Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24301) LuckyL válasza Exodion (#24300) üzenetére


LuckyL
őstag

ez most miben mond ellent annak amit én írtam?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24302) Tikakukac válasza Exodion (#24296) üzenetére


Tikakukac
titán

Verdikt: a bukó mindenképp garantált :P

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#24303) asdf_ válasza LuckyL (#24294) üzenetére


asdf_
veterán

vagy századjára tárgyaljuk ki ezt a topikban amugy
de leírom századjára is szivesen, hogy a pénz vissza felülír mindent, el kell fogadni, ezzel megszűnik a szerződés

A probléma itt az, hogy nem úgy jutunk a javítás, csere, pénz vissza sorrendből a pénzvisszáig, ahogy normálisan kellene, hanem az egyik szereplő -igaz, nem tudjuk melyik- aktív cselekedetével, ami kényszerűen B vágányra löki azt, aminek az A vágányon kéne mennie. Tehát nem azért nem tud javítani vagy cserélni a 220V, mert ténylegesen nem tud javítani vagy cserélni, hanem mert valaki -vélhetően- lenyúlta a kártyát.

(#24304) LuckyL válasza asdf_ (#24303) üzenetére


LuckyL
őstag

soha nem fog kiderülni, mert senki sem perel ezért
szerintem el is bukná, de biztosan akkor lehetne tudni, ha lenne erre néhány példa
de nincs
innentől kezdve meg felesleges a vita

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24305) Tikakukac válasza LuckyL (#24304) üzenetére


Tikakukac
titán

Hogyne derülne ki, itt az ex dolgozó, aki leírja neked, hogy mi volt kiadva :DDD

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#24306) jeni válasza asdf_ (#24303) üzenetére


jeni
félisten

és nem a 220V dolga ezt kideríteni meddig is jutott el a cucc?
azt gondolom neki kell ezeket a lépéseket megtennie és nem a hatóságoknak.
egyesével kell tovább lépnie,ennek oda adtam hitelesen igazolta rendben ,tovább lépek annak adta akkor oda megyek és ott is ellenőrzőm (magyar határon belül). ez valahol meglesz és meglesz a végállomása ennek.
de sz@rnak rá biztosan,lévén ARRA HIVATKOZNAK majd,hogy nincs erre kapacitásom,emberem se.
szigorúbb törvénykezés kell efelett és nagyobb pénzbüntetéseket (olykor többszöröse kell,hogy legyen mint a problémás termék értéke,legyen akár 10x-se) legyen elrettentő hatása.
inkább legyen kevesebb PC bolt de azok legyenek korrektek és becsületesek.

[ Szerkesztve ]

(#24307) LuckyL válasza Tikakukac (#24305) üzenetére


LuckyL
őstag

ja, majd ha lesz per és bíróságon is elmondja akkor esetleg :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24308) Tikakukac válasza LuckyL (#24307) üzenetére


Tikakukac
titán

Hamarabb sikerült milliárdos ÁFA csalásba vinni a céget, mintsem ebből legyen gond :DDD :DDD :DDD

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#24309) Exodion válasza LuckyL (#24301) üzenetére


Exodion
aktív tag

Hat maximum talan annyiban, hogy igy csak kellene hogy tortenjen; mikozben a bolt ugy csuri csavarja, hogy nehogy veletlenul minuszba keruljon.
Vettel valamit dragan ami kozben olcsobb lett? Javitas, nagyon foghuzosan csere, konkretan birosagig kell menni a penz visszahoz.
Vettel valami "olcson" ami kozben dragabb lett? Instant penzvissza, javitasnal "eltunik", csere total kizarva.

(#24310) Superhun válasza Spartans (#24275) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Köszi szépen, hogy megosztottad a sztorit, nagyon tanulságos!

Én csak azt tudom erre mondani, hogy per nélkül sosem fog kiderülni, hogy el kell-e fogadni a pénzvisszafizetést a vevőnek, ha a bolt felajánlja. Ahogy előttem írták, többször előkerült már a téma a topikban, jöttek érvek mindkét oldalról, és volt, hogy személyeskedésig is fajult a vita. Én azon az állásponton vagyok, és a jogszabályból is ezt olvasom ki, hogy a szerződéstól való elállást csak a vevő kezdeményezheti vagy fogadhatja el, a bolt ezt egyoldalúan nem teheti meg. Illetve volt még, aki írta, hogy megkérdezett egy ügyvédet és a sikkasztás bűncselekmény is simán megállná itt a helyét. Szóval én a helyedben bevállalnám a pert, mert amíg senki sem csinálja végig, addig elrettentő precedens nélkül a boltok tovább folytatják ezt a gyakorlatot.

