Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24801) Lacesz88


Lacesz88
tag

Sziasztok!

Vettem most az emagon a jó árasított Corsair RM550X tápból, meg is érkezett, Emag a garanciát is elküldte, amin természetesen csak a kötelező 1 év szerepel. Hozzátenném hogy amikor én megrendeltem még nem volt kiírva a honlapon a garanciaidő, azóta biztosan valaki jelezte feléjük mert már felkerült a táp mellé a 12 hónap.
Erre a gyártó 10 év jótállást ad, ezért kérdezném akinek már volt hasonló tapasztalata a Corsair-rel, a számla ellenében kezelik a garanciális ügyeket magánszemély megkeresése esetén 1 éven túli meghibásodásnál vagy elküldik az embert?
Visszaolvasva régebbről volt itt pozitív és negatív vélemény is a Corsair-rel kapcsolatosan.

(#24802) Exodion válasza Lacesz88 (#24801) üzenetére


Exodion
aktív tag

Ha nem valtozott akkor 12honapod van mert corsair szavija csak akkor el ha resellertol veszed. Nekem utasitottak el RAM-ra szavatossagi igenyt mert nem az iPon-tol vettem hanem az Aqua-tol - kozoltek hogy kuldjem a kiskerhez es majd o intezi a dolgokat. MO-n az ipon a viszonteladojuk.

[ Szerkesztve ]

(#24803) Lacesz88 válasza Exodion (#24802) üzenetére


Lacesz88
tag

Akkor igazából nem is volt annyira jó vétel ez a táp valójában....Köszönöm az infót!

[ Szerkesztve ]

(#24804) FeZ...


FeZ...
aktív tag

Sziasztok !

Realme telefon vásárlása esetén szerintetek melyik bolttal járok jobban az esetleges garanciális probléma esetén: az Alza-val vagy az EMAG-gal ? Sajnos a Realme boltban (hivatalos forgalmazó) nincsen a kívánt készülék.

(#24805) Lackooo84 válasza Exodion (#24802) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ilyen nincs, h csak ekkor meg csak akkor él. Az eu-ban kötelező a 2 év szavatosság.

The Truth is out there...

(#24806) Lackooo84 válasza FeZ... (#24804) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Egykutya mindkettő, 90% hogy vételárat adják vissza.

The Truth is out there...

(#24807) Exodion válasza Lackooo84 (#24805) üzenetére


Exodion
aktív tag

Hat igen de ez akkor mar 3 éves volt. Ekkor meg mar a gyarto felteteleket szabhat ;] .

(#24808) FeZ... válasza Lackooo84 (#24806) üzenetére


FeZ...
aktív tag

Köszönöm.
Mondjuk az is jobb, mintha szakszerűtlenül javíttatnák meg valami himi-humi szervizben.

(#24809) Dinter


Dinter
addikt

Sziasztok!

Intersportban vettem egy műfüves cipőt pár hónapja, és mindkettőnek lejött már az orra. Pénzt visszakérhetem érte, vagy mik az opcióim?

(#24810) jeni válasza Dinter (#24809) üzenetére


jeni
félisten

cipőre elvileg 6 hó gari van

(#24811) Dinter válasza jeni (#24810) üzenetére


Dinter
addikt

De cserélhetik, javíthatják, vagy kérhetek vissza pénzt?

(#24812) jeni válasza Dinter (#24811) üzenetére


jeni
félisten

cserélés,pénz vissza általában ez szokott lenni

(#24813) C64


C64
őstag

Sziasztok!

Van egy Sennheiser True Wireless 2 fülesem, most fog lejárni a garanciája, 2 éves lesz.
Eddig 2x kellett javítani, mert hol a jobb, hol a bal oldali füles egyszer csak elnémult. Ezt javították, ma viszont megint elkezdett el-el hallgatni a jobb oldal, most konkrétan már nem is szól. Mivel mindjárt lejár a garancia és gyanús, hogy ez a hiba megint meg fog ismétlődni, jogomban áll-e az egészet cseréltetni egy teljesen újra, vagy ha ezt nem lehet, akkor kp vissza, vagy más termék választása? És különben is, elég gáz, hogy egy anno 90 ezres füles már harmadszor adja meg magát garanciaidőn belül.

