Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24951) kutga


kutga
nagyúr

Hölgyek/Urak!

A samsung.com webáruházban online vásároltunk egy telefont, de nem vált be, szeretnénk visszaküldeni. 14 napon belül írásban jeleztem az elállási szándékot, amire azt a választ kaptam másnap, hogy az elállási nyilatkozatot megkapták, a kérelem feldolgozása folyamatban van, és új információ esetén felveszik velem a kapcsolatot. Ez volt kb. egy hete, azóta nem jött új infó. A kérdésem, hogy visszaküldjem-e a terméket, vagy várjak a jelzésükre? Ha jól tudom az elállás közlésétől számított 14 napon belül fel kell adni a terméket.

Let the Zone take me if I am.

(#24952) Lackooo84 válasza kutga (#24951) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Engem anno az elállási nyilatkozat beküldése másnapján hívtak erről a számról, és kövi nap jött is érte a GLS.
Próbálj meg beszélni a fószerrel: +36308895908

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24953) kutga válasza Lackooo84 (#24952) üzenetére


kutga
nagyúr

Igen, én is úgy emlékszem hogy hamar jelentkeztek. Köszi a tippet.

Let the Zone take me if I am.

(#24954) babcehh

Sziasztok!

Lehet, hogy rossz topikba írok a problémámmal,de ez tűnt a legközelebbinek.

Rendeltem a Samsung.com/hu oldalról. A rendelt csomag elvileg 7-én ért volna ide. Nyolcadikán kaptam a GLS-től az sms-t hogy aznap hozzák. Délután már gyanus volt, hogy nem fogom megkapni, mert a várható kiszállítási idő jócskán lejárt, ezért megpróbáltan felhívni a futárt, aki már tegnap is ki volt kapcsolva. A mai napon ellenőriztem a GLS weboldalán a csomag állapotát, hiszen ma még sms-t sem kaptam.

A weboldaluk szerint valaki rendelkezett a csomagommal, és visszaküldik a feladónak. A tegnapi futárt próbáltam hívni,továbbra is ki van kapcsolva a telefonja. A GLS ÜFSZ szerint a Samsung rendelkezett a csomagomról,visszakérték. Felhívtam a Samsung ÜFSZ-t, azt állítják,hogy ők nem rendelkeztek felette,szerintük kiszállítás alatt van. Egyik fél sem hajlandó változtatni az álláspontján.

A másik GLS problémám pedig nagyon hasonló, mai kiszállítással kellett volna érkezzen egy nyeremény játékból származó eszköz, amit szintén a GLS hozott volna. A rendszerből eltűnt a csomagszám, sms-t stb nem kaptam.

Mit tudnátok javasolni a probléma kapcsán?
:R
Előre is köszönöm a segítségeteket! :R

[ Szerkesztve ]

(#24955) KubanitoS válasza babcehh (#24954) üzenetére


KubanitoS
veterán

Szerintem a legegyszerűbb módja, ha megrendeled a Samsung terméket megint. A nyereményjátékos dologhoz passz. Tegyél panaszt a GLS-nél, hogy vizsgálják ki a dolgot.

Amúgy én régóta GLS-ezek és még sosem volt gond. Ma is jött GLS csomagom, minden rendben ment, tegnap már kaptam e-mailt, ma fel is vette a telefont a futár. Tudom, ez most rajtad nem segít, de felettébb érdekesnek tartom ezt a dolgot.

[ Szerkesztve ]

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24956) babcehh válasza KubanitoS (#24955) üzenetére

Éppen ezért állok én is értetlenül az eset előtt, körülbelül 2 éve heti rendszerességgel jön hozzám a GLS, sohasem volt semmilyen problémám velük, de most hirtelen több is.

Köszönöm azért a segítségedet! :R

(#24957) trec12


trec12
addikt

Kapok egy új laptopot csere garanciában (Dell) háromszori javítás után ismét SSD hiba (sajnos a pénvisszafizetés nem volt megoldható egyéb okokból). Az új laptop megérkezett egy márkaszervízbe. A bibi, hogy tőlem 140 km-re. Jött a mail menjek érte adom a régit adják az újat. Esetleg postán..WTF? Ugye ez nem így működik? Nekem ezzel nem lehet(ne) sem költségem, sem kényelmetlenségem...

