Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zenwalk
senior tag
Tehát ha az ingatlanos eljött hozzám és a lakásomban írtam alá a szerződést, akkor indoklás nélkül felmondhatom a szerződést 14 napon belül?
vagy mit jelent az üzlethelyiségen kívül megkötött szerződés?
Bár már nem a forum témája, de hátha valaki képben van ezzel.
Ha a megbízáson rajta van egy irányár és valaki írásbeli vételi ajánlatot tesz az irányáron, vagy esetleg magasabb áron, akkor én következmények nélkül elutasíthatom? ( az ingatlanosnál erre rákérdeztem, aki azt mondta hogy igen). de a szerződés:
Amennyiben megbízó elutasítja az általa előzetesen már jóváhagyott árnak megfelelő vagy az meghaladó vételáron tett írásbeli vételi ajánlatot(melyben a megbízott által kiközvetített személy foglaló megfizetésére és a fennmaradó vételár végleges szerződéskötéstől számított legkésőbb 90 napon belüli kiegyenlítésére kötelezettséget vállal), úgy megbízó szerződésszegés miatt köteles - kárátalányként - a 4. pontban megjelöl megbízási díjat megbízottnak megfizetni.
Ha jól értem, akkor eszerint nem, abban az esetben ki kell fizetnem a megbízási díjat.
[ Szerkesztve ]
BB9000
senior tag
Két megjegyzés:
- e-mailben elküldött felmondás legtöbb esetben nem elég. postai tértivevényes papír a felmondásról jobb. Vagy elmész az ingatlanirodába és írásban felmondod, de úgy, hogy az egyik példányt aláíratod, hogy átvették.
- A 14 napos elállás szerintem csak akkor lenne alkalmazható ingatlan eladásra kötött megbízási szerződésnél, ha azt nem személyesen kötöttétek volna meg, hanem pl. neten keresztül. Az üzlethelyiségen kívüli értékesítésre vonatkozó kitétellel a törvény azokat próbálja védeni, akikre árubemutatók alkalmával rásóznak valami ordas nagy vacakot szemérmetlenül magas áron. A te esetedben nem ez a helyzet. Egy erre szakosodott ügyvéddel konzultálj, mielőtt élni kívánsz a 14 napon belüli elállással. Szerintem támadható, de ha jó ügyvéded van, és ő is támogatja, akkor megpróbálhatod. Szerintem jobban "megáll", ha az elégtelen előzetes tájékoztatásra hivatkozol. De ezt is az ügyvédeddel konzultáld meg mielőtt lépsz!
Egy "normális" ingatlan eladási megbízáson szerepel a minimum eladási ár. Ha arra, vagy magasabb árra szerez érvényes vételi ajánlatot az ingatlaniroda, akkor jár neki a közvetítői díj. Akkor is, ha te mégse adod el az ingatlant. Ennyi. Hogy "jó-e" ez a szerződés, amit kötöttetek és ez alapján jár-e nekik a jutalék, azt megint csak az ügyvéded fogja megmondani.
[ Szerkesztve ]
BB9000
senior tag
Ha még nem kaptál érvényes vételi ajánlatot, akkor úgy is megpróbálhatsz kibújni az ingatlaniroda karmai közül, hogy az ingatlanpiac gyors változására hivatkozva a minimum eladási árat megemeled. 15% indokolható.
Ezt is papíron, írásban postán tértivevénnyel, vagy személyesen átvetetve. Email nem elég!
[ Szerkesztve ]
qqzs
őstag
Klimas, egyeni vallakozo telepitett ket klimat julius elejen. Szamlat adott viszont telepitesi tanusitvanyt amit ugy tudom kotelezo, nem, es garancia papirokat sem. Az egyik klima hibás ezert garancias cseret ajanlott miutan a nagyker ezt ajanlotta, kb egy honapja. Azota kb egy honapja nem tortenik semmi. Megkerestem a nagykert, ok azt mondtak hogy a telepitovel allok kapcsolatba nem tudnak tenni semmit. Milyen lehetosegeim vannak?
Eladó: GTS450
asdf_
veterán
151/2003.