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#24814) jeni válasza C64 (#24813) üzenetére


jeni
félisten

vidd be ,de tudtommal ha cserélik akkor arra nem kapsz kibővített garit vagy ismét javítják

(#24815) C64


C64
őstag

Tudtommal olyankor újraindul a garancia/jótállás!!
És tudtommal 3x ugyanazon hiba után kérhetek teljes cserét!

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#24816) , válasza C64 (#24815) üzenetére


,
addikt

Csere esetén újraindul.
Viszont a 3 javítás utáni 4. alkalommal történő meghibásodás esetén fennálló kötelező csere vagy pénzvisszatérítés csak a 2021. január 1. után vásárolt termékekre vonatkozik, mivel akkortól vezették ezt be.

(#24817) asdf_ válasza C64 (#24815) üzenetére


asdf_
veterán

Tudtommal olyankor újraindul a garancia/jótállás!!
Nem, csak cserénél undul újra. Javításnál csak a kicserélt alkatrészre.

És tudtommal 3x ugyanazon hiba után kérhetek teljes cserét!
Ha 2021. jan. 1. után vásároltad. Viszont ha most fog lejárni, és 90-ért vetted, akkor az, amit a jogszabály ír elő, az már lejárt (90e ft esetén 1 év). Most már csak a Sennheiser saját, önként vállalt gariját eszed, nem a jogszabályit.

(#24818) C64


C64
őstag

Baxki, ezt nagyon jó. Tuti, hogy lesz még gond ezzel. Mindenesetre azért megpróbálom a cserét, hátha méltányosságból bevállalják. A márkának is tré, ha ennyiszer elbaxódik az egykori csúcsterméke 2 éven belül.
Köszi az infókat!
Még egy kérdés. Van egy 2060-as kártyám, ami megadta magát, több mint 2 hónapja gariban csücsül és most hívtak, hogy jóváírják az árát, de csak az eredeti vevőnek. Én még használtan vettem februárban, jó drágán, sokadkézből. Tudtommal mivel jelenleg én vagyok a jogos tulajdonosa, kérhetem én is a jóváírást, nem csak az aki eredetileg vette, nem? Mert ők csak az eredeti vevőnek hajlandóak utalni, nekem max egy másik kártyát adnának csak. Ez tényleg így van? Szerintem ez nem igaz. Adásvételit sem kell, hogy mutassak, szóbeli megegyezés is elég, tudtommal.

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#24819) jeni válasza C64 (#24818) üzenetére


jeni
félisten

azért írtam így mert pl.:mobilnál az 1 év után a második felében nem indul újra a garancia csak a vételtől számított időtől számítják a 2 évet.
erről a másodkezes vásárlási gari jóváírást hallottam pl.: Alza bolt.
Igen furcsa de ha te neveddel adtad le elvileg neked kéne,hogy utaljanak ha mégse akkor írj azzal egy adás-vételit akitől korábban vetted,ezzel időt spórolsz meg.
bár én egy Samsung Alpha telót másodtulajként vettem meg és cserenengedélyt így is megkaptam rá (én adtam le javításra-nevemmel) és a MediaMarkt szó nélkül nekem utalta az összeget csak a csereengedélyes igazolást kellett oda adnom.
a szóbeli megállapodást nem fogod tudni igazolni,hacsak az ipse nem igazolja vissza a boltnak,hogy eladta neked akár szóban is.
amúgy ha folyószámlás vétel vagy kiegyenlítés volt akkor automatikusan a valós tulaj kapja meg az összeget,ha készpénzes akkor neked kell,hogy oda adják.

[ Szerkesztve ]

(#24820) mzso


mzso
veterán

Helló!

Meghibásodott Aldi-s termékkel lehet csinálni valamit ha nem találom a blokkot? Végül is kártyával fizettem, úgyhogy a vásárlás ténye visszakövethető kéne hogy legyen.