[ Szerkesztve ]

(#24958) qltsar


qltsar
addikt

Sziasztok,

Áprilisban néhány napig használtam egy S21 FE készüléket, de mielőtt megvásároltam volna, rákérdeztem az egyik Samsung Experience Store-ban, hogy ki szervizeli a telefonokat és egyéb okos eszközöket, amire rávágták, hogy természetesen az Oktogon közelében található hivatalos Samsung szerviz látja el ezeket a feladatokat.

Direkt rákérdeztem, hogy biztos, hogy nem a budaörsi TMX szervizeli-e a készülékeket, amit megerősítettek, hogy nem, illetve még azt is, hogy amelyik dobozon Bravophone Kft vagy Strong & Unique Kft matrica van, azokat lehet egyenesen vinni a SES-be.

A kérdésem az lenne, hogy ez változott volna azóta?

Köszönöm :R!

Jelenleg a Galaxy Watch 4 topikjában egy órát kiküldtek TMX-hez, ami elviekben nem szürkeimportos, MediaMarkt-os vásárlás volt, bár hozzátenném, hogy anno egy OnePlus telefonommal náluk pont ráfaragtam, mert nem hivatalos OnePlus garanciát "adtak" rá.

(#24959) Lackooo84 válasza qltsar (#24958) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Dehogy nem sok cucc megy oda aztán megy is a "vízkárosítás" trükk rendesen, hogy ugorjon a gari..., sokszor lebuktak ezzel

The Truth is out there...

(#24960) qltsar válasza Lackooo84 (#24959) üzenetére


qltsar
addikt

Úgy érted, hogy a TMX a hivatalos szervizpartnere lenne itthon a Samsungnak?

(#24961) asdf_ válasza qltsar (#24960) üzenetére


asdf_
veterán

Ezer éve az. Valószínűleg úgy lesz az a mondat, hogy amelyik dobozon Bravophone Kft vagy Strong & Unique Kft matrica van, azokat lehet egyenesen vinni a SES-be IS.

[ Szerkesztve ]

(#24962) G.Guido


G.Guido
csendes tag

Kedves Tagok!
2020.12.23-án vásároltam egy Hitachi Smart TV-t, 5 év garanciával. 2 hete észrevettem a képen bizonyos dolgokat, első körben a boltot kerestem fel, ahonnan vásároltam. Ők az mondták, hogy hívjam a szervízt, stb, stb. Semmi gond. Felvettem a szervízzel a kapcsolatot, küldtek futárt, bevizsgálták, azt mondták, nem javítható és vásárlási utalványt küldenek.
Itt kezdődnek a kérdéseim. Nyilván 2 év alatt felmentek az árak, tehát elvileg rá kellene fizetnem. Ez már eleve nem tetszik. De leginkább az eladó hozzáállasa hagy kívánnivalót maga után. Kérdeztem, hogy a pénzt visszakérhetem-e. Azt mondta, hogy ő akkor bukná egyből az áfát(?), szóval, ha tv nem kell, akkor vegyek vmi mást a boltban. Nyilván nem mást szeretnék, hanem a garanciális tv-m helyett egy másikat. Megjegyzem, ha ugyanolyan tv-t szeretnék, annak is felment az ára és arra is rá kellene fizetnem. Vajon jogosan kérhetném-e a pénzt, vagy egy másik tv-t, ráfizetés nélkül?
Köszönettel,

(#24963) KubanitoS válasza G.Guido (#24962) üzenetére


KubanitoS
veterán

Erre én is kiváncsi lennék. Laikusként szerintem a szerviz teljesítette a rá vonatkozó részt és visszaadja a tévés vásárláskor értékét, amelyet levásárolhatsz. Arról ő nem tehet, hogy a következő gazdasági válság küszöbén állunk és mindennek felment az ára. Szerintem fogd fel úgy, hogyha nem lenne garancia, akkor még ennyit sem fizetnének bele az új tévédbe.

Az áfás dolgot viszont nem értem, ezt ki mondta neked?

[ Szerkesztve ]

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24964) G.Guido válasza KubanitoS (#24963) üzenetére


G.Guido
csendes tag

Köszönöm a válaszod!
Az áfás dolgot az eladó mondta és én sem értem.
Vissza is kérdeztem, hogy akkor az természetes, hogy én bukjak egy garanciális készüléken?
A szervíz véleményem szerint is jól járt el.
Viszont az a típus még most is forgalomban van, szerintem a cserét fel kellene ajánlaniuk, de nem fogják, hiszen annak is felment az ára.
Értem én, hogy gazdasági válság, el is fogadom, de anno pont azért választottam olyan készüléket, aminek 5 év a garanciaideje, hogy ne érjenek meglepetések.

(#24965) KubanitoS válasza G.Guido (#24964) üzenetére


KubanitoS
veterán

Meg kellene nézni pontosan mi van a garanciális feltételekben leírva.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24966) G.Guido válasza KubanitoS (#24965) üzenetére


G.Guido
csendes tag

Sajnos erre már nincs lehetőségem. Az összes papírt mellékeltem a tv dobozába - kivétel számla.

(#24967) Biznisz Elek válasza G.Guido (#24966) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Van webshopjuk? Ha rendelhető a tv akkor én lerendelnem ott és megjegyzesbe menne hogy adott sorszamu számlához tartozó szerviz álltál kiállított csereigazolas miatti rendelés.
aztan e-mailben levelet nem le velük hogy írásban is meglegyen a kifogásuk amivel már lehet menni tovább.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#24968) G.Guido válasza Biznisz Elek (#24967) üzenetére


G.Guido
csendes tag

Rendelhető. 20 EFt-al drágábban.

(#24969) Lackooo84 válasza G.Guido (#24962) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

CSERE utalvány a neve, a lőtéri kutyát nem érdekli mi mennyi lett, a kereskedőnek kötelezően adnia kell egy ugyanolyan (annak hiányában egy tudásában, peremétereiben megegyező) készüléket, ő pedig a gyártótól megkapja majd, A következő lépés pedig a pénz vissza. Ott sem érdekel senkit a kereskedő áfája.

The Truth is out there...

(#24970) Allihoppa válasza G.Guido (#24964) üzenetére


Allihoppa
aktív tag

Az ÁFA-t azt hogy tudja elbukni, ha az nem is az övé? :D

(#24971) G.Guido válasza Lackooo84 (#24969) üzenetére


G.Guido
csendes tag

Köszönöm! Igen, én is hasonlóképp gondoltam, csak gondoltam megkérdezek olyanokat, akik jártasabbak lehetnek a témában, mint én.
Viszont ezt az Áfás dolgot egyáltalán nem értettem. De igazából szerintem nem az én dolgom ez.

(#24972) G.Guido válasza Allihoppa (#24970) üzenetére


G.Guido
csendes tag

Fogalmam sincs, hogy gondolta....
Esetleg, hogy ő annak idején az eladási árból befizette, most meg a teljes összeget kellene visszaadnia?

(#24973) Allihoppa válasza G.Guido (#24972) üzenetére


Allihoppa
aktív tag

Persze, hogy vissza kell adnia a teljes összeget, majd beküldi a bevallást és annyival kevesebbet kell majd fizetnie a NAV-nak. :)

(#24974) KubanitoS válasza G.Guido (#24971) üzenetére


KubanitoS
veterán

Nagyon szuper, hogy már egy sima cserélvel is szórakozni próbálnak a jóhiszemű vevővel... Eszem megáll, komolyan.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24975) Josi válasza Lackooo84 (#24969) üzenetére


Josi
aktív tag

Egyébként nem bukja el az áfa-t.
Mert kiállít egy minuszos számlát, ami alapján visszaigényli,
ha elad egy másikat, azt meg majd befizeti.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#24976) daver88 válasza Lackooo84 (#24969) üzenetére


daver88
aktív tag

ez nem így van, a Ptk. szabályozza a lehetőségét annak, miszerint aránytalan többletköltség miatt a kereskedő nem köteles cserélni a terméket, viszont a vételárat vissza kell hogy fizesse!

(#24977) Lackooo84 válasza daver88 (#24976) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Csereutalványra????? Amire ő a gyártótól/disztribútortól megkapja a termék árát/csere terméket?? Ne vicceljünk már, hogy nem köteles. Akkor mégis ezeknek mi kötelességük van? Mert akkor az egész jótállás egy kalap sz*rt sem ér, mert a kereskedő semmire nem köteles?? Aha....

The Truth is out there...

