Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23101) nemlehet válasza Lackooo84 (#23099) üzenetére


nemlehet
őstag

Mert nincs hivatal ami érdemben védje a vevőt. Mióta beszántották a fogyasztóvédelmet és nem foglalkoznak lakossági ügyekkel azóta majdnem minden bolt úgy van vele, hogyha nem tetszik akkor menj polgári perre amit nyilván nem fog senki végig vinni.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#23102) ferla


ferla
friss újonc

Sziasztok!
Először az ALZA topicban próbálkoztam, de ott nagyon elkeserítettek, hátha itt olvassa valaki, aki többet/biztosabb forrásból tud valamilyen számomra kedvezőbb infóval szolgálni.
Adott egy videókártya, amit az Alzában vettem még emberi áron, nincs 1 éves a kártya, gariztatni szeretném. Céges számlám van róla, az átvételkor kapott blokk is megvan.
A másik topicban azt mondták, hogy a vételárat kapom maximum vissza, de az a fele (lenne ha lehetne kapni) a mostani vételárának és nekem egy videókártyára lenne szükségem...

Tudom, hogy készlethiány van, de hülyeség, hogy nincs VGA... Tele van az internet bontatlan kártyákkal, magyar kereskedésekbe szóló garanciával. Direkt rákerestem most... 2 napja rakták fel a hirdetést, az eladási történetében az illetőnek 30 darab csúcs VGA, mindegyik magyar garanciás és még arra sem volt esze az illetőnek, hogy a cég logójával ellátott (nem gyári) csomagolást levegye a kártyákról. KÁRTYÁK! Több darab. Egybe csomagolva. És ez csak egy a sok közül.
Szerintem naivitás azt gondolni, hogy az egyes nagykerekben dolgozók nem élnek vissza a helyzetükkel. Legalább magunknak ne hazudjunk... Mi is megtennénk, ha egy kártya felárán annyit keresnénk, mint a havi fizetésünk.
A kérdésem: mit tehetek, hogy cseréljék a kártyámat és ne pénzt adjanak vissza?

[ Szerkesztve ]

(#23103) asdf_ válasza ferla (#23102) üzenetére


asdf_
veterán

Nagyker, belistázott videokártyák száma, készleten levő videokártyák száma, ebből 100e fölötti

A, 54/18/9
B 187/28/15
C 48/4/0

Szerintem megegyezhetünk abban, hogy tényleg nincs videokártya. És tuti, hogy nem a nagykerek ügyeskednek, hanem alattuk.

Márkától függően esetleg meg lehet próbálni közvetlen a gyártónál, de a VGA nem gyártói garjegyes termék, így azzal a gyártó jellemzően nem foglalkozik, a garit az a nagyker intézi, amelyből a kártya származik. Emiatt amúgy lehet, hogy ez nem is lesz opció, mert lehet, hogy nem is magyar beszerzés, hanem szlovák, így egyrészt sem ügyesben garizni nem lehet itthon, valamint az is irrelevánssá válik, hogy a magyar piacon mi elérthető és mi nem.

[ Szerkesztve ]

(#23104) Superhun válasza ferla (#23102) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Pontosan milyen típusú videokártyáról van szó?

(#23105) Lackooo84 válasza asdf_ (#23100) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De mégis a kisker mi az anyját bukik, amikor ő megkapja a szar kártya helyett az újat?? Vagy ha csereutalványt, akkor gondolom az épp aktuális értékét kapja meg érte. Szóval ez sehogy sem kifogás, és nem tudom elfogadni. A kisker nem bukik semmit, nem ő biztosítja a csereterméket, hanem a gyártó...

The Truth is out there...

(#23106) DrDobos


DrDobos
őstag

Sziasztok!

Vizallo telefonok eseteben, ha az IP szabvány alatti vizmennyiseg eri es megis elromlik, tenyleg lottek a garancianak?