5. § (7) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Melléklet a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelethez *
1. Háztartási készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen hűtőszekrény, fagyasztó, kombinált hűtőszekrény, villanytűzhely, mosógép, centrifuga, szárítógép és ezek bármely kombinációja, mosogatógép, vasaló, vízmelegítő, fűtő-, légkondicionáló- és egyéb légállapot-szabályozó berendezés, porszívó, gőzzel működő tisztítógép, szőnyegtisztító-gép, padlósúroló- és fényesítőgép, varrógép, kötőgép, villanybojler, szivattyú;
[ Szerkesztve ]
qqzs
őstag
Koszi es a messenger uzenet bejelentesnek minosul?
Eladó: GTS450
igen, ha tudod bizonyítani később
(kihívást igénylő feladat véleményem szerint, ha az ellenérdekelt fél letagadja)
cryptot minden termékemért elfogadom
fairyharry
csendes tag
sziasztok!
az alábbi fülhallgatót vásároltam az iponnál tavaly ősszel, magánszemélyként. kb. fél év után jelentkezett először az a hiba, hogy kettényílt maga a feje a fülhallgatónak a ragasztás mentén. visszavittem, megragasztották.
másodszorra egy kicsit arrébb, de szintén a ragasztás engedett el, vagyis megint szétnyílt a fülhallgató. visszavittem, megragasztották.
amikor harmadszor vittem vissza pár hete ugyanezzel a problémával, jeleztem, hogy nem szeretnék havonta hozzájuk járkálni javításokra, plusz a garancia is lejár nemsokára, szóval legyenek szívesek kicserélni. elküldték bevizsgálásra, most kaptam értesítést, hogy mehetek érte, javították, és nem cserélik, mert "nem jön le egyáltalán rendeltetésszerű használat mellett".
van esélyem arra, hogy rávegyem őket a cserére?
köszi a válaszokat előre is.
Hege1234
addikt
Hali
(alza webshop)
felbontott termék, internetről való vásárlásnál is érvényes az, hogy visszaküldhetem 14 napon belül a csomagot?
Ön egy felbontott terméket választott
Újszerű, csak pótlólagos csomagolása lehet.
Jótállás a 270/2020. (VI. 12.). számú rendelet alapján.
a linkelt oldalon nem látok infót arról, hogy vonatkozik e erre a visszaküldési lehetőség
Szia, természetesen igen, hiszen a gyakorlatban ezt új termékként adják el, még ha nyomott áron is a bontott csomagolás miatt.
Hege1234
addikt
szuper, köszi a gyors választ!
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Mit lehet olyan esetben tenni, ha van egy eszköz ami időszakosan hibásan működik. Emiatt több esetben szervízben volt a gép, de ott nem produkálta a hibát. Én itthon levideóztam a hibás működést, de csak akkor hajlandók elfogadni ha szervízben működik rosszul. Közel 3 hónapos philips kávégépről van szó ami nem volt olcsó, de szervízben illetve úton kb. a felét töltötte. Mit lehetne tenni ilyen esetben? Javítani nem javítják, cserélni meg nem akarják. Lehet ezzel fogyasztóvédelemhez fordulni, vagy mit javasoltok? Most legutoljára is 2hét után produkálta a hibát. 4-szer volt már szervízben.
Előre is köszönöm a tanácsokat.
deathbird69
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket az alábbi ügyben.
Vettem kb fél éve Logitech G29 kormányt az aquánál.
Elromlott, megkerestem őket, mondták hogy küldjem a megadott szervízbe. A szervízben bevizsgálták és azt írták hogy javíthatatlanul tönkrement vegyem fel a kapcsolatot a Logitech-el. Ezt meg is tettem, írásban, mert telefonos ügyfélszolgálatuk csak angol nyelvű. Viszont a honlapon van magyar nyelvű segítségkérési lehetőség. Előrször leírtam a problámám, hogy adjanak egy email címet ahova elküldtem a szervíz doksiját a javíthatatlanságról, erre válaszoltak. Elküldtem a papírt és kérdeztem hogy mit kell még küldenem hogy érvényesítsem a cserét. 1 hete azóta válaszolnak hiába írtam rájuk.
