Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
bexinho23
őstag
válasz Sirtaky #20206 üzenetére
Nem igazán érted, miről van szó. Két opció áll fenn:
1. Adnak egy 0 km-es F30E-t (cserélik)
2. Megtérítik a korábban kifizetett vételárat (180e). Ha kell egy 0km-es F30E, akkor még hozzáteszek (bolt függő) + 30-40e-t. Ha időben beleférek, 20e-t (mstore).
Melyik opcióval is járok jobban?
-
pescara
aktív tag
válasz Sirtaky #20862 üzenetére
Meg csomo kis valtoztatas , ami miatt nem jok hozza a tobbi alkatreszei, viszont sehol nincs semmi hozza. A garis szerviz azt mondta, hogy belathato idon belul nem is lesz, ezert adtak vissza a penzt. Tok korrektek voltak. Utana a G30 max 2 es a xiaomi pro 4 kozott vacilaltam. Mindenki, koztuk maga a xiaomi szervizese is azt mondta, eszembe ne jusson a pro4, mert ugyanaz lesz vele, mint a lite-vel, nem lesz hozza semmi. Szerencsere a G30 max es G30 max2 kozott keves kulonbseg van, inkabb csak par kulsoseg, a fontos alkatreszek megegyeznek es van hozza minden.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Sirtaky #20862 üzenetére
A Lite az kb az Essential utódja lesz, ha kifut végre.
A Lite akksija kisebb, mint a Mi 3-é.Itt láthatod a különbségeket:
Essential............250W 20km 5100mAh (max 20km/h)
1S....(kifutott)....250W 30km 7650mAh
Mi 3 Lite.............300W 20km 5200mAh (dobfék)
Mi 3....................300W 30km 7650mAh
Pro 2...................300W 45km 12800mAh
Pro 4...................350W 45km 12400mAh (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro 2Elhagyják már végre a 250W-os motorokat, és hát igen, gondolom rájöttek, h felesleges a tárcsafék egy ilyen kis hatotávolságú rollerre.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
HUNShon
csendes újonc
válasz Sirtaky #20875 üzenetére
Világos, köszi szépen mindkettőtöknek!
A Pro2 akkor így kiesett, az Mi3 jelentősen olcsóbb, és a távon kívül kb mindenben hozza a Pro2 színvonalát.
Viszont a kerékméret még megnehezíti az áment.
Kicsit abban reménykedtem, hogy azt írjátok, hogy a 8,5 és a 10 közt nincs akkora különbség komfortérzetben (pl repedések, alacsony járdaszegélyek stb), mert buszon/boltban azért számít, hogy mekkora a mérete/súlya.
Eddig a 12-es TIER-rel és egy 6-os körüli "játék e-rollerrel" van kevés tapasztalatom, hát az utóbbival egy 3-5cm-es repedés/járdaszegély is akkorát üt, hogy majd szétesett szegény -
phoenix1989
őstag
válasz Sirtaky #21493 üzenetére
maga a gép tetszik de ez is csak 25 el megy. az a baj nem látok olyat ami az m4 pro hoz közel lenne. tudom sok hibája van de egyébként én szerettem. volt normális hatótáv és sebesség , plusz valamennyi rugózás is. találtam egy G boostert 317k ért . azt irják újra csomagolt meg erős jelei a használatnak karcos de persze kérdés mennyire. mert egy szarrá kopott gépet nem vennék.
-
PociAti
őstag
válasz Sirtaky #21984 üzenetére
(#20343) hozzászólásban pescara Mi 3 Lite esetén s garis hibáról, az alkatrészhiányról és a visszafizetésről.
És már jóval ez előtt is többször meg lett említve szervizesekre való hivatkozással, hogy még nincsenek alkatrészek, vagy akadozik az ellátottság.
Ez utóbbi esetén talán már javult a helyzet...De ha jól értem szavaidat, a Mi 3 és az elődök sok közös alkatrésszel rendelkeznek, nem nagyon van alkatrész hiány? (Legfeljebb a Mi 3 Lite a kritikus ebből a szempontból.)
-
veterán
-
veterán
-
drr
őstag
válasz Sirtaky #26718 üzenetére
ez majdnem 60 km-t tud
- nagyon szerethető ez a tulajdonsága, alattam is megy majdnem ennyit, pedig bőven 100kg felett vagyok.Pedig tök jó hosszú, most hogy lepuhítottam a rugózását jól is rugózik
- én meg a súlyom miatt maxra tekertem, talán hiba volt... sokszor hallok koppanó hangot, ha rosszabb az út, szerintem olyan erővel tolja vissza a villát a rúgó, hogy az koppan. Megpróbálom visszább tekerni...[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz Sirtaky #29374 üzenetére
Rendkívül tartós és igénytelen szerkezet a dobfék, csere periódus ideje felhasználási mód függő, így elég széles határok között mozog.
Léteznek szélsőséges esetek, amikor valaki terepen használja. Inkább csak érdekességként rakom be ide egy 12.000 km-t futott Dualtron Mini hirdetését:
"Jelenlegi hibái:
A hátsó dob fék csak lassító fékként működik, mivel a fékpofák és a fékfelület közé por/levéldarab/kicsi kövek mindig bekerültek az erdő menti út miatt, ezért gyakorlatilag szétkopik a felület amire a fékpofa rámegy. Javítása fékfelület kiköszörülése vagy új motor köröli fém rész, dobfék rész csere. Lásd képek között.
Van első dobfék (utólag beépíttetett) és elektromos fék is, meg lehet állni a rollerrel természetesen."#29372 andrys83
"Miért nem lehet hozzá talalni alkatrészt?"
A szervizek megoldják, nekik megvan a megfelelő beszerzési csatornájuk az EU-s lerakatokkal (központokkal).
A második generációs 4 Pro teljesen más, mint az első, de jelenleg csak az első árai vannak fent a weboldalukon. Viszonyításnak nem rossz.
https://xiaomiszerviz.hu/xiaomi-electric-scooter-4-pro-szerviz/Ha már első kereket kell cserélni, az már rég rossz. Amire eljutsz odáig, addigra lehet annyira elhasználódik a rollered, hogy szervizben egy donor rollerről rakatsz inkább rá egy használtat, és nem újat rakatnál bele.
A legnagyobb reális költség a gumicsere. Kb. 4.000 km-enként kell cserélni, márkaszerviz 18.000 Ft-ot kér ezért, máshol általában olcsóbb. Ha 2 kerékre számolod, akkor 36k/4k = kilométerenként 9 Ft a roller gumi költsége. Ez a legnagyobb reális költség, pár évente el kell ezt viselni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest