Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24701) tom14621 válasza tom14621 (#24661) üzenetére


tom14621
csendes tag

Sziasztok!
Ígértem hogy írok a fejleményekről. 2.5 hűtő és mosógép nélkül töltött hét után megérkeztek a gépek.
Még mindig le vagyok tiltva náluk. Illetve a panaszom után 30 nappal sem válaszoltak.
Közben elindítottam az ügyet a Békéltető Testületnél. Tőlük hamar jött válasz és Október 19. lesz a meghallgatás.
Ebben tudna valaki segíteni hogy mit várhatok és mire készüljek?
Kártérítést a Samsung ügyfélszolgálata már telefonban említette de a panaszkezelés semmit nem mondott még.
Aki már eljutott ilyen meghallgatásra kérem segítsen.
Előre is köszönöm!

(#24702) daver88 válasza tom14621 (#24701) üzenetére


daver88
aktív tag

Igazából mi a célod a BT-nél? Kártérítést szerintem nem fogsz kapni, mert a károdat számlával bizonyítani kellene (pl. mosodai számlák) a rendelés és a leszállítás közti időszakra, ráadásul te döntöttél úgy, hogy nem tartod meg az "eredeti" gépeket.

Az első termékeket amit megkaptál és a "teli" összeget fizetett, ott lépett volna életbe a 14 napos elállás, amikor is visszaküldöd a saját költségeden a gépeket, és megrendeled az újakat a 25%-os kedvezménnyel. Még így is "beljebb" lennél 50-60e Ft-al, minthogy a Samsungra várj a cserét illetőleg (ami alapvetően nem is feladata a szolgáltatónak).

De ez az én véleményem, ha eljuttok a BT-ig, kiváncsi leszek, mi fog kisülni belőle...bár tartok tőle, hogy a másik fél részéről nem lesz ott senki...

(#24703) tom14621 válasza daver88 (#24702) üzenetére


tom14621
csendes tag

Köszönöm a válaszodat. Nekem a lényeg hogy a letiltás majd a hazudozás miatt feleljenek. Nem húzódott volna el ha nem azt mondja hogy van készleten a termék aztán rá kb 1 hétre jaj még sincs. Majd 30 napon belül megint nincs válasz. Ezek mind mind törvényileg nem helyesek. Illetve telefonon ők közölték hogy ebben az esetben kártérítést szoktak fizetni. Várom mi lesz és persze frissítem a történetet.

(#24704) salapp


salapp
addikt

Media Markt Silver garancia megkötéséhez mi szükséges ebben az esetben:
Vásárlás: 2022.07.17. MM, Letöltött számla van, letöltött garanciajegy van. Termék vételára: 429.900,-

Köthető, mennyiért?

Köszönöm!

Cathrine Tate: -Computer says: nooo!

(#24705) asdf_ válasza salapp (#24704) üzenetére


asdf_
veterán

https://www.mediamarkt.hu/hu/shop/info.html#garanciaplusz

Fontos, hogy ez nem kiterjesztett meg nem garancia, hanem egy szimpla biztosítási szerződés.
Feltételek
Ha nem változott március óta (kevésbé valószínű), 30e lesz.

[ Szerkesztve ]

(#24706) ssgk


ssgk
aktív tag

Sziasztok!
Van itt aki jártas lenovo gariztatásba (vagy legalábbis a warrantylookup-ot jól ismeri) és tudna segíteni? 1-2p lenne az egész csak ellenőrzésbe kérnék segítséget.
Dobjon egy PM-et.
Köszi! :R :R :R

(#24707) Lackooo84 válasza ssgk (#24706) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Itthon csak az ideapadoknak van rendes szerviz háttere, és támogatása. MINDEN másnak csak a TMX (a Legion laposoknak is), és nincs háztól házig gari sem.

The Truth is out there...

(#24708) asdf_ válasza Lackooo84 (#24707) üzenetére


asdf_
veterán

Korrektúra: a Thinkpadeknek van normális szervize, és az Ideapad-ek meg talán a Thinkbookok mennek a TMX-hez. Idepadhoz van háztól házig gari.
Ide kell betolni a SN-t, ha a google jó oldalt talált meg. De nem szentírás amit az oldal mond, gyártás után x idővel automatikusan indított gari van itt, számlával és garjeggyel igazolt dátum felülírja ezt.