Ekkor felvettem az aquával a kapcsolatot, mivel náluk vettem a kormányt, hogy segítsenek nekem vagy tőlük vagy a Logitechtől kapjak végre egy cserét.
A tróger bolt válasza az volt, hogy most mivel drágább a kormány mint amikor vettem ők nem fogják kicserélni. Maximum visszadják az árát.
Őszintén nem értem, az aquának van raktáron ebből a kormányból és így áll a vevőhöz
Egy biztos soha többet nem vásárolok náluk.
Én csak egy működő kormányt szeretnék.
Mit javasoltok? Fogysztóvédelem vagy várjak még a Logitechre.
Ilyen jellegű garanciális ügyintézésem még nem volt
Előre is köszönök mindig választ!
"A rőzsetűz messzebre látszik, de hamarabb lohad le a szarból rakottnál: erre gondolj ha magaddal együtt másokon is könnyíteni akarsz"
BB9000
senior tag
Az a helyzet, hogy a boltnak joga van arra, hogy termék meghibásodás esetén a vételár visszafizetését válassza. Ha most drágább a termék, mint amikor megvetted, akkor is él ez a jog. A fogyasztóvédelem nekik adna igazat, ha bepanaszolnád őket. Ennek a vonalnak nincs sok értelme. Indulj inkább a gyártó felé!
A gyártóban bízhatsz, hogy kicseréli neked gariban a hibás terméket. A Logitech jó márka, normális háttérrel, tehát megvan a reális esély a cserére. Légy türelemmel.
[ Szerkesztve ]
visszakapod a pénzed, tehát ingyen használtad fél évig, és a bolt a tróger?
az oszt igen
fordítva ülnek a lovon egyesek
cryptot minden termékemért elfogadom
Szia! Gyakran ismétlődő téma ez a topikban, hogy mi van akkor, ha drágult a meghibásodott termék, és a bolt csak pénzt akar visszafizetni. Ismert jogi precedens nélkül nehéz erre válaszolni, de az 100%, hogy polgári per nélkül egy ilyet vitát nem lehet megnyerni. A fogyasztóvédelem sem tud mit csinálni.
Egyetértek BB9000-rel, én is inkább a gyártónál próbálkoznék a cserekéréssel, a Logitechhel nekem is csak jó tapasztalataim vannak.
[ Szerkesztve ]
Garada
őstag
A számból vetted ki a szót.
BB9000 Pedig tökéletesen leírta azt, hogy milyen irányba érdemes elindulni, nekem is volt több Logitech cuccom és abszolút pozitív a gyártó hozzáállása gari ügyintézés terén.
Én egy Logitech G102 LIGHTSYNC-et intéztem velük és kaptam is cserét.
A bolt pedig abszolút jogosan járt el ez esetben, ahogy az előttem szóló is leírta, egyesek tényleg fordítva ülnek azon a bizonyos lovon és érdemes ilyen ügyeket az eladó szemszögéből is végig gondolni azért, nem egyből rohanni valamelyik szervhez.
[ Szerkesztve ]
QUEST-ION
csendes tag
Sziasztok
Új telefont vásároltam és azt fél évig használtam, majd meghibásodott. Ezt garanciában cserélik, akkor el kell fogadnom egy másik a használt készüléket csereként?
Már nem gyártják ezt a típust, ezért nem tudják szerintem újra cserélni, meg hát így olcsóbb is a mobil üzletnek.
[ Szerkesztve ]
asdf_
veterán
Mobilüzletnél nagy kérdés, hogy lehet, hogy valójában új készüléket vásároltál, de vajon papíron is azt-e? Van blokkod, számlád 27%-os áfával, vagy csak adásvételi szerződésed? Mert utóbbi esetben sanszosan jogilag használt a készülék amit vásároltál, és így nem a kötelező jótállás szabályai vonatkoznak rá, így az sem, hogy A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre, amiből -számomra- logikusan az következik, hogy csere esetén magának a cserekészüléknek is újnak kell lennie. Ha ténylegesen-jogilag is- újat vettél, akkor ha nem tudnak se javítani se újra cserélni, akkor a vásárláskori árat kell visszakapnod.
