Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-03-03 22:50:33

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16584) Jagi


Jagi
tag

Sziasztok,

Először is hadd köszönjem meg itt a fórumban elhangzott segítségeket és okosításokat, nélkületek sehol se lennék. :R
Bár valamit konyítok a CNC gépekhez, de ez azért valami új, ráadásul inkább read-only típus vagyok.

Egy Ender 3 gépet hajtok már lassan fél éve, és egész jól belaktam.
Kicsit korán van még azoknak akiknek plug&play dolgokat keresnek, Ali/BG/GB/Facebook/Thingiverse folyamatosan tolja ki az újabb/jobb dolgokat.
Mivel nekem ez hobbi, így nem bírom ki, hogy valamit ne reszeljek rajta. :F

Pár upgrade ami eddig sokat dobott a dolgokon:
- Bicikli belső gumi került minden alu profil csatlakozáshoz, nem fog lötyögni a gép, meg kell rendesen húzni a csavarok, de azért figyelni, hogy csak aluminium!
- Squash (2pöttyös) labdák, speed és jerk csökkentése ezzel is kell mert úgy fog bólogatni mint a retró kutya.
- üveg (tükör) 4mm, sarki üveges vágta méretre, kétoldalú széles ragasztóval "-I-I-" mintában felragasztva, tapad is, egyenes is, fűtőlap alatt szivacsos hőszigetelő 3 perc alatt 80°C-on, az üveg teteje biztos hogy nem, de 2. rétegtől úgy is lemegy 60-70°C-ra. Erősebb rugók szépen tartják. szintezni csak nozzle cserénél szoktam.
- BMG (nekem klón), tudjuk miért jó a BMG, nekem Estep 400, fölötte ledobta a csövet, még bowdenes.
- Z orsót érdemes fent is csapágyazni utána peremes anyát beállítani, majd a kerekeket ezután centírozni.
- Motorok 2 réteg bicikli belső lapot kaptak, csendes és nem fordul el a szíjtól.

Az 1mm nozzleval vannak még beállítás problémák, de sok olyat nyomtatok, ahol nem a szépség a lényeg, ott még setupolni kell, mert sokat szálaz és a overhang ronda lesz, de jóval gyorsabb.

Eddig csak PLA-val toltam és még nem is akarok váltani, viszont gondolkodok egy V6 fejen.
A gyári hűtés + O befúvó kevés, kell jobb hűtés, akkor már V6-hoz készülne a felfogatás.
E3D Minimalist for V6 nézem ki tetszik ez a minimalista megoldás, bár egy dual 5015 potméteres vezérléssel még kacérkodok, erről mi lenne a véleményetek?
Jó minőségű V6 full metált hol találnék, amit már nem kell polírozni?

Én is ki akarom önteni az alsó "H" talapzatot műgyantával vagy valami nehezító anyaggal, fémmel nem szívesen.

SKR 1.3 is megvan csak valamiért meghalt az egyik TMC2208 Z tengelyen menet közben, így visszakerült az eredeti amíg lesz új 2208 (vagy már 2209), UARTban is csak az egyik ment gyárilag, innen is látszik, hogy a gyorsaság fontosabb a megbízhatóságnál, de viszont a csendessége felbecsülhetetlen.

Csak úgy itt hagyok egy [kép] -t, még gyári beállításokkal.

Ígérem én is próbálok többet írni és segíteni is ha tudok. :B

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.