Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23841) Kobe


Kobe
veterán

Hi
Egy egyelore elmeleti kerdes, az hogy fogyasztovedelmi dolog lesz e belole a gyakorlatban majd a panaszbejelentes elbiralasa utan derul ki

Rendeltem kb 400e HUF ertekben tobb holmit az emagrol dec 9-en, bolti atvetellel, amikor meg elt a 15%ot kupon formajaban dec 12ig visszateritjuk akciojuk. Dec 11-re igertek atvetelt a kijelolt boltban de nem jott semmi ertesito, majd dec 14-en egy automata email hogy az egyik raktaron nem levo termek atszallitasa kesik a kijelolt fovarosi boltba es majd valamikor ertesitenek ha eppen megerkezett, atveheto a teljes rendeles, konkretabb datum nelkul, es ha a kesedelmes kiszallitas problemat okoz nyugodtan toroljem a kiszallitast es probaljak mas atveteli modot.

Na nekem a keses gondot okozott merthogy videki vagyok igy mar csak 1-2 napom volt atvenni es utana irany videk holidayre...
Az ugyfelszolgalatot / boltot rendelesmodositas vegett kb 3 napig kajtattam hogy legalabb a fontosabb, raktaron levo dolgokat atvehessem, a tobbit nyugodtan kapjak ki a rendelesbol, de egyszeruen 3 napig csak az automatat hallgattam, mig vegul kinomban ahogy az emailben javasoltak toroltem es tetelenkent ujrarendeltem, elerhetoseguk szerint a termekeket. Mar az emag helyett az extreme digitalt hivtam hatha ok at tudnak kapcsolni, de csak annyit mondtak hogy jah hat ok elerhetetlenek... Boltban is ugyanezt mondtak kesobb.

A fo cuccot sikerult is atvennem mivel keszleten levo volt, de mivel az ujrarendeles mar dec 12 utan volt, ertelemszeruen a webshop nem adta meg a kedvezmenyt, ami OK hogy csak kuponos de igy is 60K minusz. Atvetel utan persze sikerult elernem az ugyfelszolgalatot, akik mindenfele nyakatekert megoldast javasoltak (vigyem vissza a termeket, kerjek ujat a regi rendelsszamon es jo lesz, stb) de vegul nem sikerult ledealelni mert az ÜSZ javaslatat a bolt utasitotta el / tartotta kivitelezhetlennek, illetve a csere csak 2x a kozpontba furikaztatatassal lett volna megoldhato, ami 2x bizonytalan hosszusagu ido h visszakapjam az eppen mar kezemben levo dobozt....(az alap problema ugye 1 db atszallitastol indult, 2x berizikozni ugyanazt nyilvan nem volt humorom) igy ezt az opciot nem kertem, leve karacsonyi ajandekrol van szo, illetve a 60K kupon helyett felajanlott 3000 HUF helyszini kedvezmenyt is elutasitottam

Ami erdekelne, hogy ha elutasitjak a panaszom amiben a kedvezmeny jovairasat kertem (reven az eredeti dec 9es hataridon beluli az ÜSZ es a bolt elerhetetlensege miatt kenyszerusegbol kellett torolnom, nem a sajat, hanem a bolt kesedelme miatt), erdemes fogyvedhez menni, jogos a faxkorbacs vagy ilyesmi halott ugy?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.