Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  GTA V

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:24:19

LOGOUT.hu


Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15370) TESCO-Zsömle válasza gyimger (#15369) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Szerintem annak az 5GB-os letöltésnek a hátterében ugyanaz az nVidiás kavarás áll, ami miatt a megjelenést is el kellett halasztani. Feltételezem, hogy az előző megjelenésre már a lemezek is készen voltak, mikor rájöttek, hogy nagy a baj, mert szar van a szusiban. A megjelenést ugyan el tudták még halasztani, hogy kijavítsák a hibát, de a legyártott lemezekkel már nem lehetett mit kezdeni, úgyhogy a javítást le kell tölteni.

Egyébként aki kíváncsi a GTA5-re megnézheti. A játék azért nem jelent meg márciusban, mert a Rockstar beépítette az NVIDIA ShadowWorks middleware-t, és amikor megnézték a teljesítményét, akkor megdöbbenve látták, hogy a PS4-en alkalmazott technikáknál rondább és lassabb effekteket kaptak. Éppen ezért a PC-s AO helyére behozták a konzoloknál alkalmazott egyedi HDAO variánst, így a PC-s port ebből a szempontból olyan szép és gyors lesz, mint a konzolos (X1/PS4) verzió, míg az NVIDIA PCSS a szerződés értelmében bennmaradt, de az AMD-től elkérték a CHS-t, amit végül integráltak a mostani startig, hogy ugyanazokat az árnyékokat gyorsabban is kiszámolhassák a PC-k. Ez a baja a zárt middleware-eknek. Az így kapott effektek lassúak és sokszor rondák is, mert nincsenek jól beleintegrálva a motorba. Utóbbi szimplán lehetetlen, mert zártak, és ezért optimalizálhatatlanok is.

Ha a beépítést szerződés köti, akkor simán elképzelhető, hogy mint nVidia-támogatott fejlesztés, a R* vakon beépítette és ezért derült ki a baj utólag. És ezért jön a javítás is utólag.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  GTA V
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.