Samsung Galaxy A55 5G

(#23107) Josi válasza Lackooo84 (#23105) üzenetére


Josi
aktív tag

El vagy tévedve.
A kisker, ha a nagyker jóváírja a terméket, a számlán szereplő (vásárláskori) árat kapja vissza. És nem tud mit csinálni, mert ott nem érvényesek a fogyasztóvédelmi szabályok.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#23108) asdf_ válasza Lackooo84 (#23105) üzenetére


asdf_
veterán

akkor gondolom az épp aktuális értékét kapja meg érte.

Kösz, már jól indult a reggelem, egy nagy nevetéssel. Természetesen vásárláskori értékét kap vissza a kisker, pont ugyanúgy, mint a vevő (nem is értem, hogy jött az a gondolat, hogy aktuális értéket, honnan, miből, ki által?!?)

(#23109) Lackooo84 válasza Josi (#23107) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De milyen nagyker? Gyári garis, tehát a garis igénynek eleve el kell jutnia a gyártóhoz, nem nagyker garim van.... Szóval te vagy eltévedve, meg mindenki aki ezt a maszlagot megeszi. Az egy dolog, hogy itthon nagykerek buziskodnak, pedig rohadtul semmi közük hozzá. Én még ilyet nem hallottam. :D Kint németországban pl. ezt kiröhögnék. Marha érdekes, hogy sok gyártónál ha az itthoni szarzsákokat megkerülve egyből a gyártóhoz fordulok, rögtön jön az RMA cseretermék....

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23110) Superhun válasza Lackooo84 (#23109) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A hardvergyártók többsége EU-ban sajnos csak nagykerekkel áll szóba, end userekkel nem. :(

(#23111) Lackooo84 válasza Superhun (#23110) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Attól függetlenül ha megírod nekik, h át akarnak verni, akkor szerintem fognak segíteni.

The Truth is out there...

(#23112) Tomi0703


Tomi0703
őstag

Emberek!

TMX-el lehet valamit kezdeni? December végén adtam le hozzájuk 2 HTC U11 life-ot. Az egyik egy hónapon belül megjött. A másik viszont azóta is ott van. Emailre nem válaszolnak. 3-szor hívtam őket, mindig azt mondták, hogy külső szervizben van a telefon, szólnak az illetékes kollégának... Kicsit kezdtem unni. Mit lehetne csinálni? Fogyvédelemnek szólni, ők meg megsürgetnék őket?

(#23113) Superhun válasza Tomi0703 (#23112) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia! Ez így nagyon kevés infó, válaszolj légyszi a témaösszefoglalóban szereplő kérdésekre.

(#23114) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

Sziasztok!
Ez a 3 munkanapos cseregarancia hogyan működik ?
Vettem egy 1 millió forintos laptopot, ami pixelhibas. Szóltam az eladónak aki elvileg futart küld érte.
Na de most akkor kinek is kell cserélni ? Az eladónak van készleten belőle még pár darab, de az ügyfélszolgálatos elmondása alapján nem ők tervezik cserélni.
Nekem az jött le, hogy azt tervezik, hogy beküldők a gyártónak , aki bevizsgalja és majd ők cserélik. Ez szép és jó, de magának a gyártónak tuti nincs készleten, mire Kínából hozatni tudnának meg Isten tudja hány hét/hónap...
Mennyi idő van egy ilyen csere lebonyolítására ? 3 napon belül (ebből csak 1 volt munkanap, másik kettő ünnepnap és hétvége) jeleztem a hibát, nem akarok várni heteket amíg a szakszerviz vizsgálgatja, már csak azért se mert ha végén mégis az eladónak kellene a készletről újat adni, esélyes hogy addigra kifogy...
Na meg az is benne van a pakliban megpróbálják kijátszani az "aránytalan" kártyát és azt mondja hogy a gép árához képest túl aránytalan lenne 1 pixelhiba miatt cserélni :U

Másik:
Mi van ha a cseretermek is pixelhibas ? Ott már lehet pénzt visszakerni vagy 14 napos elállás joga az új terméknél nem indul újra ? Mehet a csere addig amíg végre nem adnak olyat ami nem pixelhibas ? Mi van ha már nem tudnak cserélni, mert elfogyott ? Vagy csak egyet kötelező nekik cserélni és utána mondhatják azt hogy amilyen a cseretermek , azt el kell fogadnia a vevőnek a hibáival ?

[ Szerkesztve ]

(#23115) asdf_ válasza Darth_Revan (#23114) üzenetére


asdf_
veterán

3 napos cserére akkor jogosult az ember, ha a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Egy pixelhiba szerintem nem meríti ki ezt a kritériumot.

(#23116) Lackooo84 válasza Darth_Revan (#23114) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Állj el és vegyél másikat. Vagyis, először vegyél másikat aztán a hibással állj el, nehogy megint azt kapd vissza. :D

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#23117) Tomi0703 válasza Superhun (#23113) üzenetére


Tomi0703
őstag

Htc u11 life telefon
Telekom, 2019 februar 14.
40k
Maganszemelykent vettem.
Foltos volt a kijelzo, hatlapja levalt.
Semmi nem tortent december ota. Azt mondtak kulso szervizben van.

(#23118) Superhun válasza Tomi0703 (#23117) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Mivel az 1 év kötelező jótálláson túl vagy, a gyártó feltételei érvényesek (= 1 év után minden ajándék).

(#23119) Tomi0703 válasza Superhun (#23118) üzenetére


Tomi0703
őstag

Csak ugye ket ugyanilyen telot vettem anno. Mind a kettot egyszerre kuldtem vissza. A masiknak a kijelzoje jo volt, a hatlapja jott le annak is, valamint a tolto csatlakozoja volt rossz. Azt 1 honap alatt megcsinaltak, pedig jart az is Lengyelorszagban. Ez mar tobb mint negyed eve naluk van...
Csak most se telefon, se semmi. Hiaba hivogatom oket, mindig ugyanazt mondjak. Emailre nem valaszolnak.

[ Szerkesztve ]

(#23120) asdf_ válasza Tomi0703 (#23119) üzenetére


asdf_
veterán

A Telekomot hívogasd, velük állsz (adásvételi) szerződésben, nem a szervizzel.

[ Szerkesztve ]

(#23121) JohnD


JohnD
tag

Helló! Western Digital Blue SSD 5 éves garanciához regisztrálni kell-e a terméket, ha igen hol? (Ahonnan rendeltem webshop, 3 év garanciát vállalnak rá.)
Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#23122) asdf_ válasza JohnD (#23121) üzenetére


asdf_
veterán

Blue-ra máshol sem adnak többet szerintem. Vagy talán van olyan Blue is, ami 5 évet kap, de nekem nem rémlik ilyen, annál 3 a standard. Ha a csomagoláson 5 éve van, de te csak 3-mal kaptad, akkor az lett volna a megoldás, hogy ugyanezt a terméket megvenni, de nem szürkeimportos helyről (nyilván drágábban), ami meg is adja az 5 évet. Alternatív megoldás, hogy ha megdöglik, akkor te saját köldtségen garizod majd a WD-vel (ha átmegy a magyarországos wd warranty check-en).
Konkrét cikkszám?

(#23123) JohnD válasza asdf_ (#23122) üzenetére


JohnD
tag

A dobozon 5 év van.
Honnan tudom, melyik a nem szürkeimportos hely? Árukeresőn szoktam nézni.
WDS250G2B0A

[ Szerkesztve ]

(#23124) asdf_ válasza JohnD (#23123) üzenetére


asdf_
veterán

Hááát, ez nekem official helyen is csak 3 év. De az EU-s terméklap meg 5 évet ír.

(#23125) JohnD válasza asdf_ (#23124) üzenetére


JohnD
tag

Megvan az 5 év, be kellett regisztrálni az általad adott linken a meghajtót.
Köszi! :)

(#23126) grizlisandor


grizlisandor
addikt

Sziasztok!

