Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Algieba:] Aurora borealis
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [bitpork:] Vasarnapi Iza csinazta ebed
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kobe
veterán
Hi
Egy egyelore elmeleti kerdes, az hogy fogyasztovedelmi dolog lesz e belole a gyakorlatban majd a panaszbejelentes elbiralasa utan derul ki
Rendeltem kb 400e HUF ertekben tobb holmit az emagrol dec 9-en, bolti atvetellel, amikor meg elt a 15%ot kupon formajaban dec 12ig visszateritjuk akciojuk. Dec 11-re igertek atvetelt a kijelolt boltban de nem jott semmi ertesito, majd dec 14-en egy automata email hogy az egyik raktaron nem levo termek atszallitasa kesik a kijelolt fovarosi boltba es majd valamikor ertesitenek ha eppen megerkezett, atveheto a teljes rendeles, konkretabb datum nelkul, es ha a kesedelmes kiszallitas problemat okoz nyugodtan toroljem a kiszallitast es probaljak mas atveteli modot.
Na nekem a keses gondot okozott merthogy videki vagyok igy mar csak 1-2 napom volt atvenni es utana irany videk holidayre...
Az ugyfelszolgalatot / boltot rendelesmodositas vegett kb 3 napig kajtattam hogy legalabb a fontosabb, raktaron levo dolgokat atvehessem, a tobbit nyugodtan kapjak ki a rendelesbol, de egyszeruen 3 napig csak az automatat hallgattam, mig vegul kinomban ahogy az emailben javasoltak toroltem es tetelenkent ujrarendeltem, elerhetoseguk szerint a termekeket. Mar az emag helyett az extreme digitalt hivtam hatha ok at tudnak kapcsolni, de csak annyit mondtak hogy jah hat ok elerhetetlenek... Boltban is ugyanezt mondtak kesobb.
A fo cuccot sikerult is atvennem mivel keszleten levo volt, de mivel az ujrarendeles mar dec 12 utan volt, ertelemszeruen a webshop nem adta meg a kedvezmenyt, ami OK hogy csak kuponos de igy is 60K minusz. Atvetel utan persze sikerult elernem az ugyfelszolgalatot, akik mindenfele nyakatekert megoldast javasoltak (vigyem vissza a termeket, kerjek ujat a regi rendelsszamon es jo lesz, stb) de vegul nem sikerult ledealelni mert az ÜSZ javaslatat a bolt utasitotta el / tartotta kivitelezhetlennek, illetve a csere csak 2x a kozpontba furikaztatatassal lett volna megoldhato, ami 2x bizonytalan hosszusagu ido h visszakapjam az eppen mar kezemben levo dobozt....(az alap problema ugye 1 db atszallitastol indult, 2x berizikozni ugyanazt nyilvan nem volt humorom) igy ezt az opciot nem kertem, leve karacsonyi ajandekrol van szo, illetve a 60K kupon helyett felajanlott 3000 HUF helyszini kedvezmenyt is elutasitottam
Ami erdekelne, hogy ha elutasitjak a panaszom amiben a kedvezmeny jovairasat kertem (reven az eredeti dec 9es hataridon beluli az ÜSZ es a bolt elerhetetlensege miatt kenyszerusegbol kellett torolnom, nem a sajat, hanem a bolt kesedelme miatt), erdemes fogyvedhez menni, jogos a faxkorbacs vagy ilyesmi halott ugy?
[ Szerkesztve ]