Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Internet fejlesztés országosan!
- Üzenet az országnak
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Mi történik egy netes csalás után?
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
veterán
válasz Integra #26050 üzenetére
Honda NSX: a 458 at half the price?
egy baj mégis van vele, sajnos awd
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
-
m3tr0
őstag
-
BlacKSouL
addikt
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
Manitou
veterán
Üdv!
Valakit nem érdekel egy Pipercross sport betétszűrő? ( gyári légszűrővel megegyező méret, csak be kell tenni és kész) [link]
Kb 2000km-t mentem vele. De jövőre valószínű eladom a kocsit, így erre se lesz szükségem.
Ezekhez a típusokhoz jó:
Honda Civic (EG) 1.4 16v 10/91 - 11/95
Honda Civic (EK) 1.4i 11/95 - 04/01
Honda Civic (EK) 1.4i S 11/95 - 04/01
Honda Civic (EK) 1.6i (EJ6) 11/95 - 04/01
Nissan 100 NX 1.6 SR 09/93 -
Nissan 200 SX (S14) 2.0 16v Turbo 04/94 -
Nissan 300 ZX 3.0 Twin Turbo 05/90 - 09/95
Nissan Almera 1.4 09/95 - 05/00
Nissan Almera 1.6 09/95 - 05/00
Nissan Primera Mk 1 1.6 05/93 - 01/95
Nissan Primera Mk 1 1.6 16v 09/96 -
Nissan Primera Mk 1 2.0i (125bhp) 01/95 -
Nissan Sunny 1.4 16v 10/92 - 05/95
Nissan Sunny 1.6 10/92 - 12/95
Nissan Sunny 1.6 16v 10/92 - 05/95
Subaru Legacy 1.8 4WD 01/89 - 09/91 -
DeathAdder
veterán
Feni felújítással kapcsolatban tippek?
Tudni szeretném, hogy mit kell hallanom, ha megkérdezem, hogy hogyan javítják ki a felnimet, pl. mit csinálnak a járdába beleharapott részekkel?
Mi ennek a módja, hogy kijavítsák jól? Mert gondolom több módja is van..Holnap megyek körbekérdezni, csak tudni szeretném, hogy mit kell hallanom ha elmegyek ilyen helyre
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26063 üzenetére
én nem értek hozzá, de ők igen. egy cimbora csinálja.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26064 üzenetére
Bele van harapva a felni peremébe (járda stb), szerinted ezt meglehet olyanra csinálni mint az új? Te tudod ajánlani, vagy jobb ha veszek inkább másik felnit?
Kissé elbizonytalanodtam, néztem EP3 gyári megkímélt felniket tudnék venni 450euróért, amit eléggé sokallok, de ha ez a legbiztosabb...[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26065 üzenetére
nem tudom és nem is akarok tippelgetni, pont azért mert a biztonságról van szó. elkell vinned a felnit és megmutatni, úgyis azt fogja mindenki mondani, hogy látniuk kell a felnit hozzá.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #26066 üzenetére
Majd kiötlök akkor valamit
Azon viszont most erősen gondolkodom, hogy meg-e vegyem a gyári EP3 felniket.
Ha azt nézem felújítás és fényezés kb. 120eur (egyik ezt mondta akitől kérdeztem), felni dugók amit akarnék venni mert az enyém kopottak 50eur, ami már 170eur. Ha ezt kivonom a 450-ből, akkor már is ott vagyok mintha vennék egy XY gyártmányú nem gyári használt 17"-es felnit.. -
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26063 üzenetére
tavasszal itt csináltattam:felnijavitas.eu
ilyen volt: felni1a felni1b felni2
ilyen lett: felnik -> fingom sincs melyiket javították, nagyon pazar munkát végeztek ... nincs újra fújva egyik felni sem!
2 padkázás eltűntetés (2x3k) + egy görgőzés = 11k (ebben a munkadíj is benne van)
2-3nap alatt megvolt ... nehogy új felnit vegyél egy kis padkázásért!
és az isten ágggyon meg, óvatosabban pádáván!Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26068 üzenetére
Nem én padkáztam meg, így vettem már
Mindenképp akarok másik felnit venni, és ha találnék megkímélt állapotú gyári felnit, akkor lehet azt venném meg, ez meg megmaradna felújítatlanul télire.
Az viszont lutri, ha veszek használt felnit, főleg ha 150+ ezres gumikat teszek rá aztán a felni miatt baj lesz a futással, mert a mostaniak tényleg tökéletesek, leszámítva az esztétikai hibáitFelújíttatom akkor szerintem, egyre többen rábeszéltek bíztató szavakkal!
Szépen megcsinálták, Szegeden környékén nem néztél szét annak idején amikor csináltattad? Ott esetleg tudsz ajánlani?
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26070 üzenetére
nem néztem szét szegeden, mert oda már csak évente 5-6x megyek, akkor meg nem sok hely van, főleg nincs hely 4 felninek ... nekem ez volt helyben
ha olyan a történet, szívesen felhozom, vagy felhozatom és elintéztetem a javíttatást ha van másik amin tudsz addig gurulni
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26074 üzenetére
nekem is van 2 ilyen zoknim, akkor az már 5-10le x 2
sőt én tovább mentem: 20-30pacLife is too short to stay stock!