[ Szerkesztve ]
QUEST-ION
csendes tag
köszönöm!
a hirdetésben újként szerepelt, erről van elmentett képem is. "új, 2év gyár Samsung garanciával, bontatlan dobozában" így hirdették, de amúgy bontott volt a doboz mikor megkaptam. (De benne minden még gyári fóliás volt.)
blokkom van de nem tudom áfás e. azt nem írja
elsőre nem találtam rá, de lehet ez érvényes?
(#21408) MaxxDamage válasza Kaci84 (#21407) üzenetére 2020-04-03 18:39:41
Nem olyan egyszerű az, mint gondolnád.
1. Csere új/használt/javított (ha kifutott darab, de Asus szakszervizbe van még javított darab, akkor arra)
2. ha nincs csere darab egyáltalán, akkor kp. vissza térítés van
-nagyjából ennyi... összességében-
Asus VGA ügyem olvashatod (keresés alapján) és ha "használt" kártyát (javított) kaptál és arra 3 évet (garit), akkor szerencsés vagy, mert hivatalosan használt csere kártyára 2 évet ad az Asus.
[ Szerkesztve ]
Az teljesen más dolog/téma volt.
Külön gyártó/termék garival kapcsolatos...ne keverd Samsung/Telefon kategóriát az Asus/VGA-val. Köszi!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
asdf_
veterán
Van-e szürke Samsung magyarországos (vagy szolgáltatói) jótállási jegyed hozzá?
Blokkon az áfa gyűjtő fogja megmondani. C 27%, E 0%.
Lackooo84
nagyúr
"A bolt pedig abszolút jogosan járt el..." khmmm hát nem! A jogos eljárás az, ha betartják a jogszabályban meghatározott sorrendet, azaz: javítás - csere - pénz vissza! Kíváncsi lennék, ha a pár hónapja 600 ezerért vett 3070-eknél is a pénz vissza elvet követnék e.. Jaa, akkor egyből lenne csere termék, mert a fogyasztó beszophatja az árkülönbözetet mi? Hát a nagy... azt. A webshopok ülnek fordítva azon a bizonyos bilin, és mivel mindenkinek csak fórumokon jár a szája, és nem panaszolja be őket a megfelelő szerveknél, ez így is lesz egy darabig...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
bigdady
nagyúr
Hali
2020.10.05-én vettem egy 10e Ft alatti terméket edigitalban amire 12 hónap jótállás van.
Ma még bevihetem hogy elromlott vagy 10.04-ig volt rá? Vagy be se adjam, mert már késő így is úgy is? Köszi
[ Szerkesztve ]
2021.10.04-ig tart a gari.
GZoli7
senior tag
Szavatosság meg 2 év.
asdf_
veterán
De ott már a vevő bizonyít. A szakértői meg többszöröse lenne a termék árának.
GZoli7
senior tag
Fogalmam sincs sajnos, hogy mi a termék és mennyire egyértelmű a dolog. Szerintem egy kört érdemes futni, ha nincs túl messze az üzlet.
marton20
csendes újonc
Sziasztok!
Januárban vásároltam egy iPhone 11 készüléket az EMAG-nál (hivatalos Apple viszont eladó). Digitálisan kaptam meg a garancialevelet de most szembesültem vele hogy “Termék gyártási száma/IMEI szám” rovatban egy furcsa kód szerepel, ami semmilyen számmal nem egyezik meg ami a telefonban van. Így kezdődik EDS + számok. Semmi más nem azonosítja be a telefonom a garancia papíron.
Kérdezem hogy van valakinek hasonló tapasztalata és lehetséges megoldása?
Előre is köszönöm a választ!
Lackooo84
nagyúr
Facen írj rájuk, fotón mellékeld a helyes SN-t és ki fogják javítani pár órán belül.
The Truth is out there...
koby11h
aktív tag
Üdv a klubban!