(#24978) G.Guido válasza daver88 (#24976) üzenetére


G.Guido
csendes tag

Akkor bízom benne, hogy a vevő sem köteles benyelni a többletköltséget egy garanciális javítás/csere esetében...Egyébként erre azt mondta a kereskedő, hogy akkor, ha tv-t nem vennék, akkor vegyek valami mást a boltból (Igazából ilyenek után onnan már inkább semmit sem vennék.) Tehát a pénzt semmiképp sem szeretné kiengedni. Egyébként az utalvány még nincs a kezemben, de már én is nagyon kíváncsi vagyok rá.

(#24979) Lackooo84 válasza G.Guido (#24978) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A levásárlásra kötelezés meg már tényleg a legalja. Nem kötelezhet semmi ilyesmire. Ha nem jutsz dűlőre vele, akkor kérd el a vásárlók könyvét, és mindent írj bele.

The Truth is out there...

(#24980) jeni válasza G.Guido (#24962) üzenetére


jeni
félisten

a boltban a teljes árát vissza kéred ha nem kapsz u.a -t a terméket vagy hasonlót.
hasonló esetén már a kereskedő kérheti a Ft különbséget.
máshol is van akciós TV vásárlási lehetőség.
bár az 5év garit Tv-re legtöbb esetben kiegészítő gariként plusz költséggel veheted meg
2 vagy 3 év helyett.

nem az Aquacomp boltról beszélünk?

ott adták vagy adják még 5 év garival a Hitachi TV-t.
amúgy a szerviz nem vásárlási utalványt küld hanem csereigazolásról papírt a javíthatatlansága miatt.
az MM anno a Samsung Alpha mobilomra is vásárlási utalványt akart adni értékében,illetve levásárlást. egyiket sem fogadtam el. a másik kolléganő beszólt a pénztárosnak,hogy azt kell tenni amit az ügyfél kért.

(#24981) G.Guido válasza jeni (#24980) üzenetére


G.Guido
csendes tag

Én úgy gondolom - a boltban történt beszélgetésből érezve - , hogy ha ugyanolyan tv-t hozna, azt az összeget, amivel azóta drágult a tv, azt is elkérné...
Anno mindenhol 5 év garanciával adták a Hitachi tv-ket.
Egyébként egy vidéki kisebb bolt,amiről szó van.
A szervíz mondta telefonon a vásárlási utalványt. Én jelenleg azt tudom mondani, amit ők mondtak.

(#24982) Lackooo84 válasza G.Guido (#24981) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A boltnak már azért jár a f*szkorbács, hogy elhajtott a szervizhez, hogy te intézd. Velük vagy szerződésben, kutya kötelességük lett volna nekik intézni.

The Truth is out there...

(#24983) daver88 válasza Lackooo84 (#24977) üzenetére


daver88
aktív tag

ahogy írod...ennyi. Mindenki kártalanítva van. A vásárló visszakapja a pénzéd, a kereskedő szintén visszakapja az importőrtől a beszárat. Arról pedig sem a vásárló, sem a kereskedő nem tehet, hogy ~40-60% 22% az infláció. Mivel a végfelhasználón csattan az ostor nyilván nem egyszerű ezt megérteni/megértetni, de mindennek két oldala van...

(#24982) Lackooo84: Szerviz lejelentés...: a végeredmény ugyanaz, csak eltelt 3 nap. Bejelented a kereskedőnek a hibát, aki lejelenti a szerviz felé, aki utána felveszi veled a kapcsolatot...nem egyszerűbb, ha egyből a szerviznek jelentessz? :F

[ Szerkesztve ]

(#24984) G.Guido válasza daver88 (#24983) üzenetére


G.Guido
csendes tag

Bár a válaszod második felét nem nekem szántad...de én is így gondoltam.
Gyorsan intézte a szervíz, házhoz jött a futár, stb, stb...
Csak azzal volt problémám, hogy gyakorlatilag már ezzel kapcsolatban is szinte teljesen eltolta magától a felelősséget a bolt...