(#24821) C64 válasza jeni (#24819) üzenetére


C64
őstag

én nevemmel adtam le és én vagyok a jogos tulaj, szal nekem járna a jóváírás. nem alza, egy vidéki bolt. volt már ilyen anno másik boltba és ott zokszó nélkül kérték a számlaszámom és utaltak, azért nem értem mi ez, hogy csak az eredeti vevő kaphatja meg a pénzt, mikor már én vagyok a jogos tulaj. minden papír nálam van. viszont, hogy kitől vettem, már kajak nem emlékszem...

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#24822) MaxxDamage válasza C64 (#24821) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

"viszont, hogy kitől vettem, már kajak nem emlékszem..." akkor az pech!
Értékelés nem készült? Nem tudod vissza nézni? :F

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24823) C64 válasza MaxxDamage (#24822) üzenetére


C64
őstag

Sikerült, megvan az eladó és egyben első tulaj, felveszem vele a kapcsolatot :)

[ Szerkesztve ]

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#24824) MaxxDamage válasza C64 (#24823) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Remek, sok sikert! :C

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24825) , válasza C64 (#24821) üzenetére


,
addikt

Magánszemély volt egyébként az eredeti tulaj, vagy adószámos vásárló (cég, egyéni vállalkozó, stb.)?

(#24826) LuckyL válasza C64 (#24818) üzenetére


LuckyL
őstag

ha cégre volt véve eredetileg, akkor a cégnek be kell fogadnia negatív számlát, azaz utólag befizetnie az áfát amit visszaigényelt
ezért nem lesznek hajlandóak neked visszaadni pénzt, és ezesetben abszolut igazuk is van

ha nem céges vásárlás volt, akkor viszont neked jár vissza a pénz

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24827) C64 válasza LuckyL (#24826) üzenetére


C64
őstag

Nem céges, az adta el nekem aki vette.
Már beszéltünk, megírjuk az adásvételit.

[ Szerkesztve ]

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#24828) asdf_ válasza C64 (#24827) üzenetére


asdf_
veterán

Állandó vesszőparipám ebben az esetben: milyen jó, hogy a magyar jog ismeri a szóbeli szerződéskötés aktusát...

[ Szerkesztve ]

(#24829) KubanitoS


KubanitoS
veterán

Sziasztok!

Kíváncsi lennék az alábbiakról a véleményetekre. Megszívatott az emag. Vettem rajtuk keresztül egy külsős partner cégtől egy nagyon pitiáner, kis értékű terméket kicsivel 3000 forint alatt.

Mivel évek óta vásárolok az emagról és soha semmi gond nem volt. Előreutaltam, mert az egész termék nem ért annyit, hogy az utánvételes vásárlás miatt kifizessek + 600 forintot. Itt most el is mondanám, hogy nagyobb érték esetében az előreutalás szóba se jöhet nálam, itt is csak a filléreskedés miatt utaltam előre. Meg hát amúgy is mi baj lehetne?

Természetesen a termék nem érkezett meg, kb három héttel a rendelés után kaptam az emagtól egy rendelés törlési értesítést és részükről le lett zárva az ügy. Írtam nekik, hogy azért ez így nem lesz jó és a megadott bankszámlaszámomra utalják vissza a pénzt. Erre közölték velem, hogy mossák a kezüket, ez egy külsős partnercég és oldjam meg én velük a problémámat.

Most fogok írni a külsős cégnek, de előtte gondoltam írok ide is pár sort, hogy szerintetek ez a folyamat ebben a formában jogilag rendben van-e, mert a hozzáállás az kifogásolható, annyi szent. Illetve miután felvettem a kapcsolatot a külsős céggel, ezen kívül tehetnék-e valamit szerintetek?

Köszi!

[ Szerkesztve ]

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24830) , válasza KubanitoS (#24829) üzenetére


,
addikt

Nem az Emagtól vásároltál, nekik semmi közük ehhez. A Marketplace-en ők csak a hirdetési felületet biztosítják a külsős cégek számára. Rendeltem már én is az Emag Marketplace-ről, de teljes mértékben az Emagtól függetlenül zajlott az egész, tehát az a cég csomagolta a terméket, akitől rendeltem, ez a cég intézte a csomagfeladást, szállítást is, nekik kellett fizetnem is, ők állították ki a számlát is.
Ettől függetlenül jól tetted, hogy jelentetted a problémás céget az Emagnak is, mert ha sok panaszt kapnak valamelyik hirdetőjükkel kapcsolatban, akkor gondolom ugyanúgy ki fogják onnan dobni őket, mint ahogy kidobják innen a Hardverapróról is, vagy a jófogásról is.