Mindig ezt csinálják, az valami saját belső azonosítójuk - jobb esetben.
Én minden alkalommal ezzel kezdem, hogy addig írok, amíg egy olyan garancialevelet nem kapok amin a termékkel és a csomagolásával megegyező sorozatszám nem szerepel.
Lehetőleg a gyártó garancia levelét - pl. Samsung szürke eredetit, postán!
Ha nem, akkor nálam az elállás!
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
banánocska
aktív tag
Sziasztok,
Egy garanciális ügyintézés során nem tudták a tvm se cserélni, se javítani, így visszautalták a vételárat.
A kérdés: a hibás készüléket visszalehet kérni, vagy azt már megtartják?
Köszönöm előre is!
nem lehet, az már nem a tulajdonod
cryptot minden termékemért elfogadom
(#23685) Krisztianby válasza Krisztianby (#23636) üzenetére
Krisztianby
tag
Hello nem biztos hogy jó helyre írok. 2021-08-18 19:25:29
Emag-tol lett rendelve két szék. Viszont nem volt senki otthon így egy idősebb családtag vette át. Viszont csak egy széket.. mert azt hitte egy dobozba bele fér kettő . Probléma itt kezdődik hogy átvette 1 db széket és ki is fizette a vételárat ami a kettőre vonatkozik. A futárt megkérdeztük ő neki csak egy szék lett oda adva. Emag-nak írtunk egy levelet továbbra is várjuk a válaszukat. Gondolom csak benne van a rendszerben hogy 2 széket rendeltünk és valami nyoma mennyi lett nekünk feladva. Ilyen esetben kinek kéne bizonyítani hogy nem kaptuk meg a széket ha emag úgy döntene hogy ők kiküldték?
Sziasztok.
A szék még mindig sehol. Lett írva az emagnak majd telefonálva is.
Telefonba válaszul azt kaptam vizsgálják az ügyet. (1 hónappal ezelőtt)
Rendelés óta 2 hónapja nem tudták elő keríteni a széket se a pénzt. Szerintetek ezzel már fordulhatok fogyasztó védelemhez?
[ Szerkesztve ]
~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
asdf_
veterán
Ha bankkártyával fizettél, akkor én most emelném meg a telefont, hogy jövő hét szerdáig vagy nálad van a hiányzó szék összege a számládon, vagy indítod a chargebacket.
TaaT
veterán
Sziasztok!
Mi most a metódusa a Lidl-be való termékvisszavételnek ha meggondoltam magam? Édesapám vett egy akkus ütve csavarozót de amikor vissza akarta vinni azt mondták neki kell a Lidl plus alkalmazás vagy mi a tököm.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Kaci84
őstag
Sziasztok, neten vásároltam volna német webshopból egy terméket. Törölték a rendelést, mert nem szállítanak csomagolópontra. Ez egy másik téma, hogy ezt milyen jogon teszik, de most ez mindegy. Wise EUR-os számláról utaltam el az összeget. Azt válaszolták, hogy Wise számlára nem áll módjukban visszaküldeni az összeget. Elhiszem, hogy van okuk rá csak joguk nem hiszem, hogy lenne. Eddig mindenkinek sikerült utalni erre a számlára. Nyomozgatom én is, de ha tudtok erre valami vitarendezési vagy fogyasztóvédelmi eljárást ne tartsátok magatokban!
Szia! Ha apukád boltban vette személyesen a terméket, és egyébként nincs hibája, akkor a bolt nem köteles visszavenni, illetve olyan feltételekhez kötheti a visszavételt, amihez akarja.
Van a németenél egy ilyen kretén, értelmetlen szabályokat kitaláló, aztán meg mindenáron betartó réteg, sajnalom hogy belefutottal egybe.
Alapvetoen a bankkartyas csalast megakadalyozando nem szallitanak csomagpontra, hogy atutalasnal minek kell kitalalni ilyet, felfoghatatlan.