[ Szerkesztve ]

(#24709) Lackooo84 válasza asdf_ (#24708) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ja akkor az, elírtam, lényeg, hogy azon kívül minden TMX csöves gari.

The Truth is out there...

(#24710) Kaci84


Kaci84
őstag

Visszaküldtem az Alzába egy monitort elálásal. A szervíz hátul talált egy karcot a csati környékén melyről fotó készült. Itt hibáztam, mert nem vettem észre így valójában nem tudom ott volt-e. Fotót kaptam és kértem legyen meg a videófelvétel a kibontásról. Bár ha ott karcolták meg nem tudom az egy videón mennyire észrevehető, hogy kicsit mellé megy a kábel behelyezés.
Viszont ami jobban zavar, hogy 170e monitor árából levontak 21e Ft-ot. Ezért a karcolásért.
Nem kellett volna értesíteiük, hogy csak így tudják visszevnni elfogadom-e vagy sem? Természetesen visszakértem volna. Most azt mondja az ügyfélszolgálat már nem biztos, hogy vissza tudják adni.

[ Szerkesztve ]

(#24711) qltsar válasza Superhun (#24691) üzenetére


qltsar
addikt

Szia!

Köszönöm a javaslatot, tegnap megkaptam Soundcore-tól a választ, hogy természetesen nem "authorized reseller"-től történt a vásárlás - nem lepődtem meg sajnos - .

Hogy lehet kideríteni, hogy jogutód nélkül szűnt meg a cég? Úgy gondolom, hogy jópár ember intézne még garanciát a PCLanddal, főleg, hogy nem kis értékekről van szó amennyiben esetlegesen a cryptoláz alatt vásárolt videókártyákról beszélünk.

Esetemben ~50.000 Ft-ról beszélünk, de sejtem, hogy vannak rosszabb helyzetben lévők is.

Természetesen PCLand azóta sem válaszolt.

[ Szerkesztve ]

(#24712) koby11h válasza qltsar (#24711) üzenetére


koby11h
aktív tag

Pcland nekem sem válaszolt, 2 hónap, 3 email, minden címre. Én a tápegységem magyarországi disztribútorától megtudtam, hogy nem rajtuk keresztül jött be a tápegységem, így valószínűleg az is szürke import és közvetlenül a gyártóval leszek szíves...

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#24713) grizlisandor


grizlisandor
addikt

Sziasztok!

Ezzel az új sávos garanciaidővel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.

Magyar Kft. "értékesítésből visszamaradt" termékeket árul, amire a gyártó rövidített garanciaidőt ad.
A Kft.nek nem kellene a továbbiakban a sávos garancia alapján további garanciát vállalnia?

(#24714) Superhun válasza qltsar (#24711) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Itt elérhető minden cégről a cégkivonat: [link]

Ha nem szerepel benne a jogutódról semmi infó, akkor nincs jogutód.

(#24715) Superhun válasza grizlisandor (#24713) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A gyártói garancia nincs összefüggésben a bolt által kötelezően vállalt jótállással. Ha jogilag újként adja el a "Magyar Kft." az értékesítésből visszamaradt terméket, akkor jár hozzá a kötelező sávos jótállás az ár függvényében.

(#24716) LuckyL válasza grizlisandor (#24713) üzenetére


LuckyL
őstag

nincs olyan hogy "garancia"
jótállás van és szavatosság
ezeknek olvasd el a szabályait

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24717) grizlisandor válasza Superhun (#24715) üzenetére


grizlisandor
addikt

& (#24716) LuckyL:
TÖban egész jó kis videót találtam róla. :B

A videóban azt mondja, hogy jogszabály alapján minden 10k forintnál drágább termékekre, esetünkben műszaki eszközre 1 év jótállást ír elő és +1 év szavatosságot; a használt termékre 1 év szavatosságot kell vállalnia.

Valószínűleg használtként árulja ezeket az értékesítésből visszamaradt terméket, pl.: a gyártó vállal 3 hónap garanciát, de a maradék 9 hónapban jogszabály szerint az eladó kftnak kellene vállalni szavatosságot jogszabály szerint
.
Hiába kerül fél millióba az említett termék pl.: laptop, mivel használtként árusítja a fentiek szerint kellene vállalnia szavatosságot? Használt termékekre nem jár a sávos jótállás?