(#24831) KubanitoS válasza , (#24830) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ez mind szép és jó, de én hogyan kaphatom vissza a pénzemet, ha ennek a külsős, lehúzós cégnek csak egy telefonszáma van, ami folyamatosan foglaltat jelez. Se e-mail, se semmi. Azért durva, hogy ez ma megtörténhet Magyarországon, én még olcsón meg is úsztam...

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24832) koby11h válasza KubanitoS (#24831) üzenetére


koby11h
aktív tag

Én kicsit hasonló (megkaptam a terméket, de nem jót küldtek) esetben nem hagytam az Emag-ot, kértem, hogy adjanak elérhetőséget a külsős céghez, mert telefont nem veszik fel, emailre nem válaszolnak... Végül visszaküldés lett és az Emag segített.
Ehhez kellett 3 email, és vagy 5 telefon. Én nem hagytam magam és nem nagyon érdekelt ez a külső cég duma, az Emag hírnevét áztatják el, szóval segítsenek, ha már ilyenekkel állnak üzleti kapcsolatban!

[ Szerkesztve ]

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#24833) GZoli7 válasza KubanitoS (#24831) üzenetére


GZoli7
senior tag

Szerintem a chargeback a bankoknál pont erre van kitalálva.

(#24834) , válasza KubanitoS (#24831) üzenetére


,
addikt

Próbálj meg neten rákeresni arra a cégre, hátha találsz valami elérhetőséget hozzájuk (nevük, számlaszámuk adott). De mindenképpen jelezd az Emag részére is, hogy nem tudod velük fölvenni a kapcsolatot, nekik biztos, hogy meg van az adott céggel kapcsolatban minden szükséges információjuk.

(#24835) LuckyL válasza GZoli7 (#24833) üzenetére


LuckyL
őstag

utalásra nincs chargeback, csak kártyás fizetésre

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24836) GZoli7 válasza LuckyL (#24835) üzenetére


GZoli7
senior tag

Benéztem. :R
Azt hittem, az EMAG-on keresztül fizetett.

[ Szerkesztve ]

(#24837) KubanitoS válasza GZoli7 (#24836) üzenetére


KubanitoS
veterán

Nem utaltam, fizettem vele, csak rosszul írtam. Ellátogatok a bankba szerintem, kíváncsi vagyok mit mondanak.

Cégről meg annyit, hogy a Spacecake Kft.

[ Szerkesztve ]

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24838) GZoli7 válasza KubanitoS (#24837) üzenetére


GZoli7
senior tag

Akkor esélyes, hogy sikerülni fog. :)

(#24839) asdf_ válasza KubanitoS (#24837) üzenetére


asdf_
veterán

A cég elektronikus elérhetősége
45/1.
A cég kézbesítési címe: agostoncsabadaniel kuk@c gmail.com
Bejegyzés kelte: 2022/07/21 Közzétéve: 2022/07/23
Hatályos: 2022/07/21 ...

SMS amúgy?

[ Szerkesztve ]

(#24840) LuckyL válasza KubanitoS (#24837) üzenetére


LuckyL
őstag

akkor sima ügy, banki panasz és visszakapod a pénzt

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24841) KubanitoS


KubanitoS
veterán

Ebédidőben bementem a helyi bankfiókba, ott sem az ügyintéző, sem a fiókvezető nem tudott a visszatérítés lehetőségéről. Most írtam megint az emagnak, aztán látom merre tovább.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24842) , válasza KubanitoS (#24841) üzenetére


,
addikt

Google amit kiad telefonszámot, azon sem lehet elérni a céget?

