az alapjárat állító csavar. Én mindenképpen megnézném az alapjárati fúvókát, hogy nincs-e eltömődve és a szívatót, hogy rendesen lezár-e.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
Topiccsendőr
addikt
ez tök jó akkoris!!!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
danny222
újonc
üdv!
vantippetek, ha liberty 50ccm 4T nincs szikrám akkor a CDI halt meg?
mocsanisi
senior tag
Körülbelül akármi lehet... Rossz gyertya, rossz gyertyapipa, kontakthiba....
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
danny222
újonc
vettem új gyertyát, de még pipa nélkül testhez téve a kábelt sem húz szikrát, egyik percről a másikra leállt egy lámpánál , minden v ezetéket átmozgattam, csatikat stb de semmi
mocsanisi
senior tag
multiméterrel mérj rá hogy meddig megy az áram...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
beszter1991
tag
Sziasztok, ma még nem mentem el a keeway Matrix 125-ért, de holnap lehet elmegyek Tatára, és Pestre jönnék vele. reggel megyek szóval ráérek jönni vissza.
Csak attól félek hogyha megállok pihentetni a gépet, és pl nem indulna be utána vagy ilyesmi.
Meg hát sokan írják hogy a keeway gagyi kínai , meg ilyenek, de nekem eléggé tetszik.
illetve az ülésen van egy nem kicsi szakadás. Hol lehetne újra húzatni és kb mennyiért.
a másik hiba pedig a műszerfalon a km óra plexit kiszívta a nap. ezt lehet cserélni?
képek: cápa harapás az ülésen : [link]
Műszerfal: [link]
[ Szerkesztve ]
danny222
újonc
4 pólusú csati megy a trafóba, azon indítózáskor ha 20V DC-re állítom akkor 0,13-t mér
az 1-es és 3-as között
SirKero
őstag
A műszerfalat biztos,hogy lehet cserélni mert több robogónak is ugyan ez van. Nekem Tauris Samba 50 volt ugyan ezzel de ha jól tudom a Motowell is ugyan ezzel szereli pár típusát.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
(#19741) runner 125 válasza beszter1991 (#19738) üzenetére
runner 125
nagyúr
..muszáj ezt megvenned, vagy miért ragaszkodsz hozzá ennyire?
Egy ilyen Keeway-nél sokkal több jobb vétel van, mint rosszabb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Igen ez egy jó kérdés, mert azon kívül hogy olcsók és "szépek" semmi jót nem lehet róluk elmondani. Öregebb, többet futott, de minőségi olasz, japán robogót vennék sokkal inkább a helyedben.
(#19743) beszter1991 válasza runner 125 (#19741) üzenetére
beszter1991
tag
Nem muszáj , csak cserélném notira.
jól néz ki, meg csak arra kell hogy a városba néha mászkálni vele.
Még papírja sincs? Ezt akkor nagyon gyorsan felejtsd el szerintem, ha jót akarsz magadnak
beszter1991
tag
van hozzá papír,és 2 gyári kulcs,
Akkor se vennék Keeway-t sajna Akárhogy nézed silány minőség. Milyen értékű a laptopod, tehát KP-ban mennyit kérne ezért a "motorért"?
beszter1991
tag
kp-ban nem mondott árat.
gép kb 180k. De szerintem nem cserélek mert találtam pl. aprilia leonardo-t olcsón, eladom a gépet 150-ért és veszek akkor apriliát, vagy peugeot-ot néztem, vagy malaguti-t.
beszter1991
tag
Milyen papírnak kell lennie egy robogónak?