(#24985) WASP26


WASP26
csendes tag

Űdv!
Segítséget szeretnék kérni! Extrémdigital\Emag rendeltem egy PC-t. Kiküldtek egy projektort. Jeleztem telefonon, a tévedést. Mondták,hogy az oldalukon küldjem vissza a terméket. Jeleztem nekik hogy nekem az eredeti termék kell, de csak pénz visszafizetés megjelölésével lehet visszaküldeni a terméket. Azt mondták hogy jelöltem be nyugodtan, rögzíteni fogják, hogy nekem a termé kell! Erre visszautalták a pénzt a szállítási költség nélkül! Újabb telefon, nekem az eredeti termék kell mondtam! Jeleznek az Edigitálnak, hogy küldjék ki a terméket! Most meg kaptam egy e-mailt, hogy a futár költséget kupon formában megkapom, a terméket meg nem tudják biztosítani! Megértésemet köszönik! Meg a lóf…t!
Mit lehet ez ügyben tenni? A felek közti szerződés létrejött, vagy nem?
Több órás telefonálás, idegeskedés!
Válaszotokat előre is köszönöm!

"Mindenki jó valamire, ha másra nem hát elrettentő példának!"

(#24986) LuckyL válasza WASP26 (#24985) üzenetére


LuckyL
őstag

a szerződés létrejött, de a hibás teljesítés miatt fel kellett bontani, ami a pénzvisszafizetéssel párhuzamosan meg is történt
a szállítási költséget pénzben kellene visszaadniuk, nem kuponban természetesen
előfordul ilyen, ha nincs készleten a termék ők sem tudnak mit tenni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24987) jeni válasza WASP26 (#24985) üzenetére


jeni
félisten

elkúrták rendesen,aztán így oldották meg. perelni nem tudsz ellenük mert a pénzedet vissza kaptad.
nem csak az Emag csinálja ezt,más webshop is.
a kupon meg fájdalom díjként lehet felfogni.
az már kellemetlenebb,hogy épen ugyan olyan PC-t már nem tudsz venni a rendelt áron.

(#24988) WASP26


WASP26
csendes tag

Köszönöm a válaszokat! :R

"Mindenki jó valamire, ha másra nem hát elrettentő példának!"

(#24989) babcehh

Sziasztok!

Október végén vásároltam 1 laptopot online, személyes átvétellel egy üzletből. November vége fele kezdtem el használni, akkor tűnt fel, hogy nem azt a laptopot vettem át, mint amit rendeltem (minimális eltérés van a 2 modell között). Írtam a bolt ÜFSZ-nek e-mailt, ahol vázoltam a problémát. A mai napon válaszoltak, miszerint vigyem vissza a laptopot a vásárlás helyére, és kicserélik arra a laptopra, ami a számlán is szerepel. Ebben az esetben eltudok állni a vásárlástól, amint kicserélik?
Előre is köszönöm a segítségeteket!

(#24990) LuckyL válasza babcehh (#24989) üzenetére


LuckyL
őstag

szia, szerintem nem, nem látom mire hivatkozhatnál

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24991) Brash89 válasza Brash89 (#24878) üzenetére


Brash89
csendes tag

Sziasztok!

Lezajlott a Békéltető testületes tárgyalás. Egyelőre az MM ellen indítottam, mert a testület nem engedte az MM és a Samsung ellen egyszerre, max. ha lezajlódik az MM, utána indítható a Samsung ellene eljárást.

Nevetséges volt az egész, a nyíregyházi MM üzletből jöhettek ki a TV osztályról. Egyet értenek a Samsunggal, hogy ez nem hiba, nem kötelesek javítani. Mivel nem éltem a 14 nappal így jártam. Olyanokat tanácsoltak, hogy ne sötétítsek be a szobába, TVzzek világosba, illetve azt mondták, hogy csak élő adást nézzek, ne sorozatozzak, majdnem bűnöző voltam, hogy streaming szolgáltatókon sorozatozok meg XBOXozok a TV-n.

A tárgyalás vezetője azt mondta az mégsem járja, hogy ezt szakszerviz ne lássa, kép alapján nem dönthet senki sem. Erre lépte azt az MM, ha én saját költségemen vállalom, hogy Nyíregyházára elviszem a TV-t az MM-be, akkor ők futárral tovább küldik Budapestre a Samsung márkaszervizbe, de ha arra jutnak, hogy nem hibás a TV, akkor a futárt és a bevizsgálást is fizetnem kell. Január 8-ig kell a TVt elvinnem, ők 30 napot vállaltak beviteltől az eredményre.
Szerintetek ilyen van?! A Békéltető Testület harmat gyenge, semmit nem ér!