[ Szerkesztve ]

(#24311) IzI


IzI
senior tag

Hi

Ha netán rossz topic-ba irom,akkor elnézést.
Vettem egy széket online 2 napja és vissza akarom küldeni,de gázliftet nem biztos,hogy roncsolás nélkül ki tudom szedni a mechnikából,így benne hagytam.
Kötelesek vissza venni vagy így jártam?
Mielőtt még beszélnék velük próbálok tájékozodni.

(#24312) LuckyL válasza IzI (#24311) üzenetére


LuckyL
őstag

alapvetően igen, de ha azt mondják, megrongáltad a terméket akkor patt helyzet
azt akarom mondani ezzel hogy igazad van, de ha elkezdenek problémázni, akkor nem lesz egyszerű kikényszeríteni a helyszínen

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24313) IzI válasza LuckyL (#24312) üzenetére


IzI
senior tag

Rongálni nem rongáltam meg,csak nincs teljessen szétszedve.Ahogy a karfa is rajta volt alapból már az ülésen.Helyszínen nem is tudom sajnos,mivel ez webshop( arenaracer )
Meglátjuk .

(#24314) Josi válasza IzI (#24311) üzenetére


Josi
aktív tag

Ki lehet szedni. Csak valami jó keményet kell odatenni, és úgy kiütni kalapáccsal, akkor nem sérül.
Küldtünk vissza így 70 ezres "gamer" széket. :) Próbálkoztak, hogy kevesebbet adnak vissza, mert nem volt meg a gyári csomagolás, de nem nyertek. :)

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#24315) IzI válasza Josi (#24314) üzenetére


IzI
senior tag

Mechnikából nem lehet kiszedni,mivel csak az egyik oldalról lehet hozzáférni,ahonnan ki lehetne ütni,pont ott nem férek hozzá.Csak fogóval lehetne megtekerni,ami valszeg roncsolná.

(#24316) LuckyL válasza IzI (#24313) üzenetére


LuckyL
őstag

igen értem amit mondasz és igazad van
csak azt nem tudom garantálni hogy ők is így gondolják majd
ezért dokumentáld alaposan fotókkal az állapotát és a csomagolást, hogyha vita lenne legyen a kezedben valami

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24317) IzI válasza LuckyL (#24316) üzenetére


IzI
senior tag

Értem,köszi

(#24318) BB9000 válasza Gyuri27 (#24287) üzenetére


BB9000
senior tag

Két dolgot kell bebizonyítanod: 1./ hogy kár ért, 2./ Hogy ezt a kárt az alperes okozta neked. A bíróságon nem olyan egyszerű ezeket úgy bebizonyítani, hogy azt a bíró is úgy lássa, ahogyan te most.

(#24319) gordonfreemN válasza gordonfreemN (#24248) üzenetére


gordonfreemN
addikt

Sziasztok!

az van, hogy a szervíz az LG monitorra kért egy csereutalváányt és megkapta. Holnap kell mennem érte. Jól sejtem, hogy jobban jártam, mint bármi más megoldás?

¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

(#24320) Lackooo84 válasza gordonfreemN (#24319) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát ha azóta nem drágult a monitor, akkor jól jártál, ha drágult, akkor meg buktál, de ez logikus. :D

The Truth is out there...

(#24321) gordonfreemN válasza Lackooo84 (#24320) üzenetére


gordonfreemN
addikt

156-rol most 162. Ilyenkor mi lesz?

¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

(#24322) jeni válasza gordonfreemN (#24321) üzenetére


jeni
félisten

pár ezer miatt ha cserélik helyben 0Ftal akkor megkapod szerintem,ha pedig nem, akkor kp-ban kapod vissza az összeget.
boltnak akkor is megérné a csere terméket oda adni minusz 6000Ft miatt is,mert legalább 0 Ft haszonnal tovább adják neked,nem buktak vele hanem megerősítik,hogy ott vásárolj majd legközelebb ismét. mindkét fél elégedett lesz.