Viszont azon kivul hogy bosszankodok rajta, tanacsot adni nem tudok, nem ismerem a nemet jogi lehetosegeket. Legkozelebb viszont bankkartyat hasznalj, ott sima ugy a refund is, es ha szukseges, akkor mehet a chargeback.
cryptot minden termékemért elfogadom
TaaT
veterán
Azt mondták hogy 60napig bármilyen indok nélkül visszavihetjük, csak kell hozzá az az alkalmazás (de hogy minek azt nem tudom).
Give them hell Ukraine!
undercover
senior tag
Üdv!
Az lenne a problémám, hogy vásároltam az emagtól még 06.01-én egy Asus Zenfone 8 telefont. Magánszeményként vásároltam.
A telefon 3 hónapig működött majd pedig megadta magát teljesen. Ezután az emag garanciafutár elvitte ott volt egy hétig, majd visszaküldték, hogy ők nem foglalkoznak ezzel az Asusnak kell küldeni. Aztán az Asus Magyarországnál is kikellett töltenem egy kérvényt akkor elvitték a telefont az Asushoz Csehországba. Kicserélték az alaplapot majd visszajött 3 hét után. Most visszakaptam és nem működik az ujjlenyomat olvasó...
És ez nagyon kellemetlen számomra, hogy már 1 hónapja így kell szórakoznom a telefonommal. Most küldjem vissza megint az Asusnak és megint ott legyen 3 hétig...
Van erre valamilyen megoldás, hogy visszavegye az emag? Elég ha csak kupont kapnék tőlük vagy valami. De nagyon unom már ezt a játékot.
A segítséget nagyon megköszönném.
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
Kaci84
őstag
Emagnak kell küldeni mert tőlük vetted 3 hetük van hogy javítsák vagy cseréljék.
Egyébként a legalapvetőbb jogszabályoknak érdemes utánanézni. Ezer éve így megy hogy ha valami elromlik várni kell mire mégjön. Pár éve még rosszabb volt, voltak 2 hónapos javítási idők is.
temporello
tag
Érdekes,mert nem nagyon szoktak cicózni,szerintem valami félreértés történt.
Ez a Lidl hivatalos politikája:
"Üzleteinkben a vásárlástól számított 90 napon belül Önnek fogyasztóként módjában van a terméket (a vásárlást igazoló blokkal együtt) bármelyik áruházunkba visszavinni, ahol a terméket kicserélik (ha van még készleten belőle) vagy visszaadják a termék vételárát."
undercover
senior tag
Nem csak az a bajom, hogy várni kell hanem, hogy úgy küldik vissza, hogy hibás.
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
Lackooo84
nagyúr
Első hibát ott követted el, hogy elfogadtad, hogy lepattintott az EMAG. Tőlük vetted, velül vagy szerződésben, ergo nekik kutya kötelességük intézni. Ha a hibás készülék leadása után 30 nappal nincsen nálad egy javított hibamentes készülék, akkor kötelesek egy vadi újra cserélni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
Lackooo84
nagyúr
Az a metódus, hogy ha 30 napon belül akarod visszavinni a terméket, akkor viheted gond nélkül, lidl kártya sem kell már, és visszaadják a pénzt. Ha letelik a 30 nap, akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatukat, és majd a tőlük postán kapott papírral tudod visszavinni az üzletbe. Ez mindig is így volt.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
Attix82
őstag
Üdv.
Nagyon nem unhatod mert csak 1x javították Asusnak nyugodtan jelezd, ingyen viszik hozzák. ( 30 napra se lehet mutogatni mert 3 hét nálam se 30 nap)
[ Szerkesztve ]
ttomas2005
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Samsung Galaxy S10+ telefonom, Vodafone vásárlás volt (én vagyok a második tulaja). Jövő júliusig garanciás, idén januárban már volt a Vodafone-nál szervízen töltő csatlakozó hiba miatt (a TMX javította, valószínűleg csak egy tisztítást csináltak). Most a probléma újra előjött. A Samsung Experience Store-ban megvizsgálták a készüléket és azt mondták hogy ez töltő port hiba és cserés. A kérdés az lenne, hogy igénybe vehetem vodás papírokkal azonnal a Samsung szervízét, vagy megint a Vodafone-on keresztül kell csinálnom?