(#24718) LuckyL válasza grizlisandor (#24717) üzenetére


LuckyL
őstag

én úgy tudom, hogyha használt terméket árul, akkor 1 év szavatosság van, és az első fél évben neki kell bizonyítania, hogy a hiba nem volt meg eladáskor, utána neked
a szavatosság azt jelenti, hogy hibátlan terméket kapsz eladáskor, de ha utána romlik el, akkor így jártál, tehát nagyon nem egyenértékű a jótállással

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24719) Superhun válasza grizlisandor (#24717) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ahogy LuckyL írta, használt termékekre min. 1 év szavatosságot ír elő a jogszabály, új termékeknél ez 2 év. Ha a szerződés cég és magánszemély között köttetett, akkor a szavatosság első fél évében az eladónak kell bizonyítani garis kérdésekben, ergó fél év a jótállás, ha használt terméket veszel cégtől magánszemélyként.

[ Szerkesztve ]

(#24720) , válasza grizlisandor (#24717) üzenetére


,
addikt

"Használt termékekre nem jár a sávos jótállás?"

Persze, hogy nem jár, az csak új termékek esetén él, és azoknál is csak akkor, ha magánszemélyként vásárolsz.

[ Szerkesztve ]

(#24721) grizlisandor


grizlisandor
addikt

Köszönöm mindkettőtöknek. :)

(#24722) Kaci84 válasza Kaci84 (#24710) üzenetére


Kaci84
őstag

Sziasztok erre az írásomra tudtok valami véleményt vagy tapasztalatot megosztani?

(#24723) kobuki123


kobuki123
csendes tag

Sziasztok! Vennék pár komponenst a gépembe, de egyszerűen képtelenség megértenem, hogy a jótállás/szavatosság hogy is működik hazánkban. Előre leszögezem, hogy jogi személyként vásárolnék, mivel IT területen dolgozom és a vállalkozásomban szeretném felhasználni a vásárolt komponenseket. A fő kérdésem, hogy amennyiben a gyártó élettartam, vagy legalábbis 5 év garit vállal valamire, akkor a magyar kisker hogy árulhatja "Jogi személyeknek 1 év jótállás"-al?

Példák:

1. Gskill RAM

https://aqua.hu/alkatreszek/32gb-3200mhz-ddr4-ram-gskill-ripjaw-v-cl16-2x16gb-f4-3200c16d-32gvk-t429218

A gyártó honlapja szerint "Limited lifetime warranty":
https://www.gskill.com/product/165/184/1536110922/F4-3200C16D-32GVK

2. Samsung SSD

https://aqua.hu/alkatreszek/2tb-samsung-980-pro-m2-ssd-meghajto-mz-v8p2t0bw-3-ev-garanciaval-t1017462

Gyártói gari: 5 év

3. Western Digital Merevlemez: Western Digital HGST Ultrastar He12 12TB 7200rpm 256MB SATA3

Gyári gari 5 év, kiskernél 1 év

A kérdsem: miért adják kevesebbel mint a gyári gari? Van-e olyan kisker ahol megadják a gyártói garanciákat a fenti termékeknél? Ha a kisker nem adja meg, akkor a gyártónak írhatok és ők kiskertől függetlenül fogja gariban cserélni?

A Samsung magyarországot felhívtam, ők annyit mondtak telefonban, hogy közvetlenül nem foglalkoznak a garival, hívjam a boltot ahol vettem. A Western digitalnak írtam a nemzetközi oldalán, nem válaszoltak (és nem is tűnik úgy, mintha bármilyen magyar szervízve vagy képviselete lenne). Az Aqua-t hívtam, ott telefonon annyit mondtak, hogy "hát igen, ők is tudják, de ez a helyzet, barátkozzam meg vele, cégek 1 évet kapnak".

Mivel ezek nem két filléres dolgok, érdemes lehet esetleg valami kerülő megoldással élni? Pl magánszemélyként venni és átírni a cégre adásvételivel? Német amazonról rendelni? Olyan kiskertől, aki a gyártói garanciát érvényesíti a nevemben?

Köszönöm a hozzászólásokat!

(#24724) asdf_ válasza kobuki123 (#24723) üzenetére


asdf_
veterán

* Kiterjesztett Samsung jótállás az alapjótálláson felül:

A Samsung az általa forgalomba hozott, fogyasztói szerződés keretében vásárolt, új tartós fogyasztási cikkekre 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén az alapjótálláson felül 1 éves kiterjesztett Samsung jótállást vállal.

A fenti kategóriákba nem eső Samsung termékekre a kötelező jótállási idő (alapjótállás) vonatkozik.