Vásároltam online 2 terméket, abból az egyik termék, helyett mást küldtek(nem az ami rendelve lett). Felvéve a kapcsolatot az eladóval azt akarja, hogy saját költségemen küldjem vissza neki a terméket, és akkor küldi azt a terméket, amit eredetileg rendeltem.
Szerintem ez az eladó feladata lenne, hogy fizesse a visszaküldést nem?
Erről hol találok valami hivatkozást, hogy elküldjem az eladónak?

Előfordult már ilyen másik céggel, hogy nem azt küldték ki, amit megrendeltem, akkor küldték a cuccért futárt és utána küldték a helyes(megrendelt) terméket.

(#23127) , válasza grizlisandor (#23126) üzenetére


,
addikt

Szerintem is magától értetődő lenne, hogy aki a hibát elkövette, ő állja a postázás költségét mind a visszaküldés, mind az újraküldés esetében.

(#23128) grizlisandor válasza , (#23127) üzenetére


grizlisandor
addikt

Szerintem is, csak az eladó a jobban tudja. :U

Azért kellene valami, amire hivatkozok és pontot teszek az ügy végére, csak nem találtam megfelelőt.

[ Szerkesztve ]

(#23129) asdf_ válasza grizlisandor (#23126) üzenetére


asdf_
veterán

Sima hibás teljesítés.

(#23130) Lackooo84 válasza grizlisandor (#23128) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Mondd neki keressen rá arra a jogszabályban, hogy hibás teljesítés... :U

The Truth is out there...

(#23131) grizlisandor


grizlisandor
addikt

Megírom neki, köszönöm. :)

(#23132) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Sziasztok,

Érdeklődnék.
Vettem (Extreme Digital) egy terméket, 9.790 Ft volt, (össz számla végösszeg, amibe szállítás van még: 11.270 Ft)
Olyan termék (szerszám) ami digitális (Berger tolómérő), tehát tönkre mehet.
Jótállás ideje: 0 hónap
Ez így normális?
Válaszokat előre köszi! :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#23133) Superhun válasza MaxxDamage (#23132) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia, igen, mivel 10.000 Ft alatti a termék. A szállítási díj nem számít bele.

(#23134) MaxxDamage válasza Superhun (#23133) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Akkor jól gondoltam, hogy 10k alatti, ezért nincs rá semmi :) :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#23135) GZoli7 válasza MaxxDamage (#23134) üzenetére


GZoli7
senior tag

Szavatosságnak kéne lennie, nem?

(#23136) Superhun válasza GZoli7 (#23135) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Az minden új termékre 2 év, de azt sehol sem szokták feltüntetni.

(#23137) MaxxDamage válasza GZoli7 (#23135) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, az elvileg van.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#23138) Pemethe válasza ferla (#23102) üzenetére


Pemethe
csendes tag

Szia! Ugyanez történ velem is!

Vigyázzatok az Alzával, mert nem adják vissza a garanciális javításra leadott videókártyákat!