(#24323) gordonfreemN válasza jeni (#24322) üzenetére


gordonfreemN
addikt

Emag. Azt mondták, árgaranciás, le is foglalták nekem. Amit nem értek viszont, hogy miért kell az eredetit postán elküldeni, miért nem elég a szkennelt változat a mai világban. Na mind1.

¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

(#24324) Lackooo84 válasza gordonfreemN (#24323) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Mert tőlük is azt kéri az LG.

The Truth is out there...

(#24325) jeni válasza gordonfreemN (#24323) üzenetére


jeni
félisten

Emagrol is letudod tölteni a számlát és az is eredeti,rosszabb esetben fekete fehér de elfogadják

(#24326) Tikakukac válasza Lackooo84 (#24324) üzenetére


Tikakukac
titán

Az LG-nél ha én könyvelő lennék most gyorsan elmennék akkor kapálni.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#24327) gordonfreemN válasza jeni (#24325) üzenetére


gordonfreemN
addikt

Nem a számlát kérik hanem az utalványt

¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

(#24328) MaxxDamage válasza gordonfreemN (#24319) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Én Asusnál (laptop) kértem a Markaszervizt) intézzen csere utalványt és megkaptam.
Bolt közbe megszűnt, így nagykernél intéztem a csere terméket egy Dell-re.
Elküldtem a csere utalvány digitális másolatát és választhattam annak értékébe egyet a listáról.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24329) bexinho23


bexinho23
őstag

Sziasztok!

EURONICS

Rendeltem áruházi átvétellel egy Oral-B fogkefefej készletet (8 db) akciós áron 10.400 Ft-ért 2022.04.11-én. Megkaptam az emailt, hogy rögzítették a rendelésemet.

2022.04.14-én kaptam az emailt, hogy a termék az áruházba történő szállítás alatt van, kérik, várjam meg a következő emailt, ami már az átvétel napjáról fog tájékoztatni.

2022.04.24-én reggel írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy a rendelésszámom szerint hol tart a folyamat. 2022.04.26-án délután jött az email, hogy törlik a rendelésemet, mert készlethiány miatt nem tudják teljesíteni.

A probléma viszont az, hogy az emailben lévő termék linkje átirányít az Euronics webshopjára, ahol már 14.990 Ft az ára, ráadásul 23 áruházban jelenleg is kapható.

Egyszerűen felháborító, hogy egy hazug emailt küldenek 2 hét után. Szerintetek mire tudok hivatkozni? Kinek tudok írni vevői megtévesztés, átvágás ügyében? Az emailt természetesen megírtam az Euronics részére print screen-ekkel tarkítva. :W

(#24330) MaxxDamage válasza bexinho23 (#24329) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Én EMAG-rol szoktam rendelni 8 db kiszerelést 8 ezerért mikor akciós.
24 hónapig elég, mert 3 havonta kell cserélni.
Van még pár csomaggal elrakva :D

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#24331) bexinho23 válasza bexinho23 (#24329) üzenetére


bexinho23
őstag

Fejlemény:

Gondolom meglepődtek, hogy a lerázós emailjüket nem hagytam annyiban. Ma reggel érkezett a válaszuk, hogy ugyanazon az áron ismét rögzítették a megrendelésemet. Tanulság: ne hagyjátok annyiban a dolgokat. Bár bevallom sosem tapasztaltam még ilyet, pedig BF alatt is rendszeresen rendelek online.

#24330MaxxDamage
Mindig akciósan veszem, mint ahogy most is úgy rendeltem. 3 havonta szoktam én is cserélni a fejet, így elég sokáig elvagyok egy pack-kal. :) Sajnos, mint ahogy mindennek, ennek is eléggé megugrott az alapára.