3. Western Digital Merevlemez: Western Digital HGST Ultrastar He12 12TB 7200rpm 256MB SATA3

Gyári gari 5 év, kiskernél 1 év

A kérdsem: miért adják kevesebbel mint a gyári gari?

Mert szürkeimportos és nem a magyar forgalmazón keresztül jön. Ellenben így olcsóbb is, mint a hivatalos forrás.

A könyvelőt kérdezd meg, van valami trükk, hogy te megveszed magánszemélyként, és számla nélkül eladod a cégnek használtként. Erre van valami éves limit, hogy hány forintig lehet ezt megoldania a cégnek (az áfa gondolom viszont bukó lesz).

[ Szerkesztve ]

(#24725) LuckyL válasza kobuki123 (#24723) üzenetére


LuckyL
őstag

cégeknél szerződési szabadság van, tehát semmi nem kötelező, talán az 1 év szavatosság ami van, de az sem egyenértékű a jótállással
veheted magánszemélyként és adásvételivel eladhatod a cégednek, de akkor nyílván elbukod az áfát, ami gondolom hogy szempont lenne vásárláskor

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24726) koby11h válasza koby11h (#24712) üzenetére


koby11h
aktív tag

Pcland-től vásárolt Chieftec házat, ha Ramiris feliratú dobozban van, akkor lehet a Ramirisnél számlával és jótállási jeggyel probléma esetén garanciáztatni. Nagyon segítőkészek voltak a telefonban, tudnak a Pcland-ről és ha Ők az importőrök, akkor igyekeznek segíteni.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#24727) Sirandrish


Sirandrish
legenda

Heyho!
Lenne egy kérdésem!
Vásároltam egy Drónt, és egy hozzá tartozó 1éves DJI Care biztosítást.
A gond az hogy a kapott care kódot egy darab papírra, tollal felírva kaptam meg, ami önmagában nem érdekelne, csakhogy a kód már használt (ezt írja a DJI support).

Írtam mailt, jeleztem messengeren (még péntek este)is a problémát. Ma reggel egyből telefonáltam, ahol nagynehezen sikerült elérnem egy ügyintéző emberkét, aki megkért hogy rendelési számmal együtt küldjem már el újra a mailt, és akkor intézkedik.
Ez megtörtént még reggel, de semmi hír azóta sem. Felhívtam őket újra, ismét azzal az emberkével sikerült beszélnem, aki csak annyit mondott hogy még ő sem kapott választ, és hogy nem rajta múlik.

Ezt a részét megértem, csak a gond az hogy ezt a fajta biztosítást a drón aktiválástól számított 48órán belül kellene aktiválni, viszont így hogy a kód nem működik, így a drónt se tudom használni.
Most 2 napig kb egész nap melózni fogok, viszont csütörtökön első dolgom ez lesz, és arra lennék kíváncsi hogy mit tehetek, ha esetleg addig sem történik haladás az üggyel kapcsolatban?
Elállni nem szeretnék a vásárlástól (online rendelés), mert akkor a saját pénzemre várhatok hetekig, de nyílván lenyelni sem fogom...

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#24728) jeni válasza Sirandrish (#24727) üzenetére


jeni
félisten

vettél egy drónt működési garanciával,az nincs írva zsír új vagy használt garival (a biztosítás 1 évre az nem tudom ,hogy milyen formában van jelen)
az,hogy nem az eladón múlik az badarság. neki kell garantálni a működését a drónnak,ha nem jó ad vissza neki,bíbelődjön ő vele.
ez valami kéz alatti vásárlás,hogy egy fecnire leírva kapod meg a kódot?
ki tudja mással is tett-e ilyet?
ez pont olyan mint a Win esetében a serial kód, fizetsz egy összeget ,emailban kapod a kódot, vagy jó lesz vagy nem?

[ Szerkesztve ]

(#24729) kásás


kásás
tag

Sziasztok!

Online vásárlásnál mikor kezdődik a garancia?
A számla kiállítás dátumával vagy a kiszállítás napjával?
Elektronikus úton már megkaptam a számlát 10.27. nappal kiállítva,
egy kitöltetlen jótállási jegy kíséretében. A termék még a futárnak sem lett átadva,
így legjobb esetben 11.03. , hogy megkapom a terméket. Pont egy hét.
Jártam már úgy. hogy jótállás után két nappal adta be a kulcsot mosógép. :)

Előre is köszi a segítséget!