2021. 01. 04 napján vásároltam egy RTX 3070 8GB típusú videokártyát az Alzától.
2021. 02. 22. napján a meghibásodott terméket leadtam személyesen az Alza Róbert Károly utcai üzletébe.
Kifejezetten javítást vagy cserét jelöltem meg a kérelmemben.
Az Alza 2021. 04. 01. napján kelt levelében tájékoztatott, hogy a panaszom pénzvisszafizetési jóváírással lezárult. Megjegyzem, hogy nem fogadtam el a visszatérítést, tekintettel arra, hogy vissza akartam, illetve akarom kapni a cégem tulajdonát képző videokártyát!
A 2021. 04. 08. napján kelt levelemben kértem az Alzától, hogy biztosítsanak számomra egy jegyzőkönyvet a garanciális javítást végző cégtől, tekintettel arra, hogy szeretném megtudni, hogy a jelenleg több mint fél millió forintba kerülő videokártya miért nem javítható. Telefonon is felkerestem az Alzát, ahol azt az ígéretet kaptam, hogy megküldik részemre a jegyzőkönyvet. Ezek után e-mailben tájékoztatott az Alza, hogy nem áll módjában megküldeni a jegyzőkönyvet, illetve írták, hogy lezárták az ügyemet. Levélben jeleztem az Alzának, hogy ragaszkodom a jegyzőkönyvhöz, tekintettel arra, hogy a cégem tulajdonát képző terméket kizárólag garanciális javításra adtam le így kötelességük tájékoztatni, hogy milyen hibát állapítottak meg a terméknél, ami állítólag nem javítható. Tekintettel arra, hogy a termék a többszörösét éri a vásárláskori értékéhez képest, így szerettem volna más szerviznél is bevizsgáltatni a terméket. A termékre egyébként 36 hónapos garancia van feltüntetve jelenleg is a honlapjukon. Megjegyezni kívánom, hogy az Alza részéről semmilyen jóváírás nem történt a mai napig. Az ügyintéző tájékoztatott, hogy a leadott terméket nem hajlandóak visszaadni, illetve nem adnak semmilyen jegyzőkönyvet a garanciális javítást végző cégtől! Elfogadhatatlannak tartom, hogy egy garanciális javításra leadott készüléket ami jelenleg is a cégem tulajdonát képezi visszatartsanak.

A hardverapró teli van 3x beszerzési áron hirdetett videokártyákkal, amiket ha a szerencsés vásárló garanciális javításra lead akkor max. visszakapja a vételár harmadát és búcsút inthet a kártyának!

(#23139) LuckyL válasza Pemethe (#23138) üzenetére


LuckyL
őstag

nem az alza hibája, ilyen a piaci helyzet most
gondolom ha fele lenne az ára most, nem tiltakoznál hogy visszakapod az árát
a videokártyát visszaküldték külföldi beszállítónak, az árát jóváírták, és ők visszaadják neked
teljesen rendben van az eljárásuk
videokártyát nem a sarki kispista szervizében szokták javítani, sőt leginkább sehogysem szoktak javítani, kivéve ha pl csak egy venticseréről van szó

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23140) Pemethe válasza LuckyL (#23139) üzenetére


Pemethe
csendes tag

Szia! Azért tiltakozom, mert garanciális javításra adtam le egy nagy értékű terméket, amiről még egy darab jegyzőkönyvet sem kaptam, hogy egyáltalán megtörtént-e a bevizsgálás. Szerintem ez minimum elvárható. Továbbá nem értem hogy miért nem kaphatom vissza a leadott videókártyát, mikor kifejezetten javítást jelöltem meg a leadáskor? Továbbá amin van 3 év gyártói garancia ott miért nem kivitelezhető a csere? Szerinted ez az eljárás teljesen rendben van?

(#23141) LuckyL válasza Pemethe (#23140) üzenetére


LuckyL
őstag

falrahányt borsónak érzem, de megpróbálom elmagyarázni, hátha

egy hibás videokártyát nem a sarki műszerésznél vizsgáltatnak be, hanem visszaküldik a gyártónak, külföldre
a gyártó ha tudja cseréli, ha nem tudja akkor visszadja a pénzt

a te esetedben nem tudta, a vételárat visszakapod
ingyen használtad idáig, jól jártál

abszolut nem releváns, hogy most mennyibe kerül egy kártya
lehetne most olcsóbb is, az árak változnak mindig

értem hogy te a cserét szeretnéd, de ha nem megoldható, akkor 100% korrekt a pénzvisszafizetés

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23142) Pemethe válasza LuckyL (#23141) üzenetére


Pemethe
csendes tag

Értem amit írsz, de szerintem a bevizsgálásról kell hogy legyen jegyzőkönyv amit kérésre ki kell, hogy adjanak. Felveszem a gyártóval közvetlenül a kapcsolatot, mert ezek szerint oda lett küldve a kártya. Azért azt nehezen hiszem, hogy a gyártó ne tudna cserét eszközölni. Szerintem el sem küldték a gyártóhoz.

