Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72156) RudY válasza PROTRON (#72106) üzenetére


RudY
addikt

Értem is meg nem is.
Ha az MVM online felületén belépve nem látszik nálad a H tarifás mérőóra két külön funkciója (T1, T2), akkor az az EON hibája, mivel ők adnak tovább feléjük mindent.

Ha az EON online felületén belépve sincs meg ez a lehetőség, akkor egyre biztosabb, hogy valahol náluk van gebasz.

Azt se értem, hogy sokan miért törődnek bele a szezonális diktálásba, amikor a közhiedelemmel ellentétben a H és a B is diktálható (számláztatható) havonta, így pedig hamarabb kibuknak az esetleg problémák.

Nálam a vezérelt B mérőóra akadt el a katyvaszban, míg végül kiderült, hogy tényleg az EON volt a hunyó. Az EON általános ügyfélszolgálata az MVM-re hárította, ők pedig viszont. 2 hónap után végre egy rutinos problémamegoldó azt javasolta, hogy az EON online felületén indítsak reklamációt Leolvasás/Elmaradt leolvasás témát választva, mert az közvetlenül oda kerül, ahova kell... és pár napon belül rendezve is lett az ügy. :U

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.