(#24730) MaxxDamage válasza kásás (#24729) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Elvileg a számla kiállítás napjától él, mert az a hivatalos "vásárlás" datuma.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24731) asdf_ válasza kásás (#24729) üzenetére


asdf_
veterán

2. § (1) A jótállás időtartama:
(2) A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik
(kötelező jótállás alá rendelt termék esetén természetesen)

(#24732) Lackooo84 válasza asdf_ (#24731) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát ja, csak ezt bizonyítsd be x év után, mikor addigra már a csomagszámok sem élnek... :DDD

The Truth is out there...

(#24733) asdf_ válasza Lackooo84 (#24732) üzenetére


asdf_
veterán

Én mentem pdf-be az ilyeneket. Az ultra üldözéis mániás avdh-val is aláírhatja, aztán arról meg sok szerencsét bebizonyítani, hogy utólag lett machinálva.

(#24734) koby11h válasza asdf_ (#24733) üzenetére


koby11h
aktív tag

Onnantól él a garancia, hogy átvettem.
Én is mentek minden csomagátvételi értesítőt, vagy ha van róla papír, akkor azt teszem el. Néha tényleg az a pár nap számít.
Info: most próbáltam ki, MPL-nél 18 hónapra, Foxpostnál 5 évre tudtam visszanézni a csomagkövetést.

[ Szerkesztve ]

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#24735) kásás válasza koby11h (#24734) üzenetére


kásás
tag

Köszi mindenkinek!
Ezentúl mentek mindent én is pdf-ben.
A futárnak fogok fizetni, arról csak lesz valami papírom.

(#24736) babcehh

Sziasztok!

Samsung.com-on vásároltam mosógépet, ami a tegnapi nap folyamán leégett. Rendelés leadása után kértem, hogy küldjék egy csomagban a jótállási jegyet, ami megtörtént csak üres volt. Majd ezután az élő csevegésen keresztül érdeklődtem, hogy van-e erre egyáltalán szükség vagy pedig a számlával is tudják garanciáztatni, ahol azt a választ kaptam, hogy nem szükséges a jótállási jegy. Ügyfélszolgálatot kétszer is hívtam, ahol elhajtottak, mondván jótállási jegy nélkül NEM garanciális a termék.

Telefont, tabletet sikerült már garanciáztatnom jótállási jegy nélkül is, ott gyorsan, gördülékenyen ment a történet, így ezt az esetet nem értem. Lehet, hogy a 2 ügyfélszolgálatos volt inkomptens?

Legjobb tudomásom szerint pár éve Magyarországon elég csak a számla meglélte, de ebben most elbizonytalanodtam.

Valaki esetleg járt már hasonló helyzetben?

[ Szerkesztve ]

(#24737) Lackooo84 válasza babcehh (#24736) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Olyan nincs, hogy anélkül nem élhetsz a jótállási igényeddel. Jogszabályok szerint jótállási jegy VAGY számla, vagy ez, vagy az. Sőt, ha van jótállási jegyed, csak nincs kitöltve, akkor is él a jótállás. Ha egyértelműen beazonosítható a termék, a vásárlás helye és ideje, akkor pláne nem értem mit ugrálnak.

The Truth is out there...

(#24738) babcehh válasza Lackooo84 (#24737) üzenetére

Hirtelen azt hittem, én siklottam el valami felett, de én is ugyanezt mondtam nekik, hogy vagy ez vagy az elég. De ezután elhajtottak. :W :W

Szerintem rossz napjuk van ma az üfsz-eseknek :D

[ Szerkesztve ]

(#24739) Lackooo84 válasza babcehh (#24738) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem hajthat el, írj be a vásárlók könyvébe, hogy számla ellenében megtagadják a hogy élj a jótállási igényeddel.

The Truth is out there...

(#24740) daver88 válasza Lackooo84 (#24737) üzenetére


daver88
aktív tag

a világ legnagyobb hü***sége hogy elég a jótállási jegy (bár ez van a Törvényben...) Csak egy példa: mivan ha cserére jogosító igazolást kapsz, és mondjuk nincs meg a blokk, csak a jótállás? milyen összeget fogsz visszakapni/levásárolni? soha nem derítik ki...Kötelezővé kellene tenni a számla/blokk meglétét.

[ Szerkesztve ]

(#24741) Lackooo84 válasza daver88 (#24740) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A szerviz nem ír összeget a csereutalványra (ezért nekik nem is kell a számla), azt amikor visszaviszed a boltba, ahol vetted a cuccot, ők nagyon jól fogják tudni mennyit kell visszaadni ne félj, na de ehhez már kell a számla, a kettő nem ugyanaz. :)

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24742) daver88 válasza Lackooo84 (#24741) üzenetére


daver88
aktív tag

Ha számla készült, akkor igen, de ha blokk, akkor esélytelen...tapasztalat.

(#24743) asdf_ válasza daver88 (#24742) üzenetére


asdf_
veterán

Mondj egy boltot az országban, ahol egy mosógép vásárlásakor olyan blokkot kapsz, hogy C gyűjtő 109 990 Ft és ennyi, semmi több, cikknév nélkül. Nagyon csodálkoznék, ha lenne ilyen. Meg ahol nincs ügyviteli rendszer mögötte.

[ Szerkesztve ]

(#24744) Lackooo84 válasza asdf_ (#24743) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Anno konzolvilágnál PS4-hez volt egy nyugta, rajta volt, h "playstation 4 konzol"+ ár stb, de se egy SN se semmi, és legarizták a szervizben.

The Truth is out there...

(#24745) daver88 válasza asdf_ (#24743) üzenetére


daver88
aktív tag

rengeteg ilyen hely van...főleg ha személyesen vásárolsz, és nem online. Konzolvilág is jó példa.

[ Szerkesztve ]

(#24746) pocok88519


pocok88519
újonc

Sziasztok! A segítségeteket kérném. Van egy alaplapom aminek a garija január végéig érvényes. Pár hete kikapocslt a gép és nem lehetett többet bekapcsolni. Kizárásos alapon az alaplap a hibás mert a többi cucc működikmásik lappal. Felvettem a lapcsolatot az üzlettel és vissza is küldtem nekik a lapot. Közel 3 hét után tegnap érdeklődtem náluk, hogy van-e valami a lappal kapcsoltaban. Ma reggel kaptam egy választ, hogy még a gyártónál van kb 1 hónap szokott lenni a javítás. Délután jött a következő email, hogy visszaért az alaplapom a gyártótól és garancaivesztett mert el van hajolva pár cpu foglalat tüske és postáznák vissza. Szinte biztos vagyok benne, hogy nem volt elhajolva egy tüske sem, de még ha el is volt akkor sem ez a hiba mert a lap napi használatban volt az elmúlt 2,5 évben és procivédőkupak is rajta volt. Mit lehet tenni ebben az esetben szerintetek? Köszönöm.

(#24747) Lackooo84 válasza pocok88519 (#24746) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Békéltető. Sajnos ha ilyen pondrók akkor nem tudsz mást tenni. Én sajnos kinézem már ezekből, hogy 3 hétig vártak, elgörbítettek pár lábat, aztán visszaküdik, nekem eléggé gyanús, hogy az érdeklődésed után jöttek ezzel a lerázó kamu dumával. 30 nap után járna az új lap. Nem volt náluk annyit?

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#24748) Superhun válasza babcehh (#24736) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia. Ha a vásárló igazolni tudja a vásárlás tényét a kiskernél, akkor a jótállás él. Pont. A számlánál/blokknál nincs egyértelműbb mód a bizonyításra. Az, hogy a gyártói szerviz mit mond, az itt teljesen irreveláns. Majd a kisker lemeccseli a szervizzel, ha utóbbinak valami nem tetszik. Te a kiskerrel állsz szerződésben.

[ Szerkesztve ]

(#24749) Superhun válasza pocok88519 (#24746) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia. Ez így sajnos kevés infó. Meg kell nézni a garipapírt, hogy pontosan mennyi jótállást vállalt a kisker. 3 év garancia ≠ 3 év jótállás. Alapesetben 1 év jótállást + 2 év "garanciát" adnak a kiskerek, utóbbi 2 évben a gyártó feltételei érvényesek. Esetleg írj egy emailt a gyártónak, hogy tényleg járt-e náluk az alaplap...

(#24750) pocok88519 válasza Lackooo84 (#24747) üzenetére


pocok88519
újonc

Nem volt ott 30 napot. 12 vagy 13.-án adtam postára és 15.-én küldtek egy átvételit, hogy megkapták. Eddig csönd volt, gondoltam rákérdezek, hogy mizu. És akkor jöttek a mai levelek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.