(#23143) Pemethe válasza LuckyL (#23141) üzenetére


Pemethe
csendes tag

Azért azt ne mondjuk már , hogy jól jártam mikor jelenleg a háromszorosát kell fizetnem egy ilyen kártyáért..

(#23144) LuckyL válasza Pemethe (#23142) üzenetére


LuckyL
őstag

megpróbálhatod, ha tudod a kártya sorozatszámát, hátha
vesztenivalód nincs
értem én hogy miért kellemetlen ez neked, remélem te is érted hogy nem rosszindulatból írtam, amit
egyszerűen ez most a covid és a bányászat miatt egy iylen piac lett sajnos

#23143Pemethe

az eladón csak azt az árat kérheted számon, amennyiért vásároltad, a mostani érték ebből a szempontból nem számít

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#23145) Pemethe válasza LuckyL (#23144) üzenetére


Pemethe
csendes tag

Persze semmi gond ! Köszönöm az észrevételed!

(#23146) Floyd80 válasza Pemethe (#23142) üzenetére


Floyd80
addikt

Ezzel egyetértek, hogy ezeket a dolgokat illene dokumentálni, illetve a termék valóban a tulajdonod, kérésedre kötelesek lennének visszaszolgáltatni, amíg nem álltál ez az ügylettől, mert a visszafizetés is (én értelmezésemben) csak a vevő elállása, kezdeményezése alapján működhetne.

A másik része, ha javítani nem lehet, de csere lenne, de az aránytalan plusz kiadás neki, akkor elvileg átléphet a visszafizetéshez, de úgy, hogy azt felajánlja neked, legalábbis szerintem, de aztán lehet, hogy a) és b) pont között nem lehet ugrálni.

Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#23147) ElektrikusDE


ElektrikusDE
senior tag

Tehát összefoglalva, a garancia most már csak a harmadát éri! (pénzvisszafizetés esetén)

Azok fognak ennél még rosszabbul járni, akik használt de még garanciális kártyát vettek. (amennyiben meghibásodik)

Erre szokták mondani hogy jogszerű, de nem igazságos.

Dolgoztam egy garanciális javításokat (is) végző cégnél.

Ahol akár 1 Forinttal is kiszúrhattuk volna a vevő szemét.

Hiszen ennyiért vette meg a DVD lejátszó készüléket.

Voltak ilyen akciók, X darab műsoros DVD vásárlása esetén 1 Forintért lehetett DVD-t venni.

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#23148) Pemethe válasza Floyd80 (#23146) üzenetére


Pemethe
csendes tag

Szia! Igen is így gondolom, hogy a termék a számla alapján a tulajdonom. Mivel kifejezetten javítást vagy cserélt jelöltem meg leadáskor így szerintem is jogszerűtlen, hogy visszatartják. Megpróbálom felvenni a gyártóval a kapcsolatot és érdeklődni, hogy a gyártói garancia keretein belül miért nem működhet a csere.(ha egyáltalán tudnak róla)

(#23149) Pemethe válasza ElektrikusDE (#23147) üzenetére


Pemethe
csendes tag

Igen nagyon úgy néz ki. Bőszen hirdetik a garis kártyákat 3x áron így nagy szívás lesz annak aki a garanciális időn belül leadja. Valójában semmire nem mennek a garanciával. Valaki a hangos ventilátor miatt küldte vissza az Alzához és annak is benyelték a kártyáját.

(#23150) , válasza ElektrikusDE (#23147) üzenetére


,
addikt

Nem, nem a harmadát éri, a teljes 100%-os vételárat visszakapta a vásárló. Mégis mennyit kellett volna visszafizetniük?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.