(#24843) LuckyL válasza KubanitoS (#24841) üzenetére


LuckyL
őstag

mert teljesen hülyék, illetve ha nem akkor nem akarnak nyűgöt maguknak
melyik banknál vagy?
bankkártya panasznak hívják az eljárást, minden banknál van, van ahol fiókban, van ahol emailben kell intézni

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24844) KubanitoS válasza LuckyL (#24843) üzenetére


KubanitoS
veterán

OTP banknál vagyok, amúgy számítottam erre is, hogy nem lesz ez se zökkenőmentes. Most egyelőre megvárom az emag válaszát a legutóbbi üzenetemre, aztán majd látom.

Scorp: az emagnál megadott telszámot hívtam eddig. Ami neten van az valami cukrászda lehet.

Amúgy ez is milyen vicces már: megbízol egy céget rendeléssel, ezt kifizeted, a cég kiadja egy alvállalkozónak a feladatot, akik nem teljesítik azt, majd a megbízó cég törli a rendelést és közli veled, hogy te zongorázd le az alvállalkozóval a dolgot. Még leírni is szörnyű.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24845) LuckyL válasza KubanitoS (#24844) üzenetére


LuckyL
őstag

bankkártyával kapcsolatban a reklamacio@otpbank.hu,
emlékszem is erre, amikor otp-s voltam és volt iylen ügyem mint neked, ide léeírtam szépen alaposan és 2 munkanap mulva a számlámra visszatették a pénzt

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24846) KubanitoS válasza LuckyL (#24845) üzenetére


KubanitoS
veterán

Köszönöm szépen neked és mindenkinek aki segíteni próbált! Majd beszámolok mi lett a végkifejlett.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24847) MaxxDamage válasza LuckyL (#24843) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én telefonon is intéztem már, gond nélkül megcsinálták és a cash vissza jött hozzám!
CIB Bank

/ha Bankot szeretne valaki váltani, van promó kódom, 30 ezret kap aki számlát nyit a kódommal/ :K

Havi költségek, számlavezetési díj nincs, csak éves kártya díj 1x.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24848) KubanitoS válasza MaxxDamage (#24847) üzenetére


KubanitoS
veterán

Számomra érthetetlen, hogyan nem lehetnek ennyire képben az OTP alkalmazottak. Azt is hozzá kell amúgy tennem, hogy vidéki kisvárosról van szó, nem pedig Budapest szívéről, engem is ismernek személyesen, szóval nem szándékos félrevezetésről van szó. Kabaré az egész...

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#24849) , válasza KubanitoS (#24844) üzenetére


,
addikt

Én eddig csak utánvéttel rendeltem az Emagnak a Marketplace partnereitől, de eddig mindig a rendelés az adott céghez futott be, ők vették föl velem a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, ők csomagolták a terméket, ők postázták ki, a számlát is ők állították ki. Tehát ezen cég és köztem nem volt ott az Emag egyetlen percig sem, mint közvetítő fél. A rendelésről persze tud az Emag is, mert feléjük van fizetnivalója az adott cégnek (a jattot le kell adnia), de ez már az ő dolguk, én mint megrendelő nem az Emagon, mint cégen keresztül álltam kapcsolatban az adott céggel.
Kb olyan ez a Marketplace, mint mondjuk a Hardverapró, vagy a Jófogás. Csak egy hirdetési felület, de a vásárló és a külső cég között nincs ott a hirdetési felületet biztosító cég. Attól, hogy te a Hardveraprón vagy a Jófogáson keresztül veszel valamit, attól még nem a Hardverapróval vagy a Jófogással állsz kapcsolatban, hanem közvetlenül azzal, akitől rendeltél.

(#24850) KubanitoS válasza , (#24849) üzenetére


KubanitoS
veterán

Az Emagtól kaptam a számlát, az Emag rendszerében van vezetve a rendelésem és maga az Emag törölte azt. Normáliséknál nem az ügyfélnek kellene vergődni a külsős partnerrel, hanem a megbízónak. A Hardverapró, vagy a Jófogás is megteszi a szükséges lépéseket a nem megfelelő felekkel szemben.

Amúgy én értem mit mondasz, csak marha bosszantó a dolog. Fordított helyzetben, ha lopsz egy 100 forintos csokit a boltból, akkor bekaszliznak. Ezt meg lehet? Hagyjuk már...

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.