(#24992) jeni válasza babcehh (#24989) üzenetére


jeni
félisten

14 nap elmúlt.
meg lehet kérni,hogyx vegyék vissza és a pénzt kéred de ez nekik pénzkiadás,és az amit újként vettél használtként tudják már eladni és nekik ez veszteség.
annak örüljél,hogy elismerték a tévedésüket és adnak pattent újat helyette.
mely hardverben volt eltérés?
ha bontatlan adnak akkor eladod.

(#24993) babcehh válasza jeni (#24992) üzenetére

Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget!

Igazából csak arra gondoltam ,hogy valamilyen hibás teljesítésre lehetne fogni a történetet, majd úgy elállni az új bontatlantól, hogy azt ki sem bontom már. De ezek szerint ez nem 1 létező dolog. Így valószínűleg kerül majd fel apróra, új bontatlanként.

Háttértárolóban volt az eltérés, ezért nem vettem észre. Az ÜFSZ-nek jeleztem, hogy igazából csak annyira lenne szükségem, hogy a számlát/ garancia jegyet módosítsuk, mert így nem mertem eladni garanciálisként, hiszen más a 2 laptop típusszáma is. Ehelyett ragaszkodnak ahhoz, hogy vigyem vissza a mostani használtat, és adnak helyette egy újat, ennek nem igazán tudom mi értelme van :D .

[ Szerkesztve ]

(#24994) KubanitoS válasza Brash89 (#24991) üzenetére


KubanitoS
veterán

Most biztos nem leszek népszerű, de megmondom őszintén nem értelek. Ha jól emlékszem itt is leírták neked, hogy letelt a 14 nap és hogy ez a ledes bevilágítás ugyan marha zavaró, de nem tekinthető hibának és nem is fogják annak nézni. Ez a békéltető testület is jogszabályok alapján működik, tehát meg van kötve a kezük. Szerinted, ha a Samsunghoz kerül a tévé mit fognak válaszolni? Jófejségből kicserélik? Ugyan már... Szerintem ebből nem fogsz tudni jól kijönni sajnos.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24995) MaxxDamage válasza Brash89 (#24991) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Neked ez jó tanuló pénz lesz, hogy legközelebb használd a 14 napon belüli próbát és ha nem jön be, akkor elállás...mást nem tudsz tenni! Jelenleg úgy van ahogy KubanitoS is írta.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24996) VIPowER válasza Brash89 (#24991) üzenetére


VIPowER
senior tag

Ha ilyet művelne a több mint 10 éves Sharp (ledes) TV-m kukáznám.
Eszméletlen hogy mit meg nem tehetnek az emberrel.
Van kép rajta? Van. Akkor semmi baja. :D

(#24997) asdf_ válasza KubanitoS (#24994) üzenetére


asdf_
veterán

Tehát a bevilágítási hiba nem hiba. Na ne már... Rendesen kéne összerakni azt a nyomorult tv-t és akkor nem jönne rajta ott a fény, ahol nem kéne, ennyi.

(#24999) Brash89 válasza KubanitoS (#24994) üzenetére


Brash89
csendes tag

Nincs baj a válaszoddal. Sajnos igazad van és a 14 napban nagyot hibáztam, biztosan nem fog előfordulni mégegyszer. Pont azért nem biztos elviszem január 8-án, mert valószínű kidobnék min. 30.000Ft-ot, hisz én is azt gyanítom a Samsung visszadobja. Az MM srác tárgyalás után azt mondta lát rá esélyt, mert a Samsung ügyfélszolgálat Pozsonyban elég kemény, de Budapesten a szervizben általában rendesebbek. Annyira nem győzött meg ezzel sajnos..

(#25000) Exodion válasza Lackooo84 (#24998) üzenetére


Exodion
aktív tag

Amugy, en nem vagyok meggyozodve arrol hogy az nem egy IPS-es panel nala. Teljesen ugy nez ki mint az elso LG SUHD IPS TV-i. Edge hattervilagitas, alacsony kontraszt, kekes feketek, szines elszinezodes a sarkokban. Egy QLED TV backlight bleed/QLED reteg hiba igy nez ki: [link]. Persze a samu egy hulladek gyarto (en ezt mar hutoszekrenynel belattam, de ez nem az en reklamom helye :D) es szerintuk meg azok sem hibak. 2020-ota az osszes Frame TV ilyen.

Ezert veszek en februarban is lg oled-et ;] .

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.