Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csokaym

    csendes tag

    rövidebb-hosszabb szerelések után, de végre elkészült a Kugoo S1 pro-mból a 48V-os dual motoros verzió.
    DigitXT kollégának köszönhetően készen lettek hozzá az akkupakkok, amik elkészülte után már nem volt megállás a szerelésben. LG MJ1-es cellákat használtunk a pakk készítéséhez, és a minél jobb helykihasználás érdekében 3db 13s2p akkupakk született.

    A hosszúkás azért lett olyan, amilyen, mert az egyik akkupakknak be kellett férnie a taposó alá, a gyári akku helyére, ha BMS-t viszont a cellákra helyeztük volna, akkor nem tudott volna becsúszni a régi akku helyére, túl magas lett volna. Így a BMS merevítővel a cellák elé lett helyezve.
    A cellákhoz távtartóként a méhsejtes/hatszöges távtartókat használtuk - jobbnak tűnt stabilitásra is, illetve helykihasználás szempontjából is jobb, mint a klasszikus négyzetes távtartók. És a jobb helykihasználás mellett nem csak "taknyolva" összeragasztgatva vannak a cellák.
    Ezúton is köszönöm DigitXT kolléga áldozatos munkáját, hogy éjszakába nyúlóan, fáradtsággal mit sem törődve segített a pakkok összehozásában :R

    Alapvetően a rollert 2 db vezérlő hajtja, egy gyári állapotú, 11A-es elöl, illetve egy 20A-ra húzott hátul. Elöl a gyárilag rollerhez járó pro motor, hátul egy Kugoo S1 motor van.

    A rolleren lecseréltem a gázkart egy kulcsos, félmarkolatos gázkarra. Ugyan a dizájnja jól néz ki, és elég szépen olvashatók napfényben is a feszültségmérő kék színű karakterei, maga a gázkar szerintem kicsit kínaira sikerült, nem adagolható annyira jól, mint gondoltam - ehelyett hosszútávon keresek majd egy jobb minőségűt.

    A töltő portról leszedtem gyári kábelezést, és újrakábeleztem vastagabbal, így már bátrabban merek használni hozzá 3A-es töltőt.
    Az akkuk közül egy tehát a taposó alá, kettő pedig egy kormánytáskába kerül (jelenleg csak 1 van kormánytáskában, mert a másik nem fér bele. Kínából már úton van a másik, amiben már elfér majd mind a kettő akkupakk).
    A három akku párhuzamosítva lesz (jelenleg kettő van párhuzamosan kötve), és a töltés pedig a gyári töltőporton, az újrahúzott kábeleken keresztül megy.

    A taposón lévő gyári Kugoo borítást leszedtem, és új (eredetileg gördeszkához való) borítást adtam neki, saját ízlés szerint:

    Letörölgettem, egészen újszerűnek néz ki :)

    Jól gurul egyébként, már elvittem egy próba körre is :) azért a nyélgázos gyorsulását még szokni kell! :R

    bocs, hogy hosszú voltam :))

Új hozzászólás Aktív témák