-
neduddki
nagyúr
hi
3. esmeros csereli a 7gen accordot 9gen civicra tejjes megelegedesre eddig hmmmmm
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #26078 üzenetére
pedig cai-n én is agyalok egy ideje, persze ha már tennék bele akkor valami jófélét, de eddig mindenki esküdözik a gyári szűrőházra
k&n cai-ért sem fizetnék 70rongyot, nem feltétlen erőtöbbletet szeretnék hanem egy jó megoldást inkább
de leginkább most marad minden ahogy, ek9 momo-val szeretném meglepni magamés még egy kis szkánkgtú, mert sztem vezérműtengely zárókupakot kell cserélnem, még a gyárit nem kérdeztem meg Imitől h hogyéba van de a skunk2 ölég borsos: kupak
van a crx-en 2ezeré 3gyűrűs de azt szart sem ér, szerencsére nem én tapasztaltam meg hanem cimbi, szóval az felejtős, így vagy gyári lesz vagy skunk2Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #26079 üzenetére
Az enyém is szarabbul megy és a haveré is.
K20-nál tehát 100%, hogy önmagában inkább teljesítményt veszítesz mint nyersz vele. Neki fel kell tenni még a leömlőt, és venni hondata-t akkor lenne meg a kívánt többlet, de addig semmi Az fn2-je meg van zavarodva, 24 literes fogyasztás ír ki stb...
A szívóhang viszont vtec felett brutális, de nagyon kompromisszumot kell kötni, ha az ember úgy akarja használni.Én is a gyárit javaslom, és a haverom Prelüje sem ment jobban, amikor egyszer kipróbálta a CAI-t.
Honda fórumon beszéltem pár CTR-essel, azt mondják önmagában nem ért semmit amikor a CAI-t berakták, de hogy még rosszabb is legyen, ezzel egyik sem dicsekedett..
Túl sok levegőt kaphat, ami messze meghaladja már a gyárilag előírt határokat, ami a teljesítmény rovásához vezethet..
Egyébként is azt mondják a K20 levegőből bőségesen el van látva gyárilag isA VTi-vel is eldobtam stabil 3-4 tizedet, amikor ráaggattam a B18/16 Spoon leömlőt 60-as kilépővel és rendszerrel.
Nem olyan egyszerű dolog ez a tuning, mint amilyennek tűnik. Sok idő, vergődés, és nagyon sok pénz kell elérni a kívánt hatást!Lehet nem lesz sokkal olcsóbb a gyári zárókupak, mint a skunk2. Kérdés, hogy miben jobb a skunk2 mint a gyári?
Én is a fórumozótól akartam venni a 3 gyűrűset, aztán végül gyári lett, de megmondom őszintén halvány fogalmam nincs, hogy mennyibe került
VTi-nél nem írtam a költségeket, ennél viszont minden apró kiadást feljegyzek -
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26080 üzenetére
"Túl sok levegőt kaphat, ami messze meghaladja már a gyárilag előírt határokat, ami a teljesítmény rovásához vezethet.."
Szó sincs róla. Amennyivel esetlegesen több levegőt tudna szívni, azt még minden gond nélkül tudná korrigálni az ECU több üzemanyaggal. Inkább arról lehet szó, hogy a légszűrőrendszer egy hangolt, méretezett rendszer, aminek az áramlásviszonyait kedvezőtlenül befolyásolja egy CAI, főleg programozás nélkül. Illetve sok esetben melegebb levegőt szív a CAI, mint a gyári rendszer. Ez szintén káros hatással van a teljesítményre.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz !Overdose! #26081 üzenetére
Lehetséges!
Nekem is, ha nem is sokkal, de néhány fokkal hidegebb levegőt szív be a gyári airbox.
Programozás nélkül nincs értelme belevágni az egészbe -
m3tr0
őstag
Zolynet és Deathadder: jók a cuccok,nekem bejönnek az apró kiegészítő finomságok, a motortérben is!
Más: szerintetek 1.5-ös Civicre rakjak 16-os kereket vagy maradjak a földön és legyen újra 15 col?
Persze majd csak tavasszal...ha addigra helyre állnak a dolgok. -
!Overdose!
őstag
Én használtam 195/45R16-ot a Civic-en. Nem éreztem, hogy rosszabbul ment volna és az úttartás, kanyarsebesség kiváló volt, de sajnos nem élvezhettem sokáig. Egy közepes kátyú kivágta a jobb elsőt és szálszakadásos lett a jobb hátsó. Mindkét felnit görgőzni kellett. Nagy szerencsém volt, hogy egyáltalán önerőből tudtam folytatni az utam és megfizette a biztosító a káromat. Aztóta gyári mérettel járok és élvezem a komfortot. Szerintem túl peres a 195/45R16, én napi használós autóra nem ajánlom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
Nekem az 5gen Coupe-n volt 205/40-R16 - ez volt a váltóméret.
