Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz DigitXT #10562 üzenetére

    "nincs annál veszélyesebb, mintha hosszú másodpercekig egymás mellett halad két egy nyomon haladó jármű"
    Egyáltalán nem érzem veszélyesnek, legalábbis egymásra nem veszélyesek.
    A szemből haladó járművekkel való ütközés, na az már veszélyes. És nem nagyon nem mindegy, hogy a két jármű közötti relatív sebességkülönbség 40 vagy 60 km/h.

    Ha emelkedőn, az egyik lassú jármű nem tud egy másik lassú járművet leelőzni, akkor nem történik nagy tragédia. Ha a 12 km/h sebességű jármú az előtte haladó miatt 10 km/h sebességre csökkenti le a sebességét, akkor az 1 km-es szakaszt 5 perc helyett 6 perc alatt teszi meg. Nem számít nagy veszteségnek.

    A bérrollereket könnyű központilag módosítani. Hatóságokkal egyeztetve könnyű megfelelő "viselkedésűvé" módosítani a szoftverüket, és ez a lényeg. Magánszemélyeknél a szoftverek egyéni vizsgálatára nincs erőforrás.

    "És ha már harmonizáció: a pedelecen 300W (névleges) motor segít. Emellé, ha emberi erővel hozzámegy 200W, az már 500W. Mégis full szabályos a bicikliúton, akkor is ha végül emberi erővel 30 km/h-val teker... Logika?"
    Létezik pár kategória, e-bike, s-pedelec és pedelec. Előbbi 2 SMKP kategória, utóbbinál vagy pontatlanul fogalmaztál, vagy torzítani próbáltál.
    "Pedelec: Kizárólag a hajtás rásegítésében vesz részt a motor, csak pedálozás esetén kapcsol be. A motor teljesítményének névleges értéke nem lehet magasabb, mint 250W, és a rásegítés csakis 25 km/h-ig megengedett."
    Forrás: https://www.mmbike.hu/pedelec-kerekparok-ontsunk-tiszta-vizet-a-poharba

Új hozzászólás Aktív témák