[ Szerkesztve ]

(#24332) section9


section9
őstag

Vettem hasznaltan egy alaplapot 3 ev kisker garanciaval, az iponos jotallasi jegyen azonban cegnev van maganszemely helyett. Ugye ilyenkor mivel nem fogyaszto a vasarlo, ezert nincs jotallas, hanem kellekszavatossag van. A kerdesem, hogy most hivatalosan van-e harom ev garanciam vagy csak a kereskedo joindulatan mulik az, hogy ezt kesobb megadjak-e nekem? Ipon azt mondja, hogy a garancialis jogok atruhazodnak ram, ha rendes adasvetelit irunk, viszont ha nincs garancia eredetileg, akkor nincs is mi atruhazodjon. Szerintetek? :))

(#24333) section9 válasza section9 (#24332) üzenetére


section9
őstag

Na, idokozben ezt irtak:
Jótállási igényét az eladó felé a szavatossági és gyártói garancia igényét felénk tudja érvényesíteni.

(#24334) LuckyL válasza section9 (#24332) üzenetére


LuckyL
őstag

a te esetedben az a cég a jótállásra kötelezett akitől megvásároltad, tőlük kellett volna számlát kapnod
ha ennek ellenére is segít az ipon ha problémád van, akkor jófejek

cryptot minden termékemért elfogadom

(#24335) section9 válasza LuckyL (#24334) üzenetére


section9
őstag

Maganszemelytol vettem, csak ugy nezem o a ceg nevere kerte a szamlat.

(#24336) Lackooo84 válasza section9 (#24335) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Akkor arra a cuccra csak 1 év jótállás volt. Bukó.

The Truth is out there...

(#24337) asdf_ válasza Lackooo84 (#24336) üzenetére


asdf_
veterán

Nem, annyi volt, amennyit a mellé adott jótállási jegyen a forgalmazó vállalt. Az, hogy jogszabály szerint mi jár, meg hogy mit adnak, az két külön dolog. Ha céges vevőre valaki odaadja a 3 év gart, akkor odaadja.
Viszont a kérdező sem békéltetőhöz, sem fogyvédőkhöz nem mehet, ha esetleg úgy alakulna, mivel az eredeti jogokat örökölte csak, olyanok meg ott nem voltak.

(#24338) section9 válasza Lackooo84 (#24336) üzenetére


section9
őstag

Szerencsere nem, beszeltem az eladoval telefonon es nem sikerult olyat mondania amivel meggyozott volna, ugyhogy megbeszeltuk, hogy inkabb elallok a tranzakciotol. A telefonbeszelgetes soran kicsit ugy tunt, mintha pontosan tudta volna, hogy az egy eves kellekszavatossagon kivul mas garancia jogilag nem illet meg, ami egyaltalan nem felel meg a leiras szerinti harom ev garancianak.

(#24339) Superhun válasza section9 (#24338) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Jól döntöttél szvsz. Rengeteg ilyen garanciálisnak hirdetett termék van az aprón, hogy céges számla van hozzá, persze ezt valamiért mindig elfelejtik megemlíteni, pedig ez az üzlet papírozás nélkül jogilag kb. azt jelenti, hogy semmilyen garanciát nem kapsz.

(#24340) BB9000 válasza section9 (#24332) üzenetére


BB9000
senior tag

Pontosítás: A kötelező jótállást a fogyvéd. tv szabályozza, ami a céges vásárlásokra 1 év jótállást ír elő kötelezően. (hosszabbat vállalhat a forgalmazó).
Egyes hardvergyártók marketing okokból önkéntesen vállalnak az általuk gyártott termékekre -vagy azok bizonyos körére - többlet garanciát. Ezt a termék csomagolásán fel szokták tüntetni. Ennek a gyártói garanciának az érvényesítéséhez az eredeti számla szükséges, ami szólhat akár cég nevére is! Ezt a garanciát nem a forgalmazó adja, nem törvény szabályozza! Ö N K É N T E S és G Y Á R T Ó I
A gyártó egyéb feltételekhez is kötheti a többletgaranciát. Regisztráció, stb. Példa az ASUS-tól: itt
A többlet garancia ügyintézése: a hibás termék átvétele és a gyártó felé továbbítása, valamint a javított termék átvétele a gyártótól és továbbítása a vásárló felé. Ezt az ügyintézést a forgalmazó a törvényi kötelező jótállás idején túl már nem köteles intézni, de jófejségből megteheti és gyakran meg is teszi. Azonban a forgalmazó kikerülésével a vásárló fordulhat közvetlenül is a gyártóhoz a garanciális ügye intézésekor.
A te esetedben is ha az alaplap csomagolásán, vagy gyártói terméklapján rajta van a gyártói többlet-garancia, akkor a termék meghibásodása esetén fordulhatsz közvetlenül a gyártóhoz javításért, vagy cseréért. A cég nevére kiállított számla nem jelent garvesztést. Annyi kellemetlenséged lehet belőle, hogy a gyártó a javított/cserélt alkatrészt a számlán szereplő cég címére fogja visszaküldeni. Nem feltétlenül oda küldi, de megteheti.

[ Szerkesztve ]

(#24341) yossarian14


yossarian14
tag

Sziasztok!

Egy nyereményjátékon nyertem egy Apple terméket. Garancia papírt, számlát, stb nem kaptam hozzá. Az Apple kínál ilyen esetben valami gyári garanciát?

Felmentem erre az oldalra: https://checkcoverage.apple.com/
Itt megadva a sorozatszámot az az üzenet fogad, hogy a vásárlás dátum nincs igazolva:

Itt a vásárlási dátum frissítése mit takar? Valamilyen módon igazolnom kellene, hogy mikor lett vásárolva a termék?

(#24342) Attix82 válasza yossarian14 (#24341) üzenetére


Attix82
őstag

Miért nem attól kérdezed akitől nyerted.

(#24343) Superhun válasza Attix82 (#24342) üzenetére


Superhun
Topikgazda

+1

(#24344) gordonfreemN


gordonfreemN
addikt

Sziasztok.

Az emag játszani vél velem úgy érzem.
Lett egy display hibás lg monitorom tòlük. A szervíz csereutalványt adott. Jelenleg kb 3ezer ft-al drágább a monitor mint amikor vettem fél éve.
Be kellett küldeni nekik az utalvány eredeti példányát. Egy hétig ültek rajta.
Telefonálásra jóvá írták múlt szerda délelőtt.
Azóta (egy hete) nem tudják odaadni a postafutárnak vagy a futár nem megy arra passz. Ilyenkor mi van?
Hivogatom a héten már öket folyamat, de ma is annyi választ kaptam, hogy hamarosan átadják.
Ha LG-vel felveszem az ügyben a kapcsolatot, az segíthet? Vagy más ötlet?

¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

(#24345) TaaT


TaaT
veterán

Szüleim vettek egy lapra szerelt konyhabútort, az egyik fém kilincs el van hajolva. Visszavitték a bútor boltba ahol azt mondták ők nem tudnak intézni semmit, vegyük fel a kapcsolatot a gyártóval. Most tényleg nekünk kell az új bútor hibás kilincsével a gyártónál reklamálni? :F

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#24346) Lackooo84 válasza TaaT (#24345) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát pedig nekik kéne intézkedniük, mivel velük állsz szerződésben...

The Truth is out there...

(#24347) TaaT válasza Lackooo84 (#24346) üzenetére


TaaT
veterán

Én is ezt mondtam szüleimnek.

Give them hell Ukraine!

(#24348) BB9000 válasza TaaT (#24345) üzenetére


BB9000
senior tag

Gyakorlati tanács: Ha az üzlet nem akar a "garanciális" hiba kijavításával foglalkozni és közvetíteni a gyártó felé, akkor a vásárló ezt a tényt rögzítheti a vásárlók könyvébe. Általában ennek megemlítése is elegendő és rögtön megváltozik a bolt hozzáállása, ugyanis törvény szerint a bolt köteles a jótállás ügyintézésre. A boltnak kényelmes, ha nem nekik kell ezzel foglalkozni, ezért akit csak lehet elhajtanak a gyártókhoz.

(#24349) BB9000 válasza gordonfreemN (#24344) üzenetére


BB9000
senior tag

Vagy más ötlet? kérdésedre: Az Emag-tól nem venni semmit. A garanciális ügyintézés szintjei:

1- Kiváló,
2- Jó,
3- Elfogadható,
4- Pocsék,
5- Elfogadhatatlanul gyenge
9- Emag-szint.

(#24350) LuckyL válasza BB9000 (#24349) üzenetére


LuckyL
őstag

nehéz ez, ugyanis a vásárlók 90% a legolcsóbb helyet keresi
jól hangzik hogy a garancia így meg úgy, de vásárláskor ez senkit sem érdekel
nem véletlen hogy a boltok ezen "spórolnak"

cryptot minden termékemért elfogadom

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.