Keménynek kemény (plusz ültetve is volt), volt párszor olyan kátyú, hogy leengedett a kerék, mert a
felni eldeformálódott nem is olyan nagy ütésre..
Egy gyári felni biztosan szívósabb, de akkor is, nekem az már sok volt, bár rohattmód jól nézett ki -
m3tr0
őstag
válasz DeathAdder #26085 üzenetére
Értem, köszönöm a válaszotokat!
Bár,lehet eladom inkább a Civicet..és veszek Megane I.-et vagy egy olasz valamit, most kapom az ívet a milyen autót vegyek topikban,hogy a Civic az amúgy egy putri...és bár szar, de legalább nekem való.
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #26079 üzenetére
Zárókupakot két éve cseréltem gyárira, 4, 4,5e Ft környékén lehetett, ha jól emlékszem.
Mivel műanyag, ezért hőre deformálódik. O-ring csere nem oldotta meg a folyást, az egész kupakot kellett cserélni, abban meg benne van az o-ring is.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Felejtős, 16-os kerekekkel egy literrel lett több a fogyasztásom anno, plusz gyorsulásban a nehezebb kerekek miatt több mint fél másodpercet veszítettem.
Nekem 1.6-os civicen voltak, d16y7-en.
15-ös nem fogta vissza annyira, főleg, hogy 14-es a gyári méret.
Én ezt tapasztaltam.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #26090 üzenetére
Félreértettél, én 99-es vtibe cseréltem, kb 10 évet simán kibír a gyári, tehát sok év sok km használat után deformálódhat egy kicsit az anyaga, amikor vtiket néztem az országban, szinte az összesnek a veztengely zárókupakja engedett! Nagyon sokan nem foglalkoznak vele, engem idegesített.
A másik ilyen hely, a vtec szelep tömítés, 7800 Ft az egész szűrővel együtt, és nagyon sok vtiben ez is folyat, ezt is cseréltem és meg is szűnt egyből a folyás, mondjuk ezek csak kis nedvedzések voltak, olajcserétől olajcseréig 1 deci nem ment el, csak idegesített, hogy ott volt a poros olajfolyás.
Először bepasztáztam, több szerelő is mondta hogy jó lesz. Jó volt kb egy évig utána pedig megvettem a gyárit és eladásig semmi baja sem volt.10 évente, kb 200e km után kell cserélni a kupakot és a vtec tömítést szerintem, nem nagy tétel.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26074 üzenetére
kész vagy
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
Már nem is olvasom azt a topikot mert egy vicc. De most a benéztem és látom giigzzel akadtál össze. Na rajta ne lepődj meg már a focis topikban is lejáratta magát. Hihetetlen egy ember. Legyen boldog a Megánjával csak beláthatná hogy nem mindenkinek a kényelem a lényeg. Olyan unalmas csigazabáló kocsi akkor se kéne ha fizetnének. Szerintem barátnőm nem lenne hajlandó vezetni a jelenlegi gép után.
Més que un club!
-
honda23
aktív tag
válasz Napfénysüti #26094 üzenetére
A megán mióta kényelmes?
Egy recsegő ropogó sz*r.
Mondjuk az összes rönyó az, ültem már pár darabban sajnos.
Igazából a francia autók úgy sz*rok, ahogy vannak, egyet kipróbálnék, az a megane rs.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
16-os kerékhez már kell a LE, ennyi.
Mondjuk az 5-6 genek olajos kormányműve a 7genekhez képest pontatlan, főleg nagy sebességben, ott is kijött a 16-os szett hátránya 6 gen civicemen.
Vtihez még jó a 16-os szett, de az alatti 6 geneknek sok, ez az én tapasztalatom.
Mindig megtartottam a gumik váltóméretét, de egy 105 Le civicnek sok volt a 16-os szett.
140 Le alatt a 16-os szettnek semmi értelme, ez az én véleményem, volt már 3 hondámon 14-től 17-ig minden, a ctr is sokkal vezethetőbb a 16-os szettel, viszont a 17-essel sokkal jobb és stabilabb a kanyarokban peres gumival.Persze lehet, hogy más mást tapasztalt, én ezt.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
-
MMt#k#D
tag
kicsit off,de engem megrázott!
éjfél óta reménykedem,hogy kamu!
nagyszerű ember volt!!
Paul Walker elhunytEat Sleep JDM
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #26097 üzenetére
Könnyebben megy a CTR is a 16"-os papucsokkal?
Én az ESi-t éreztem lomhának, amikor rájuk aggattam a 17"-es papucsokat, no de az már rosszul is nézett ki rajta, meg nagyon bokorugró volt Le sem mertem mérni mennyit veszítettem, de nem pár tized volt az tutiMMt#k#D - Nebazzz Pedig sok rész óta azt 7-ik részt direkt vártam a 6-ik zárójelenet miatt elsősorban, bár úgysem lett volna olyan mint az első 3.
Kíváncsi vagyok hogyan pótolják majd, ha egyáltalán szerepet szántak neki a 7-ik részben![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest